تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

پروانه ساخت برای نخستین فیلم آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، ستاره‌ سینمای هالیوود امید دارد که برای ساخت نخستین فيلم‌اش از وزارت فرهنگ بوسنی پروانه ساخت دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از آن‌که وزارت فرهنگ بوسنی به آنجلینا جولی، ستاره سینمای هالیوود اجازه نداد به ساخت فيلم‌اش در سارایوو ادامه دهد، اکنون او امیدوار است که با برطرف شدن اختلافات، پروانه ساخت این فیلم را دریافت کند و به فیلم‌برداری صحنه‌های فیلم در سارایوو ادامه دهد.


آنجلینا جولی، ستاره‌ سینمای هالیوود



وزارت فرهنگ بوسنی چهارشنبه هفته گذشته در پی شکایت انجمن‌های حمایت از قربانیان خشونت از محتوای نخستین فیلم سینمایی آنجلینا جولی، پروانه ساخت این فیلم را لغو کرده بود. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده اولین فیلم آنجلینا جولی به‌عنوان کارگردان است و او خودش در این فیلم بازی نمی‌کند.

به گزارش مطبوعات بوسنی موضوع نخستین فیلم آنجلینا جولی ظاهراً یک رابطه‌ عاشقانه بین یک زن مسلمان تجاوز دیده با یک مرد صرب تجاوزگر است. این مرد در جریان جنگ‌های خونین بین صربستان و بوسنی به این زن مسلمان تجاوز کرده، اما اکنون این دو یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. بنا به گزارش‌هایی که در مطبوعات بوسنی منتشر شده، انجمن‌های حمایت از قربانیان به محتوای این فیلم به‌شدت اعتراض کرده بودند.

تولیدکننده محلی این فیلم در واکنش به این اعتراضات نسخه‌ای از فیلم‌نامه‌ را به وزارت فرهنگ بوسنی جهت بررسی محتوای آن تحویل داد. بر اساس گزارش نشریه سینمایی ورايتی موضوع این فیلم بر خلاف ادعای معترضان صرفاً یک رابطه عاشقانه بین یک زن مسلمان و یک مرد صربستانی است که تحت‌الشعاع جنگ داخلی قرار می‌گیرد.


‌آنجلینا جولی در حال حاضر در مجارستان از نماهایی از فيلم‌اش فیلم‌برداری می‌کند و قصد دارد که به‌زودی برای ادامه فیلم‌برداری به سارایوو سفر کند.

آنجلینا جولی یکی از رسانه‌ای‌ترین هنرمندان جهان است. بر اساس نتایج یک آمارگیری بیش از ۸۱ درصد آمریکایی‌ها با این ستاره سینما آشنایی دارند و ۳۱ درصد از ساکنان کره زمین او را می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ از آنجلینا جولی به‌عنوان یکی از ۱۰۰شخصیت بانفوذ جهان نام برد.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)