تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

تکذیب شایعه بیماری یا مرگ آیت الله جنتی

سخنگوی شورای نگهبان شایعه بیماری یا مرگ آیت‌الله جنتی دبیر این شورا را تکذیب و این شایعه را به «دشمنان» نسبت داد.

به گزارش مهر، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان همچنین گفت ساعت ده امروز صبح جلسه این شورا با حضور احمد جنتی برگزار شده است.


کدخدایی همچنین افزود: «دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام هستند و از طریق شایعه سازی سعی می‌کنند اذهان را از مسائل مهم منحرف کنند.»

روز گذشته شایعه سکته و کمای دبیر شورای نگهبان به‌طرز وسیعی در سایت‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و سایت‌های اشتراک لینک نظیر بالاترین منتشر شد و حتی برخی از سایت‌ها به نقل از کادر بیمارستان بقیه‌الله خبر از فوت احمد جنتی داده بودند.

احمد جنتی ۸۴ ساله، امام جمعه تهران، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی است

خبرگزاری مهر در انتهای خبر خود افزوده است: «سایت‌های خبری ضد انقلاب از شب گذشته تاکنون شایعه بستری شدن آیت‌الله جنتی در بیمارستان بقیه‌الله تهران را به دلیل سکته و مرگ مغزی در ابعاد وسیع در اینترنت منتشر کرده‌اند.»

احمد جنتی ۸۴ ساله، امام جمعه تهران، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی است وی پیشتر نیز رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دبیر این شورا بوده است. جنتی به دلیل طرح اتهاماتی علیه روزنامه‌نگاران، اصلاح‌طلبان و مخالفان جمهوری اسلامی از تریبون‌های عمومی، از جمله نماز جمعه مبنی بر دریافت پول از «بیگانگان» برای مقابله با حکومت، جنجال بسیاری برپا کرده است، اتهاماتی که وی هیچگاه برای آن‌ها سند و مدرکی ارائه نکرده است.

در همین حال مهدی خورشیدی، داماد محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهوری اسلامی ايران گفت: «شایعه فوت جنتی از همان منبعی بیان می‌شود که اعلام کرده بود، ایشان تا دو سال دیگر بیشتر زنده نیست.»

به نوشته آفتاب، داماد احمدی‌نژاد و دبیر شورای مشاورین ریاست‌جمهوری با اشاره به شایعه فوت احمد جنتی خواستار برخورد قوه قضاییه با عاملان پخش این شایعه شد و گفت: «ما از قوه قضاییه می‌خواهیم که با این منابع برخورد جدی کند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

تو پیش از مرگ خود مردی.

-- کاوه ، Sep 7, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)