تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

سپاه تهران حمله به خانه کروبی را محکوم کرد

سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با انتشار اطلاعيه‌ای حمله به خانه مهدی کروبی، از مخالفان دولت کنونی ايران در روز قدس را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ که بخش مستقل سپاه پاسداران در استان تهران به شمار می‌رود در اطلاعيه خود اعلام کرد که «مسببان تجمع و تيرانداری مقابل منزل کروبی افرادی خودسر و کاملاً بی‌ارتباط با بسيج و سپاه هستند.»


پس از حملات چند شب پياپی به خانه مهدی کروبی، روز جمعه گذشته، مصادف با روز قدس نيز گروهی از طرفداران آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران در مقابل خانه کروبی تجمع کرده و بنا به گزارش مخالفان دولت ايران دست به تخريب خانه و تيراندازی زدند.

تا کنون هيچ نهاد و شخصيت رسمی جمهوری اسلامی عليه حملات به خانه کروبی واکنشی نشان نداده بود

اين بخش از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ايران آورده است: «حاشيه‌سازی برخی عناصر خودسر در تجمع در برابر منزل کروبی که منجر به تيراندازی از سمت منزل وی و زخمی شدن چند تن گرديد حادثه‌ای ساخته و پرداخته عناصر بی‌تدبير و خودسر است.»

اين اطلاعيه اعلام کرده است که فرماندهان، مديران، کارکنان و بسيجيان سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ «اين گونه حرکت‌های حاشيه‌ای عاری از تدبير را محکوم می‌کنند.»

سپاه تهران اين حرکات را موجب «نفاق داخلی» و «بهره‌برداری فرصت‌طلبان»، و بهترين پاسخ و «محاکمه فتنه‌گران» را «محاکمه طبيعی» آنان دانسته است.

واکنش رسمی يک نهاد نظامی عليه حملات نيروهای طرفدار دولت و رهبر جمهوری اسلامی به مخالفان و معترضان، حداقل يک مورد نادر در وقايع پس از انتخابات بحث‌برانگيز اخير در ايران به شمار می‌رود.

سپاه محمد رسول‌الله در حالی از «عوامل خودسر» سخن می‌گويد که مخالفان حکومت ايران اين نيروها را يا «نيروهای رسمی» و يا «مورد حمايت» نهادهای رسمی می‌دانند.

در پی حملات چند روزه اين نيروها به خانه مهدی کروبی تا کنون هيچ نهاد و شخصيت رسمی جمهوری اسلامی واکنشی نشان نداده بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چون از روز يکشنبه تاکنون فرصت انشا نويسي نداشتند حالا بيانيه صادر کردند!

-- بهزاد ، Sep 5, 2010

سیاه بازی تا این اندازه مردمو خر گیر اوردند

-- ali ، Sep 5, 2010

فقط طبیعتا" ما هنوز این را نمی فهمیم که چرا سپاهی که آمادگی دارد آمریکا را با همه دار و ندارش در آب های خلیج فارس غرق کند، قادر نیست جلو این افراد بی تدبیر را بگیرد.

-- سیاوش پرند ، Sep 6, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)