تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

انتقاد شدید احمدی‌نژاد از باراک اوباما

محمود احمدی‌نژاد در واکنش به اعلام مواضع هسته‌ای جدید آمریکا، به شدت از باراک اوباما، رئیس جمهوری این کشور، انتقاد کرد.

آقای احمدی‌نژاد، امروز چهارشنبه، در جمع گروهی از مردم ارومیه گفت که امیدوار است گزارش‌های منتشر شده آمریکا درباره تهدید اتمی برخی کشور‌ها صحت نداشته باشد.


احمدی‌نژاد خطاب به اوباماگفت: «گنده‌تر و بزرگ‌تر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند، تو جای خود داری.»

دولت آمریکا روز گذشته گزارشی تحت عنوان «بازنگری مواضع هسته‌ای» این کشور به کنگره ارائه داد.

براساس این گزارش، استراتژی تازه آمریکا در خصوص شرایط استفاده از تسلیحات هسته‌ای، شامل کشورهایی مثل ایران و کره شمالی که معاهده‌های منع گسترش تسلیحات اتمی را نقض می‌کنند، نخواهد شد.

«شما تازه از راه رسیده‌اید، یک مقدار صبر کنید تا سرد و گرم را بچشید؛ دلیلی ندارد که هر حرفی به شما گفتند، آن را تکرار کنید»

احمدی‌نژاد در واکنش به انتشار این گزارش، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت: «گنده‌تر و بزرگ‌تر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند، تو جای خود داری.»

رئیس دولت دهم خطاب به اوباما افزود: «شما تازه از راه رسیده‌اید، یک مقدار صبر کنید تا سرد و گرم را بچشید؛ دلیلی ندارد که هر حرفی به شما گفتند، آن را تکرار کنید.»

«اطرافیان اوباما به ما پیغام می‌دهند تحت فشار گروه‌های سرمایه‌داری و صهیونیستی است و نمی‌تواند تصمیمات درستی را اتخاذ کند و ما این موضوع را به حساب ناشی‌گری او می‌گذاریم»

وی در بخش دیگری از اظهارات خود ادعا کرد «اطرافیان او (اوباما) به ما پیغام می‌دهند تحت فشار گروه‌های سرمایه‌داری و صهیونیستی است و نمی‌تواند تصمیمات درستی را اتخاذ کند و ما این موضوع را به حساب ناشی‌گری او می‌گذاریم.»

احمدی‌نژاد همچنین به اوباما توصیه کرد: «مراقب باش که اگر بخواهی پا در مسیر آقای بوش بگذاری، پاسخ ملت‌ها همان پاسخ دندان‌شکنی است که به بوش دادند.»

وی در عین حال گفت: «اوباما فقط نقش یک ماسک و نقاب را بازی می‌کند و او را آورده‌اند تا ملت‌ها را فریب دهند.»

آمریکا در استراتژی هسته‌ای جدید خود متعهد ‌شده از سلاح اتمی در مقابل کشورهای غیرهسته‌ای استفاده نکند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

نطق آتشین احمدی نژاد: «'او' با'ما' (مقصود از «او» چه کسی غیر از خامنه ای می تواند باشد) فقط نقش یک ماسک و نقاب را بازی می‌کند و 'او' را آورده‌اند تا ملت‌ها را فریب دهند.»
چه خوش قلم زد آنکه از برای محمود نوشت -- که بخواند ازروی آن در وصف نظام ولایت بد سرشت.

-- بدون نام ، Apr 7, 2010

احمدی نژاد مقصود ت از گنده و گردن کلفت یعنی کر گدن است. شاید خامنه ای بداند تو چه می گوئی اما اوبا نه ؟ چون او ادعا نکرده گنده است و گردن کلفت و باید همه از او اطا عت بکنند. یک سیاستمدار می تواند گردنش باریک و گنده نباشد و حرف حساب بزند.

-- بدون نام ، Apr 7, 2010

برادر رفتگر
برادر رفتگر
محمودُ بردار ببر

-- بدون نام ، Apr 8, 2010

بابا اگه دو تا کمونیست با سواد غیر روسی هست که تحلیل وقایع بلد است به این سایت روسی توده ای پیکنت حالی کند جمع نقیضین محال است . امریکا مثل حزب توده نیست که زبان و مغزش دو مسیر جداگانه برود . هم مدعی است احمدی عنصر مورد علاقه و تایید امریکا است و امریکا او را مثل انور سادات میخواهد حاکم کند بر ایران و هم مدعی است که امریکا طرح حمله اتمی به ایران را دارد !!!

-- nouri ، Apr 8, 2010

اوباما مردی شريف و دارای ظرفيت و خودداريست. اين آقای رئيس جمهور ما اگر در برابر صدام مانندی بود منطقه را تا بحال به خاک و خون کشيده بود. اينها برای تحريک امريکا و به تنش کشيدن امريکا ماد منفجره در اختيار طالبان و قاتلان انتحاری در عراقند. هر کودکی که يکی از اعضای بدنش را در عراق و افغانستان از دست بدهد مسئولش اين آقايان حاکم در ايران است. اين رژيم به اين قاتلان بزدل انتحاری راه نشان داد. آقازاده ها که حماه انتحاری نميکنند و همگی زنده هستند ، در جنگ ايران عراق اين آقازاده ها در زير دامن مامانشان بودن. هيچ گناهی بزرگتر از حملۀ انتحاری نيست. امريکائيها را با حملات انتحاری مشغول کردند و اين جيره حوار ما را با زلزله. اوباما اگر سياستمدار نبود تا بحال اين رئيس جمهور بيسواد را از روی نقشه ايران محو ميکرد. رئيس اين شاهزاده مجتبی است. ننگ برآنانی که تجاوز را به عنوان شکنجه استفاده کردند. ننگ برآنانی ک از حمله ا. حمايت ميکنند. ننگ بر سپاه پاسداران.

-- jahan ، Apr 8, 2010

زبان چاله میدانی را نمیتوان با عنوان های ساختگی مانند رییس جمهور و مقام رهبری و...آرایش کرد . ج. ا در زنجان از تیغه چاقو ستایش میکند و حجت السلامشان از جویدن خرخره مخالفین .بازجو -- روزنامه نگارشان را هم که خوب میشناسید

-- بهنام ، Apr 8, 2010

نمونه ای از ادبیات لومپنی: «گنده‌تر و بزرگ‌تر از تو و گردن کلفت‌تر از تو نیز نتوانست از این غلط‌ها بکند، تو جای خود داری.»
نمونه ای از توهم :«اطرافیان او (اوباما) به ما پیغام می‌دهند تحت فشار گروه‌های سرمایه‌داری و صهیونیستی است و نمی‌تواند تصمیمات درستی را اتخاذ کند و ما این موضوع را به حساب ناشی‌گری او می‌گذاریم.»

-- کاوه ، Apr 8, 2010

محمود کوچولو
١) اولا برو ادب یاد بگیر و بفهم که هیچ بچه ای خصوصا وقتی رییس جمهور است با این زبان با کسی حتی با باصطلاح دشمنش هم حرف نمیزند
٢) تو به اصطلاح نماینده هر چند غیر شرعی کشوری هستی که در دامانش بزرگترین دولتمندان و ادیبان و شاعران و ... را پرورانده است. بر فرض که تو حق داری که نداری حرفهای شعبون بی مخ وارانه و اخوند حسنی وارانه در شان یک نماینده ایران نیست
٣) جمهوری اسلامی خصوصا در دوره تو چه قدرتی جز تروریست نوازی و تروریست بازی چه در داخل چه در خارج دارد که بر پایه ان به خود می نازی و دنیا را تهدید میکنی
٤) به اقتصاد و صنعت و کشاورزی هم که با ورود سپاه و اجناس چینی و نفت ارزان و مجانی صادر کردن و غیره به نابودی کشاندی. جالب اینجاست که هم روسیه و هم چین با وجود باج دریای خزر و نفت ارزان خودشونو کنار کشیدند
نتیجه:
این کرکری خوندنها نشانه ترس و اخرین دست و پا زدن قبل از غرق شدن است. همتون حتی دوستان داخلی خودتون هم در حال مهیا کردن وسایل فرار هستند. اا هر جا که باشید پیداتون میکنیم و تا در دادگاهی ملی و مردمی تک تک شما را محاکمه میکنیم.
زنده باد ازادی
زنده باد جمهوری ایرانی

-- Nam ، Apr 8, 2010

هیچ بویی از ادبیات سیاسی نبرده مثل افراد چاله میدانی فقط عربده زده و نفاق در بین اپوزوسیون امریکا با اوباما با حرفهایش زده یعنی او با ماست ولی از اپوزیسیون حساب میبره البته او با ما خامنه ا ی شاهزاده مجتبی را میگه پدرش سلمانی چایی دارچینی بوده وقت نکرده حرف زدن یاد بچه اش بدهد راستش را بخواهید از دست این رژیم نمی توانم ادرس ایمیل بدهم با نام مستعار نوشتم

-- نگین ، Apr 8, 2010

انگار این شخصی که گویا ماموریت اطلاعاتی‌اش را با نشانه اسامی مختلف و تازه گی ها حتی بی نام شعار "جمهوری ایرانی" میده داره واقعیت خودش را نشان میدهد.

-- بدون نام ، Apr 8, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)