تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
هاشمی رفسنجانی:

«عملکرد باندی، رسالت صدا و سیما نیست»

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید که اگر صدا و سیما بخواهد برای «یک باند» فعالیت کند، اعتماد مردم را از دست می‌دهد.

آقای هاشمی به صدا و سیما توصیه کرده برای اینکه موفق باشد، باید عملکرد «ملی» داشته و به همه مردم توجه داشته باشد.


به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، «این عملکرد (عملکرد باندی)، رسالت صدا و سیمایی که اصل اسمش رسانه ملی است، نیست.»

اظهارات هاشمی درباره صدا و سیما در شرایطی ایراد می‌شود که بسیاری از مخالفان دولت، به عملکرد این سازمان در جریان انتخابات ۲۲ خرداد ماه و وقایع پس از آن انتقاد دارند.

صدا و سیما که قدرتمند‌ترین نهاد‌ رسانه‌ای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، در ۹ ماه گذشته، معترضان به نتیجه انتخابات را «عده‌ای اغتشاش‌گر» معرفی کرده است.

به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، «این عملکرد (عملکرد باندی)، رسالت صدا و سیمایی که اصل اسمش رسانه ملی است، نیست»

این سازمان با تهیه برنامه‌های متنوعی، تلاش کرده تا رهبران جریان اصلاح‌طلب و هواداران میرحسین موسوی و مهدی کروبی را عوامل کشور‌های بیگانه در ایران معرفی کند.

سازمان صدا و سیما زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود و هواداران دولت از برنامه‌های چند ماه اخیر آن دفاع کرده و آنها را در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده‌اند.

۱۸ بهمن ماه نیز گروهی از نمایندگان مجلس در واکنش به نامه انتقادی حسن خمینی، از عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما به خاطر پخش برنامه‌ای به نام «شاخص»، تقدیر و تشکر کرده بودند.

حسن خمینی، نوه آیت‌الله خمینی، چندی پیش در نامه‌ای، از آقای ضرغامی، به خاطر «مخدوش» کردن چهره بنیانگذار جمهوری اسلامی در برنامه‌ «شاخص»، به شدت انتقاد کرده بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آقای هاشمی من هم مانند شما می دانم که اگر کسی بخواهد وارد سازمان صدا و سیما و یا ادارات از این دست وارد شود باید از فیلتری عبور کند که صافی آن تنها به کسی پروانه عبور می دهد که از همین باند باشد. پس بیهوده است که به این گونه سیستمی را اصلاح کنید. سیستم(نظام شما شاید!!) می بایست مانند یک پدر و مادر دلسوز می بود که تبعیض قوم و نزادی و مذهبی و ... در آن در کارهای ادارای اش نقشی نداشت. ولی این هست و شوربختانه تا امروز هم مانده است! شما خودت آیا راضی می شوی یک هم وطن ارمنی و یا بلوچ و یا کرد در این اداره راه پیدا کند. خوشحال می شدم اگر پاسخ شما و دوستان دیگر بلی بود! ولی نه است شوربختانه! شما نخست باید بروید و با حراست و اطلاعات را آدم حسابی بگذارید! و کی این افراد را گزینش کرده؟
شما که به مصلحت نظام می اندیشید! و حضرت خامنه ای!
با کی چونه بزنی! بر اساس معیار انسان و انسان بودن قانونی وضع کردن یا براساس دیگری؟ کاش که ملاک را انسان بودن قرار می دادید نه باند بازی و قوم بازی و.....اگر نادرست می گویم بفرمایید.

-- م ، Mar 14, 2010

بالاخره رفسنجانی خود یک «پدرخوانده مافیا» به وجود «یک بانذ» در «نظام ولی فقیه (شیطان)» حاکم اعتراف کرد. باند رفسنجانی و باند خامنه ای و باند مصباح ومافیای بین الملی نفت ٣٠ سال است که به هزاران جنایت در مملکت دست زده و در فساد غوطه ور بوده اند و حالا باند مو سو ی و کروبی برای منحرف کردن جنبش مردم به جمع باندها اضافه شدهاند. ایول.

-- بدون نام ، Mar 14, 2010

مثل اینکه طرف دارد از یک سازمان مستقل انتقاد میکند . عمو تو سوراخ دعا را گم کرده ای باید بروی سراغ رفیقت که همه را انتخاب میکند . و دارد زیراب خودت را هم میزند .چرا آدرس عوضی به ملت میدهید .حضرت خامنه ایست صدا و سیما .

-- بدون نام ، Mar 14, 2010

روبای ایرانی!!!!!!!!

-- بدون نام ، Mar 14, 2010

سنگ زیرین این نظام را خود هاشمی گذاشته است، حالا که رانده شده به فکر افتاده که چکار کند که بماند توی نظام. نه عزیزم، خودت بهتر میدونی که با توصیه جنابعالی جلوی اجرای دستور ولی فقیه را نمیتوان گرفت. دیر به فکر افتادی عزیزم. این بت ولایت رو اول باید شکست تا گشایشی بشود. چرا ۲ ریالی جناب عالی نمیفته؟!!

-- sina ، Mar 15, 2010

یکی به میخ یکی به نعل. لابد صدای سوری را شنیده. حالا باز اوقات اقا بزرگ را تلخ می کنی میاید بچه ها را می زنه

-- بدون نام ، Mar 15, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)