تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هشدار ایران به غرب در مورد امنیت خلیج فارس

هم‌زمان با سفر رابرت گیتس، وزیر دفاع ایالات متحده به کشور امارات، محمود احمدی‌نژاد امروز پنج‌شنبه نسبت به «بر هم زدن امنیت خلیج فارس» به قدرت‌هایی که آن‌ها را «فاسد» خواند هشدار داد.

رئیس دولت دهم در سخنرانی خود در بندر عباس که از تلویزیون دولتی ایران پخش می‌شد گفت «کشورهای منطقه خود باید امنیت خلیج فارس را تامین کنند» و افزود:
«ملت ایران اجازه نخواهد داد قدرت‌های فاسد جهانی امنیت خلیج فارس را برهم زده و آشوب ایجاد کنند.»


محمود احمدی‌نژاد، امروز در بندر عباس

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به حضور نظامیان غربی در کشورهای حوزه خلیج فارس خواستار خروج آن‌ها از این منطقه شد و تهدید کرد که «جوانان منطقه ما دستان شما را خواهند برید.»

وی با اشاره به دستگیری رهبر گروه جندالله از سوی مأموران ایرانی خطاب به کشورهای همسایه ایران اظهار داشت:
«بعضی کشورهای بی‌خرد اطراف منطقه هم که صلاح خودشان را تشخیص نمی‌دهند، بیان کردند که این گروه می‌خواهد دموکراسی برقرار کند.»

وی افزود: «پاکستانی‌ها، افغانستانی‌ها و کشورهای حاشیه خلیج فارس هوشیار باشند که اشغالگران برای خدمت نمی‌آیند.»

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به حضور نظامیان غربی در کشورهای حوزه خلیج فارس تهدید کرد که «جوانان منطقه ما دستان شما را خواهند برید»

جندالله گروه مسلحی است که مدعی «مبارزه در راستای حقوق اقلیت سنی در ایران» است. جمهوری اسلامی ایران می‌گوید که جندالله‌ گروهی تروریستی است که «از سوی آمریکا و اسرائیل حمایت می‌شود.»

محمود احمدی‌نژاد در جریان سفر خود به افغانستان، روز چهارشنبه در یک نشست خبری مشترک با حامد کرزی، رئیس جمهوری آن کشور نیز مجدداً خواستار خروج نیروهای غربی از افغانستان شد.

وزیر دفاع ایران، سردار سرتیپ احمد وحیدی نیز که به همراه هیئت دولت به هرمزگان سفر کرده‌است «امنیت خلیج فارس» را «مرهون سیاست مدبرانه نظام و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران» دانست هشدار داد که «همه نیروها آمادگی خود را برای دفاع با جان خود» از «منطقه حساس و استراتژیک خلیج فارس اعلام کردند.»

محمود احمدی‌نژاد: بعضی کشورهای بی‌خرد اطراف منطقه صلاح خودشان را تشخیص نمی‌دهند

هم‌زمان با بالا گرفتن تنش بر سر برنامه اتمی ایران، حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه نیز به تازگی تهدید کرده‌است که تهران می‌تواند جریان انرژی به اروپا را قطع کند و اظهار داشت: «ایران روی ۵۰ درصد انرژی دنیا ایستاده و اگر اراده کند، اروپا زمستان را در سرما به سر می‌برد.»

بخش بزرگی از انرژی فسیلی جهان از منطقه خلیج فارس تأمین می‌شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

به قول فرانسویها PAROLES,PAROLES, PAROLES
یعنی حرف و حرف و حرف یا اراجیف گویی. اینا هر جایی که پا میگذارند جز فساد و جنایت و بی امنیتی چیز دیگری به جای نمیگذارند حال ادعای کنترل و امنت سازی خلیج فارس را میکنند!!!
اگر ناوهای امریکا نبود این جنایتکاران تمام منطقه را به خاک و خون کشیده بودند. ا.ن در حالی از اشغالگر صحبت میکند که خود و دارو دسته اش به عنوان اشغالگر ایران مطرح هستند.

-- Nam ، Mar 11, 2010

محمود با اشاره به حضور نظامیان غربی در کشورهای حوزه خلیج فارس تهدید کرد که «جوانان منطقه ما دستان شما را خواهند برید»
-------------------------------------------------
اول دستان "متقلب" ، "رای دزد" و "جنایتکاران" داخلی را خواهند برید.


-- جوانان منطقه ، Mar 11, 2010

In aghaye sabourjian mikhahad Iran ra vared 1 jang bekonad.

-- hadaf ، Mar 11, 2010

از نظر احمدی نژاد نه مردم ایران صلاح خودشان را میدانند نه بقیه دولتها. فقط این نابغه نو ظهور صلاح همه را اعم از داخل و خارج میداند. و اینها هم نه دخالت در حریم خصوصی مردم است و نه دخالت در امور دیگر کشورها. خطابم به طرفداران این حرفهای اوست بالاخره یه روز پا روی دمب شما هم مگذارد.

-- بدون نام ، Mar 11, 2010

پرونده جنگ خونین وشرم آور ٨ ساله با کشور مسلمان همسایه عراق هیچگونه اعتباری برای نظام آخوندی در میان کشورهای منطقه باقی نگذاشته است. احمدی نژاد از یکسو با حمید کارزای که دست نشانده نیروهای اشغالگر در افغانستان است لاس می زند و با مالک نوری دیگر دست نشانده همان نیروها در عراق (و دست پرورده خمینی) سر یک سفره می نشیند و از طرف دیگر همان نیروها را تهدید می کند!!!!!!! بابا ایول.

-- بدون نام ، Mar 11, 2010

ببين اين ... چطور مردم ايران رو سر كار كذاشته. در اين مملكت مردم از درد فقر .اعتياد .فحشا .زندان .اعدام . وهر دردي كه به ذهنتان ميرسه به تنگ اومدن .داره براي دنيا نسخه ميپيچه

-- h ، Mar 11, 2010

جنگ ۸ ساله با کشور مسلمان عراق ؟؟؟؟ صدام مسلمان بود اونوقت کرزای و ملکی نامسلمان و آمریکایی هستند ؟
شما توده ای ها ... این مملکت را سلا م رسوندین !
خصومت با امریکا از اشغال سفارت توسط جاسوسان شما در بیت رهبری خمینی( که هنوز دم از امام و اسلام میزنند و شما آنرا جنبش رهایی بخش سکولار !!! تفسیر میکنید ) آغاز شد و کار این مملکت را به اینجا رساند .
ویتنام و روسیه و چین و کره شمالی هم رفتند دستبوس و... امریکا ! چرا یک بام و دو هوا ؟
طالبان افغانستان و ریگی آمریکایی نبودند ولی کرزای هست ؟
صدام آمریکایی نبود ولی مالکی هست ؟
تا کی شما دنبال منافع روس ها هستید ؟
.
... شما از احمدی وقتی آتش گرفت که دیدید میخواد با امریکا آشتی کنه .
ایران باید با امریکا رابطه داشته باشه تا نون کفتارهای مثل شما و روسیه تو روغن نباشه . صد رحمت به کرزای و مالکی و .... شما کارتان رسیده به حمایت از عربستان سودی و طالبان و ...

-- beh bi nam toudehy ، Mar 11, 2010

"جنگ خونین وشرم آور ٨ ساله با کشور مسلمان همسایه عراق هیچگونه اعتباری برای نظام آخوندی در میان کشورهای منطقه باقی نگذاشته است."
یعنی چی؟ نباید می جنگیدیم؟ باید راشون می دادیم تو؟
این افاضات خیلی جالبه به خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Mar 12, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)