تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حسن خمینی: برخی نمی‌خواهند حقایق را ببینند

حسن خمینی، نوه آیت‌الله روح‌الله خمینی می‌گوید عده‌ای بنا ندارند «حقایق» را ببینند و یا اگر می‌بینند، خود را به «ندیدن» می‌زنند.

به گزارش امروز شنبه خبرگزاری ایلنا، آقای خمینی گفته که اگر کسی به این افراد «تذکر» دهد، مورد اتهام قرار می‌‌گیرد.


حسن خمینی

وی، نامی از این افراد و گرایش‌های سیاسی آنها نبرده است، اما گفته که آنها بر «خشونت» تاکید داشته و از «رحمت نظام» یاد نمی‌کنند.

خمینی همچنین از این رفتار «خشونت‌طلبانه» آنها اظهار تاسف کرده است.

حسن خمینی به علت عملکرد و موضع‌گیری‌های خود در خصوص وقایع پس از انتخابات، از سوی محافظه‌کاران هوادار احمدی‌نژاد مورد انتقاد قرار است.

محافظه‌کاران ادعا می‌کنند که حسن خمینی با «سکوت» خود، از میرحسین موسوی و جنبش سبز حمایت می‌کند.

خمینی، نامی از این افراد و گرایش‌های سیاسی آنها نبرده است، اما گفته که آنها بر «خشونت» تاکید داشته و از «رحمت نظام» یاد نمی‌کنند

آنها همچنین وی را به «یکجانبه‌گری» در برخورد با اندیشه‌های آیت‌الله روح‌الله خمینی متهم می‌کنند.

هفتم اسفند ماه سال جاری، علی سعیدی، نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفته بود که حسن خمینی، مقابل «نظام و رهبری» قرار گرفته‌ است.

حسن خمینی و برخی دیگر از وابستگان به آیت‌الله خمینی، طی ۹ ماه گذشته، به صورت تلویحی از معترضان به نتیجه انتخابات حمایت کرده و پس از آزادی برخی از زندانیان سیاسی، با آنها ملاقات کرده‌اند.

حسن خمینی در مراسم تحلیف و تنفیذ محمود احمدی‌نژاد نیز شرکت نکرد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مورچه چه است که کله و پاچه آن مورد توجه باشد. نوه خمینی؟؟ بستگان خمینی؟؟ نظام خمینی؟؟ نظریات خمینی؟؟ ٣٠ سال گذشت با «این» خمینی و «آن» خمینی!!!!! همه کم بود و حالا «رحمت نظام» هم بجای ذکری از «رحمت حق» به آن اضافه شد!!!! شیطان و اولیای او بطور کلی از ذکر «رب» و یا «حق» که فقط دو کلمه اند بیزار و فراری اند. پس اگر «شرک» و «اسم» پرستی اینگونه نیست چگونه است؟؟؟؟

-- بدون نام ، Mar 6, 2010

حالا که خودتون رو دارن کنار می زنن یاد رحمت افتادین و گرنه اون موقع که دسته دسته آدم می کشتن یاد رحمت نبودین

-- سمانه ، Mar 6, 2010

سگ زرد برادر شغال است. همچین از رحمت نظام حرف میزنند انگار با مشتی دیوانه طرفند! اصلا نظام چه ...است که بخواهیم دنبال رحمتش بگردیم؟ مردم باید به نظام شما و پدر بزرگ ...رحم داشته باشند خوشگله!

-- Shahr e Hert ، Mar 6, 2010

تعریف «رحمت نظام» آنچنان که پدر بزرگ ایشان ترویج می کردند: فرستادن جوانان ایران زمین بروی مین های صدام؛ اعدام هزاران زندانی سیاسی؛ سنگسار مردان و زنان، برقراری آپارتاید جنسی، مذهبی، فکری و فرهنگی. این است تعریف «رحمت نظام»!

-- آرش ، Mar 6, 2010

کدام احمقی است که آن همه جنایت خمینی یادش برود. آن ...جنایتکار بالای بام محل اقامتش انسان ها را تیرباران می کردند و او در همان محل نماز میخواند و غذا می خورد. واقعا ملت ایران باید احمق ترین ملت جهان باشند که بعد از 31 سال جنایت تازه به افاضات حسن خمینی گوش بدهند

-- شهرام ، Mar 8, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)