تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: ۱۱ سپتامبر دروغی بزرگ بود

محمود احمدی‌نژاد، حادثه ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ آمریکا را «دروغی بزرگ» خواند که به منظور لشکرکشی به افغانستان صورت گرفت.

آقای احمدی‌نژاد گفته که حادثه ۱۱ سپتامبر به بهانه مبارزه با تروریسم رخ داد و ساخته «یک سناریو و اقدام اطلاعاتی پیچیده» است.


به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دولت دهم این سخنان را شامگاه شنبه در جمع گروهی از مدیران وزارت اطلاعات ایراد کرده است.

حملات ۱۱ سپتامبر رشته‌ای از حملات انتحاری بود که در ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱، توسط گروه القاعده در خاک ایالات متحده آمریکا انجام شد و هزاران کشته و زخمی و خسارات فراوانی بر جا گذاشت.

اظهارات احمدی‌نژاد در شرایطی ایراد می‌شود که شهریور ماه سال گذشته، مسئولان شهر نیویورک با درخواست وی برای بازدید از محل برج‌های سازمان تجارت جهانی مخالفت کرده بودند.

مسئولان این شهر گفته بودند که «همکاری با احمدی‌نژاد در بازدید از طبقه صفر - محلی که برای همه آمریکایی‌ها مقدس است- اهانت به شمار می‌آید.»

اظهارات احمدی‌نژاد در شرایطی ایراد می‌شود که شهریور ماه سال گذشته، مسئولان شهر نیویورک با درخواست وی برای بازدید از محل برج‌های سازمان تجارت جهانی مخالفت کرده بودند

احمدی‌نژاد یکی از سرسخت‌ترین منکران هولوکاست (قتل‌عام سازمان‌یافته یهودیان توسط دولت آلمان نازی) است.

وی هولوکاست را «افسانه‌ای دروغین» می‌خواند که تنها برای زمینه‌سازی ایجاد دولت اسرائیل خلق شده است.

مواضع احمدی‌نژاد درباره هولوکاست با اعتراض بسیاری از کشور‌های غربی مواجه شده است.

بهمن ماه سال ۱۳۸۵ مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز به اتفاق آراء، قطعنامه‌ای صادر کرد که در آن هرگونه انکار هولوکاست محکوم شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

هه هه هه

-- آزاد ، Mar 7, 2010

نباید در دام آخوندها و بچه آخوندها افتاد. آنها با تحریکات بسیار چه در رابطه با هولوکوست و یا یازده سپتامبر میخواهند که آمریکا و یا اسراییل به ایران حمله نظامی کند. آنها از این طریق فقط و فقط میخواهند بهانه ای برای بقای خود داشته باشند. مردم را سرکوب کنند و ... این سناریو تکراری است و بوی سناریوی ادامه جنگ با عراق را میدهد.

-- امیر سایه ، Mar 7, 2010

اشغال عراق و روی کار آمدن دوستان احمدی نژاد چی؟؟؟؟ بر کناری دشمن بزرگ نظام یعنی طالبان از افغانستان چی؟؟؟؟ مقصود محمود از «یک سناریو و اقدام اطلاعاتی پیچیده» تقلب بزرگ خامنه ای در انتخابات ریس جمهوری خود او است!!!!

-- بدون نام ، Mar 7, 2010

همه این حرفها و مواضع عجیب و غریب برای جلب توجه است.این بنده خدا مریضه

-- بدون نام ، Mar 7, 2010

... سر تا پای تو و رهبر جنایتکارت دروغه.

-- sasan ، Mar 7, 2010

ا حمدی نژاد همه روخداد ها را دروغ می داند غیر از انتخابات ایران را

-- بدون نام ، Mar 7, 2010

احمدی نژاد از نژاد پاک احمد است! ... او هر چه را بگوید راست است اگر کژ و یا کج هم باشد راست می شود، و اگر راست راست هم باشد کژ و حتا کج می شود!!
زنده باد انقلاب سبز ایرانی
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Mar 7, 2010

baz in ...harf zad ey baba

-- بدون نام ، Mar 7, 2010

این ...با این حرفها، خودش که آبرو نداره ولی‌ آبروی یک ملت را زیر سوال میبرد !

-- iransson ، Mar 7, 2010

این حرفها برای مصرف تبلیغاتی داخلی است و تحریک حمله خارجی. رژیم نظامی ایران به یک جنگ دیگر احتیاج حیاتی دارد. همان طور که آیت الله خمینی با استفاده از حمله صدام حسین به ایران همه مخالفان خود را از بین برد و نظام را یک دست کرد!

-- برای مصرف داخلی است و تحریک حمله خارجی ، Mar 7, 2010

این بابا تا یه هواپیما تو کله خودش فرو نره باور نمی کنه.... اینها همش یه نقشست برای شاخدار شدن ملتهای در بند جهان.

-- بدون نام ، Mar 7, 2010

خدا انشالله شفاي عاجل عنايت بفرمايد. من جدا نگران سلامتي شما هستم. شما لطفا زياد به خودتون فشار نياريد. هر چي باشه از ماجراي دستگيري ريگي كه تابلوتر نيست!!!

-- آزيتا رضوي ، Mar 8, 2010

موافقم! این ها با این حرفها می خواهند که طبل جنگی دیگر راه بیندازند. کم هم نیستند از آدمهای عقب افتاده که حرف یک دیونه را جدی بگیرند و باور کنند. می توانید از یک مسلمان نیجریه ای در مورد این فرد پرسش کنید. می توانید در رسانه های پاکستان و بنگلادش و کشورهای عقب افتاده ببینید که چقدر تعریف و تمجید از این فرد می شود و بنابراین اینها در واقع می خواهند که توجه این آدمهای عقب افتاده را که پشتیبانی می کنند را همیشه با همین حرفها جلب کنند و از سوی دیگر در سیاست های پشت پرده کشورهای دیگر هم فضولی کنند.
اضافه کنم که این آدم هوشیار هم نیست! ولی از بخت بد مردم ما همین آدمهای بیمار و قدرت طلب به مسند حکومت جای می گیرند. وگرنه جای این آدم می بایست کسی قرار می گرفت که از علم سیاست دنیا چیزی را در چنته داشته باشد نه اینکه طوطی سخن گو باشد و یک مشت آدم هم برای حرفهاش بها بدهند....

-- م. از پارس ، Mar 8, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)