تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
حزب اعتماد ملی خطاب به مقام‌های ایران:

«مردم در تجمع آزاد بیدارتان می‌کنند»

روابط عمومی حزب اعتماد ملی با انتشار متنی اعلام کرد اگر انتخابات آزاد برگزار شود، یا به هواداران موسوی و کروبی اجازه تجمع داده شود، مردم کسانی که خواب هستند را بیدار خواهند کرد.

در این متن که در وب‌سایت سحام‌نیوز منتشر شده، آمده است: «آن کسانی خوابند و هنوز بیدار نشده‌اند که جمعیت سه میلیونی مردم را در ۲۵ خرداد ندیدند و سکوت با معنای آنها را نشنیدند.»


این متن در واقع پاسخ حزب اعتماد ملی به مطلب امروز یکشنبه روزنامه کیهان با عنوان «رکورد بیشترین زمان خواب توسط کروبی شکسته شد»، منتشر شده است.

مهدی کروبی، هفته گذشته در جریان دیدار با خانواده علیرضا بهشتی گفته بود که راه‌ رایزنی برای حل و فصل مسائل زندان بسته شده است.

روزنامه کیهان نیز در واکنش به این اظهارات آقای کروبی نوشته است: «کروبی ظاهرا از یاد برده، ارتباط با سیستم و امکان رایزنی، مربوط به دوره‌ای بود که تبدیل به بلندگوی بی‌اختیار دستگاه‌های جاسوسی اسرائیل و آمریکا و انگلیس نشده بود.»

«آن کسانی خوابند که به رغم کشتار در بازداشتگاه کهریزک که ننگی برای این انقلاب شد، عامل اصلی آن را در کنار خود می‌نشانند و از او تقدیر می‌کنند و در مصونیت آهنی قرار می‌دهند»

حزب اعتماد ملی با «معلوم‌الحال» خواندن روزنامه کیهان، اعلام کرده که «آن کسانی خوابند که به رغم کشتار در بازداشتگاه کهریزک که ننگی برای این انقلاب شد، عامل اصلی آن را در کنار خود می‌نشانند و از او تقدیر می‌کنند و در مصونیت آهنی قرار می‌دهند.»

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که در گزارش کمیته ویژه مجلس به عنوان مسئول وقایع کهریزک شناخته شده، چندی پیش از سوی محمود احمدی‌نژاد به سمت دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شده است.

در بازداشتگاه کهریزک، چهار نفر از بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات بر اثر ضرب و شتم جان خود را از دست دادند.

حزب اعتماد ملی در بخش دیگری از متن خود خطاب به هواداران دولت و روزنامه کیهان نوشته است: «آیا می‌خواهید بدانید که دیگر چه کسانی خوابند و چه زمانی وقت بیداری آنهاست؟ انتخابات آزاد برگزار کنید یا اجازه برگزاری یک تجمع آزاد و امن به هواداران آقایان کروبی و موسوی بدهید تا بیبند مردم چگونه بیدارتان می‌کنند.»

«آیا می‌خواهید بدانید که دیگر چه کسانی خوابند و چه زمانی وقت بیداری آنهاست؟ انتخابات آزاد برگزار کنید یا اجازه برگزاری یک تجمع آزاد و امن به هواداران آقایان کروبی و موسوی بدهید تا بیبند مردم چگونه بیدارتان می‌کنند»

این حزب همچنین به نقل از همسر علیرضا بهشتی اعلام کرده که ماموران امنیتی، پس از انتشار خبر حمله قلبی بهشتی در زندان، خانواده‌ وی را تهدید کرده‌اند.

آن‌طور که در این متن آمده است، همسر آقای بهشتی به مهدی کروبی گفته که ماموران امنیتی، «با ما تماس گرفته و تهدید کردند که اگر یک بار دیگر اقدام به انتشار این‌گونه اخبار بکنید، محدودیت‌های بیشتری برای ارتباط با علیرضا بهشتی اعمال می‌شود.»

حزب اعتماد ملی افزوده است: «کسانی خواب هستند که سالهاست حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و نمی‌فهمند که بازداشت فرزندان این انقلاب مانند علیرضا بهشتی و آوردن آنها با لباس زندانی و دمپایی، در دادگاه انقلاب و زیر عکس شهید بزرگوار آیت‌الله بهشتی چه معنایی می‌دهد.»

همسر علیرضا بهشتی خطاب به کروبی، «با ما تماس گرفته و تهدید کردند که اگر یک بار دیگر اقدام به انتشار این‌گونه اخبار بکنید، محدودیت‌های بیشتری برای ارتباط با علیرضا بهشتی اعمال می‌شود»

در این متن همچنین آمده است: «آن کسانی خوابند که نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است تا بعد از ۲۷ سال در ختم شهید بهشتی، نیروهای ضد شورش با باتوم و سپر باید مستقر باشند و این مراسم تحت شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار شود.»

علیرضا بهشتی که از مشاوران ارشد میرحسین موسوی به شمار می‌رود، پس از حوادث روز عاشورا از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت و به زندان اوین منتقل شده است.

بهشتی پیش‌تر، در شهریور ماه سال جاری نیز بازداشت و چند روزی را در زندان به سر برده بود.

گروهی از خانواده‌های کشته‌شدگان هفتم تیر، روز گذشته در دیدار با اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از تداوم بازداشت آقای بهشتی ابراز نگرانی کرده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

"کیهان! آسوده بخواب ؛ ما بیداریم!"
V

-- جنبش سبز ، Jan 24, 2010

اگر آزادی باشد دیگر ولایت فقیه معنی ندارد. نظام با کشتار و شکنجه توانسته این مدت دوام بیاورد. نظام بیشا از 100 هزار نفر را تا کنون اعدام نموده است. آزادی زیر سایه خامنه ای یک رویا و فانتازی می تواند باشد.

-- مرادی ، Jan 24, 2010

با سلام
شریعتمداری اعتراف کرده که « فتنه گران در تمام ارکان نظام نفوذ کرده اند، جایی نیست که از وجود اینها خالی باشد، در بانک مرکزی که باید وفادارترینهای به ولایت مطلقه فقیه در آنجا باشد پر است از نفوذیهای گروه فتنه، امام هم با اینها مشکل داشت...» دوستان می بینید که بالاخره فرزند ... سید علی خامنه ای به این اعتراف می کند که سبز ها در تمامی ارکان نظام رخنه کرده اند. حتا در بانک مرکز! حسین خان شریعتمداری ...بزودی خواهد فهمید که والده آقا مصطفی هم به جنبش سبز گرویده...و ... دوستان آری شیخ مهدی راست می گوید ما بزودی آنها را برای همیشه بخواب خواهیم کرد، البته پیش از آن از خواب آنها را پرانده ایم!
وعده ی ما چهلم تنها آیت الله ایرانی حسینعلی جان منتظری، و بیست و دوم بهمن! اما ....
زنده باد ایران
زنده باد جمهوری ایران، نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم، نه یک حرف بیش و نه یک حرف کم
....

-- بدون نام ، Jan 24, 2010

ما این نظام را نمیخواهیم با انتخاب یا بی انتخاب ! آنهایی که از انتخابات حف میزنند جنایات جمهوری اسلامی را نادیده گرفته اند. آیا بعد از تجاوز و شکنجه تا حد مرگ میتوان با متجاو آشتی کرد ؟ ترس است و بس.

-- jahan ، Jan 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)