تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: آمریکا مانع جهانی شدن انقلاب است

محمود احمدی‌نژاد، آمریکا را مهمترین مانع در برابر «جهانی شدن» انقلاب اسلامی معرفی کرد.

آقای احمدی‌نژاد که شب گذشته در جمع گروهی از هواداران خود در مسجد ارک تهران سخن می‌گفت، با «دیکتاتور و جنایت‌کار» توصیف کردن دولت آمریکا گفت که «ملت ایران اجازه نمی‌دهد آمریکا به خاورمیانه مسلط شود.»

به گزارش وب‌سایت برنا، احمدی‌نژاد همچنین برخی کشور‌های غربی را به دخالت در امور داخلی ایران متهم کرد و هشدار داد: «وای به روزی که خشم ملت ایران لبریز شود. آن وقت خواهید دید ظرف یک روز، بساط همه شما را از روی کره زمین برخواهد چید.»


احمدی‌نژاد در حال سخنرانی در مسجد ارک تهران(عکس: برنا نیوز)

وی افزود که غربی‌ها به همراه چند نفر «مثل خودشان در داخل کشور»، نخواهند توانست به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

به گفته احمدی‌نژاد، «در این شش ماهه گذشته، دشمنان ما دنبال این بودند که ملت و انقلاب ما را تضعیف کنند.»

در ایران بیش از شش ماه است که اعتراض‌ها به نتیجه‌ انتخاباتی که در آن محمود احمدی‌نژاد «برنده» اعلام شده، ادامه دارد.

ایران، همواره کشور‌های غربی را به دخالت در امور داخلی خود و پشتیبانی از مخالفان حکومت متهم می‌کند.

«وای به روزی که خشم ملت ایران لبریز شود. آن وقت خواهید دید ظرف یک روز، بساط همه شما را از روی کره زمین برخواهد چید»

براساس گزارش رسانه‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان، امروز شنبه نیز مخالفان دولت با حضور در برخی خیابان‌های شهر تهران، علیه دولت دست به راهپیمایی زده‌اند که با دخالت پلیس به خشونت کشیده شده است.

پلیس برای متفرق کردن مردم از گاز اشک‌آور و شلیک تیر هوایی استفاده کرده است.

فردا یکشنبه نیز مخالفان دولت اعلام کرده‌اند که با حضور در خیابان‌های شهرهای ایران به اعتراض‌های خود ادامه خواهند داد.

پلیس هشدار داده که با هرگونه تجمع «غیرقانونی» برخورد خواهد کرد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

نصب شمایل بزرگ دو بشر فنا پذیر و دیگر تزیینات فریبنده رنگارنگ و عوام فریب در بالای سر این طوطی شکر شکن و آنهم در یک مسجد خدا حاکی از بی ریشه بودن وترسی است که این آقا ازآگاهی و خشم ملت دارد که مبادا یکروزه بساط خود و مرشدش را برچینند و نه هیچ چیز دیگر!!!! والسلام.

-- بدون نام ، Dec 26, 2009

دیری نپاید که طومار خودش و حامیاتش به دست مردم ایران برچیده شود.

-- بدون نام ، Dec 26, 2009

به نظر من بهتر است اقای احمدی نژاد بجای این همه مصاحبه و نامه نگاری وقت خودشان را برای رفع بیکاری/گرانی و فقر در کشور صرف نمایند و با تبدیل ایران به بهشت موجبات صدور انقلاب را فراهم کرده و شیطان بزرگ هم انگشت به دهان بماند.
مملکت داری با طمع کردن / بلندپروازی و فخر فروختن انجام نمیگیرد.کمی گنده گویی کردن و دروغ گفتن برای ترساندن دشمنان مردم / در تمام کشورها رایج است/اما وقتی رییس جمهور و یا نخست وزیر کشوری بیش از حد خودبین و مغرور می شود/انگاه زمان رفتن و خموشی فرا رسیده است.
نگاهی مدبرانه به گذشته و حال اقای برلوسکنی ایتالیایی و جورج بوش و تمسخر انان توسط مردم و سیاستمداران باید درس عبرت خوبی برای سیاستمدارانی باشد که میخواهند با تفکرات متفاوت عکس برگردان انان باشند.
صلاح است که اقای خامنه ای به فکر رییس جمهور جدید باشند. چون دول استعمارگر بیش از این تحمل تحقیر و تحریکات جناب اقای احمدی نژاد را ندارند.تا ان زمان هم بهتر است ایشان زیر نظر دیپلماتهای ورازت امور خارجه به اموزش گفتار سیاستoندانه/ دیپلماتیک /ملزم گردند.
در کار مملکت داری فقط سالم و پاک و متعهد بودن کافی نیست/سیاست داشتن و کم سخن گفتن و به جا گفتن / به درد مردم رسیدن و مردمداری کردن هم لازم است.
امریکاهمه نوع تکنیک و فن دارد/اما هیچ ادم با شعوری برای سیاستمداران امریکایی ارزش معنوی قایل نیست.
اقای رییس جمهور علتش غرور و یکه تازی و تفکر جهانخواری انان است.انان هم مثل جناب عالی می اندیشند.با این تفاوت که امریکاییان دوست دارند که مردم دنیا مسیحی شوند و انان رهبران مذهبی و اجتماعی مردم دنیا باشند.
نگاهی به سیاست سی ساله جمهوری اسلامی بیاندازید و بفرمایید که ایا مردم شهید داده در رفاه اند یا فرصتطلبان؟ایا مردم صالح و خییر در راس کارند و یا رانتخواران و دزدان بیت المال؟
اینکه انسانهای سالم هم کم نیستند /جای شکر است ولی خودتان میبنید که با ادم سالم و نیک اندیش در ان مملکت چه کرده و میکنند.
منصور پیرخانقاه

-- mansour piry khanghah ، Dec 26, 2009

اونایی که سال 1360 و پس از واقعه 30 خرداد یا 7 تیر، تو زندان اوین بازداشتی حداقل چند ماهه کشیده باشن احتمالاً "حسن تشخیص" رو که از نگهبانهای بند بود (پاس-یار که می شد زیر دست پاسدار) یادشون میاد!

البته حسن تشخیص اسمی بود که زندانی های اتاق ما روی اون گذاشته بودن و بعضی زندانی های اتاقای دیگه بهش می گفتن "حسن آلمانی" و بعضی ها هم صداش می کردن "حسن گشتاپو" ...

این حسن... خیلی سعی می کرد همه رو بترسونه ولی بیشتر مایه خنده و تفریح بود چون اونقدر که ادای خشونت رو در میاورد خشونت زیادی ازش سر نمی زد مگر به اشتباه، و حتی زور و مایه درست و حسابی هم نداشت. آدمی بود بسیار مفلوک که تقریباً همه زندانیا دلشون براش می سوخت چون به قول خودش زمان شاه کنار خیابون می خوابیده و سرپناهش کارتن خالی بوده که از تو آشغالها پیدا می کرده و ... از رفتار و گفتار و سر و وضعش هم پیدا بود که دروغ نمی گفت.

بگذریم، حسن... گاهی می آمد در اتاق رو باز می کرد و شروع می کرد به ارشاد کردن زندانیا از چپی و راستی و هر جورش که تو اتاق موجود بود، که زیاد هم بود. و این کارش گاهی به سخرانیهای طولانی تبدیل میشد! از طرفی چون حسن... بیسواد کامل بود و چیزی تو عمرش نخونده بود، حتی معلوم بود سواد قرآنی هم نداره، از خودش که حرفی برای گفتن نداشت این بود که مجبور بود حرفایی رو که تو مسجد اوین از آخوندها یا تو سخنرانیهای امثال لاجوردی از دیگران می شنید بیاد بیاره و غلط و غولوط و تحریف شده برای ما تعریف کنه که همین هم خودش کلی باعث تفریح می شد چون اوایل دستگیری ها حتی روزنامه درست و حسابی هم به ما نمی دادن (به جز جمهوری اسلامی و صبح آزادگان) و تلویزیون هم که نداشتیم و اگر هم رادیو رو روشن می کردن فقط به وقت اذان یا اخبار مهم بود.

خلاصه کلام، منظور از حکایت بالا این که منطق گفتاری و رفتاری احمدی نژاد هم منو یاد حسن... میاندازه! احتمالاً این که میگن این جناب مدتی هم پاسیار گروگانهای آمریکایی در لانه جاسوسی سفارت آمریکا بوده درسته: حسن تشخیص بند آمریکایی ها که بعداً دکترا هم گرفته!

توضیح: لقب "تشخیص" رو بچه های اتاق به این دلیل به آخر اسم حسن اضافه کرده بودن که خود حضرت مدعی بود با یک نگاه به قیافه افراد می تونه "تشخیص" بده افکار و گرایشات سیاسی شون چیه حتی اگر بخوان اونو مخفی کنن. (احتمالاً تکرار حرفای لاجوردی.)

-- زندانی ، Dec 27, 2009

این مرد کف صابون است. بی عمق و بی محتوا .اگر تو در یک روز میتوانی. همه کشورها را زیر رو بکنی و این بار شتر جهالت را به همه جا ببری ؟ پس چرا در انتظار ،اقایت امام زمان نشسته ای ؟

-- نادره ، Dec 27, 2009

این جناب می فرمایند که آمریکا مانع جهانی شدن انقلاب است.

بابا اگر در این سی سال گذشته جنگهای زرگری و غیر زرگری آمریکا و اسرائیل با شماها نبود که الان هیچکس در هیچ کجای دنیا شما رو حتی به عنوان تروریست هم نمی شناخت! همین "تبلیغات غیر مستقیم" آمریکا و غرب در کشورهای اسلامی دیگه، حتی در کشورهای اسلامی مخالف، کم هوادار برای شما آورده؟

آمریکا و اقمارش (یا چطوره بگیم اسرائیل و اقمارش؟) طراح و مجری این انقلاب بوده و هستند و اگر هم سی سال دوام آوردید به خاطر حمایت مستقیم و غیر مستقیم همان کشورها است آقای دکتر عزیز.

-- روسی ، Dec 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)