تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

باهنر: هاشمی رفسنجانی کمتر صحبت کند

محمدرضا باهنر، دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین می‌گوید که اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باید به سخنانش «توجه» کرده و اگر «ضرورتی» وجود ندارد کمتر صحبت کند.

به گفته وی «باورهایی» در مورد آقای هاشمی رفسنجانی «اتفاق افتاده» که وی باید «دقت و ملاحظه» بیشتری داشته باشد.


سمت راست: محمدرضا باهنر

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، وی که در یک نشست خبری در محل جامعه اسلامی مهندسین سخن می‌گفت، افزود: «مواضع آقای هاشمی در پنج-شش سال گذشته زیر و بم‌های زیادی داشته که در برخی جاها قابل نقد و در جاهای دیگر نیز قابل تمجید است.»

آقای هاشمی رفسنجانی در شش ماه گذشته از سوی جریانات نزدیک به دولت محمود احمدی‌نژاد، با شدیدترین انتقادها مواجه بوده و برخی از اعضای خانواده وی، متهم به «فساد مالی» و دخالت در حوادث پس از انتخابات شده‌اند.

در روزهای اخیر آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، مرتضی تمدن استاندار تهران و روح‌الله حسینیان نماینده مجلس نیز حملاتی متوجه وی کرده‌اند.

نایب‌رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی می‌گوید علی اکبر هاشمی رفسنجانی به وی گفته‌است «من تلاش می‌کنم که کمتر صحبت کنم چون به صحبت‌های من حاشیه می‌خورد.»

موسوی و کروبی تکلیف خود را روشن کنند
محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در رابطه با حمایت برخی نمایندگان مجلس از معترضان، گفت که تریبون مجلس نباید به دفاع از چهره‌هایی تبدیل شود که «زیر سؤال» هستند.

روز گذشته نصرالله ترابی، نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از تریبون مجلس نسبت به «زمزمه محاکمه رهبران اصلاح‌طلب» هشدار داد و گفت: «زمزمه محاکمه موسوی، هاشمی، کروبی و سایر مسئولین سابق کشور یعنی محاکمه گذشته انقلاب؛ عده‌ای می‌پرسند آیا انقلاب از گذشته خود پشیمان شده است؟»

به گفته وی: «جدا کردن موسوی و طرفداران سبز او از انقلاب، امام و جمهوری اسلامی خطایی استراتژیک است.»

باهنر: «باورهایی» در مورد آقای هاشمی رفسنجانی «اتفاق افتاده» که وی باید «دقت و ملاحظه» بیشتری داشته باشد

محمدرضا باهنر با بیان اینکه «آقایان در صورتی می‌توانند نقد کنند که اپوزیسیون داخل نظام باشند»، گفت که «میرحسین موسوی و مهدی کروبی در پنج- شش ماه گذشته رفتارهایی را نشان دادند که تردید و یقین ایجاد کردند و بنابراین باید با رفتار خود این تردید و یقین را مشخص کنند.»

این نماینده مجلس افزود: «میرحسین موسوی و مهدی کروبی تنها در صورتی می‌توانند رسانه و حزب داشته باشند که تکلیف خود را با رفتارهای فراقانونی افرادی که به نام آن‌ها امنیت ملی کشور را با خطر مواجه ساخته‌اند، روشن کنند.»

وی خواسته «دستگیری سران فتنه» را یک خواسته افراطی دانست و گفت که عده‌ای با «مظلوم‌نمایی» به کارهایی دست می‌زنند که می‌خواهند مسئولان قضایی و امنیتی نظام را عصبانی کنند و دنبال این هستند که محبوبیت خود را تسری دهند.

در روزهای اخیر سخنانی مبنی بر ضرورت برخورد با چهره‌های سرشناس معترضان از سوی مقامات رسمی جمهوری اسلامی مطرح شده‌است. صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه، روز چهارشنبه گفت که دستگاه قضایی از «سران فتنه»، «به اندازه کافی» پرونده دارد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

با هنر ابوعطا می خواند! آب البته سر بر بالا گذاشتن کرده! با هنر فراموش کرده با کی حرف می زند! هاشمی برای خودش و بسیاری لیلاج است! هاشمی البته که در کارنامه اش سیاهی فراوان است! اما! اگز در کنار مردم قرار نگیرد سرنوشتش بدتر از منتظری خواهد شد. او باید صریحا و سریعا به جبه ی اصلاحات و انقلاب سبز بپیوندد.

-- بدون نام ، Dec 17, 2009

.آخ که طفلک اکبر، چقدر به گردن این دست پرورده هاش حق داره و متاسفانه حضرات ممبری و حجتی و حوزوی و .... یکی از یکی قدر نشناس تر!!!

-- علی اینا... ، Dec 17, 2009

آقای باهنر نسل من آخرین نسلی است که با شما به زبان سکوت صحبت می کند.

-- نسترن ، Dec 17, 2009

کهنه شده جنگ زرگری آقایان. رفسنجانی و خامنه ای و با هنر و بی هنر و غیره وغیره همه وهمه برای ما جوانان دانشجو سرگرمی از مبارزه لفظی!!! مسخره شان درست کرده اند.

-- بدون نام ، Dec 17, 2009

«آقایان در صورتی می‌توانند نقد کنند که اپوزیسیون داخل نظام باشند»
با این حساب نصف بیشتر مردم حق نقد ندارند.

-- عین‌الله ، Dec 17, 2009

اقای باهنر فکر می کنه خیلی زرنگه. از یک طرف از همه انتقاد میکنه و اسمون رو به ریسمون می بافه،از طرف دیگر خواهر زاده عزیزش مجتبی ثمره هاشمی معاون احمدی نژاد رو مامور رانت خواری به نفع فامیل باهنر گمارده با ادعای سهیم بودن در قدرت. یکی نیست از این اقا بپرسه ، بابا یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به دیگران.

-- Reza ، Dec 17, 2009

maloome khomari be bahonarfeshar ovorde hazioon mige

-- yousef ، Dec 17, 2009

درست است که انقلاب بچه های خود را می خورد و این بار نوبت به هاشمی رفسنجانی ، موسوی و کروبی رسیده است به امید آزادی ایران از دست این جنایتکاران خونخوار.

-- جنبش آزادیخواهی ایران ، Dec 17, 2009

آقای با هنر خمار بوده زیاد جددی نگیرید.

-- بدون نام ، Dec 17, 2009

من برام سواله واقعا اینا وقتی حرف می زنن، از حرف های خودشون دچار تهوع نمی شن؟!...

-- بدون نام ، Dec 17, 2009

با هنر , پدرت که یکم آبرو داشت پیش سفاکان ان طور کشتنش و تو از آن مردن نان می خوری . زیالدی به خودت فشار نیار و به موقع حرف بزن البته ساکت باش بهتر است

-- mehrdad ، Dec 17, 2009

آقای هاشمی به سر نظام و مردم خیلی حق داره.نباید خرابش کنیم .اگه حرفی میزنه به نفع مردم و جنبش سبزه.باید همه ازش حمایت کنیم.

-- محمد ، Dec 17, 2009

امیدوارم جنیش با وقت شناسی و پرهیز از تندروی گسترش یابد وحق این مفت خوران را کف دستشان بگذارد. البته جنبش وقت شناس است. به اصطلاح اپوزیسیون خارج نشین هستند که با رجز خوانی کورکورانه و بی ثمر تبدیل به بازوی جنگ روانی دیکتاتور و کودتاگران شده اند.

-- فرید ، Dec 17, 2009

در اینکه در مورد خانواده آقای هاشمی رفسنجانی از نظر مال اندوزی شایعاتی وجود دارد که باید قانونا به آن رسیدگی شود، در اینباره ایرادی نیست، ولی از اینکه این جوجه های تازه به دولت رسیده علیه او زبان درازی میکنند کمی جای تامل است، اونهایی که یا در اول انقلاب حرفی از اعراب نبودند ویا در کوچه ها تیله بازی میکردند، حالا از برکت انقلاب به آلاف و اولوفی رسیده اند باید بدانند که قبل از اینکه آقای خمینی اصلا پایش به ایران برسد کسانی مثل آقای رفسنجانی بودند که راه را صاف میکردند و اعتصابات سراسری، مخصوصا در صنعت نفت را که شریان اقتصاد کشور بود، را کارگردانی میکردند که بالاخره آن شورش به نتیجه رسید و آقای خمینی را وارد کردند. اینکه اصل این کارها و اعتصابها چه زیانهایی جبران ناپذیری به این مملکت وارد آورد و اصل این انقلاب کشور را به چه بیراهه یی کشانید مسئله ایست که بحثسش جداست. ولی این فتنه برای آقای باهنر و همکاران ایشان برکت بود که باید همیشه مدیون آقای رفسنجانی باشند و احترام ایشانرا منظور دارند.

-- ایرانی ، Dec 18, 2009

بابا اينا موسوي رادستگيرنميكنندازخودشونه٠نبويهم كه همش بيمارستانه
٠ همه اينها جنگ رواني حزب توده است براي بزرگ كردن موسوي دست اخرهم براي خميني راهپيمايي ميكنند يعني مردم خميني وج ا را ميخوان چه موافق چه مخالف٠

-- saedi ، Dec 18, 2009

پدرجان،
مگر جنابعالی مبصر کلاس تشریف دارید که هر کس خواست حرف بزند از جنابعالی اجازه بگیرد؟ پسر کوچولو برو بگو بزرگتر بیاد. بهت یاد ندادند که تو کار بزرگترها فضولی نکنی؟
رئیس ... و همچنین رهبر کودتا از تو بهتر نداشتند که بفرستند جلو؟ تو آمدی؟
طشت رسوایی این حکومت مدتهاست به زمین خورده و تمام شمایان هر چقتر هم که زور بزنید، آبروی رفته و اقتدار به باد رفته رو نمی تونید برگردونید...
باشید، نمیرید (واجبین هم نخورید) و بزودی ببنید که ایران آزاد و آباد شده، و مردمان با شادی زندگی می کنند و غصه دق کنید...

-- زوربای یونانی ، Dec 18, 2009

نگفتم دواست.....

-- بدون نام ، Dec 18, 2009

ایرنا بسمت متحول شدن....؟
ایرنا ..برای همه ایرانیان فارغ از هرگونه عقیده وسلیقه

بخشی از بیانیه پایانی سمینار دوروزه ایرنا دراصفهان به شرح ذیل می باشد
مدیران ،کارکنان و به وی‍ژه خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی خود را سربازان قلم به دست ملت دانسته و تلاش دارند تا برمبنای رسالت حرفه ای خویش به عنوان یک رسانه ملی فارغ از حزب وگروه وتفکرات حاکم ودستوری خارج از سازمان فقط برای سربلندی ایران وایرانیان و در عین حال حرفه ای در صحنه هستند وبا تمام دولتها وملت ها ورسانه های جهان احساس همدلی وهم یاری می کند و در این میان خود را آماده برای ایستادن در وسط میدان و اثر گذاری بر جبهه مقابل و تحمل تمامی سختی ها ،چون با سویدای جان خویش دریافته اند که رسانه های متخصص متعهد به عنوان بازوان ملی کشورنمی توانند در شرایط جدید بی تفاوت ویا مدافع یک تفکر خاص باشند.
درگذشت دو ایرنائی را به خانواده های محترمشان وسایر همکاران وجامعه اطلاع رسانی تسلیت می گوئیم

-- ایرنائی ، Dec 18, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)