تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

وزیر اطلاعات: وضعیت کشور عادی است

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات می‌گوید که ۸۰ درصد مردم ایران، وضعیت کشور را «عادی» می‌دانند.

آقای مصلحی که امروز چهارشنبه در همایش دادستان‌های سراسر کشور سخنرانی می‌کرد، گفت که در این میان، تنها چند تن از «سران فتنه» هستند که می‌گویند کشور دچار «بحران» است.


حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، وزیر اطلاعات هدف این افراد از «بحرانی» خواندن وضعیت کشور را تلاش برای «عقب» راندن حکومت عنوان کرده است.

مصلحی در عین حال هشدار داده که چنانچه «مناقشه انتخابات» حل و فصل نشود، حکومت با «جنگ نرمی» مواجه خواهد شد که به گفته وی با «جنگ هشت ساله، فتنه بنی‌صدر، قیام مسلحانه منافقین، فتنه منتظری، اقدامات گروه‌های تجزیه‌طلب و سایر فتنه‌ها» قابل مقایسه نیست.

مصلحی هشدار داده چنانچه «مناقشه انتخابات» حل و فصل نشود، حکومت با «جنگ نرمی» مواجه خواهد شد که با «جنگ هشت ساله، فتنه بنی‌صدر، قیام مسلحانه منافقین، فتنه منتظری و اقدامات گروه‌های تجزیه‌طلب» قابل مقایسه نیست

وزیر اطلاعات همچنین ادعا کرده که طرح «اهانت» به تصویر آیت‌الله خمینی در روز ۱۶ آذر، یک هفته پیش از آن در جلسه‌ای در بریتانیا، برنامه‌ریزی شده بود.

وی اظهار داشت که پیش از برگزاری انتخابات نیز رفت و آمد‌های مشکوکی بین تهران و لندن صورت گرفته بود که منجر به حوادث چند ماه اخیر در ایران شد.

در ایران بیش از شش ماه است که اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ادامه دارد و مقام‌های جمهوری اسلامی معترضان را به همسویی با بیگانگان متهم می‌کنند.

در این مدت، صد‌ها نفر بازداشت و محاکمه شده‌ و علیه بسیاری از فعالان سیاسی و مدنی محدودیت‌های گسترده‌ای اعمال شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خوب مسلم است که وضعیت عادی است اینکه دانشجویان و هشتاد درصد مردم برای احقاق حقشون راهپیمائی کنند این عادی است جنبش سبز عادی است دادخواهی عادی است اینکه هشتاد درصد مردم ایران طالب رای واقعی خودشان باشند این عادی است و و و دادستان محترم انقلاب اینکه شما بگوئید وضعیت کشور عادی است اینم عادی است اگر شما نگوئید پس چه کسی باید بگه؟؟؟؟؟

-- ناشناس ، Dec 16, 2009

وزیر اطلاعات عراق صحاف هم همین را می گفت٠ الان کجاست ؟
موسوی و شما با هم رفتنی هستید٠ پاره کردن عکس خمینی و عدم واکنش مردم اژیری بود که هیچکدام نشنیدید٠
بدون حمایت داخلی و این همه بازی با کشورهای دیگر و دهن کجی به اوباما برایتان درسی خواهد شد که در گور تاریخ با مشاورتان حزب توده سالها وقت دارید که بخوانید٠

-- shiva ، Dec 16, 2009

ملّت که می‌دانست شما دست‌نشاندهٔ بریتانیا هستید، ولی هرگز فکر آنرا نمی‌کرد که شما جلسه‌هایتان را هم در آنجا برگذار کنید. در ضمن آفرین می‌گویم به این صداقت که سرانجام اقرار کردید که این توطئهٔ خودتان بوده است.

-- پرویز ، Dec 16, 2009

شما وزیر اطلاعات نیستید! به زیر اطلاعات هستید! یعنی اطلاعات شما افتضاحات است! آقای محترم شما فعلا تونسته اید جلو سیلاب بنیان کن را بگیرید، اما آب پشت این سد پیوسته بالا می آید و هر لحظه یکی از اهرمهایش فرو میریزد! اصولا اگر وضع عادی باشد و رهبری و سپاه و بسیج در سرازیری نباشند که شما نباید نگران باشید که از هر سوراخی نعره می زنید که همه چیز عادی ست! اگر عادی ست پس چرا دارید سقوط می کنید! سقوطتان عینی و عادی و ست زیرا هر لحظه مثل هر جسمی که سقوط کند سرعتتان بیشتر می شود! تازه جسمی که سقوط می کند در فاصله ی سقوطش مست و منگ است، آنچه وحشتناک خواهد بود برخورد پایانی سقوط یعنی متلاشی شدن است! شما متلاشی خواهید شد. خودتان هم بخوبی می دانید برای همین هم از حالا دارید تبدیل به تبعیدیان آینده می شوید برای همین هم پول ها را دارید می فرستید به خارج تا بروید به همان غربی که سی سال فحشش دادید سکنا کنید! ولی خوبی شما همان لزالتتان است زیرا شما حتا به آن مزخرفاتی هم که می گویید نه معتقدید و نه پایبند! شما فردا هر کدامتان کروات سرخ خواهد زد باکفش سفید و با کت و شلوار بنفش و در خیابانهای شانزده لیزه و الیزبت تایلور لندن و برلین و شاید هم پکن قدم خواهد زد! من امیدوارم اقلا با پولهایی که دزدیده اید بتواند فرزندانتان را آدم تربیت کنید تا بدرد فردای ایران بخورند!
مرگ بر دشمن ایرانیت
زنده باد جمهوری ایران

-- بدون نام ، Dec 16, 2009

عدهای به دنبال ضد انقلابسازی هستند و انچنان پا را فراتر گذاشته اند كه حتی وقتی نوه حضرت امام –فرزند شهید بهشتی-فرزند شهید مطهری-فرزند شهید همت و سایرین طبق سلیقه و خواست انها صحبت نمیكنند آنها را هم در خط ضدانقلاب میشمارند.حال وضع دانشجویان و نخبگان كه معلوم است.

-- عدهای به دنبال ضد انقلابسازی هستند و انچنان پا را فراتر ، Dec 16, 2009

مشکل ایران دقیقا همین جاست!! اگر ٨٠% مردم ساده انگار و از مرحله پرت نبودند که شما الان اینکاره نبودی. همین ٨٠% که شما رو برای روضه خونی تو خونه ها راه میدادن این بلا ها رو سر ٢٠% بینوای بقیه اوردند.

-- بدون نام ، Dec 16, 2009

پدرجان،
اگر وضعیت عادی است و بحرانی وجود ندارد؟
چرا جنابعالی خط و نشان می کشی و درخصوص جنگ نرم شدیدتر از جنگ با عراق حرف می زنی؟ مگر بیکاری؟
چرا رئیس مجلستان (مجلس فرمایشی شما، چون این مزدوران نماینده مردم نیستند) التماس دارد بحران کشور با مسئلۀ محرم و عاشورا درهم نیامیزد؟ مگر دیانتتان عین سیاستتان نبود؟
چرا استاندار تهران از راهپیمایی سبزها واهمه دارد؟
چرا نیروی انتظامی از برنامه ویژه سرکوب محرم خبر میدهد؟
چرا پشت سر هم شورای امنیت ملی، شورای تامین استان، شورای مرکزی کودتا تشکیل جلسه میدهند و از اینکه امکان کنترل مردم را از دست داده ایم زجه می زنند؟
چرا در دانشگاه کلاس های درس برقرار نیست و دانشجویان به جای تحصیل در وصف رئیس دولت کوتوله و رهبر بی کفایت کودتا صحبت می کنند؟
چرا هر روز ...های وحشی پاچۀ عده ای جدید از داشجویان و مردم کوچه و بازار را به دهان می گیرند؟
چرا رئیس دولت کودتا هر روز درخصوص اتمام فتنه، و فروکش کردن اعتراضات مزخف می فرمایند؟
چرا رهبر کودتا، هر روز به بهانه ای یا تهدید می کند یا التماس که "بابا کنار بکشید، انتصابات تمام شد"؟
پدرجان، هر چه در این بوق بشتر بدمید بشتر صدا میدهد، تو که کوچولویی، برو به رهبر بی کفایتت که ار فرط نگرانی شبها خواب ندارد، و از وحشت تشابه با یزید در محرم به خود می پیچد و هر روز محملاتی پریشان احوال به هم میبافند بگو: بازی تمام شده و به هیچ روی به هفت ماه پیش برنیگردید ... دوران حکومتتان به سر رسیده. اما شمایان اسیر و مثله و کشته نخواهید شد (مگر واجبی میل بفرمائید) زنده خواهید ماند و آبادانی و آزادی ایران و ایرانی را خواهید دید و آنگاه از شادی مردم دق خواهید کرد...

-- زوربای یونانی ، Dec 16, 2009

جالبه که هنوز هم عادت آمار دادن را از دست ندادند. همون 80 درصدی که 24 میلیونشون به ا.ن رای دادند را میگه

-- Ideen ، Dec 16, 2009

مشکل اساسی اینها این است که فرزند بهشتی هم اینک برایشان شاخی عظیم است! سرسپرده ی آزادی ست که اگر پدرش را هم تبانی ولایی نکشته بودند اینک در زمره ی منتظری ها بود، آری اینک او هم برای خودضش آنسانی بزرگ است و برای ما هم، فرزندان شما آنسانهای نا مرد هم فردا انسانهای بزرگی خوهند شد، ایران انسان پرور است!

-- بدون نام ، Dec 17, 2009

آیا واقعن در پنهان تو بریش خودت نمی خحندی که وزیر اطلاعات هستی و این این قدر بی اطلاعی!!!
آخر این حرفهای ترا حتا یک بقای مطلع از از محله هم نمی زند! تو واقعن که باید جایت را با یک ... سر بازار آهنگران عوض کنی البته اگر او حاضر باشد جای به اخلاق و بی حیثیت و بی مرام ترا بگیرد!

-- بدون نام ، Dec 17, 2009

نگران نباش تاسوعا عاشورا وضعیت چنان غیرعادی میشه که برق از سرت بپره

-- گشتاسب ، Dec 17, 2009

شاخص های تورم ،بیکاری ،اشتغال و رشد اقتصادی ،سوای مسائل سیاسی ، نشان می دهد که همه چیز عادی است !

-- sadegh ، Dec 17, 2009

دروغ که استخون نیست که درگلو گیرکنه چه خوب بود که 5درصدراهم ایشان کم نمی کرد همان 85درصد ی که اعلام شده بود که درانتخابات شرکت کردند رااعلام مینمود.؟اگر کشوردربحران نیست پس مصاحبه وهشدارایشان وهم فکران ایشان باچه اهدافی صورت میگرد ؟هشداررهبر .ولاریجانی ومصاحبه ای که صداوسیما انجام میدهدفقط برای چند نفربقول شماسران فتنه صورت گرفته ومیگرد؟ومن براین باورم وحق رابه جانب ایشان میدهم که فته گران بحران رادرک نمی کنند چون خود باتقلب درانتخابات بحران رابوجودآوردند.لابدخواهندگفت که هرکودتائی ناآرامی هایی رادربردارد

-- ملکی ، Dec 17, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)