تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

تمدن: هاشمی روی آتش هیزم ریخت

استاندار تهران با حمله به نامزد‌های معترض به نتیجه انتخابات گفت که سخنان اخیر اکبر هاشمی رفسنجانی، «هیزم» بر «آتش» حوادث روز ۱۶ آذر ریخت.

هاشمی رفسنجانی، هفته گذشته در جمع گروهی از دانشجویان مشهد با انتقاد از شرایط کنونی گفته که به نحوه برخورد حاکمیت با معترضان به نتیجه انتخابات اعتراض دارد.

آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و برخی دیگر از محافظه‌کاران نزدیک به دولت احمدی‌نژاد، به این سخنان واکنش نشان داده‌اند.


مرتضی تمدن

مرتضی تمدن، رئیس شورای تامین استان، سومین مقامی است که با انتقاد از سخنان آقای هاشمی، گفته که اظهارات او پیش از روز ۱۶ آذر (روز دانشجو)، موجب ملتهب شدن فضای جامعه شد.

تمدن اظهار داشت که بیانیه میرحسین موسوی نیز که ۱۵ آذر ماه منتشر شد، «نتوانست» کمتر از یک درصد دانشجویان را جمع کند.

استاندار تهران که امروز چهارشنبه در همایش «واکاوی ریشه‌های فتنه بعد از انتخابات» سخن می‌گفت، با اظهار تاسف از مواضع مجمع روحانیون مبارز در خصوص «اهانت» به تصویر آیت‌الله خمینی گفت: «اگر ادعای دروغ ندارید، باید این حوادث را محکوم کنید.»

تمدن در بخش دیگری از اظهارات خود افزود که «جریان فتنه» قصد دارد «مسئله فتنه» را به شهرستان‌ها بکشاند، چرا که از مردم تهران «تو دهنی» خورده است

تمدن با اشاره به درخواست این مجمع برای برگزاری راهپیمایی اعتراضی نسبت به پخش تلویزیونی تصویر پاره شده آقای خمینی، اظهار داشت: «راهپیمایی برای چه و برای که؟ آیا می‌خواهید همین شعارهایی که مطرح می‌شود را تکرار کنید.»

وی در بخش دیگری از اظهارات خود افزود که «جریان فتنه» قصد دارد «مسئله فتنه» را به شهرستان‌ها بکشاند، چرا که از مردم تهران «تو دهنی» خورده است.

به گفته تمدن، این جریان همچنین قصد دارد که برای محرم، «پاتوق سازی» کرده و «مسجد ضرار» راه بیندازند.

وی خطاب به رهبران این جریان گفت: «این چه داستانی که راه انداخته‌اید؟ بروید بین مردم عزاداری کنید. آیا درد اسلام و امام حسین این است؟»

رئیس شورای تامین استان تهران در عین حال اظهار داشت که نظام جمهوری اسلامی با دستگیر نکردن رهبران اعتراض‌ها «داغ قهرمان شدن را بر دل آنها» خواهد گذاشت.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

پس می دانید که آنها قهرمانند فقط جرات دستگیری آنها را ندارید! دستگیرشان کنید تا دستگیرتان شود!

-- بدون نام ، Dec 16, 2009

آقای تمدن برای رهایی از جرثومه فساد... ناشی‌ از رژیم کودتایی شما باید هم از هیزم رفسنجانی و هم از قهر آتشفشان مردم بهراسید. به همین خاطر هم شاخ و شانه میکشید و اجازه راهپیمائی نمیدهید. اگر نمیترسید اجازه بدهید مرد هستین اجازه بدهید تا ببینیم چی‌ در چنته دارین. جرات ندارید بیچاره ها.

-- Heshmat ، Dec 16, 2009

در وطن ما خیلی اسمهارو وارونه نامگذاری میکنند! بطورمثال: به کورمیگن عینعلی به کچل ذولفعلی و به بی تمدن میگن متمدن ! خوب اقای بی تمدن جنبش دانشجویی احتیاج به هیزم ریختن این و ان نداره! بی تمدنی شماها کافی که همه مردم و به اعتراض وادار کنه! اقای بی تمدن نکنه مثل اسم خودت هم درصد دانشجوهای معترض و وارنه حساب کردی! از مکتب خونه شماها بیش ازاین انتظاری نیست!
موسی

-- بدون نام ، Dec 16, 2009

موسوی و خامنه ای و تمدن و بی تمدن همه رسیدید طی خط٠ دست اونو که عکس را پاره کرد باید طلا گرفت٠

-- sheida ، Dec 16, 2009

سلام. سلام به تمام مردم قهرمان به تمام ایران که سی سال با یه عهده مفت خور که به تمام هستی ونیستی این مردم دستبرد زدن . امروز من لذت میبرم که میبینم درست حرکت ما بعد از سی سالباز شروع شده اما این بار با چشم باز با اطلاعات بالا ومردمی آگاه به تمام امور .من دارم میبینم حاکمیت جمهوری اسلامیچقدر راحت داره سرنگون میشه .افرین به مردم ایران . ببینید به روزی افتادهاند ببینید چقدر خوب هم دیگه رو دارن پاره پاره میکنند .ترس از چهره تمام حکمرانان به خوبی نمایان شده .مرگ ظالم رسیده

-- nima ، Dec 16, 2009

رئیس شورای تامین استان تهران در عین حال اظهار داشت که نظام اسلامی با دستگیر نکردن رهبران اعتراض‌ها «داغ قهرمان شدن را بر دل آنها» خواهد گذاشت.
********************************
چون می دانند که "موسوی" و "کروبی" قهرمان هستند جرات دستگیری آنها را ندارند؛
هر چند که دوره قهرمان بازی و ایدئولوژی و چگوارا و چه و ... سالها است که تمام شده و به قول خود موسوی و کروبی قهرمان اصلی مردم ایرانند که شجاعانه در برابر دروغ و تقلب و ریاکاری و استبداد ایستاده اند.
V

-- علیرضا ، Dec 16, 2009

خودفریبی بس است .ما به مجوز شما هیچ نیازی نداریم کافی است رهبران جنبش فرمان به حضور مردم دهند با اشتیاق پا در میدان مبارزه خواهیم گذاشت.

-- علی عزیزی ، Dec 17, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)