تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی یعنی براندازی»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شعار «استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی» معترضان انتخاباتی را نوعی «براندازی نظام» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرلشکر فیروزآبادی که امروز شنبه، در یک مراسم معارفه نظامی سخن می‌گفت در این باره گفت:
«خود اغتشاشگران پنهان نکردند و بالاخره روز قدس گفتند استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی، یعنی همین که کلمه اسلامی را حذف کردند یعنی براندازی نظام.»


سرلشکر فیروز آبادی

بلندپایه‌ترین مقام نظامی جمهوری اسلامی ادامه داد:
«اگر کسی برای براندازی نظام اقدام کرد، نیروهای مسلح ماموریت‌شان این است که با آن مقابله کنند و باید جلوی حرکت براندازانه را بگیرند.»

روز جمعه ۲۷ شهریور ماه به مناسبت روز قدس ده‌ها هزار معترض به نتیجه انتخابات با شرکت در راهپیمایی در شهرهایی چون تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز شعار سر دادند.

اکبر هاشمی رفسنجانی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی در راهپیمایی روز قدس در تهران شرکت کرده بودند.

«می‌خواهند با هم‌دیگر وحدت کنند، با محوری جز محور ولایت فقیه و رهبری. این براندازی است»

آخرین جمعه ماه رمضان از سوی آیت‌الله روح‌الله خمینی، روز قدس نام‌گذاری شده ‌است و همه ساله در این روز، راهپیمایی‌هایی در شهرهای ایران و برخی کشورهای مسلمان در اعتراض به سیاست‌های اسرائیل برگزار شده‌است.

سرلشکر فیروزآبادی در سخنان امروز خود افزود:
«جنگ نرم هدفش براندازی نظام است. چون براندازی افکار امام، براندازی نظام است. اگر کسی به مقابله با نیروی انتظامی و بسیج برخاست آن‌ها با اغتشاشاگران برخورد خشونت‌آمیز می‌کنند برای این‌که آرامش را برقرار کنند.»

عضو شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین گفت: «عده‌ای آمدند در این روزها، مرتب داخل روزنامه‌شان یک مطلب از این جنس می‌نویسند. بسیجی‌ها در دسته‌بندی‌های سیاسی دخالت نکنند، نیروهای مسلح خلاف وظایف قانونی عمل نکنند و از این دسته منظورشان این است که اغتشاشاتی که به راه می‌افتد یا خطوطی که اغتشاشگرها برای ادامه حرکتشان می‌دهند، بسیجی‌ها و نیروهای مسلح برای جلوگیری وارد نشوند. مثل دوره بعد از انتخابات که نگذاشتند آن‌ها پیش بروند و متوقفشان کردند.»

«می‌خواهند به نیروی مسلح بباورانند كه نباید در سیاست دخالت كنید برای اینكه امر براندازی‌‌شان محقق شود»

وی افزود: «می‌خواهند به نیروی مسلح بباورانند که نباید دخالت کنید برای اینکه امر براندازی‌شان محقق شود. برای اینکه بتوانند مسیرشان را طی کنند حتی شعار وحدت بعضی‌ها شعار براندازی است به خاطر اینکه می‌خواهند با همدیگر وحدت کنند. با محوری جز محور ولایت فقیه و رهبری. این براندازی است. دارند خودشان را مستحکم می‌کنند. برای مستحکم کردن سنگرهایشان است که این پیشنهادها را مطرح می‌کنند همان فکری که از اول قضیه اغتشاشات قبل و بعد از انتخابات به صحنه آوردند که گفتند شعارهای اسلام و امام را بیاورید تا مردم را به دنبال خودمان بکشانیم، اول «الله‌اکبر» را آوردند «یا حسین» را آوردند و بعد شعارهایی از این قبیل، امروز هم «وحدت کمله» را مطرح کردند.»

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
«هرکس جمهوری بخواهد دشمن ما است»

نظرهای خوانندگان

جمهوری ایرانی یا هر تعریف دیگری. مگر آقای خمینی نگفت که پدران ما چه حقی داشتند که برای امروز ما تصمیم بگیرند. نسل امروز و کسانی که در جریان تغییر سال 57 شرکت داشتند دیگر این نوع حکومت را نمیخواهند به تعبیر آقای خمینی آیا سزاوار یک قبرستان شهیدند؟ شما پیروی از اسلام را حداقل در میان جوانان و متفکرین با خود به گور خواهید برد. نمردیم و معنای اسلام و عدالت علوی را هم فهمیدیم. رها کنید این مردم و بازی با اعتقادات را که به نفع هم شما و هم مردم است. اینها همه بازی ریاست و پول و رانت است و شما دغدغه دین و ایمان ندارید و حتی قیامت را دروغ میپندارید.نکته دیگر اینکه با چند سال خواندن در حوزه علمیه!!!!!! (کسی که چیزی را ندارد بیشتر ادعا میکند) چگونه کسی نماینده خدا میشود؟ چرا دانشمندانی که سالها تلاش در خدمت به بشریت میکنند نماینده خدا نباشند.
رنسانس اتفاق میافتد و زمین میچرخد چه شما بخواهید یا نخواهید. با نظر شما چیزی تغییر نخواهد کرد.

-- دوستدار ایران ، Oct 10, 2009

داریم با این بی شرفها دست و پنجه نرم می کنیم و تعداد زیادی از مردم هم خوابند یا خودشون رو به خواب زدند. تعداد زیادی هم مثل من می ترسند. بعد حضرات بی اطلاع شعار عبور از خاتمی و موسوی و رادیکالیزه کردن شعار ها رو میدن.

-- جواد ، Oct 10, 2009

امیدوارم هر چه زودتر جمهوری ایرانی تاسیس شود تا اقوام غیر ایرانی از شر فارسهای نژاد پرست راحت شوند.چون فعلا تحت عنوان دین و اینکه دین قومیت نمیشناسد ستم میکنند.

-- hamoon ، Oct 10, 2009

اقوام غیر ایرانی‌ در ایران چه میکنند هامون خان؟؟ کدامشان غیر ایرانی‌ هستند؟ اگر غیر ایرانی‌ هستند تشریف ببرند پیش اربابانشان در استانبول!!
ضمنا خامنه‌ای هم ترک است!! آخر دغل و حرف بی‌ ربط تا کی‌؟

-- عالمی‌ ، Oct 11, 2009

ایشان معتقدند که سپاه پاسداران بایستی در سیاست دخالت کند وچون اسلحه دارد پس حق جابجایی ارا مردم را دارد . به نظر من بایستی قانون احزاب در ایران تغییر نموده و تمام احزاب بایستی به تعداد اعضایشان اسلحه در یافت نمایند تا سپاه نتواند بر خلاف عدالت از اسلحه اش سوه استفاده کند.

-- احسان از نویورک ، Oct 11, 2009

هامون،
بسیاری از ایرانیان نیز چنین امیدی دارند، ولی مغلطه کوتاه و ضد و نقیض دار شما یا ناشی از کم لطفیتان است و یا از کم آگاهیتان و یا هردو . ستم ها و جنایت های ج. ا چه ربطی به فارسی زبان ها دارد؟ در ضمن اقوامی که در کشور ما زندگی میکنند همه ایرانی هستند ولو به زبان های دیگر نیز سخن گویند.

-- هممیهن چند زبانه ، Oct 11, 2009

....
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
.....

-- nam ، Oct 11, 2009

آقای فیروزه تحول که شما آنرا «براندازی» نرم می نامی بهتر است یا براندازی سخت ! یادت باشد که ما بچه های جنگیم این پیکر متعفن و متورم از رانت و دزدی پول نفت وپلو سیدالشهدا بهتر است مداوا شود تا بترکد وتهران و ایران رانجس کند ولازم آید تا همه ی آتش نشانهای جهان جمع آیند تا این کثافت عظیم - یا از باب افعال آنرا- پاک کنند!

-- بدون نام ، Oct 11, 2009

استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
استقلال / ازادی/ جمهوری ایرانی
ما بچه های جنگیم
ما بچه های جنکیم!
نمی خایم هم بجنگیم!

اما اگه تو جنگ میخای!
بجنگ تا بجنگیم!

-- بدون نام ، Oct 11, 2009

خوب آقای فیروز آبادی مردم براندازی می خواهند. ازحکومت واپسگرای شما واربابتان خسته شده اند.

-- بدون نام ، Oct 11, 2009

گلاب بریش رهبری
این است شعار مردمی
!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- بدون نام ، Oct 11, 2009

هامون ...ساکنان ایران همه ایرانی هستند.پاینده ایران.مرگ بر دیکتاتور

-- پیروز نهاوندی ، Oct 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)