تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
فرمانده نیروی مقاومت بسیج:

طائب: نامه هاشمی به خامنه‌ای تقلبی بود

حسین طائب در اظهاراتی کم‌سابقه ادعا کرد که نامه هاشمی رفسنجانی به آیت‌الله علی خامنه‌ای «تقلبی» است، «هفت بسیجی» در ۲۵ خرداد کشته شدند و آمریکا با میرحسین موسوی «ارتباط» برقرار کرده است.

خبرگزاری فارس امروز یکشنبه به نقل از آقای طائب گزارش کرد که نامه آقای هاشمی به رهبر جمهوری اسلامی که در آن از اتهامات محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌ای تلویزیونی انتقاد شده، «تقلبی» بوده است.

فرمانده بسیج، «استکبار جهانی» را متهم کرد که در «جعل» این نامه دست داشته است و آقای خامنه‌ای در جواب آن نوشته که «ملت فهیم ایران در سر صندوق‌های رای پاسخ دروغگویان را خواهند داد.»


طائب در کنار احمدی‌نژاد در همایش «اساتید بسیجی کشور»

هاشمی ۱۹ خرداد ماه در اعتراض به آنچه «اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه» احمدی‌نژاد خوانده بود، نامه‌ای به آقای خامنه‌ای نوشت و تلویحا از سکوت وی در این ماجرا گلایه کرد؛ نامه‌ای که هیچ‌گاه از سوی رهبر جمهوری اسلامی به آن پاسخی داده نشد.

در همان روز محمود احمدی‌نژاد که به شمال کشور سفر کرده بود، به طور غیرمستقیم به این نامه واکنش نشان داد و گفت که مردم در انتخابات، «دروغگویان را روانه تاریخ خواهند کرد.»

طائب همچنین در بخش دیگری از سخنان خود که در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره «اساتید بسیجی کشور» ایراد می‌کرد، مدعی شد که در جریان اعتراض‌های خیابانی ۲۵ خرداد ماه در میدان آزادی، هفت بسیجی کشته شدند.

طائب با تشریح اقدامات «استکبار جهانی» و آمریکایی‌ها علیه ایران، به موضوع آغاز مذاکرات میان واشینگتن و تهران اشاره کرد و گفت: «سیاست آنها این بود که چند جلسه برگزار شود و در نهایت به بن‌بست برسد»

این برای نخستین‌بار است که یک فرمانده بلند‌پایه بسیج، از کشته شدن هفت بسیجی در این روز خبر می‌دهد.

این در حالی است که پیش‌تر تلویزیون ایران از کشته شدن هفت معترض به نتیجه انتخابات در این روز بر اثر تیراندازی نیرو‌های بسیج به سمت معترضان خبر داده بود.

بنابر اعلام نهاد‌های رسمی، سهراب اعرابی یکی از معترضان به نتیجه انتخابات است که در این روز بر اثر اصابت گلوله نیرو‌های بسیج جان باخته است.

طائب همچنین میرحسین موسوی را متهم کرد که در جریان انتخابات با «استکبار جهانی» رابطه برقرار کرده است؛ اتهامی که روز گذشته از سوی آقای موسوی تکذیب شد.

این فرمانده بسیج همچنین ادعا کرد که برخی جریان‌های سیاسی در ایران قصد داشتد دولت محمود احمدی‌نژاد را «ساقط» کنند.

طائب همچنین مدعی شد که در جریان اعتراض‌های خیابانی ۲۵ خرداد ماه در میدان آزادی، هفت بسیجی کشته شدند

او با تشریح اقدامات «استکبار جهانی» و آمریکایی‌ها علیه ایران، به موضوع آغاز مذاکرات میان واشینگتن و تهران اشاره کرد و گفت: «سیاست آنها این بود که چند جلسه برگزار شود و در نهایت به بن‌بست برسد.»

طائب افزود که محمود احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر دراز کردن دست خود به سوی ایران، گفت که «دست چدنی با دستکش مخملی.»

این فرمانده بسیج در حالی این سخنان را به احمدی‌نژاد منتسب می‌کند که رسانه‌های ایران فروردین ماه سال‌جاری این اظهارات را به نقل از آقای خامنه‌ای مخابره کرده بودند.

آیت‌الله خامنه‌ای گفته بود که اگر آمریکا زیر دستکش مخملی، دستی چدنی پنهان کرده باشد، این اقدام هیچ معنا و ارزشی ندارد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آقاي طائب دست تو و اربابانت به خون جوانان وطن آلوده است. جنايت مي‌كني و با كمال پررويي خط و نشون هم مي‌كشي. من از تو اربابانت بيزارم. مطمئنم كه روزي انتقام فرزندان وطن از تو و مافوقت گرفته مي‌شود. تو و لات و لوتات به كوي دانشگاه ريختين و بهترين فرزندان ايران را پرپر كرديد. خيلي حقير و خواري ملاي جيره‌خور. تو ايراني نيستي. نمي‌دانم از كجا آمده‌اي ولي مي‌دانم آمدنت بهر چه بود. براي خونخواري و خونريزي، براي كشتن جوانان برومند ايران. اين نام‌ها را به خاطر بسپار: ندا، سهراب، اشكان، كيانوش، محسن، امير و ...

-- مردم ، Aug 2, 2009

نه حاجآقا یادشون رفت بگن نامه هاشمی به خامنه‌ای،کار بی بی سی بود.

-- اورینب ، Aug 2, 2009

خسن و خسین دختران مغاویه

-- بدون نام ، Aug 2, 2009

حاج طائب ...نماینده ولی فقیه، نامه هاشمی به رهبر جمهوری اسلامی که در آن از اتهامات محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌ای تلویزیونی انتقاد شده، «تقلبی» بوده است. تقلب و دروغ و فریب و فساد مانند ویروسی کشنده در تمام ارکان این نظام رسوخ کرده است. این ویروس شما آخوند های مسلمان متقلب و فریبکار و دزد را، که مدت ٣٠ سال به غارت و کشتار مردم ایران مشغولید از بین خواهد برد. دیگر هیچگونه درمان و راه نجاتی برای شما و این نظام فاسد شده اسلامی قابل تصور نیست. مرگ شما در آینده بسیار نزدیکی حتمی است. ملت ایران آماده پذیرایی شماست، در جهنمی که خود بوجود آورده اید.
....

-- Ghssaban Basij ، Aug 2, 2009

آقای طائب شما کاملا درست میگویید . اصلا اون کسی هم که توی مصلی سخنرانی میکرد خود رفسنجانی نبود!!!
دروغگو دروغگو پس رای دزدیدم کو ؟

-- ناقوس مرگ آور ، Aug 2, 2009

- اكنون مي توان گفت كه ايران كشوري اشغال شده است. خامنه اي جلاد سركرده اشغالگران ضد ايراني وبلكه ضد بشريت و ... مثل طائب هم جزو تبهكاران زير دست او است كه به جان مردم اين سرزمين افتاده و مي خواهندصداي هر اعتراضي به بيداد حاكم را سركوب كنند.
آنها مي خواهند مردم برده هاي مطيع و سربراه آنان و نظاره گر غارت ثروتها، تخريب فرهنگ و ويراني اقتصاد و پريشاني بنيادهاي اجتماع باشند و دم نزنند.
گروهي سگ هار را تربيت كرده و پاداش ميدهند كه مردم را به خاك و خون بكشند.
با پررويي تمام مي گويند راي مردم براي حقانيت حكومت اسلامي بي ارزش است و آنها مي خواهند به زور هم كه شده به نام اسلام بر اين ملت حكومت كنند.
ولي چنين نخواهد ماند. نسل جوان كنوني فارغ از نا آگاهي هاي بخشي از نسل قديم است و هرچه نسلهاي جديدتر اضافه مي شوند،نفسهاي عمر استبداد مذهبي به شماره مي افتد.
البته اگر ذليلان و بردگان ولايت در روش زندگي ننگين، چندش آور و به دور از آزادگي خود تجديد نظر كنند، سريعتر به اين مرحله خواهيم رسيد.

-- حيدر ، Aug 2, 2009

کسی تا حالا یک حرف راست از آخوند شنیده؟ ....شما از یک بد بخت ...ونوکر صفت چه توقعی دارید؟ ....ولی دوستان مژده که مرگشان فرا رسیده و این آخرین دست و پا زدن ها ی این متجاوزین خائن و آدمکش است.
زنده باد ایران آزاد فردا

-- Reza ، Aug 2, 2009

فکر کنم بازم X انداخته بالا. لاکردار معلومه جنسش هم خوب بود حسابی ترکونده.

-- بی وفا ، Aug 2, 2009

طائب مکار جنایت پیشه . بدان و آگاه باش توواربابابانت حتا به اندازه ی سعیدالصحاف صدام هم شرافت وشجاعت نداری . مطمئنم روزی که به چنگ عدالت مردم گرفتار شوی وآنروزهم دیرنیست برای نجات جان خویش لواط هم میدهی بدون خوردن یک سیلی .

-- برزین ، Aug 2, 2009

دم همه ایرانی ها گرم
همه نظراتی که در انترنت یافت می شه اکثرا بر ضد خامنه ای و دار و دسته مزدورش هست این نشون می ده اکثر مردم ایران آگاه شدن و دیگه تحت تاثیر دروغ پردازی های صدای و سیمای اسلامی قرار نمی گیرند
دم همه ایرانی ها گرم

اندکی صبر
خامنه ای نابود است

-- آرش ، Aug 2, 2009

پای همه گلدسته ها دوباره اعدام صدا/دوباره مرگ گلسرخ دوباره ها دوباره ها/ حریق سبز جنگلها / به دست کبریت جنون/ از کاشی های آبیمون سرزده فواره خون/ قصه جادوگر بد/ که از کتابا می اومد / نشسته در منبر خون عاشقارو گردن می زد

-- شمیسا ، Aug 2, 2009

Mr. Taeb, are you lying again! Remember, according to Islamic teaching a liar is God’s enemy.
I am sure those seven people that you call them Bassiji were actually the young demonstrators that were killed by your militias and Bassij force during demonstrations, but you released their body to their families only after you obtained their signature on a paper stating that their victims were from Bassij!

-- Dr. Emadian, Canada ، Aug 2, 2009

دست به دست هم یکصدا فریاد بزنیم:
استقلال, آزادی, جمهوری ایرانی.

-- علی ، Aug 2, 2009

ازخدامرگ سريع رهبران ظلم راميخواهيم عزيزان مظلوم ازدعا باتضرع بدرگاه حق براي سرنگوني ستمگران فراموش نكنيد

-- مهدي ، Aug 2, 2009

chand kalame ham az madare arous beshnavid.

-- farhad ، Aug 2, 2009

طایب برای رسیدن به وزرات اطلاعات هر دروغی که لازم باشد خواهد گفت خودتان را ناراحت نکنید اینها همیشه دروغ گفته اند

-- irani ، Aug 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)