تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

دفتر هاشمی «اعترافات» ابطحی را تکذیب کرد

دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی، بخشی از اظهارات محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در دادگاه که امروز چهارشنبه از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده است را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس و ایرنا گزارش کرده‌اند که آقای ابطحی در بخشی از «دفاعیات» خود در دادگاه گفته که هاشمی، موسوی و خاتمی در جریان انتخابات با یکدیگر «هم‌قسم» شده بودند.

پیش‌تر محمود احمدی‌نژاد در جریان یکی از مناظره‌های تلویزیونی، از ائتلاف این سه رهبر سیاسی علیه خود خبر داده بود.


دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه‌ای که از سوی خبرگزاری ایلنا منتشرشده، با رد اظهارات آقای ابطحی اعلام کرد که این اظهارات «معلوم نیست در چه شرایط و ملاحظاتی بیان شده است.»

در این اطلاعیه، به جلسه‌ای با حضور میرحسین موسوی، محمد خاتمی، اکبر هاشمی رفسنجانی اشاره شده که در آن «آقای خاتمی اعلام مواضع خود را به جلسه مجمع روحانیون مبارز موکول کرده بود.»

این اطلاعیه می‌افزاید: «آقای موسوی مواضع خود را با صدور بیانیه‌ای قبلا منتشر کرده بود و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز در آن جلسه بر رعایت موازین قانونی در اعلام مواضع و پیگیری خواسته‌ها تأکید کرده بود.»

این دفتر همچنین اضافه کرده که آقای هاشمی در جریان انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نکرده و در حوادث پس از انتخابات نیز نقشی نداشته است.

در پایان این اطلاعیه آمده که «انشاءالله همه ما در بیان مطالب و همچنین اعتراف گرفتن از بازداشت‌شدگان اخیر، برای خوشایندی یک جریان خاص، اصل و اساس نظام را زیر سئوال نبریم»

در پایان این اطلاعیه آمده که «انشاءالله همه ما در بیان مطالب و همچنین اعتراف گرفتن از بازداشت‌شدگان اخیر، برای خوشایندی یک جریان خاص، اصل و اساس نظام را زیر سئوال نبریم.»

آغاز محاکمه برخی از فعالان سیاسی به همراه برخی از کسانی که دادستانی تهران آنها را «عوامل آشوب‌های میدانی» معرفی کرده است، با واکنش‌های بسیاری روبرو شده است.

جبهه مشارکت ایران اسلامی و سازمان گزارشگران بدون مرز با انتشار اطلاعیه‌های جداگانه‌ای برگزاری چنین دادگاهی را محکوم کرده‌اند.

جبهه مشارکت، دادگاه امروز را «شویی مضحک» نامیده و اعلام کرده که «آنها به قدری از به زمین سفت خوردن کودتایشان در جامعه دچار شوک و عصبیت هستند که حاصل آن بیانیه‌ای آشفته و ضعیف در حد سرمقاله‌های آشنای کیهان از کار در آمده که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد.»

گزارشگران بدون مرز نیز در اطلاعیه‌ای که امروز شنبه منتشر کرده، اعلام کرده که «این یک دادگاه نبود، جلسه بازجویی تزئین شده به شکل دادگاه بود.»

این سازمان خواستار اعزام نمایندگان سازمان ملل متحد و کمیسر عالی حقوق بشر به ایران برای بازدید از زندان و ملاقات با زندانیان شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

مضحکه محاکمه معترضان و روزنامه‌نگار ان را محکوم می کنیم

گزارشگران بدون مرز نگرانی شدید خود را از آغاز به اصطلاح " محاکمه" مسوولان و شرکت‌کنندگان در "اعتشاشات" اعلام می‌کند. در میان " عوامل میدانی " چندین روزنامه‌نگار نیز دیده می‌شود که در پی اعتراضا گسترده به تخلف و تقلب در انتخاب محمود احمدی نژاد به ریاست جمهوری در ٢٢ خرداد بازداشت شده بودند. خطر اتهام محاربه برخی از آنها را تهدید می‌کند.

گزارشگران بدون مرز در این باره اعلام می‌کند " یک بار دیگر در مضحکه‌ای به نام دادگاه حقوق متهمان زیرپا گذاشته شد. آن دسته از متهمانی که وکیل داشتند، وکلایشان از برگزاری دادگاه بی خبر بودند و تعدادی دیگر را به محل برگزاری محاکمه راه ندادند. دادگاه انقلاب هیچکدام از موازین داخلی و بین المللی را رعایت نمی کند. این یک دادگاه نبود جلسه بازجویی تزئین شده به شکل دادگاه بود. ما خواهان اعزام نمایندگان سازمان ملل متحد و کمیسر عالی حقوق بشر به ایران برای بازدید از زندان و ملاقات با زندانیان هستیم. "

محمد علی ابطحی وب نگار وبلاگ وب‌نوشت که در تاریخ ٢٦ خرداد ماه بازداشت شده بود و محمد عطریانفر مدیر مسئول بسیاری از روزنامه های ایران که در تاریخ ١٥ خرداد بازداشت شده بود از جمله " عوامل میدانی " بودند که به همراه ده ها نفر دیگر با اتهاماتی چون " شرکت" و یا عکس و فیلم برداری از تظاهرات به این دادگاه آورده شده بودند.

در کیفرخواست این افراد "متهم" به " اقدام علیه امنیت ملی، تخریب اموال شخصی مردم " و انقلاب مخملی" وبرهم زدن نظم عمومی شده‌اند. در بخش هایی از این کیفرخواست به " اعترافات" روزنامه نگاران و متهمان استناد شده ااست، از جمله به "اعترافات" مازیار بهاری خبرنگار نیوزویک که در تاریخ ٢٦ خرداد بازداشت شده بود. و یا بدون نام بردن صریح به اعترافات "یک جاسوس اسرائیلی" که احتمالا اشاره به حسین درخشان وبلاگ نویس ایرانی است، که از تاریخ ١١ آبان ماه به گفته خانواده اش در زندان بسر می‌برد .

صالح نیکبخت وکیل ده تن از زندانیان و از جمله محمد علی ابطحی، محمد عطریانفر، مازیار بهاری و محسن میردامادی به گزارشگران بدون مرز اعلام کرد : " من تا ساعت یازده صبح امروز از برگزاری دادگاه موکلان خود خبر نداشتم. بعد هم به محل دادگاه رفتم مرا به محل برگزاری محاکمه راه ندادند. پس از اصرار من آقای مرتضوی دادستان تهران گفت از فردا می توانید در دادگاه شرکت کنید. اما این دادگاه به دلیل عدم حضور وکلای متهمان بنا بر اصل ١٣٥ قانون اساسی مصوبه شورای تشخیص مصلحت غیر قانونی است و اظهارات زندانیان در این دادگاه هیج ارزش قانونی ندارد. من تا امروز نتوانسته ام با موکلین خود ملاقات و یا پرونده آنها را ببینم"

در این دادگاه فقط رسانه های نزدیک به دولت و نهادهای قضایی – امنیتی حضور داشتند. و از حضور خبرنگاران مستقل جلوگیری شده بود. خبرگزاری امنیتی فارس اعلام کرده است که برخی از متهمان اگر به محاربه متهم شوند به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

گزارشگران بدون مرز انجمن بين المللي دفاع از روزنامه نگاران زنداني و آزادی مطبوعات بر مبنای اصل ١٩ اعلاميه جهانی حقوق بشر است

برای اطلاعات بيشتر:

www.rsf.org

www.rsf-persan. org

persan@rsf.org

-- بدون نام ، Aug 1, 2009

کانون نویسندگان ایران­(در تبعید)

حمله به قرارگاه اشرف را محکوم می­کند!

بنا به گزارش خبرگزاری­ها، روز سه شنبه ۶ مرداد ماه ۱۳۸۸ برابر با ۲۸ ژوئيه ۲۰۰۹ صدها نفر از نيروهای ارتش و پليس عراق به پايگاه «اشرف» محل استقرار اعضاء و هواداران سازمان مجاهدين خلق ايران حمله کردند و کنترل اين پايگاه را به دست گرفتند.

نيروهای ارتش و پليس عراق در حمله وحشیانه خود، با استفاده از «بلدوزر» در ورودی پايگاه اشرف را ويران کردند و با پرتاب گاز اشک­آور و با باتوم­های الکتريکی مقاومت اعضا و هواداران غيرمسلح مجاهدين را در هم شکستند و اين پايگاه را به تصرف کامل خود در آوردند. بنا به اطلاعیه­های مجاهدین خلق ایران، در جريان اين حمله هفت نفر از اعضای سازمان مجاهدين خلق جان باختند و حدود 400 نفر نیز زخمی شده­اند.

در پی این حمله، تمامی ساكنین قرارگاه اشرف به غیر از مجروحان و بیماران دست به اعتصاب غذا زده­اند. خواست­های اعتصاب كنندگان از این قرار است:

- خروج نیروهاى عراقى از قرارگاه؛

- آزادی بازداشت شدگان؛

- سپردن حفاظت قرارگاه به نیروهاى آمریكایى؛

- لغو ممنوعیت حضور وكلا و سازمان­هاى بین­المللی كه 7 ماه است امكان ورود به این مكان را نداشته­اند؛

- اجرای قطعنامه 24 آوریل پارلمان اروپا درباره قرارگاه؛

- مجازات آمرین حمله روز گذشته به قرارگاه.

قرارگاه اشرف در استان دیاله در شمال بغداد و در نزدیکی مرز ایران قرار دارد و حدود 3400 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق در آن­جا سكونت دارند. ساکنان این قرارگاه، در سال ۲۰۰۳ توسط نیروهای آمریکایی خلع سلاح شدند.

حکومت اسلامی ایران تاکنون بارها تلاش کرده است تا با استفاده از نفوذ خود در میان گروه­های سیاسی عراق و به ویژه دولت این كشور، سازمان­ها و احزاب مخالف خود مستقر در عراق را تحت فشار قرار دهد و حمله به قرارگاه سازمان مجاهدین خلق نیز در همین راستا صورت گرفته است. دولت جمهوری اسلامی ایران از برخورد شدید ارتش و پلیس عراق علیه مجاهدین ابراز خوشحالی نمود. به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر روز چهارشنبه 7 مرداد، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: «هرچند که این اقدام دولت عراق دیرهنگام است اما قابل تقدیر است که تصمیم گرفتند سرزمین عراق را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند.»

در حالی که بر اساس قوانین شناخته شده بین­المللی، اعضای سازمان مجاهدین خلق مانند هر فعال سیاسی دیگر باید از حق پناهندگی و مصونیت برخوردار باشند و دولت عراق و نیروهای آمریكایی كه حاكمیت دوگانه منطقه را به عهده دارند مسئول تامین امنیت جانی اعضای این سازمان هستند.

کانون نویسندگان ایران­(در تبعید)، این حمله غیرانسانی نیروهای عراقی به پايگاه مجاهدين خلق را محکوم می­کند؛ از همه انسان­ها و نیروهای آزادی­خواه و هم­چنین نهادهای مدافع حقوق بشر در سطح جهان می­خواهد که از دیدگاه انسانی، برای رهایی اعضای مجاهدین از اسارت حکومت عراق بکوشند و اجازه ندهند امنيت و جان اعضای سازمان مجاهدين خلق ايران مستقر در قرارگاه اشرف، قربانی معاملات حکومت­های ایران و عراق و منطقه شود..

کانون نویسندگان ایران­(در تبعید)

بیست و نهم ژوئیه 2009

www.iwae.org

kanoon_dt@yahoo. com

-- بدون نام ، Aug 1, 2009

این نتیجه بازی کردن در دو زمین است! به گفته یکی از دوستان، آقای هاشمی انتظار ندارند! اما به سرعت صفوف از هم جدا خواهد شد، چون او نمی تواند هم در آن جناح توپ بزند و هم در اين جناح پاس کاری کند! هاشمی باید تصمیم بگیرد، که آیا می خواهد به بهر وسیله ای است منافع و موقعیت خود را حفظ کند و برای همین خواهان حفظ این نظام فریب و دروغ و چپاولگر و آدم کش است، یا اینکه برای بنا کردن حکومتی دموکراتیک در کنار جنبش سبز مردم قرار خواهد گرفت ؟ مسلماً این گروه آدم کشان و دزدان و متقلبان که منافعشان در گرو حفظ این نظام فاسد است به سراغ هاشمی و خانواده ایشان نیز خواهند رفت. صحبت بر سر چه زمانی برای این حمله مناسب است می باشد.
امیر کبیر،

-- Amir Kabir ، Aug 1, 2009

به نظر من اقای ابطحی در ان قسمت از اعترافات دیروز که به رنگ مخملی اون گردن اویز معاون دادستان اشاره کرد غیر مستقیم به مردم گفت که اینان در ایران کودتای مخملی کردند.

-- moj sabz ، Aug 1, 2009

ما ایرانیان دیگر به هیچ کدام شما باور نداریم! نه به دین شما و نه به خدای شما! شما خود شیطان هستید در لباس و عبای روحانیت.
بی باوران به مذهب و خدای اسلام ناب محمدی،

-- Bibavaran ، Aug 1, 2009

نوشته‌های خبرگزاری فارس، حرفهای ابطحی در دادگاه نیست
خبرگزاری فارس، همانند گذشته، این بار هم زود دست خود را رو کرد و با نسبت دادن سخنانی به ابطحی که اساسا هیچ ربطی به اظهارات او در دادگاه امروز نداشت، دادگاه فرمایشی را هنوز تمام نشده رسوا کرد.

به گزارش موج سبز آزادی، منابع حاضر در دادگاه نمایشی سران زندانی اصلاح‌طلب خبر داده‌اند که آنچه خبرگزاری فارس به عنوان اعترافات ابطحی در دادگاه امروز منتشر کرده، یک متن از قبل تنظیم‌شده است که ربطی به سخنان امروز این روحانی اصلاح‌طلب در جلسه امروز دادگاه ندارد.


این گزارش حاکی است ابطحی از لحظه‌ای که بر روی صندلی دادگاه نشست، کاغذی را در دست داشت که ملزم شده بود به عنوان اعترافات از تریبون دادگاه بخواند. این موضوع که در عکس‌های خبرگزاری فارس نیز مشهود است و قابل انکار نیست، به تنهایی برای اثبات ساختگی بودن اعترافات منتسب به ابطحی، کافی است و نیازی به ارائه دلایل بیشتر یا انتظار برای آزادی این فعالان سیاسی نیست که خود بگویند تحت چه شرایطی از آنها اعتراف گرفته‌اند.


همسر ابطحی هم روز گذشته به «موج سبز آزادی» گفته بود خبرنگار خبرگزاری فارس بدون اینکه خود را معرفی کند، با او صحبت کرده و اظهارات او را نیز با تحریف و دستکاری منتشر کرده است.

-- بدون نام ، Aug 1, 2009

یادداشتی در حاشیه‌ی دادگاه نمایشی امروز
جلسه دادگاه یا استودیوی تلویزیونی؛ فیلم شما زرشك زرین گرفت
بهزاد نبوی بازیگر خوبی است. محمد عطریان‌فر بازیگر خوبی است. محسن امین‌زاده بازیگر خوبی است. محمدعلی ابطحی بازیگر خوبی است. دادگاه نبود این اسمش. استودیوی تلویزیونی بود و كارگردان كارنابلدی داشت. شو بود. نمایش بود. اعتراف نبود این‌كه. كمدی تلویزیونی بود اصلا.

كارگردان این فیلم تلویزیونی شكست خورد. چیدمانش نمره نیاورد. به چشم‌های بهزاد نبوی نگاه كنید. ته دلش دارد می‌خندد كه: بَه، عجب بازی مضحكی است. چه خوب دارم بازی‌شان می‌دهم. به چشم‌های محمدعلی ابطحی نگاه كنید. هنوز ته چشم‌هایش همان شیطنت هست. لاغر شده؟ اما چشم‌هایش شوخ و شیرین است، مثل همان عكس گوشه‌ی وبلاگش. او هم دارد ته دلش می‌خندد كه كارگردان را بازی داده است.


این‌كه اسمش اعتراف نیست، سناریوست. بازیگران خوبی‌اند دوستان ما. كارگردان را هم بازی داده‌اند حتی. این سناریوی ضعیف را به‌خوبی بازی كرده‌اند. تماشاچیان این فیلم تلویزیونی كه ما باشیم، سرخوشیم از این‌همه زیركی دوستانمان. چه زیبا و خوش است این بازی.


در جشنواره‌ی امروز، محمدعلی ابطحی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را گرفت، با آن تصویر دیدنی لاغر و بدون عمامه‌اش. او یک دیپلم افتخار هم گرفت برای آن سکانس ابتکاری که در آن کاغذ را بالا گرفت و از رویش اعترافات نوشته شده در سناریو را خواند.


محمد عطریان‌فر هم سیمرغ بهترین بازیگر نقش دوم مرد نصیبش شد، با دست‌هایی که برای گول زدن هرچه بیشتر کارگردان مدام به بالا و پایین می‌رفت. بهزاد نبوی البته ظاهرا بازیگر جویای نامی نیست، چون رفت و پشت دوربین و کنار دست فیلمبردار نشست تا زیاد در چشم نباشد. اما بالاخره روزی پرده‌ها كنار می‌رود؛ و تماشاچیان این بازی، ما، به افتخار بازیگرانمان كه این‌بار كارگردان را فریفتند، به احترام برمی‌خیزیم و كلاه از سر برمی‌داریم.


این دو بازیگر برگزیده بی‌شک شایسته‌ی احترام‌اند، لااقل به خاطر دیالوگ‌های زیبایشان. آنجا که ابطحی گفت: اگر این صحبت‌ها را نمی‌كردیم، یک ماه بیشتر در آن‌جا می‌ماندیم. یا عطریانفر که گفت: وقتی فروردین ماه 57 از زندان آزاد شدم، هیچ‌گاه احتمال سرنگونی نظام طاغوت را نمی‌دادم. چقدر گویاست همین دو نکته.


كارگردان یادش بماند. سناریو لو رفت که هیچ، دکوراسیون صحنه هم رسواتر از آن بود که مصنوعی به چشم نیاید. این بدترین فیلمی بود كه می‌توانست بسازد. این فیلم زرشك زرین گرفت.

-- بدون نام ، Aug 1, 2009

آدم وقتي گزارش رفتار اين رژيم با خودي هايش ( مثل پسر روح الاميني ) را مي خواند آنهم از زبان علايي يك فرمانده سپاه آنوقت به اين نتيجه ميرسد كه چه خام هستند اينهايي كه دل به اصلاح اين رژيم بسته اند آنهم به دست موسوي و نبوي!برادر من اين موسوي و نبوي با طرح همين حزب توده ليبرال هاي مذهبي نزديك به خودشان را با همين خوي ديكتاتوري از قدرت بيرون انداختند و آخوند هاي ليبرال تر مثل بهشتي و با هنر را هم به آن ديار فرستادند٠
حالا همان شتر در خانه موسوي و رفسنجاني و پاسدار علايي و پاسدار روح الاميني خوابيده٠
استالينيسم و ماركسيسم لنينيسم ذاتش بر تملك قدرت با زور استوار است٠ با كسي قرابت هم نداردحتي اگر تروتسكي باشد٠ تا آن سر دنيا دنبالش به تبعيد گاه ميرود و جمجمه ش را با چكش داغان مي كند٠
دعوا سر منافع تريليون دلاري نفت و گاز روسيه بوده و هست٠
شاه وقتي سقوط كرد كه حمايت غرب را از دست داد٠
اينها حمايت روسيه را دارند ٠مثل روسيه نسل مخالف را از زمين بر ميدارند حتي اگر بچه خودشان باشد٠بيدار شويد و بيخود جوانان مردم را دم تيغ اينها نفرستيد چون شما هم شريك خواهيد شد.همه آزاديخواهان واقعي چپ و راست اين نقشه خائنانه و امپرياليستي روسي را برملا و با تظاهرات و جلب توجه همه جهانيان به اين اشغال امپرياليستي عرصه جهاني را بر اشغالگران روس تنگ كنيد٠ رژيم با كمترين هزينه خواهدرفت

-- simin ، Aug 2, 2009

آقاي رفسنجاني اگر چه دفتر شما كار درستي در تكذيب اراجيف و مهملات پخش شده نمود. اما يادتان باشد ابطحي دو شخصيت دارد يكي قبل از دستگيري ديگري بعد از دستگيري. شك داريد مي‌توانيد از نظر جسمي و روحي او را بيازماييد. پس حساب اين دو شخصيت را از هم جدا نماييد. حضرتعالي هم اگر در اين مدت تحت شكنجه، تخليه، تجاوز و ... قرار مي‌گرفتيد. وقتي بيرون مي‌آمدي. مي‌گفتي جانم فداي رهبر، نظام و مرگ بر مردم ايران و اصلا 11 ميليون تقلب در ايران سابقه ندارد. و در نهايت مي‌گفتي احمدي دلاور حامي خط رهبر و ... پس همه اين زندانيان با آن روي شخصيت خود در اين نمايش شركت مي‌كنند. و هيچكدام از ايرانيان آزاده اين شوي تلويزيوني مضحك را بر نمي‌تابد و كار از اين حرف‌ها گذشته است كه از قديم گفته‌اند عاقلان دانند؟!

-- مهام ، Aug 2, 2009

salam aghaye rafsanjani
lotfan befarmaeid nahveh shekanjeh kardan-e shoma ba doktor ahmadinedjad che farghi darad va kasani ra ke shoma koshtid che tafavoti ba yarane shoma darand shoma omri ra ba chaploosi o dorooghgooei separi kardeheid va sare khoda va ham sare khalghe khoda kolah gozashteheid.aknoon az moshti aadamhaye nadaan o hampalegitan darid soeestefadeh mikonid ke hokomate shahanshahi ra bargharar namaeid o taaje poreftekhare shahi ra aghaye mousavi bar saretan bogzarand.kasi ke dastash be khoone besiyari az siyasioone gheyremazhabi o mazhabi aagheshte ast nemitavanad mardome aaghl ra farib bedahad. .... dast jenayatkaraneat ra az sare mardome mosalman o gheyr-e mosalmane iran bardar.be nazare man...... ahmadinedjad az to yeknafar mohtaramtar va mosalmantar ast.

-- mansour piry khanghah ، Aug 2, 2009

... این عربها ... آمدن دین اصلی ایرانیان راکه به سه اصل مهم واساسی (پندار نیک، گفتارنیک وکردارنیک )بنیان گذاشته شده بود رو از ما گرفتندواین دین اسلام رو که قوانینش بر علیه بشریت و حقوق بشروغاصبانه،وحشیانه وظالمانه میباشد برایرانیان تحمیل کردند.نگاه کنید به سنگسار ها،اعدام های دختران وپسران زیر ١٨سال در ملاء عام‌ و............نگاه کنید به اطرافتون هر کجا که اسلام است جنگ و خونریزی، نا امنی وفقر وبمب گذاری و خودانفجاری، ارتجاع دستاوردهای آن میباشد.من که از اسلام متنفرم.من پارس هستم ودینم زرتشت وخدایم اهورا مزدا و زبانم پارسی میباشد و همیشه به این میبالم که یک ایرانی میباشم.....پاینده باد سرزمین ایران وملت اصیل ایران.

-- بدون نام ، Aug 2, 2009

سلام! یکی از عزیزان گفتند : "سنگسار >ها< ،اعدام های دختران وپسران زیر ١٨سال در ملاء عام‌"....!!! جدا راست میگوید؟؟

-- حمیدرضا ، Aug 2, 2009

لاغری ابطحی
این مسئله لاغری ابطحی و نسبت دادن آن به شکنجه حرف مسخره ای است پس چرا عطریانفر لاغر نشده ، شکنه آن بیچاره هایی می شوند که هیچ کاری جز اعتراض ساده نکرده اند و جنازه آنها تحویل خانواده شان می گردد و حتی تهدید می شوند که مراسم ساده ای باری عزیزشان نگیرند نه ابطحی و دیگران امثال او که از خود رژیم هستند . شما کمتر آخوند لاغر دیده اید این آقایان زیاد پرخوری می کنند در زندان به اندازه به او غذا داده اند . پس چرا عطریانفر لاغر نشده است.داستان درست نکنید مگر ما از یک سوراخ چند بار گزیده می شویم.
مگر همین آق که متولد بهمن 1338 است پس با چه اطلاعاتی در سال 59 یک فرد بیست ساله رئیس رادیو می شود واقعا اگر آخوند ها سر کار نیامده بودند این شایستگی امام مسجد محله شان را داشت؟ چون دایی ایشان هاشمی نژاد بوده است . مگر ما چند بار فریب این حضرات را می خوریم.
او پس از سال‌ها فعالیت و سمت‌های مختلف رادیو و تلویزیون، در تاریخ ۱۲ دی ۱۳۶۷ از طرف سید محمد خاتمی که آن روزها وزیر ارشاد بود طی حکمی به معاونت امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد. با استعفای خاتمی از ارشاد در ۵ مرداد ۱۳۷۱ او هم استعفا داد. با کاندیدا شدن خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری، کارش را در نمایندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رها کرده و به ستاد انتخاباتی رفت. بعد از پیروزی خاتمی، در تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۷۶ رئیس دفتر رییس جمهور شد.
در دور دوم ریاست جمهوری خاتمی، در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۸۰ معاون حقوقی و پارلمانی رییس جمهور شد. پس از انتخابات مجلس هفتم او که رابط دولت و مجلس بود، سه بار استعفاء داد تا بالاخره در تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۸۳ استعفاء مورد قبول خاتمی قرار گرفته، پس از آن به سمت مشاور رئیس جمهور انتخاب شد. و همین طور بشمارید شغل های مختلف این حضرات را به هر حال باید با چشم باز دید و دوباره فریب این ها را نخورد.

-- sara ، Aug 4, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)