تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

تندیس مایکل جکسون در مادام توسو

مجسمه مومی تمام‌قد مایکل جکسون، خواننده برجسته موسیقی پاپ که به تازگی درگذشت، امروز پنج‌شنبه در موزه مادام توسو لندن پرده‌برداری شد.

این تندیس، مایکل جکسون را در حال آخرین تمرین برای کنسرت بزرگی که قرار بود در ماه ژوئیه در لندن برگزار شود، نشان می‌دهد. کنسرتی که با مرگ ناگهانی او هرگز اجرا نشد.

ساخت این تندیس از چهار ماه پیش آغاز شده بود و مسئولان موزه مادام توسو قصد داشتند آن را در همین ماه هم‌زمان با اجرای کنسرت مایکل جکسون در معرض دید عموم قرار دهند.


این سیزدهمین مجسمه مومی مایکل جکسون است که برای موزه مادام توسو ساخته شده‌است که علاوه بر آن دو تندیس دیگر یعنی مجسمه‌های «تریلر» و «دنجرس» در موزه مادام توسوی لندن و بقیه در شعبه‌های دیگر این موزه در نقاط مختلف جهان قرار دارند.

یکی از مسئولان موزه مادام توسو در لندن می‌گوید:
«مایکل جکسون چهره‌ای منحصر به فرد است و ویژگی تمثال‌گونه‌اش او را به یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های موزه تبدیل کرده و آن‌ها با قرار دادن تندیس جدید او در واقع به یکی از بزرگ‌ترین موسیقی‌دانان زمان ما ادای احترام کرده و ۴۰ سال فعالیت هنری او را ارج نهاده‌اند.»

به گفته این مسئول، تنها الیزابت دوم ملکه بریتانیا که شصت سال است بر این مسند نشسته، بیشتر از مایکل جکسون سوژه مجسمه‌سازان بوده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)