تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
ازسوی شورای فعالان ملی مذهبی صورت گرفت:

دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات

شورای فعالان ملی مذهبی از مردم خواست که برای اعلام «نه» به وضع موجود و «آری» به تغییر، در انتخابات شرکت کنند.

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران با حضور چهار نامزد، ۲۲ خرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

فعالان ملی مذهبی در بیانیه‌ امروز سه‌شنبه خود، از نامزدی مهدی کروبی و میرحسین موسوی حمایت کرده‌اند.

این فعالان در عین حال افزوده‌اند که ضمن حفظ «فاصله فکری- سیاسی» خود با این دو نامزد، در شرایط موجود آنها را «واجد نمایندگی حداقلی» از مطالبات خود می‌دانند.

آن‌طور که در این بیانیه آمده است، شورای فعالان ملی مذهبی در آخرین نشست خود بر شرکت فعال در انتخابات با مضمون «تغییر قوه مجریه» تاکید کرده‌ است.

در این نشست بنا براعلام این بیانیه، بیش از ۴۵ درصد اعضای شورای ملی مذهبی از نامزدی میرحسین موسوی حمایت کرده‌اند و بیش از ۳۸ درصد دیگر نیز نامزدی مهدی کروبی رای داده‌اند.

این شورا «با توجه به زندگی سخت روزمره شهروندان و با تأکید بر نیاز به فضای تنفسی برای فعالان سیاسی و مدنی»، خواستار مشارکت مردم در انتخابات شده است

شورای فعالان ملی مذهبی از دی ماه سال ۱۳۸۷ با شعار «رفع تبعیض در همه جا، از همه کس» و با رویکردی «مطالبه‌محور»، وارد فرآیند انتخابات شد.

این شورا در بیانیه خود اعلام کرده است که سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، در چهارساله اخیر هر روز عرصه را بر زندگی و معیشت مردم «تنگ‌تر کرده» است.

بنابر اعلام اعضای این شورا، دولت محمود احمدی‌نژاد در این مدت، منافع ملی را در معرض «تهدید» قرار داده و «فشار» امنیتی را بر فعالان سیاسی، اجتماعی و حقوق بشری تشدید کرده است.

شورای فعالان ملی مذهبی اعلام کرده است که «با توجه به زندگی سخت روزمره شهروندان و با تأکید بر نیاز به فضای تنفسی برای فعالان سیاسی و مدنی»، خواستار مشارکت مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

۳۱ اردیبهشت ماه نیز نهضت آزادی ایران با صدور بیانیه‌ای، از نامزدی مهدی کروبی و میرحسین موسوی حمایت کرده بود.

نهضت آزادی در بیانیه خود افزوده است که آقایان کروبی و موسوی، هر دو واجد ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایی هستند که باوجود «موانع موجود» و در چارچوب ساختار کنونی می‌توانند «کف مطالبات سیاسی اصلاح‌طلبانه» را پاسخ دهند.

نهضت آزادی ایران، یکی از قدیمی‌ترین احزاب سیاسی ایران است. مهدی بازرگان، محمود طالقانی و یدالله سحابی در سال ۱۳۴۰ این حزب را پایه‌گذاری کردند.

عزت‌الله سحابی، ریاست شورای فعالان ملی مذهبی را بر عهده داد.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
حمایت نهضت آزادی از نامزدهای اصلاح‌طلب

نظرهای خوانندگان

یک مقام تشریفاتی ونمایشی و اینهمه سر وصدا وتبلیغات از جهت شیره کشیدن بسر خلق .... بوی گندم نصیب مستضعفان دیگر بعد از ٣٠ سال به بوی گند تبدیل شده است.

-- بدون نام ، May 26, 2009

مصادره وسوء استفاده از خانواده های محترم شهدا وایثارگران....این عزیزان بارها وبارها اعلام کردند که ماقیم نمی خواهیم وما وامدار گروه مدعیان دروغین نیستیم .خانواده شهدا تافته جدابافته از مردم عزیزمان نیستند وماخانواده شهدا جزئی از این مردم هستیم وخودمان تصمیم می گیریم ونیاز به لوح ونشان نداریم بلکه انتظار داریم حرمت مردم وشهدا راحفظ کیند .بخداقسم در دولت های قبلی عزت این قشر معزز بیشتر از این دوره بوده است .دردوره آقای احمدی نژاد فقط تبلیغ ........ودروغ گوئی وشعار............بی خاصیت.بنابراین اظهارات این آقای لواسانی دروغ محض وقیم مآبانه است. ما خانواده شهدا قیم نمی خواهند....؟
خانواده هاي شهدا و جانبازان حامي احمدي نژاد هستند
مسئول کميته مرکزي ايثارگران ستاد هماهنگي حاميان مردمي دکتر احمدي نژاد با اشاره به اينکه احمدي نژاد براي حل مشکلات ايثارگران و جانبازان تلاش هاي بسياري انجام داده است تاکيد کرد: احمدي نژاد خود را مديون خون شهداو جانبازان مي داند.

نشست خبري مسئولان کميته ايثارگران ستادهاي انتخاباتي دکتر محمود احمدي نژاد و مهندس مير حسين موسوي روز سه شنبه در خبرگزاري حيات برگزار شد.
"محمدرضا نوايي لواساني" مسئول کميته مرکزي ايثارگران ستاد هماهنگي حاميان مردمي دکتر احمدي نژاد با اشاره به اينکه خانواده هاي شهدا و جانبازان خود را حامي دکتر احمدي نژاد مي دانند گفت: علت حمايت خانواده هاي شهدا و جانبازان از احمدي نژاد به اين دليل است که او براي تداوم انقلاب و پاسداري از خون شهدا تلاش هاي زيادي را انجام مي دهد.
وي تاکيد کرد: نامزدهاي انتخاباتي در حوزه شهداو ايثارگران نبايد شعارهايي بدهند که بعدا نتوانند آن را عملي کنند زيرا اينگونه تنها توقع مردم را بالا مي برند.
وي با اشاره به اينکه حمايت احمدي نژاد از حوزه ايثارگران بي سابقه بوده است گفت:ديدارهاي چهره به چهره احمدي نژاد با خانواده هاي شهدا و ايثارگران و آشنايي نزديک با مشکلات آنان در اين سال ها باعث شد که امروز خانواده هاي شهدا حامي دولت نهم باشند.
نوايي لواساني تاکيد کرد: اگر شما امروز مي بينيد که عده اي از نامزدها شعار حمايت از جانبازان و ايثارگران را سر مي دهند تنها به دليل شعارها و فعاليت هاي دولت نهم است و گرنه تا قبل از دولت نهم حتي يک بار هم نامزدها دم از حمايت از جانبازان و ايثارگران نمي زدند.
وي افزود:احمدي نژاد و دولت مردان نهم خود را مديون خون شهدا و ايثارگان مي دانند و براي خدمت رساني به اين قشر در طول اين سال ها تلاش هاي زيادي را انجام داده اند.

معاون سياسي کميته ايثارگران ستاد مير حسين موسوي نيز با اشاره به اينکه موسوي شخصيتي است که بدون مطالعه وارد هيچ عرصه اي نمي شود گفت:به صحنه نيامدن موسوي و سکوت 20 ساله او به دو دليل باز مي گردد.
"حميد صالحي" اظهار داشت: موسوي تاکيد کرده که براي احياي خون شهدا مي آيد.و دليل دوم به وضعيت سياسي و اقتصادي کشور بازمي گردد.
وي افزود: موسوي عقيده دارد بايد برنامه هاي اساسي براي خانواده هاي شهدا صورت گيرد تا آنان دغدغه معيشت و فرهنگ نداشته باشند.
وي با اشاره به اينکه بنياد شهيد و امور ايثارگران با وجود بودجه بالاي بنياد شهيد هنوز هزينه زير بنايي نسبت به رسيدگي به امور جانبازان و ايثارگران صورت نگرفته است گفت: پدران شهيد ماهانه دويست هزار تومان دريافت مي کنند که هزينه اندکي است.
وي گفت: در جامعه هيچ رسيدگي به خانواده هاي شهدا انجام نمي شود ،من معتقدم مير حسين که خود از دل خانواده هاي زجر کشيده آمده است مي تواند گام هاي موثري در حل مشکلات جانبازان و ايثارگران بردارد.
وي گفت: برنامه موسوي اين است که به جاي گذاشتن همايش و کنفرانس به رسيدگي کامل درباره اين قشر بپردازد.

مسئول کميته مرکزي ايثارگران ستاد هماهنگي حاميان مردمي دکتر احمدي نژاد در ادامه با اشاره به اينکه بودجه بنياد شهيد و امور ايثارگران در دوران احمدي نژاد رشد قابل توجهي داشته است گفت:در دولت هاي قبل از احمدي نژاد توجه اينچنيني به امور ايثارگران وجود نداشته است. درست است که هم اکنون مستمري پدران شهيد ناچيز است و در حدود سيصد هزار تومان مي باشد ولي قبل از احمدي نژاد پدران شهيد يکصد هزار تومان دريافت مي کردند.
وي با اشاره به اينکه احمدي نژاد در طول سال هايي که پست هاي مملکتي داشته از نزديک با درد مردم آشنا شده است گفت: هيچ کدام از اين نامزدها به مانند احمدي نژاد در ميان مردم نبوده و دردهاي آنان را نمي فهمد.
وي با اشاره به اينکه لايحه جامعه خدمت رساني به ايثارگران با ضعف هايي روبه رو بوده است گفت:اين لايحه آن طور که از اسمش مي آيد جامع نيست ،ولي کساني که مي گويند اين بودجه به خاطر ضعف مالي ايجاد نشده فرافکني مي کنند.
وي اظهار داشت:دلايل ضعف اين لايحه اين است که اگر اين لايحه شروع به انجام شود لايحه هاي قبلي بنياد شهيد حذف مي شود و همچنين در اين لايحه به جانبازان زير 25 درصد توجه خاصي نشده است.ولي اينها به دليل ضعف مالي نيست زيرا بودجه اي که احمدي نژاد در اين خصوص اختصاص داده بسيار زياد است.
وي گفت: با اين حال دولت اين لايحه را به مجلس برده و اميدواريم که نواقص آن نيز حل شود.
وي با اشاره به فعاليت هاي دولت در زمينه خدمات مشاوره اي به جانبازان تاکيد کرد:دولت براي خدمات مشاوره اي و مددکاري خانواده هاي شهدا و جانبازان اعصاب و روان طرح ويژه اي را در نظر گرفته است.
وي در ادامه در خصوص اشتغال فرزندان شهدا گفت:دولت بيشترين مصوبه را در هيات دولت در خصوص اشتغال خانواده هاي ايثارگران دارد،متاسفانه عملکردهاي نادرست قبلي باعث برخي از مشکلات در خصوص اشتغال آنان شده است.
نوايي لواساني گفت: در گذشته فرزند شهيدي که اشتغال نداشت وام اشتغال اندک دريافت مي کرد ولي چون نمي توانست کاري از پيش ببرد نه تنها اشتغال ايجاد نمي شد بلکه او را نيز بدهکار مي کرد.
نوايي لواساني با اشاره به اينکه احساس مي شود مير حسين موسوي هيچ برنامه اي در امور ايثارگران و شهدا ندارد گفت:من احساس مي کنم موسوي در اين زمينه برنامه اي ندارد ،او اگر مشکلي در دولت مي بيند چرا برنامه ارائه نمي دهد.
وي تاکيد کرد: هيچ دولتي مانند دولت احمدي نژاد نتوانسته مشکلات خانواده هاي شهدا و ايثارگران را حل کند.
نوايي لواساني با اشاره به اينکه در دولت نهم تمامي جانبازان بيمه تکميلي شده اند اظهار داشت:جانبازان تا 25 درصد و خانواده هايشان بيمه تامين اجتماعي هستند جانبازان 25 درصد تا 50 درصد علاوه بر بيمه تامين اجتماعي بيمه تکميلي نيز هستند و جانبازان 50 درصد به بالا هم خود و هم خانواده هايشان بيمه تکميلي هستند.همچنين آزادگان بيمه تکميلي هستند و خانواده هايشان تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار دارند.
وي تاکيد کرد: در کل تمامي جانبازان بيمه تکميلي هستند.
وي در ادامه بيان کرد که ايران در بحث خدمات رساني به رزمندگان در جهان الگو است و از تمام دنيا گروه هايي مامور مي شوند تا با حضور در ايران از تجربيات مسئولان ايراني استفاده کنند.

حميد صالحي نيز گفت:اينکه بگوييم کشورهاي ديگر از ما الگو مي گيرند شعار است.
وي اظهار داشت:دولت مصوبه اي را به تازگي لغو کرده است که بر اساس آن تمامي جانبازان مجوز واردات خودرو دريافت مي کردند ولي بعد از مدتي که اين مساله را تمامي روزنامه ها بزرگ کردند اعلام شد که اين مصوبه لغو شده است.
وي گفت: دولت با اين کار مساله را بزرگ جلوه داده و سپس مصوبه را لغو کرده است.

نوايي لواساني در پاسخ گفت: اين مصوبه لغو نشده است،بحث مجوز واردات خودرو امتيازي بود که رييس جمهور دستور دادند و قرار شد بر مبناي آن به عوارض گمرکي تخفيف بدهند هم اکنون هم اين مصوبه لغو نشده است و در حال زمان بدني براي اجرا است،اصل مصوبه تصويب شده و لايحه اجرايي در حال آماده شدن است.
وي در ادامه با اشاره به اينکه بر اساس مصوبه احمدي نژاد بايد در تمامي استان ها يک مجتمع توان بخشي و درماني مجهز ساخته شود گفت: با ساخت اين مجتمع ها جانبازان ديگر مجبور نيستند براي حل مشکلاتشان به تهران بيايند.
وي تاکيد کرد:هم اکنون چندين مجتمع ساخته و به بهره برداري رسيده است.

در اين هنگام حميد صالحي گفت: به نظر مير حسين موسوي بايد براي هر مشکل جانبازان يک مجتمع يا بيمارستان بزرگ در تهران ساخته شده و خدمات دهي کنند.
که نوايي لواساني تاکيد کرد:امکان تردد براي جانبازان بسيار مشکل است و نمي توان همه خدمات را در تهران جمع کرد

-- خانواده شهدا قیم نمی خواهند ، May 26, 2009

ملی مذهبی ها و نهضت آزادیها همیشه نقش محلل را برای جمهوری اسلامی بازی کرده اند، آنروزهای اول انقلاب شدند لاآب و پوشش نرم خشونت اسلام ناب محمدی، و بعد هم شدند سپر شوکگیر حکومت، یعنی هر وقت حکومت بر لبه پرتگاه آمد آنها ریش سفیدی کردند و از آبروی تختی و طالقانی و قلان بهمان استفاده کردند. آنها تنها یک آدم راستگو داشتند و آنهم مهندس بازگان بود، او هم آدم سنتی ای بود که از گرد غبار قرون و اعصار بیرون آمده بود و کروات زده بود. کرواتن زده بود تا خمینی را و روحانیت معظم را از پل پیروز بگذراند و سوار قدرت کند. همین. حالا هم انها تنها ...بیش نیستند، خوشبختانه حتا یک جوان طرفدار ندارند، من که تمامی تهران را هر روز زیر پا می گذارم باید بگویم که اینان خنثاهایی بیش نیستند، نه مثبتند و نه منفی، نه چپند و نه راست، همین هیتند، همشان هم سن متوسطشان شصت هفتاد سال است. چنانکه من خود شاهد بوده ام حتا فرزندان اینها نیز به آنها وقعی نمی گذارند، اینان ...هستند که شلان شلان پیش می روند بسوی دریا، همین. آنها فقط بدر رژیم می خورند، زیرا هم رژیم توی سرشان می زند و هم آنها سر بالا نمی کنند، در ضمن حکومت مطمئن است که هر وقت به آنها نیازی داشته باشد آنها جان بر کف در خدمتند. و شما یادتان باشد که روز که چندان دور نیست حکومت از این آقایان در خواست خواهد کرد که حالا بیایید و دولت تشکیل دهید! و بقیه ی ماجرا...

-- بدون نام ، May 26, 2009

نظر بسیاری از روشنفکران و مشاهیر ایران سوای موافقت یا مخالفتشان با رژیم این است که باید در انتخابات شرکت کرد. ما آنها را با ذکر منبع در وبلاگمان منتشر کرده ایم:
http://khordad1388.wordpress.com/

-- خرداد هزار و سیصد و هشتاد و هشت ، May 26, 2009

اما من نه از مشاهیرم و نه روشنفکر در این کنج تهران مسموم و آلوده و فحاش و خشن و فاسد زندگی می کنم و انتخابات را تحریم می کنم. خودم و خانواده ام و دوستانم در این انتخابات که همه گی نامزدهایش مسئول ترور و جنگ و سنگسار و قتل و... بوده اند شرکت نخواهیم کرد. مردم ایران اگر بهوش نیاید و این فاسدان را از قدرت بدر نکند، شیرازه ی اخلاق و انسانیت و شرافت و جوانمردی که از ارکان ایرانیت ماست برای همیشه مضمحل خواهد شد. ایران همینک در اثر فروریختن اخلاق در جامعه بطور حتم وارد یک جهش اخلاقی شده که آنشوی این جهش فساد و ریا و تزویر و فحشا و مرگ اخلاق و... خواهد بود مسئول درجه ی اول آن روحانیت شیعه در تمامیتش است و بعد ملی مذهبی ها و دیگر روشنفکرانی که برای آمدن خمینی هورا کشیدند. و در نهایت مسئول گسترده مردم ایرانند که که حکومت شاهی را سرنگون کردند که در تمامی مدت حیاتش به اندازه ی حتا یک روز این حکومت نه جنایت کرد نه آدم کشت و نه دست برید و نه پا برید و نه سنگسار کرد و نه این چنین فاحشه خانه ی بزرگی به وسعت تهران ایران درست کرد. آقایان آمدند شهر نو را بستند، روسپیانش را آتش زدند و در سینی گذاشتند و گفتند : این سند جنایت پهلوی » و اینرا من خودم که تنها شانزده سال داشتم با چشم خود در کنار شهر نو دیدم!! و حالا با همه ی داغ درفش ها امروز شاید ملیونها زن شوهر دار فاحشه در تهران زیر سایه ی امام زمان به این شغل شریف مشغولند. ملی مذهبی ها تحکیم وحدتی ها، اصلاحطلبان و اصولگرایان، سروش و کروبی و موسوی و خاتمی و توده ایها و چپهایی که می بایست پیشرو باشند و نه تنها پیشرو نبودند بلکه ساعت خود را با ساعت عقب مانده ترین و ارتجاعی ترین طبقه ایران یعنی روحانیت قرون وسطایی میزان کردند ... همه اینها در تمامی این فاجعه مسئولیت اولین و آخرین را دارند. جای خجالت است که با این پرونده و با این بیلان باز هم دست بر نمی دارند. خجالت بکشید آقایان. جای ننگ و نفرت است که امروز ما در ایران نهضتی بنام « نهضت فحش » داریم. شاید بشود تمامی وحشت و دهشت و فلاکت فرهنگی را در عصر تحکم و زورگویی حکومت دین در این نهضت بازشناخت! هر چند که زمانه، بخاطر زمانه و بخاطر زمینه تمامی توهین ها را و زهر ها را و گزند ها را بگیرد، ولی چه « باک » که ایران را سراسر مه توهین و فحش گرفته، و سگان قریه بیدارند، خونی سرد و افیونی و تریاکی در رگهای مردم است، چه پیر و چه جوان! این است تابلوی ایران!!

-- بدون نام ، May 27, 2009

نتخابات 22 خرداد 12 ژوئن 2009 را به رفراندوم سرنگونی رژیم اسلامی در خارج از کشور تبدیل کنیم

به سرنگونی نظام سرمایه داری-اسلامی ایران رای میدهیم!
یاران!
برآنیم که روز 22 خرداد 1388 برابر با 12 ژوئن 2009 را به روز رای گیری برای سرنگونی این نظام... تبدیل کنیم.


شهروندان گرامی ایرانی تبار

در آستانۀ خیمه شب بازی "انتخابات ریاست جمهوری" رژیمی قرار داریم که از آغاز کار کمر بکشتن مخالقان بست و از پیر و جوان، مسلمان و کمونیست، مسیحی و یهودی و بهایی، کارگر و برزگر، دانشجو و معلم، نویسنده و هنرمند، چه در درون و چه با فرستادن جوخه های اعدام به خارج از ایران، قبرستان های ایران و جهان را آباد و ایران را به آستانۀ نابودی کشاند.
از آنجا که با کشتار و شکنجه و سنگسار وچشم کور کردن و دست و پا بریدن مخالفیم به سرنگونی رژیم رأی میدهیم.
از آنجا که مردم ایران از حق انتخاب رژیم حاکم بر سرنوشتشان 30 سال است محروم شده اند، به سرنگونی رژیم رأی میدهیم.

از آنجا که رهبران این رژیم همه در کشتار زندانیان سیاسی در زندانها در دهۀ 60 و کشتار دسته جمعی زندانیان سیاسی در سال 67 دست داشته و به فرمان خمینی ...هزاران تن از بهترین فرزندان این سرزمین را به جوخه های اعدام فرستادند، به سرنگونی رژیم ...اسلامی حاکم بر ایران رأی میدهیم.

از آنجا که هزاران کارگر در تلاش برای گرفتن دستمزدهای چندین ماه پرداخت نشده به زندانها کشانده شده و برای شرکت در تظاهرات روز جهانی کارگر با وحشیانه ترین شیوه ها سرکوب و زندان میگردند، به سرنگونی رژیم اسلامی در ایران رأی میدهیم.

از آنجا که زنان در ایران از تمامی حقوق انسانی خود به عنوان شهروند محرومند و در 30 سال گذشته سرکوب بی امان زنان وظیفۀ اصلی حفظ نظام اسلامی شده است، به سرنگونی رژیم حاکم برایران رأی میدهیم.

از آنجا که ثروت کشور ما را به یغما میبرند در حالی که هزاران کودک خیابانی در کارتون ها شب به روز میرسانند، به سرنگونی رژیم اسلامی حاکم بر ایران رأی میدهیم.

از آنجا که فقر و فحشا و اعتیاد امان از مردم ایران بریده در حالیکه تنها در سال گذشته 5 میلیارد دلار به کشورهای مسلمان جهان برای تقویت اردوی تروریستی بنیادگرایان کمک شده است، به سرنگونی رژیم "جمهوری" اسلامی ایران رأی میدهیم.

از آنجا که 30 سال گذشته نشان داده است که این نظام ولایت فقیهی قابل "اصلاح" نیست ، ما به سرنگونی آن رأی میدهیم.

از تمامی انسانهایی که با کشتار، شکنجه، اعدام، اعتیاد، فحشا، غارت منابع طبیعی، و کلیت نظام "جمهوری" اسلامی مخالفند دعوت میکنیم که در روز 22 خرداد برابر با 12 ژوئن ساعت 11 بامداد، رأی خود را در صندوق های رأی به سرنگونی رژیم که در مقابل سفارت "جمهوری" اسلامی برپا خواهد شد بریزند و به نقض حقوق بشر نه بگویند، به اعدام کودکان نه بگویند، به تجاوز به زنان در زندانهای رژیم نه بگویند، به سرکوب کارگران، زنان، دانشجویان، معلمین و تمامی انسانهای دربند این نظام، نه بگویند.

یاران!
بیائید در 22 خرداد (12 ژوئن ) در سراسر جهان در برابر سفارتخانه های رژیم با صندوق های رأی به سرنگونی حاضر شویم.


زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم
...

-- Shahram Aazam ، Jun 1, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=0N1vsm1GCro

آیه 11 سوره رعد است که می فرماید «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)
حضرت امام خميني مي‌فرمايد: «ولايت فقيه امتدادي است از حاكميت معصومان و عبارت است از حاكميت فقيه عادل كه صفات علم و فقاهت و تقوا و زهد و كارداني و مهارت در وجود او محقق گرديده است كه همه اين ويژگيها او را از استبداد و ديكتاتوري بازمي‌دارد.» ايشان اين معنا را با سخن خود چنين مورد تأكيد قرار مي‌دهد: «اسلام ديكتاتوري را محكوم و رد مي‌كند و ولايت را از حاكمي كه مي‌خواهد با ديكتاتوري حكومت كند، ساقط مي‌سازد حتي اگر آن حاكم فقيه باشد. اگر فقيه و حاكم از چهارچوب صفات علم و عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم خارج شود، ولايت او خود به خود ساقط مي‌گردد.» حضرت امام (ره) فرمود : «جانم فدای تک تک این ملت».

-- ندای انقلاب ، Aug 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)