تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

سخنی با ضرغامی، رییس سازمان صدا و سیما

محمد مصطفایی

جناب آقای ضرغامی، ریاست محترم صداوسیمای جمهوری اسلامی

در روزهای گذشته هم‌چون روال و رویه‌ی تخریب شخصیتی افراد در برنامه‌ی هشت‌وسی که از شبکه‌ی دوم سیما پخش می‌شود و وابستگی کامل به وزارت اطلاعات دارد بر آن شدید تا وجهه‌ی مرا نیز تخریب کنید. هرچند مردم ایران به‌خوبی می‌دانند که محتوای این برنامه تماماً کذب و نوعی ارتقای شخصیتی است برای کسانی که شما آنها را انتقاد منفی می‌کنید و می‌دانند که فعالیت‌هایم با پشتوانه‌ی بین‌المللی برای رضای خدا و خدمت به جامعه‌ی بشریت بوده است. در چند برنامه با به کار بردن نام و عکسم گفته شد که خانواده‌ام بازداشت نبوده‌اند و این موضوع شانتاژ خبری است و رفتن من از ایران برای گرفتن دستمزد وکالتی‌ام بوده است.

در پاسخ می‌گویم:

۱- بهتر است به جای دروغ‌پردازی مقداری به وجدان خود رجوع کنید و خود تحقیقی در خصوص وضعیت کاری‌ام در ایران در سال‌های گذشته کنید و سپس بر آن باشید تا قضاوتی در خور باور کنید.

روز دوم مردادماه مامورین امنیتی که براساس قانون نانوشته، می‌توانند دست بر هر عمل ناجوانمردانه‌ای بزنند همسرم و برادر ایشان را بدون مجوز قانونی به گروگان گرفتند و آنها را به بازداشتگاه امنیتی زندان اوین بردند؛ بازداشتگاهی که بد نیست در این برنامه‌ی گزارشی از جنایاتی که در آنجا رخ می‌دهد گزارشی تهیه کنید تا مردم بدانند مامورین امنیتی و وزارت اطلاعات و به تبع آن بازپرسان و دادیاران ماذون از طرف دستگاه قضایی به نام امنیت و اسلام، چه بر سر نوجوان و جوانان و زن و مرد این مرز و بوم می‌آورند. بد نیست گزارشی از نحوه‌ی بازجویی‌ها و شکنجه‌هایی که در این بازداشتگاه به انجام می‌رسد تهیه کنید. آن‌وقت اگر وجدان داشته باشید خواهید دید که این بازداشتگاه، همچون زندان گوانتانامو بوده و بازجویان و کسانی که دستی در این بازداشتگاه دارند همچون مامورین شکنجه‌ی بازداشتگاه گوانتانامو هستند.

بد نیست گزارشی از ورود و خروج زندانیان و بهداشت و سلامت آنها، تهیه کنید و از همه مهم‌تر بد نیست خود یک ماهی به جای یکی از بازداشت‌شدگان این بازداشتگاه مخوف باشید تا درک کنید که آنها در مدت بازداشت چه می‌کشند و چه بلایی بر سر آنها آورده می‌شود. بد نیست گزارشی در مورد رسیدگی‌های غیر قانونی و صوری و تشریفاتی تهیه کنید؛ اقرارهایی که با شکنجه‌ی سفید اخذ می‌شود و در نهایت دستگاه قضایی بر جنایاتی که رخ می‌دهد مهر تایید می‌زند و متهم بیچاره‌ای را که تن و بدنش اسیر وزارت اطلاعات شده است محکوم به حبس‌های طولانی‌مدت و اعدام می‌کنند و در نهایت با افتخار شکوفه‌های ایرانی را بر دار آویزان کرده و لذت لرزش‌های هنگام مرگ را جانیان اجرای حکم می‌برند؛ همچون قاتلین زنجیره‌ای که کشتن و آزار و اذیت دیگران برای‌شان لذت‌بخش است.

۲- گروگان‌گیری همسرم و بازداشت غیر قانونی وی به مدت چهارده‌روز برخلاف واقع نیست و می‌توانید به شعبه‌ی دوم بازپرسی زندان اوین مراجعه کنید تا باور داشته باشید که آنها به گروگان گرفته شده بودند.

گفته‌اید برای گرفتن دستمزدم به خارج از کشور پناه برده‌ام. بدانید که دستمزد مرا خدای تبارک و تعالی به من داده است و اوست که مرا یاری می‌کند. دستمزد من خاری و ذلتی است که برای دستگاه قضایی و امنیتی در دوهفته‌ی گذشته حادث شد و هیچ دستمزد دیگری نخواهم خواست.

این را هم بدانید که دستگاه قضایی در صدد است که اموال مرا به غارت ببرد. امروز ماموران امنیتی این دستگاه که فساد خصیصه‌ی عمده‌ی آن است، در دفتر کارم را که عده‌ای جوان وکیل در آن مشغول بودند پلمپ کرده و بسیاری از اموال موجود در آنجا را به غارت برده‌اند. ای کاش گزارشی از غارت را به تصویر می‌کشیدید. به خدا قسم در طول فعالیت کاری‌ام نه از موکلینم که موضوعات پرونده آنها ظلمی بود که دستگاه قضایی بر آنها روا داشته است ریالی گرفته‌ام و نه از نهاد و سازمان خاصی طلب مالی کرده و خواهم کرد.

خوشبختانه وابسته به هیچ گروه و حزبی، نه در داخل ایران و نه در خارج ایران نیستم و به تنهایی بار مسئولیتی که دارم به دوش می‌کشم.

این را همه می‌دانند که شما از چه کسی دستمزد می‌گیرید و برای چه قشر و گروهی فعالیت می‌کنید و سر تعظیم فرود می‌آورید. همه می‌دانند که برای کسب منافع نامشروع خود حاضرید هر نوع دروغ و ریا و تزویری را در صدا و سیمایی که متعلق به مردم و برای ایرانیان است به تصویر بکشید. قسمتی از صدا و سیما را به وزارت اطلاعات فروخته‌اید تا با پخش تصاویری از اقدامات غیر قانونی خود و به اصطلاح مستندسازی کذب، به دنبال توجیه اعمال خود باشند. اعمالی که اگر مستند نمایید مردم ایران آرام نخواهند گرفت.

آقای ضرغامی مقداری به خود آیید. خدای خود را در نظر گیرید اگر اعتقاد به باری تعالی دارید که بعید می‌دانم داشته باشید. به اطراف‌تان نظری افکنید و وجدان خود را بیدار کنید و تن به خواسته‌های غیر انسانی منفعت‌طلبان ندهید؛ خواسته هایی که برای اثبات موجودیت عده و گروهی خاص برای کسب قدرت نامشروع به‌وجود آمده است.

محمد مصطفایی وکیل رانده شده از ایران عزیز

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)