تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
درخواست مهدی کروبی از رئیس مجلس خبرگان:

«موضوع تجاوز در زندان‌ها را پیگیری کنید»

مهدی کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات، در نامه‌ای از اکبر هاشمی رفسنجانی خواست تا گزارش‌ها درباره «تجاوز جنسی به دختران و پسران» بازداشتی در حوادث پس از انتخابات را پیگیری کند.

آقای کروبی در این نامه نوشته است که خبر این اقدام «شنیع» را گروهی از کسانی که دارای «پست‌های حساس» در کشور هستند، در اختیارش گذاشته‌اند.


این نامه، آن‌طور که حسین کروبی فرزند آقای کروبی گفته است، ۱۰ روز پیش برای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شده و پس از آنکه آقای هاشمی به آن پاسخی نداد، در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

در این نامه آمده است: «برخی افراد به دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌اند، به طوری‌که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند.»

کروبی نوشته که گمان نمی‌کند «زندانیان دوران ۱۵ ساله مبارزات قبل از انقلاب، از افراد توده گرفته تا گروه‌های مسلح مبارز التقاطی تا اعضای نهضت آزادی و موتلفه و حزب ملل اسلامی که در زندان با هم زندگی کرده‌اند،» چنین چیزی «دیده یا شنیده» باشند

آقای کروبی نوشته که با شنیدن چنین خبری بر خود «لرزیده و تا صبح خوابش نبرده است.»

دبیرکل حزب اعتماد ملی از آقای هاشمی «مصرانه» خوسته است که این موضوع را با آیت‌الله علی خامنه‌ای مطرح کند تا در این خصوص تحقیق شود.

وی پیشنهاد کرد که «هیاتی بی‌غرض» از طرف رئیس مجلس خبرگان رهبری برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

کروبی اعلام کرده که آماده است «بدون حب و بغض و با رعایت کمال انصاف، مسئولیت» تحقیق و بررسی را بر عهده بگیرد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه خود آورده که گمان نمی‌کند «زندانیان دوران ۱۵ ساله مبارزات قبل از انقلاب، از افراد توده گرفته تا گروه‌های مسلح مبارز التقاطی تا اعضای نهضت آزادی و موتلفه و حزب ملل اسلامی که در زندان با هم زندگی کرده‌اند،» چنین چیزی «دیده یا شنیده» باشند.

«برخی افراد به دختران بازداشتی با شدتی تجاوز نموده‌اند که منجر به ایجاد جراحات و پارگی در سیستم تناسلی آنان گردیده است. از سوی دیگر افرادی به پسرهای جوان زندانی با حالتی وحشیانه تجاوز کرده‌اند، به طوری‌که برخی دچار افسردگی و مشکلات جدی روحی و جسمی گردیده‌اند»

در جریان اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات که صد‌ها نفر بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، گزارش‌هایی نیز در مورد «تجاوز» به برخی از بازداشت‌شدگان در زندان‌ها منتشر شد که با سکوت مقام‌های مرتبط با بازداشت‌ها مواجه شده است.

این برای نخستین‌بار است که یک مقام بلندپایه ایران در نامه‌ای رسمی، به موضوع «تجاوز جنسی» به برخی بازداشت‌شدگان اشاره کرده و خواستار مشخص شدن «صحت و سقم» آن می‌شود.

مقام‌های جمهوری اسلامی تاکنون واکنشی به این نامه نشان نداده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اسلام یعنی همین. تجاوز و جنایت. از روز اول پیدایشش تا به امروز ظلم کرده اند و جنایت و تجاوز. به امید پروردگار شر اسلام از سر این ملت برای همیشه کم بشه.

-- ایرانی ، Aug 9, 2009

شیخ جلیل یاد آور آن روزی را که امام گفت من روز نامه آیندگان را نمیخوانم و روشنفکری فریاد زد : صدای پای فاشیزم می آید. کسی فریاد او را نشنید؟!!! یا شنید ولی جدی نگرفت و نتیجه :تا ثریا میرود دیوار کج . یا بایتی دیوارهای کج وکژ را فرویخت واز نو ساخت تا با عث خجالت شما نشوند. نادر از مشهد مقیم فرنگ.

-- gholamhossein ، Aug 9, 2009

Inke chize jadidi barye inha nist
Donbale sharaf va aaberoo dar in rejeem nagardid ke aslan peyda nemikonid in jenayat karan agar forsat geer biarand ba madare khod ham chenin mikonand in ast haghighate jomhoorie islami
va in sonat az hozeh haye elmiyeh be anha amookhteh mishavad va chize jadidi nist

-- Arash ، Aug 9, 2009

از ناموس پرستان و کسانی‌ که این خبر را به آقای کروبی داده‌اند میخواهیم متجاوزین را معرفی‌ کنند.اما نه به این دولت چرا که این دولت است که چنین مجوزی به این بی‌ ناموس‌ها داده است.آنها را به ملت معرفی‌ کنند تا نتوانند از کمک‌های خامنه‌ی و احمدی‌نژاد و فرمانده هان سپاه پاسداران بهره‌ای بگیرند و از چنگ مردم فرار کنند.مجازات اینان مرگ نیست مرگ آنها راا نجات میداهد بلکه افشای آنها در حضور زن و بچه هاشان.....است این مجازات تا پایان عمر کثیف‌شان در زندان و تنهایی با آنها خواهد بود.

-- شمیم ، Aug 9, 2009

از ایران خبر رسیده که به بعضی زندانیان کشتارگاه کهریزک ویروس منیژیت تزریق شده که سریع باید مداوا شود وگر نه موجب مرگ انسان مبتلا به این مر ض میشود یا اینکه دچار گرفتایهای مغزی میشود! موضوع تزریق ویروس تا چه اندازه درست باشد؟ شاید دیگران در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشند؟
موسی

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

آقای خامنه ای شما از کجا می دانید خدا نیست؟!

-- نامی ، Aug 9, 2009

siyaseteshon mesle deianteshone and dianateshone mesle syaseteshon ast

-- sam ، Aug 9, 2009

جناب کروبی، مشکل تجاوز جنسی مشکلی است که از همان دوران اولیه زندان جهوری اسلامی شروع میشود. در دوران پادشاهی یک مورد را سراغ داریم. زندانیانی که در کمیته شهربانی(سالهای ٥٠/٤٩ ) از یک بازجو نام میبردند ( نام نمی برم) .ماشاله ج.اسلامی در این زمینه هم گوی سبقت را دولت پادشاهی ربود. ولی باز هم غیرت شما که این ننگ را آشکار کردید.
زندانی سابق

-- bedone naam ، Aug 9, 2009

من این مطلب را از بالاترین کپی کرده‌ام حیفم آمد فقط در آنجا باشددر اینجا هم میگذارم. شمیم. شمیم

کی از همکاران که مدتی در بازداشت برادران سپاه بود (سال‌ها قبل) می‌گفت در زندان به او گفته‌اند که اگر با بازجوها کنار نیاید، ممکن است زندانیان دیگر او را (داماد) کنند. منظور این بوده که یکی از زندانیان را که پرونده تجاوز به دیگران را دارد، با او هم‌سلول کنند. یکی از دوستانی هم که بعد از ۱۸ تیر بازداشت شده بود (بازداشتگاه توحید) دچار یکی از این همسلولی‌ها شده بود که خوشبختانه به خیر گذشته بود و ... معروف است که در سال ۱۳۷۹، یکی روزنامه‌نگاران زندانی (م.ق.) را تهدید کرده بودند که اگر اعتراف‌نامه را پر نکند، فردی را به سلولش خواهند فرستاد که به او تجاوز خواهد کرد (کاری که ظاهرا از مسوولیت‌های آن زندانی بوده و ماموران زندان از او برای ترساندن بقیه استفاده می‌کرده‌اند). --- حتما تا الان در باره نامه مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی چیزهایی شنیده‌اید. كروبى در اين نامه گفته است: «عده ‌اى از افراد بازداشت‌ شده مطرح نموده ‌اند كه برخى افراد با دختران بازداشتى با شدتى تجاوز نموده‌ اند كه منجر به ايجاد جراحات و پارگى در سيستم تناسلى آنان گرديده است.» ... «از سوى ديگر افرادى به پسرهاى جوان زندانى با حالتى وحشيانه تجاوز كرده ‌اند به طورى ‌كه برخى دچار افسردگى و مشكلات جدى روحى و جسمى گرديده ‌اند و در كنج خانه‌هاى خود خزيده ‌اند.» ...«افرادى اين مطالب را به من گفته ‌اند كه داراى پست‌هاى حساس در اين كشور بوده ‌اند... اين افراد اظهار داشته ‌اند، اتفاقى در زندان‌ها رخ داده است كه چنانچه حتى اگر يك مورد نيز صدق داشته باشد، فاجعه ‌اى است براى جمهورى اسلامى كه ... روى بسيارى از حكومت‌هاى ديكتاتور از جمله رژيم ستمشاهى را سفيد خواهد كرد.»

-- شمیم ، Aug 9, 2009

در زندانهای جمهوری اسلامی مملکت امام زمان و نایب برحقش امام خمینی و امام خامنه ای از بدو بنیانگذاری تا کنون به مردان و زنان و دختر بچه ها و حتا پیران تجاوز جنسی شده است. همه ی سردمداران آن از خمینی تا خامنه ای و خاتمی و کروبی و شاهرودی و رفسنجانی تا کل روحانیت و حتا آن زمانهای نخست بنی صدر از آن اطلاع کامل داشته و دارند. هیچکس فتوای انقلابی ازاله ی بکارت دختر بچه های نه سال به بالا را کسی از یاد نبرده است. خمینی دستور داد تا دختر بچه های مخالف حکومت دینی را و خصوصا برای پرهیز از به بهشت رفتنشان؛ آنها را بدست برادران بسیجی و پاسدار بسپرند تا آنها با آن دخترکان بخت برگشته ـ ...... ـ تجاوز کنند . زیرا طبق روایات نبوی و علوی دخترکی که باکره بدست دژخیمان پاسدار و بسیجی کشته شود به بهشت خواهد رفت، و خمینی .....برای جلو گیری حتا به بهشت رفتن فرضی این دخترکان او را شب قبل از اعدام بدست جلادان پاسدارا و بسیجی سپرد و اینک نیز می سپارند تا به او تجاوز کنند تا باکره نبشد و به بهشت نرود. آری ایرانیان باغیرت! این است معنی اسلام شما دینداران، این است معنی تشیع علوی و اسلام نبوی که شریعتی آنرا خواسته بود! چرا سرتان را زیر برف می کنید و هی فریاد می زنید که اسلام شما با اسلام آنها فرق دارد. شما اصلاحطلبان که هنوز امامتان را امامی بزرگوار می دانید بر فتوای قتل عام زندانیان چه پاسخی دارید، بر فتوای ازاله ی بکارت او چه نظری دارید. آری در زندانها ی مخوف اسلام ناب محمد و تشیع ناب علی به هر زن و مردی تجاوز می کنند و این تجاوز طبق آیات قرآن و روایات است که می گوید هر نامسلمانی که در دست شما ست، اسیر شما ست و شیئ شما ست و شما می توانید در بدن او کشتزار کنید. آری برادران عزیزآری اصلاحطلبان، آری نهضت آزادیها، آری دکتر پیمان، آری صدر حاج سید جوادی آری خاتمی آری محقق داماد، آری موسوی، آری اصولگرایان آری فیلسوفان مسلمان آری شما مونین و مونات ، شما زنها مومنه و مردان مومن آری شیعیان آری سنی ها با خبر باشید اسلامتان این است و جز این نیست. مردم! باید این دین را کنار بزنند. مردم باید بدانند که بدبختی هر ملتی از جایی آب می خورد و بدبختی ملت ایران که متاسفانه بر عکس همه ی تعارفات و اغرقها چندان هم بزرگ نیست ؛ آری همه ی بدبختی ما از اسلام است. همه عقب ماندگی ما از اسلام است همه ی نحوست ما از اسلام است، همه ی خرافات ما از اسلام است ، همه ی خشونت ما از اسلام است، همه ی پریشانی ما از اسلام است، همه ی نامردی مردمان ما از اسلام است، سربریدنهای ناجوانمردانه ی علی و محمد و سرداران اسلام از عمر ابابکر گرفته تا همه و همه و تا فیروزآبادی و فرماندهان سپاه و بسیج و روحانیت مدلهایی ست که خشونت ملت ما از آنها سرچشمه می گیرد. بخود آییم برادران و خواهران ایرانی. شما نگاه کنید که این اسلام با دوستان خودش چه می کند بعد نتیجه بگیرید که با ما چه کرده است که مای صد در صد نامسلمان این چنین مسلمان شده ایم و چهارده قرن است که برای کسانی که آمده اند به ما تجاوز جنسی و فرهنگی و تمدنی و مادی ومعنوی کرده اند آری در عزای متجاوزین بخود چهارده قرن است که به سر و سینه و ذنجیر و قمه می زنیم. آری بخودآییم و از خود این دین ِ ناپاکیها را بزداییم. دین دروغ، دین نامردی، دین نفاق، دین تقیه، دین اسلام!

-- از جنوب شهر تهران امضاء محفوظ ، Aug 9, 2009

آقای کروبی ،آنچه روشن شده است.
به گفته آقای اسماعیل احمدی‌مقدم عامل مرگ و تجاز جنسی به زندانیان ویروس بوده است.
http://zamaaneh.com/news/2009/08/post_10035.html

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

اسلام عزیز. اسلام عزیز. همین است اسلام عزیز. حالا تازه اول کار است. دنیا را تبدیل به جهنم خواهد کرد این اسلام عزیز. می‌گویید نه؟ یک سر به دره سوات پاکستان و شمال نیجریه و بازداشتگاه کهریزک و جاهای دیگری بزنید که شریعت اسلامی حاکم شده.

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

چه افتخار بزرگی نصیب رهبر معظم انقلاب گردیده است چه آبرو و اعتباری برای محمد یزدی مصباح جنتی رادان شریتمداری احمدی مقدم فیروز آبادی شاهرودی جلاد مرتضوی ووو واز همه مهمتر احمدی نه زاد گردیده است آگر اینان شرف وجدان آبرو دارند که با یک برگه وصیت خود را حلق آویز میکنند اگر اگر این موضوع راست باشد که من به گمانم راست است زیرا یکی از زندانیان اشاره ای به این موصوع کرده بود باید استعفای وزیر اطلاعات را هم در این رابطه و سفر هاشمی را به شمال به لحاظ فشار روحی در همینجا جستجو کرد آنان که روانشناس اند و یا کسانسکه کتب روانشناسی را مطالعه میکنند میدانند در فرهنگی چون ما که مسایلی اینچنینی را نمیتوانیم عریان کنیم چه بر سر قربانیان خواهد آورد آقای خامنه ای شما جای چه کسی نشسته اید ؟شما به ادعای قانون مملکت ما و به ادعای خودتان رهبری چه چیزی را بعهده دارید؟ اگر میدانید که وظیفه تان چیست که میدانید اگر نمیدانید که وای بروزگار این دین و این مردم /اگر اینان که به جرمی بازداشت شده اند و هنوز هیچ مرجعی حتی این مراجع دور از دین و انصافتان آنان را محکوم نکرده است باید به خاطر اینکه کاری کرده ویا مخالفتی را با فردی ابراز کرده اند اینگونه مجازات شوند؟ شاید قانون نهفته ای در جایی وجود دارد که ملت از آن بیخبر است شاید در جایی از این دین چنین اجازه ای را روا میدارد که تنها خواص از آن آگاهی دارند چه کسی باید اگر چنین ستمی که از هر ستمی بزرگتر است براین کسان رفته باشد عاملین را مجازات کند؟ تکلیف چیست اداره کننده گان این مملکت حتما ارتقای درجه هم خواهند گرفت مگر در زمان پیامبر و امامان اگر کسی با آنان مخالفت میکرد به آنان تجاوز میشد و این یک وظیفه شرعی برای مسلمانان بود تا چنین کنند آقای خامنه ای این موضوع بیش از هر کس گریبان شما را خواهد گرفت به فریاد مظلومینی برسید که اینچنین غیر انسانی شرفشان لکه دار شده است اما بدانید کسانیکه دست به چنین کارهای میزنند همانهایند که بیشتر از دیگران گریه و زاری میکنند همانهایند که جای پای شما را میبوسند همانهایند که که در ملع عام میگویند رهبر دستور دهد والا جان ومال و ناموسمان را میدهیم همانهایند که اگر شما هم رهبر نبودید دیگری بود همین را میگفتند و اینان چیزی جز قدرت و مال برایشان اهمیتی ندارد حتا شما. واما شما ......... بدانید اگر خدایی باشد که هست شما بی مجازات نخواهید ماند و دراین جهان نیز از عقوبت جان سالم بدر نخواهید برد شما بی شرفها چون خود آبرو وشرف ندارید گمان گرده اید که دیگران نیز چون شما برای شرف وآبرویشان پشیزی قایل نیستند؟ چه فکر کرده اید هر چند برایتان مهم نیست ولی بدانید این افراد هم کسانی را دارند که با شما همان کنند که کردید ننگ بر شما تف بر غیرت و شرف نداشته تان و تف به آمران شما اگر با دستور چنین کرده اید شما باید اگر انسان باشید و وجدان داشته باشید زودتر از آمرانتان خود را حلق آریز و یا به آتش بکشید بروید بمیرید که رواست اگر بمیرید

-- datis33@yahoo.com ، Aug 9, 2009

بیانیه شماره دو جنبش دانشجویان آزادیخواه ایران رو میتونید از این آدرس ببینید:

http://tademokrasi.blogfa.com

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

خطاب به پاسداران و بسیجیانی که هنوز از شرف و انسانیت‌شان چیزی در درونشان باقی‌ مانده است:

این دولت و رهبران این نظام چون می‌‌دانند که دیگر مشروعیت ندارند و نمی‌‌توانند حکومت کنند دیگر هر کار که از دستشان بر می‌‌آید می‌‌کنند. پول جا به جا می‌‌کنند، باقیمانده خزانه را خالی‌ می‌‌کنند، به موزه‌ها شبانه دستبرد می‌‌زنند، فرزندان این خاک را در بیدادگاه‌های نمایشی نمایش می‌‌دهند و و و... اما! اما نامهٔ آقای کروبی قلب هر انسانی‌ را شرحه شرحه می‌‌کند. بی‌ گمان قلب شما ‌ای فرزندان دلاور این مرز و بوم خون است. حساب مشتی اوباش مزدور سادیست که به دستور فرماندهان شما این فجایع را بر پا کردند از بیشتر شما جداست. به پا خیزید و در کنار فرزندان، خوا هران، برادران و همسایگانتان یک بار دیگر مملکت را از چنگ دزدان بی‌ کفایت جنایت پیشه برهانید.

-- ستاره ، Aug 9, 2009

کشور دارد امام زمانی اداره می شود دیگر. چه انتظاری داشتید؟ طبق باور شیعه ها، آن حرف که یک نفر مدعی شد امام یازدهم شیعه بچه داشته را باید باور کرد. همینطور باید باور کرد که این بچه در چاه قایم شده و بعدا بیرون می آید و به بالای منازی در مکه می رود و داد می زند یالثارات حسین و ۳۱۳ نفر از حزب اللهی ها از ایران یکدفعه طی الارض می کنند (در یک چشم به هم زدن به مکه می رسند) و بعد امام زمان و این افراد شروع می کنند به کشن و هر جنایتی که تصورش را بشود کرد بر روی زمین اجرا می کنند. این باور شیعه هاست. این درسی است که ملاها در حوزه می خوانند و هر روز در مسجدها به خورد مردم می دهند. الان هم افراد تجاوزگر و قاتل و شکنجه گر جمهوری اسلامی روی همین باور دارند از هم برای جنایت سبقت می گیرند تا بلکه جزو آن ۳۱۳ نفر انتخاب بشوند. لطفا مقداری احادیث شیعه و کتاب های آخوندی را مطالعه کنید تا از این مطالب آگاه باشید. از تمامی انسان های جهان می خواهم که تا دیر نشده جلوی ویروس شیعه صف ببندند. فردا اگر بمب هسته ای بدست این افراد بیفتد چه خواهد شد؟

-- انسانیت ، Aug 9, 2009

حکایت اول : وقتی دختر دوستم یقه ام را گرفت راجع به هیاهوی قاچاق 5/18 میلیارد دلار- آنهم بصورت پول نقد وشمش طلا- به ترکیه! گفتم عزیزم آدرس غلط است. وشما نباید هیچ گاه در دام این آدرس های غلط بیفتید. چرا که برادر حسین بعد از نوشتن کیفر خواست عمومی در دونسخه برای کیهان ودادگاه "تحقیر سیاست مدرن" گزک خوبی بدست خواهد آورد برای "این همان"ی کردن همۀ جنایت ها وخیانت های هیأت حاکمه:" کشته شدن ده ها جوان زیر شکنجۀ سوله های کهریزک دروغ است همان طورکه ماجرای 5/18 میلیارد دلاردروغ بود ودیدید" و...اف برتومسلمان. به دختر دوستم گفتم خیلی مواظب باشید در آدرس دادن ها به نقاط سیاه رژیم که مثل اپوزیسیونی که از بس پروپاگاندا کرد در آدرس های عوضی؛ منتقدان را هم به خاک مذلت نشاند. دختر دوستم هیجان زده بود وجوان وبدون رضایت وفقط به حرمت من؛ لب ورچید ودور شد.
مستند دوم:بارها دیده بودم وشنیده بودم سفاکی رژیم های خودکامه ومحور عالم! در کشتار وشکنجه وبدترین ووحشیانه ترین اعمال ضد بشری را با مخالفان ومنتقدان؛ که به دیروز وامروزهم مربوط نبود ونیست فقط وبه رژیم جمهوری اسلامی هکذا! اما- واین امامادر همۀ اماها است- هیچگاه باور نکرده بودم که سفاک ترین کارگزار یک رژیم به نام دین اسلام اسیران خود را بی سیرت کند با تجاوز جنسی. واینک صدا از حلقوم یک روحانی به نام مهدی کروبی منتشر است. وهمه می دانیم که چه آدم صادق ومنصفی است درملاحظات جمهوری اسلامی. پناه بر خدا! ای وای برما! کار سیاست ما به این رذالت ناباور رسیده است. خب اعدامشان می کردید. خب از ایشان اعتراف می گرفتید. خب با آنها مصاحبه می کردید که به فاحشگی خویش اعتراف کنند. چطور توانستید روح خودتان واسیرانتان را به زشت ترین حربۀ نادیده وناشنیده در آدم بماهو آدم به کثافت ورذالت شهوت خویش بکشید. ای وای بر ما. زشتی ورذالت در این حد! کجا هستند پاسداران دین وشریعت. وآیا باور کنیم که بشریت دیگر از مد افتاده! نمی دانم چگونه به دختر دوستم بگویم: ما مسلمانیم! ای خدا خودت یک فرجی کن. داریم نابود مطلق می شویم. آقای احمدی نژاد ترا به ارواح پدر مرحومت تو یک اقدامی بکن!یا..هو

-- Dalghak.Irani ، Aug 9, 2009

این است اسلام نـــــاب !! البته از نوع طالبانیش !!
تجاوز با بطری شیشه ای ، هتک حرمت ، قتل
دروغ و دزدی هم که دیگه حکم آب نبات چوبی رو داره...بابا دمتون گرم...چه مبلغان اسلامی !!

-- محمد ، Aug 9, 2009

درود بر کروبی شجاع.آفرین بر شیخ اصلاحات

-- ملکی ، Aug 9, 2009

اگر حتی یک مورد با این توصیفات یافت شود و باتامین جانی.......ان مورد شهادت برموجودیت موضوعدهد رسوایی عظیم برای سردمداران کودتا خواهد بود...واز طرفی وقتی جانی و عربده کش بی سواد بشودحامی نظام .........جز این انتظاری نیست.

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

ای کاش آقای کروبی و همه ی آنهایی که اکنون به تجاوز جنسی به دختران و پسران اعتراض می کنند گوش شنوایی طی سالیان گذشته داشتند که هماره گفته شده بود؛ دختران باکره را شب قبل از اعدام یا به دارآویختن را مجبور به ازدواج با پاسداران می کرده اند و عملا به آنها تجاوز می شده است. اکنون هم همین افشاگری بد نیست که از سوی یکی از کسانی مطرح می شود که خود سالها در رأس امور دولتی و غیردولتی بوده و اکنون خوشبختانه در جبهه ی مردم قرار دارد و با مردم در یک صف علیه ستم حرکت می کند.
اما در مورد سازمان مجاهدین، ایشان هنوز هم آنها را معاند می خواند و حتما سزاوار اعدام. از ایشان می پرسم؛ آقای کروبی چرا اگر کسی مثل شما حتی در شکل مبارزه ، فکر نکند معاند است و سزاوار اعدام شدن که التقاطی است. چرا؟
دانا دانایی

-- دانا دانایی ، Aug 9, 2009

برادر بازجو برادر متجاوز، بزرگترین اشتباه زندگیت رو مرتکب شدی


بزار من بهت بگم تو چیکار کردی. زدی و کشتی و جنازه ها رو مخفی کردی. دونه درشت ها رو گرفتی و شکنجه کردی اما یادت رفت درشت ترین دونه این جنبش دونه ای هست به اندازه کوه که نامش مردمه. تجاوز کردی؟ همه جاش رو خوب اومدی اما این تجاوز رو به خدا اشتباه کردی. مردم رو بگیری و تجاوز کنی و بعد به خیال اینکه اونها رو زمینگیر کردین رها کنید. نه برادر بسیجی، نه برادر سپاهی، نه برادر اطلاعاتی، این آخریش رو خیلی اشتباه کردی. بزار برات بگم چرا اشتباه کردی. یه ادم رو گرفتی روحش رو زخمی کردی و در جامعه رها کردی فکر نکردی ممکنه همون پسر به خواستگاری دختر تو بیاد؟ یا شاید همون دختری که تو بهش تجاوز کردی پسرت عاشقش بشه و عروس تو بشه؟ جامعه این ادم رو دید. زخم های روحیش رو دیدن و درد هاش رو لمس کردن. جامعه رو زخمی کردی با این کارت و اون دونه درشت رو مذاب کردی. اون وقت طبق چیزی که بهت گفتم که این مردم ول نمیکنند فکر کنید ده سال دیگه این مردم شما رو احاطه کردند و دونه دونه شما به دست مردم میفتید. مگه تو همین درگیری ها به دست ما نیفتادید؟ مگه التماس نکردید که نزنیمتون؟ مگه وقتی شما رو گرفتیم به شما آب ندادیم؟ مگه شما ها رو از خشم مردم بیرون نکشیدیم؟ اون وقت چی؟ اون وقت کی باید شما رو و خانواده شما رو از دست اون همه خشمی که ده سال در دل جامعه کاشتید رها کنیم؟ چطوری میخوای تقاص این گناه رو پس بدی؟ مگه همون خدایی که من شبها رو پشت بام فریادش میزنم نگفته که از حق خودش بگذره از حق مردم نمیگذره؟ چطوری میخوای اون روز رو تحمل کنی؟ دستهای خطاکار عشق را دخیل بیهوده می بندد وقت ساکت است گمانم موی سامری را آتش زده اند گمانم بردیای دروغین است که میگوید (ایست) همگی صدایی میشنویم همگی صدایی میشنویم همگی صدایی میشنویم ندایی مردم را میخواند ندایی از درون مردم مردم را میخواند آن ندا برای تو خوش نیست آن ندا از درون مردم است آن ندا برای مردم است ناتوانی از خاموش کردن آن ندا ندایی به زیبایی سمفونی عدالت خواهی به زیبایی عدالت

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

آقای کروبی، از این بی وجدان ها و حیوانات و بیماران روانی هر چه بگوئید بر می آید. این اخباری که از زندان ها بیرون می آید شایعه نیست و متاً سفانه عین حقیت است وعمل این اراذل و اوباش بیمار هر انسان آزاده ای را رنج می دهد. ما در این مدت ٣٠ سال بارها دیده و شنیده ایم که این اراذل چگونه به نام اسلام و فاطمه و معصومه، حسین و علی و ..... که ما اصلاً نمی دانیم اینها کی هستند، مردم را در زیر شکنجه های وحشیانه و صدها عمل حیوانی دیگر مجبور به اعترافاتی می کنند که هیچ عقل سلیمی آنرا نمی پذیرد. همین حیوانات بیمار دانشجویان را از طبقه بالای اطاقشان به پایین پرتاب می کردند و باصدای بلند فریاد می زدند، تقدیم به فاطمه و زینب و..... ما از اسلام شماها به جز فریب و دزدی و حقه بازی و آزار و اذیت و تجاوز و جنگ و خونریزی و سرکوب و شورش و جنایت، چیز دیگری ندیده ایم. برای همین مردم ایران خواهان محو این دین سرکوبگر و جنایتکار و فاسد از زندگی خصوصی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی خود هستند.
فاسدان اسلامی،

-- Fasedan Eslam ، Aug 9, 2009

تا زمانیکه آیت الله خامنه ای بعنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران نتواند با کفایت مدیریت مملکت را رهبری کند و گرفتار عقده خود کم بینی است که در 16 سال بعد از انقلاب (زمان ریاست جمهوری رفسنجانی و خاتمی) نتوانسته بود دیکتاتور وار مملکت را اداره کند و اکنون همه امور این مملکت بزرگ را بعهده فرزند خود مجتبی و بعضی از فرماندهان نا صالح سپاه و بسیج و شخصی خود خواه مانند احمدی نژاد قرداده است مملکت بهتر از این اداره نمیشود و تجاوز جنسی شنیع به پسران و دختران نجیب شبه معصوم این مملکت در زندانهای جمهوری اسلامی آیت الله خامنه ای صورت میگیرد . عملی که نه فقط دز زمان شاه در حق زندانیان صورت نگرفته بلکه حتی در حق اسیران جنگی ایران در زندانهای صدام انجام نمیگرفت زیرا صدام در آن زمان دستور داده بود که شکنجه و مرگ اسیران ایرانی اشکال ندارد اما تجاوز جنشی به اسیران ایرانی به گفته خودش عزت نام عربیت و باصطلاح حزب بعث را مخدوش میکند . حال آقای خامنه ای آیا شما از صدام حسین بدتر هستید که اجازه نمیداد به اسیران دشمن خودش که با او در جنگ بودند تجاوز شود ؟و شما با سکوت خود و لابد با این استدلال که در امور اجرائی دخالت نمی کنید این امور را تنفیذ می نمائید . آری اگر شما در حمله جندسال قبل به خوابگاهای دانشجویان و نیز مسئله کشتار مظلومانه زهرا کاظمی و زهرا بنی یعقوب بدستور مرتضوی دادستان تهران سکوت نمیکردید امروز کار به اینجا نمیرسید که بزرگان همین جمهوری اسلامی خبر از تجاوز جنسی به جوانان این مملکت اعم از دختر و پسر در زندانهای شما میدهند و شما بجای اقدام برای جلو گیری از این اعمال شنیع به فرمانده سپاه پاسداران دستور میدهید که اعلام کند آقایان خاتمی کروبی و میر حسین موسوی باید محاکمه انقلابی شوند درست برخلاف نظر امام خمینی که فرمانداهان و افراد نیروهای نظامی نباید در مسائل سیاسی دخالت کنند . ننگ و عار بر این حکومت شما که این چنین نام اسلام را نزد جهانیان آلوده کرده است و انا لله و انا الیه راجعون . سید مهدی علوی

-- مهدی ، Aug 9, 2009

Ey way bar in watan.bar Iran che migosarad?aya inha ke inkar ra mikhonand irani hastand?pasokh be in soal ary ast.30 sal hokomate Alah bar zamin va shosteshoye maghzy in afrad anha ra be hayolahaei tabdil karde ke ba ye dastore morshed va rahbare dinishan ya namayande khoda bar zamin dast be in jenayat misanand.hamantor ke aghaye Karobi eshare karde in 60 rooz bad as entekhabat va 30 sal hokomate eslami chenan balaei sare in mardom va Iran awarde ke lake nangi baraye Rohaniate Shieh va eslame Shieh khahad bod ba nabody in rejim safak injaneb be yaghin motmaen hastam ke Rohanit shieh betore koli as iran naghle makan va che basa motewari khahad shod va dar kenare an eslam niz as iran dor khahd shod chenan ke har kas khast namaz bekhanad bayad makhfiane va dor as chashme digran bekhanad.raftan be masajed nit hatman be ham chenin.agar khane ebadati baghy bemanad.zira in be estelah rohanian kary kardan ke hata moghol niz nakard.rohaniate masol bayad ta dir nashode khod ra as in nang pak konad.va garna dir khahad bod va dar atashe khashme iranian khahad sokht.Saman Alman

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

ایا واقعا از وقوع چنین حوادثی در زندان های حکومت اسلامی شوکه شده اید؟ این وقایع شنیع سالیان متمادی به وقوع پیوسته است اما بتازگی گریبانگیر طرفداران جنابعالی و اصلاح طلبان شده. شرم بر انانی که بنام دین و دینداری مرتکب چنین جنایاتی می شوند.

-- Sam ، Aug 9, 2009

رهبران نظام به خوبی می دانند که مسئله تجاوز به زندانیان زن از روز اول در بازداشتگاهای جمهوری اسلامی وجود داشته منتها اینبار به صورت سازماندهی شده عمل شده است.

-- محسن ، Aug 9, 2009

حالا اگر به نرمی به زندانیان تجاوز می شد بهتر بود؟

-- محسن ، Aug 9, 2009

جناب آقای کروبی مزاح میکنن. خبر تجاوز به زهرا کاظمی و بنی یعقوب رو هم نشنیده بودن؟ اون موقع خوابشون برد نامه ننوشتن؟

-- بابک ، Aug 9, 2009

و این است دین مبین اسلام- و منش منادیان امام زمان عج الله تعالی شریف. مگر نه اینکه خامنه ای خود را آیت خدای دین مبین درزمین میداند؟ و نوچه هایش گوش به فرمان امام زمانشان هستند؟

-- N ، Aug 10, 2009

تجاوز به عنف کار کوچکی است از از این جانوران درنده خو به سرکردگی رهبر ....سرمیزند. آگر ارام بنشینیم خواهیم دید که این سفاکان چه بر سر ملت ایران خواهند آورد!

-- سزباز ، Aug 10, 2009

مگه حرفي هم واسه گفتن دارن؟؟؟ واكنشهاشون رو تو زندانها و بازداشتگاه ها نشون دادن..!!

-- sun ، Aug 10, 2009

شرم آور است. آنوقت مي گويند زمان طاغوت دوران فساد بود. اين است جمهوري اسلامي . آيا واقعا اسلام اين است؟ اين حكومت لطمه اي اساسي به اعتقادات ما زده است اگر اسلام اين است من ترجيح مي دهم كه كافر باشم. صد رحمت به كافران كه بسيار انساني تر رفتار مي كنند.

-- بدون نام ، Aug 10, 2009

یک زمانی امریکائیها مملکتمان دستشون بوده هم اونا میخوردن هم ما دوطرف هم راضی .حالا نه ما میخوریم نه اونها فقط این ملاهای بی مصرف میخورن اینم مملکت داریشونه. وقتی نمیتونیم 70 میلیون ادمو بگردونیم با دومین نفت وگاز و مس دنیا اخرش هم مجبور میشیم افتابه بگیریم به کل شارع اسلام با تجاوز به یک نوجونه 17_18 ساله بابا حقمونه وباید بدیم مملکتمونو ادمهائی از ینگه دنیا یا هر خراب شده دیگه واسمون بگردونن چرا ناراحت میشید و همه رو وابسته به غرب میدونید. همه رو میخواین به صلابه بکشین به جرم چی؟ عمال امریکا؟ انگلیس؟ بسه!

-- بدون نام ، Aug 10, 2009

اسلام اصیل از مردان می خواهد به زنان خود هم تجاوز جنسی کنند (می گویید نه از دین‌آموختگان متخصص در افغانستان بپرسید)، تجاوز به غیر همسر که تازه مورد کوچک اش است.
خبر میزان پرس، سه شنبه ۹ تیر ۱۳۸۸: حدود یک هزارتن از شیعیان افغان، از جمله ۳۰۰ زن، روز شنبه با اجتماع در مقابل مسجدی در کابل، خواهان اجرای "قانون احوال شخصیه" شدند.

مطابق این قانون، زنان شیعه باید در مقابل تمایل مرد به آمیزش جنسی، از خواست آنان تمکین کنند و برای خروج از خانه، در موارد خاص، از شوهران خود اجازه بگیرند.

منتقدان قانون، این قانون را به مثابه صدور اجازه تجاوز به زن از سوی شوهر ارزیابی کردند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از روحانیون شیعه در این اجتماع از دخالت خارجیان در جلوگیری از اجرای قانون مزبور انتقاد کرد.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری آوا، آیت‌الله محسنی از تدوین‌کنندگان این قانون، گفت: با این که قانون احوال شخصیه اهل تشیع افغانستان روندی فراتر از یک قانون را طی کرده است، اما غرب نمی‌گذارد تا قانون در جریده رسمی کشور به نشر برسد.

-- بدون نام ، Aug 10, 2009

دوستان شما را بخدا این يادداشت آيت‌الله خامنه‌اي هبر تجاوزات جنسی را به دختران و پسران ایران بخوانید تا نسبت به دین و ایمان و اسلام و ریا و دروغ آن وقوف کامل پیدا کنید.و اما عوامل سید علی خان همین طور در حال غسل جنابتند بعد از تجاوزات متعدده به دختران و پسران ایرانی تا بعد مناجات آقا را بخوانند تا تقرب بخدا حاصل شود. ‌
مناجات شعبانيه: توسط حضرت آیت الآیات سید علی خامنه ای ....:
بسم‌الله الرحمن‌الرحيم ‌

دعا، وسيله‌ مؤمن و ملجأ مضطر و رابطه‌ انسان ضعيف و جاهل با منبع فياض علم و قدرت است و بشر ‌بي‌رابطه‌ روحي با خدا و بدون عرض نياز به غني بالذات، در عرصه‌ زندگي سرگشته و درمانده و هدر ‌رفته است؛"قل ما يعبؤا بكم ربي لولا دعاوِكم."‌

بهترين دعا آن است كه از سرمعرفتي عاشقانه به خدا و بصيرتي عارفانه به نيازهاي انسان انشا شده باشد و ‌اين را فقط در مكتب پيامبر خدا (صلّي‌الله‌عليه واله‌وسلّم) و اهل‌بيت طاهرين او - كه اوعيه‌ علم پيامبر(ص) ‌و وراث حكمت و معرفت اويند - مي‌توان جست. ما بحمدالله ذخيره‌اي بي‌پايان از ادعيه‌ مأثوره از اهل‌بيت ‌(عليهم‌السّلام) داريم كه انس با آن، صفا و معرفت و كمال و محبت مي‌بخشد و بشر را از آلايش‌ها پاكيزه ‌مي‌سازد.مناجات مأثوره‌ ماه شعبان - كه روايت شده اهل‌بيت (عليهم‌السّلام) بر آن مداومت داشتند - يكي از دعاهايي ‌است كه لحن عارفانه و زبان شيواي آن، با مضامين بسيار والا و سرشار از معارف عالي‌ همراه است كه ‌نظير آن را در زبان‌هاي معمولي و محاورات عادي نمي‌توان يافت و اساساً با آن زبان قابل ادا نيست. اين مناجات، نمونه‌ كاملي از تضرع و وصف حال برگزيده‌ترين بندگان صالح خدا با معبود و محبوب خود و ‌ذات مقدس ربوبي است. هم درس معارف است، هم اسوه و الگوي عرض حال و درخواست انسان مؤمن از ‌خدا. ‌ ‌ مناجات‌هاي پانزده‌گانه كه از امام زين‌العابدين حضرت علي‌بن‌الحسين (عليه‌السّلام) نقل شده، گذشته از ‌خصوصيت بارز دعايي مأثور از اهل‌بيت (عليهم‌السّلام)، اين مزيت را داراست كه به مناسبت حالات مختلف ‌مؤمن، مناجات‌ها را انشا فرموده است. ‌خداوند به همه توفيق استفاضه و خودسازي به بركت اين كلمات مبارك را عنايت فرمايد.

آمين.
......‌
http://www.aftab-yazd.com/textdetalis.asp?at=8/10/2009&aftab=8&TextID=99662

-- مناجات شعبانیه خامنه ای مخنث السلطنه. ، Aug 10, 2009

اکثر مردم ایران معنای تجاوز به یک دختر را نمی فهمند. ار دست دادن بکارت از دید ایشان به قدری بلای بزرگی است که فرق رابطه ی جنسی متقابل و خشونت جنسی در ذهن ایشان چندان مشخص نیست. تجاوز به حریم خصوصی افراد و دخالت در زندگی شخصی هر فرد هم مثل خشونت جنسی یک جرم است. با این تصور دختران ایرانی همیشه تحت تجاوز پدران برادران نیروی انتظامی و حراست بوده اند.

-- بهار ، Aug 10, 2009

- كساني كه به نام دين از ديكتاتور پشتيباني مي كنند جواب دهند:
- آيا دين شما با تجاوز به دختران و پسران اين سرزمين زنده مي ماند!
- آيا شما براي به اصطلاح جلوگيري از بي يندو باري جنسي، تجاوز جنسي مي كنيد؟
- آيا اين است معني پيشگيري از فساد و بي بند و باري؟
- آيا ذره اي غيرت و شرف در وجودتان باقي مانده؟
فقط مغولها و تاتارها با مردم ايران چنين كردند
و اكنون هم رهبران تبهكار و وطن فروش و ايادي بي غيرت و بزهكار آنها در سپاه و بسيج و نيروهاي امنيتي چنين مي كنند.
در واقع اين خامنه اي ....است كه دستور تجاوز به جگرگوشه هاي مردم را صادر كرده و بايد محاكمه شود.
- در تاريخ معاصر بگرديد و ببينيد حتي ستمگرترين رژيمها نيز به اين شيوه به مردم خود تجاوز نكرده اند.
نفرين ابدي بر كساني كه مغزشان را محل تجاوز ديكتاتور كرده و خاكسار مقام ....ولايتند و در اين راه از هيچ جنايتي دريغ نمي كنند، حتي تجاوز به محارم خود!

-- رضا ، Aug 10, 2009

فدات بشم شیخ با این صداقتت
تو را فراموش نخواهیم کرد

-- یاسمن ، Aug 10, 2009

Agahe kahrooby mssle-ienke dar khabe naz ta-behal tashrif dashtehied.
Az Omartan ta be Amrooz Pedarane ,Madarane, Pessarane, Dokhtaranema ham ra Isalam tajawooz kard, be Khak, be Dienema Zatoosht.
Aghae Kahrooby ta dierooz goodratt, wa Pool dashty feker Mardoom naboody, Az ruooz Awall hamie kar ra miekardid.

-- a.moradi ، Aug 10, 2009

فقط می توانم بگویم که این مدعیان اسلام روی تمامی جنایت گران تاریخ رابااین اعمال کثیف خود سفید کردند.

-- ابراهیم ملکی ، Aug 10, 2009

Dorood bar Aytollah Kahrobi Rohani Adel.

-- Mazdaq ، Aug 10, 2009

حسین کروبی: «در کهریزک سوار زندانی می‌شدند»

Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: عکس تزیینی استهاشمی رفسنجانی در واکنش به نامه مهدی کروبی برای پیگیری اخبار تعدی و تجاوز به زندانیان، موضوع را به آقای شاهرودی ارجاع داده است. پسر آقای کروبی می‌گوید قصد پدرش از ارسال نامه به رفسنجانی، انتقال آن به آقای خامنه‌ای بود.

علی لاریجانی، رییس مجلس نیز روز دوشنبه خواستار بررسی صحت و سقم نامه آقای کروبی شد و از فعالیت‌های کمیته تحقیق مجلس پیرامون بازداشتگاه‌ها گفت. مصاحبه با حسین کروبی:


دویچه‌وله: چه اطلاعاتی به آقای کروبی رسید که تصمیم به نوشتن نامه گرفتند؟

حسین کروبی: الان پدرم در مسافرت است و این‌ را که چه کسانی اطلاعات را به وی دادند، من نمی‌دانم. البته من از ریز نامه خبر داشتم اما این که چه کسانی با پدرم صحبت کردند نمی‌دانم. مسلم است که اتفاقاتی در کهریزک رخ داده و ایشان می‌خواهد بداند که این ها حقیقت دارند یا نه. من فکر می‌کنم از حمله مغول به بعد در جامعه ما چنین چیزی نبوده. پدرم می‌خواهد مسئولان اگر چنین چیزی هست، به آن رسیدگی کنند و اگر نیست، بیایند دفاع کنند.

چرا آقای کروبی به آقای رفسنجانی نامه نوشتند؟

خوب آقای رفسنجانی رییس خبرگان است و به یک معنا نهادهایی که زیر نظر رهبری هستند، مثل خبرگان می‌تواند در این زمینه تحقیق و بررسی کند. البته به نظر من تا کنون خبرگان از خیلی کارها غافل بوده. پدرم فکر کردند که ارتباط خوب و دوستی آقای رفسنجانی با آقای خامنه‌ای می‌تواند به روشن شدن موضوع کمک کند.

شما نامه را به دفتر رفسنجانی دادید؟

نه. پدرم دو روز پس از فرستادن نامه، جریان را به من گفت.

از واکنش‌ها اطلاعی ندارید؟

آقای لاریجانی واکنش خوبی نشان داده که بروند بررسی کنند. ظاهرا همه به صرافت افتاده‌اند که پی قضیه را بگیرند.

منظورم واکنش آقای رفسنجانی بود که ظاهرا سکوت کرده‌اند.

اقای رفسنجانی نامه‌ای داده‌اند که من متعجب شدم. ایشان نوشته که آقای شاهرودی در همین چند روز باقیمانده کار خود بعنوان رییس قوه قضاییه، این موضوع را بررسی کند. در حالی‌که قصد پدرم این بود که آقای رفسنجانی موضوع را با آقای خامنه‌ای در میان بگذارد وگرنه خودش هم می‌توانست به شاهرودی نامه بنویسد.

با توجه به حساسیت شدید افکار عمومی به موضوع تجاوز در زندان، پژواک انتشار این نامه در اعتماد عمومی چه بود؟

هنوز از انعکاس انتشار آن در اعتماد ملی خبری ندارم اما در سایت‌های ایرانی و خارجی، تقریبا همه این را منتشر کرده‌اند. سایت‌های داخلی البته موضوع تجاوز جنسی را از نامه حذف کرده‌اند. تلویزیون‌های خارجی هم پوشش خوبی داده‌اند.

آقای کروبی گفته‌اند خودشان شخصا حاضرند مسئولیت تحقیق در باره این قضایا را عهده بگیرند. به چه ترتیب؟

پدرم به من گفت که البته این شان من نیست، ولی برای حفظ حقوق مردم حاضرم این کار را بکنم و نتیجه را به مردم و مسئولان بگویم. ایشان در صدد نیست که تنها موضوع را به سران حکومت بگوید. می‌خواهد مردم را هم در جریان قرار دهد.

چه مورد مشخصی ایشان شنید که خیلی منقلب شد؟

ایشان مرتب با خانواده‌های زندانیان ملاقات دارد. من نفهمیدم آنشب که این خبر را شنیده بود، کدام خانواده پیش او بوده اما مادرم گفت آقاجانت خوابش نبرد.

به خود شما شخصا کسی مراجعه نکرده که چیزی از زندان بگوید؟

چرا خیلی زیاد. اخبار بدی از کهریزک شنیدم. ولی اجازه بدهید چیزی نگویم.

خوب سربسته هم که شده بگویید چه شنیده‌اید؟

می‌گفتند حشرات موذی در سلول بودند و آنجا را مدام سم‌پاشی می‌کردند. گاز اشک آور توی خود سوله زده‌اند. آنها را روی هم پرت می‌کرده‌اند. از مسائل جنسی هم گفتند. می‌گفتند با ما هر جور اذیتی توانستند، انجام دادند و خیلی کتک زدند. می‌گفتند ما را دولا می‌کردند و می‌گفتند شما خر هستید و یک آدم گنده‌ای سوار ما می‌شد و با کابل به پشت ما می‌زد که راه بروید.

مهیندخت مصباح
تحریریه: عباس جلالی

-- گفتگوی حسین کروبی فرزند مهدی کروبی را بخوانید. و خصوصا ، Aug 10, 2009

خوب از بحث های پیشامده مشخص است که دوست دارید هر چیزی رو به اسلام بند کنید یا ازش دفاع کنید. معلوم نیست اگر خودتون در راس امور بودین و هم اینطور نظر می دادین یا خیر. چرا اینهمه سلسله در ایران نابود شد؟ لابد همه اونها خوب بودند و خوب ها محکوم به نابودی! خودتون رو رییس دادگاه فرض کنید و برای جرم های احتمالی نظری خلاف حکومت ایران درج کنید تا ببینیم چطور به نتیجه می رسیم.

-- حسن ، Aug 10, 2009

مردم ایران بیدار شوید ! اسلام دین نیست . اسلام یعنی جنایت ، اسلام یعنی فریب و غارت ، اسلام یعنی زشتی و خباثت ، اسلام یعنی درندگی و وحشیگری ، اسلام یعنی پلیدی و پلشتی ، اسلام یعنی زور و قلدری ، اسلام یعنی استبداد کور و خشن ، اسلام یعنی عقب ماندگی و بدبختی محض ، اسلام یعنی ویروس ، یعنی میکروب ، یعنی سرطان ، اسلام یعنی رتیل زهرآگین چندش آور ، اسلام یعنی عقربی که نیش زدن و کشتن طبیعت اوست ! ای مردم بلاکشیده ی ایران ! سر این افعی آدمی خوار را بر سنگ بکوبید . شما که هیچ ، بگذارید فرزندان شما در وطن اشغال شده زندگی را حس کنند . ایرانیان غیور ! خطر اصلی اسلام است نه آخوند ! با تمام وجود این غده ی سرطانی را ریشه کن کنید ! اسلام به مثابه یک افیون کشنده و ویرانگر ، آرامش جهان و جهانیان را نابود کرده است و خواهد کرد . اسلام همچون مافیایی هولناک ، حیات بشری را تهدید می کند . ایرانیان دربند و اسیر ! لحظاتی بیندیشید ! اسلام محمد و علی نیز همین بود . تاریخ را دوباره بخوانید ! تمام اسلام یعنی فریب و جنایت ! این را بدانید و بفهمید ! بیایید یک بار و برای همیشه این لکه ی ننگ را از دامن پاک ایران و ایرانی بزداییم ! برای ثبت در تاریخ ، این هشدار داده شد . مسلمان و شیعه ی سابق ، زرتشتی و ایرانی امروز .

-- آریا ایرانی ، Aug 10, 2009

دنبال اسلام واقعی نگردید..همین است! آیا جنایات و تجاوزات مسلمانان صدر اسلام را نمیدنید ولی هنوز مردم دزفول یادشان هست حتی بعد از گذشت 1400 سال. از ....اعراب متجاوز مسلمان ثمره ای بهتر از جمهوری اسلامی میخواهید؟..بیائید نگذاریم تا فرهنگ کهن و پاک ایرانی به فرهنگ .....اسلامی بیش از این آلوده شود.

-- kourosh ، Aug 11, 2009

اسلام یعنی همین.

-- فرزاد ، Aug 11, 2009

Karroubi barabr ast ba sedaghat va rasti.

-- بدون نام ، Aug 11, 2009

باید تمامی آنهایی را که از 22 خرداد 1388 در بازداشتگاههای مورد نظر سابقه کار دارند را مجازات کرد.چون همه آنها یا عامل به جنایتها هستند یا آگاه از این جنایتها که گروه دوم بدلیل سکوتشان باید مجازات گردند.

-- امیر ، Aug 11, 2009

هرگز باور نمیکردم که قدرت تا این اندازه باعث فساد میگرددو هیچوخت فکر نمیکردم انسانهایی که مخلوق خداوند هستند دست به این اعمال شنیع بزنند آن هم برای حفظ دولتی با این همه پستی و رذالت.

-- سیروس ، Aug 12, 2009

بنام خدا و الله
با صلوات و درود بر پيامبر اسلام و ياران صدر اسلام و سلام و درود بر امام خميني و نايب بر حقش آيت الله خامنه اي و درود بر دكتر احمدي نژاد
شما ها هر چه مي گوييد دروغ محض است
شما مي خواهيد با شبهه افكني جلوي پيشرفت اسلام را بگيريد
ولي من به شما مي گويم اسلام در حال پيشرفت است و توسط دكتر احمدي نژاد روز به روز علاقه مندان يه شريعت اسلام شيعه بيشتر مي شود همانطور كه خودتان در سرتا سر جهان مي بينيد
امروزه به ياري الله بسياري از ملل آرزوي حجكومت ديني شبيه ايران را دارنند
زيرا هم اخلاقيات را دارد و هم عدالت و هم پيشرفت همه جانبه
مگر شما نمي بينيد ايران فضا پيما به فضا پرتاب كرد مگ رنمي بينيد ايران نيروگاه هسته اي ساخت مگر نمي بينيد ايران هواپيماي مسافرتي و جنگنده توليد كرده است اينها همه مديون دكتر احمدي نژاد هستيم و مطمئن باشيد بزودي اسرائيل و بعد حكومتهاي مستكبر كه مردم خود را زنداني خود نموده اند آزاد خواهند شد
امروز دنيا تشنه عدالت است
و آن روز نزديك است كه مردم دنيا با قيام جمعي حكام فاسد خود را ساقط نمايند و زير پرچم توحيدي ولايت فقيه روي آورنند
و من از همين جا اخطار مي دهم اول به موسوي و خاتمي و كروبي كه همه جاسوسان آمريكا هستنند و از آنجا تغذيه مي گردنند كه اگر رهبر فرزانه اشاره ابرويي نمايد همه شما را به جهنم مي فرستيم
موسوي با كمك خاتمي و رفسنجاني و كروبي مي خواستنند نظام اسلامي را نابود كنند و ايران را زير استعمار آمريكا ببرنند
طبق اخبار موثق آمريكا براي اين انقلاب مخملي چندين ميليارد هزينه نموده و بسيار جاسوس و مزدور به ايران گسيل نموده است ولي با كمك امام زمان به موقع دستشان رو شد و با درايت آيت الله خامنه اي بر ملا شد
من به مردم فريب خورده هشدار ميدهم همگي زير پرچم ولي فقيه جمع شويد و پراكنده نشويد كه آمريكا در كمين است
و من الله التوفيق
برادر بسيجي

-- حسين ، Aug 13, 2009

نابود باد اسلام این طاعون فکری.

-- ارفان ، Aug 13, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)