تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
اسماعیل احمدی‌مقدم:

«عامل مرگ زندانیان ویروس بوده است»

فرمانده پلیس ایران می‌گوید که عامل مرگ برخی از دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات در بازداشتگاه کهریزک «ویروس» بوده است و هیچ یک از آنها بر اثر «ضرب و شتم» جان نباخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای احمدی‌مقدم افزوده که پزشکی قانونی بررسی‌ها درباره «منشا بیماری و ویروسی» که عامل مرگ در کهریزک شده را آغاز کرده است.

بازداشتگاه کهریزک یکی از مخوف‌ترین بازداشتگاه‌ها در ایران است که چندی پیش به دستور آیت‌الله علی خامنه‌ای تعطیل شد.

در این بازداشتگاه گروهی از «اراذل و اوباش» و مجرمان مرتبط به «مواد مخدر» نگهداری می‌شدند که در جریان حوادث اخیر به محل نگهداری جمعی از بازداشت‌شدگان تبدیل شده بود.


وب‌سایت جهان‌نیوز امروز یکشنبه در گزارشی اعلام کرده که در این بازداشتگاه به برخی «متهمان تعرض» شده و آنها به شدت شکنجه شده‌اند.

این وب‌سایت از مرگ سه تن از معترضان به نتیجه انتخابات بر اثر شدت جراحات وارد شده در این بازداشتگاه خبر داده است که محسن روح‌الامینی نیز یکی از آنهاست.

محسن روح‌الامینی فرزند عبدالحسین روح‌الامینی یکی از مشاوران ارشد محسن رضایی است.

آقای روح‌الامینی تائید کرده که بر روی جسد فرزندش نشانه‌هایی از شکنجه دیده است؛ نشانه‌هایی که روی اجساد برخی دیگر از قربانیان حوادث اخیر نیز دیده شده است.

روز گذشته نیز قربانعلی دری نجف‌آبادی، رئیس دادستانی کل کشور، «شکنجه» برخی معترضان به نتیجه انتخابات در روز‌های نخستین بازداشت را تائید کرد

این در حالی است که احمدی‌مقدم اضافه کرده که مسئولان ارشد پلیس، نقشی در مشکلات به وجود آمده ندارند و تنها از سه مامور، تخلفاتی سر زده است که آنها از مقام خود عزل و به مقام‌های قضایی تحویل داده شده‌اند.

او افزود که این ماموران «خودسرانه» اقدام به «تنبیه بدنی شدید» بازداشت‌شدگان کرده‌اند و افرادی که توسط این ماموران مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، می‌توانند شکایت کنند.

این فرمانده پلیس گفت: «افرادی که به این بازداشتگاه فرستاده شدند، با احکام دادسرا به این محل اعزام شده‌اند که به اعتقاد بنده این کار به هیچ عنوان صحیح نبود.»

روز گذشته نیز قربانعلی دری نجف‌آبادی، رئیس دادستانی کل کشور، «شکنجه» برخی معترضان به نتیجه انتخابات در روز‌های نخستین بازداشت را تائید کرد.

احمدی‌مقدم: «افرادی که به این بازداشتگاه فرستاده شدند، با احکام دادسرا به این محل اعزام شده‌اند که به اعتقاد بنده این کار به هیچ عنوان صحیح نبود»

با فروکش کردن دامنه اعتراض‌های خیابانی به نتیجه انتخابات، مقام‌های جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا گروهی از «ماموران متخلف و خودسر» را عامل مسائل به وجود آمده معرفی کنند.

در پیوند با این گزارش، حمیدرضا کاتوزیان یک عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس نیز امروز یکشنبه گفت که «شخص فرمانده ناجا مسوول وقایعی است که در کهریزک رخ داده است.»

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آقای کاتوزیان افزود که در بازداتشگاه کهریزک «برخی از جوانان از میان رفته‌اند و تشر زدن به دو نفر نمی‌تواند پاسخگوی حوادث اخیر باشد.»

این نماینده مجلس در پاسخ به ادعای اسماعیل احمدی‌مقدم هم گفت که «اینکه می‌گویند ما اطلاعی از این مسائل نداشته‌ایم درست نیست. براساس بررسی‌های ما گزارش‌های روزانه‌ای به این مسئولان داده می‌شده است.»

کاتوزیان همچنین یادآور شد که تاکنون پرونده پزشکی کشته‌شدگان بازداشت‌های اخیر به مجلس ارائه نشده است.

قرار بود پرونده پزشکی این افراد از سوی دادستانی تهران به نمایندگان مجلس ارائه شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

وقتیکه انتخابات تقلبی علنی راآزادومنصفانه قلمدادمیکنید
البته بخاطرحفظ نظام آدمکش ،طبیعی است که کشتار بی
گناهان رادرزندانهایتان ویروسی میدانید.اولاخرمانیستیم دوما
بحکم خداشماراقصاص خواهندکرد.لااقل خجالت بکشیداگراز
خداشرم نمیکنیدازبنده گان خداشرم کنیدکه شاهدبراعمالتان
میباشند.ای بیدینان انسان نما

-- ایراندخت آریا ، Aug 9, 2009

حاج اسمال به قیافه ی مزدور و بی حیثیت خودت نگاه کن، ببین چقدر بیغیرتی! ....را در خواهیم آورد. ترا و اربابانت را در ....کلاغپر خواهیم برد. اما ما حتا خون از دماغت جاری نخواهیم کرد. همان بوی امام در آن کلاغپرها و بوی ولایت برایت کافی ست.
ما ترا با بوی ولایت مسحورت خواهیم کرد.
.....بخاطر بسپار! حالا افلاطون شده ای و داری هذیان می گویی!!

-- سفیر مرگ خامنه ای ... ، Aug 9, 2009

این چه ویروسی است که دندانها را در دهان خورد می کند
سر را خورد میکند دست و پا را خرد میکند و از خانواده کشته
شده به وسیله ویرس امضا میگیرید در جایی حرف نزنند.
جوانان را در خیابانها با قمه میکشید و از خانوادهایش
امضاء میگیرد که بگویند فرزندشان از طبقه ششم
خود کشی کرده است.شما حتی شهامت زندگی ندارید
باید گفت در این دادگاه باخته اید....

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

.... الان مثلا با قدرت اسلحه همه چیز را به مردم دیکته کنید اما خودتون هم می دونید یک اقلیت حداگثر 10000 نفری هستید که دارید تو کل مملکت این کثافت کاری ها رو می کینید مواظب خودتون باشید این ویروس همه گیر نشه شما رو هم ....

-- بدون نام ، Aug 9, 2009

حاج اسمال، به امید روزی که این ویروس جان بی ارزش و مفت خور تو و امثال تو را که از خون ملت ایران تغذیه می کنید بگیرد. وجود شما....باعث ننگ بشریت است.
جمعیت ویروس های نظامی مسلمان،

-- Virus Eslami ، Aug 9, 2009

ايشان درست مي‌گويند. زندانيان بر اثر حملات ويروس‌ها كشته شدند. يكي از اين ويروسهاي خطرناك خود همين احمدي مقدم است. يك ويروس خطرناك ديگه رادان است. كه زير فرمان ويروس‌هاي خطرناكتري نظير محصولي، احمدي‌نژاد و خامنه‌اي و با همياري ويروس‌هايي نظير تائبآ مجتبي خامنه‌اي، محمدعلي جعفري و فيروزآبادي (ويروس 150 كيلويي) به قتل عام و كشتار جوانان ايران پرداختند. جنبش سبز ايران قول داده است تا با همكاري نهادهاي بين‌المللي تا ريشه كن كردن اين ويروس‌هاي خطرناك كه هم براي ايران و هم براي جهان خطرناكند به فعاليت سبز خود ادامه دهد و تمام مراكز تكثير اين ويروس‌ها گندزدايي كند. ناگفتني است اطلاع رساني جنبش سبز در مورد خطرات اين ويروس‌هاي سبز صورت گرفته و ملت ايران داوطلبانه به مبارزه با آنها مي‌پردازند. ... بر اين ويروس‌هاي خونخوار و خونريز .

-- افسر انتظامي ، Aug 9, 2009

اینکه در بین افراد پلیس عده ای خودسر هستند و یا رشوه گیر هستند و یا فاسد هستند و یا حتی جاسوس حرفی نیست بلکه صحبت این است که در یک دستگاه فاسد این افراد رشد میکنند و استخدام میشوند پس مسئول این همه جنایات تنها شخص فرمانده پلیس است که در زیر مجموعه خود این افراد فاسد وجود دارند . حال اگه فرمانده پلیس فاسد باشد برو یقه بالایی را بگیر چون این زیر دستان کاره ای نیستند

-- یاحق ، Aug 9, 2009

وَ قَالَ [عليه السلام] يَوْمُ الْمَظْلُومِ عَلَى الظَّالِمِ أَشَدُّ مِنْ يَوْمِ الظَّالِمِ عَلَى الْمَظْلُومِ . و درود خدا بر او ، فرمود : روزى كه ستمديده از ستمكار انتقام كشد، سخت تر از روزى است كه ستمكار بر او ستم روا مى داشت

-- fatemeh ، Aug 9, 2009

ایشان درست میگوید علت شهادت این عزیزان بعلت آلوده بودن محیط زندانها و بازداشتگاهها به ویروس ولایت فقیه میباشد.

-- ویروس شناس ، Aug 9, 2009

اینکه دستگاه کشورداری مبتی بر ولایت فقیه از همان ابتدا اژده هائی دو سر بود دیگر بر کسی پوشیده نیست. بخش رسمی این سیستم ارتجاعی(دولتی)، شامل تمام ارگان های معمول کشوری میباشد و بخش غیر رسمی آن(شرعی، که تعیین کننده بوده و سر نخ را بست دارد)، شامل کل دستگاه مفتخور مذهبی از ولی فقیه و مراجع تقلید گرفته تا حوزه های ضد علمیه و سپاه وبسیج است . و البته بر همگان واضح و مبرهن است که دستگاه شرعی عاری از هر گونه گناه و معصیت بوده و اگر خدای ناکرده و زبانم لال اشتباهاتی صورت گرفته تقصیر آن یا بگردن آمریکا و انگلیس و یا بخش دولتی است. پس در واقع این سپاه و بسیج(مزدوران منافع اقتصادی سران غارتگر رژیم اسلامی) نیستند که دلاوران ما را در خیابانها به گلوله میبندند، زندانیان سیاسی را به روشهای صدر اسامی مورد شکنجه و آزار قرار داده و در بسیاری موارد زیر شکنجه بقتل میرسانند. و مسلم بدانید که این ولی فقیه نیست که در رأس این جنایات قرار داشته و حکم اجرا صادر کرده و میکند. دستگاه خائن مذهبی تا بحال سود فراوانی از این سیستم دو گانه برده است و در زیر چتر معصومییت اسلامی(ساخته و پرداخته حوزه ها) و سر نیزه سپاه و بسیج به غارت دارئیهای ملی ادامه میدهد. حال اگر هزینه تحمیلی دستگاه مذهبی به اقتصاد کشور را با دلار اندازه بگیریم (قبل از انقلاب هفت تومان و امروزه روز هزار و سیصد تومان) به اوج ودامنه این چپاول تاریخی پی خواهیم برد.
مرگ بر حکومت اسلامی زنده باد جمهوری ایرانی .

-- ابن ملجم مرادی ، Aug 9, 2009

شما واقعا سربازان در رکاب امام زمان هستید؟شما حتی شهامت ندارید در کار جنایت خود حرف راست بزنید الحق که انجمن حجتیه و در راس ان مصباح خوب توانست انتقام خودشو از خمینی که اینها رو رونده بود بگیره

-- ضد دیکتاتور ، Aug 9, 2009

آغ اسمال راست میگه، وقتیکه سرداران سپاه و بسیج و پلیس و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی مخوف حکومت ناب محمدی، حاج محمود را با عنوان رئیس جمهور و حاج علی را با عنوان رهبر انتخاب می کنند! آنهم در کشوری مانند ایران که تمام دنیا به تمدن و مردم آن با دیده احترام می نگرند، مسلماً ویروس هایی امثال حاج اسمال و حاج فیروز و ... که از خون مردم ایران تغذیه می کنند زیاد می شود. یک نگاهی به عکس حاج اسمال بیاندازید، در آینده ای نزدیک، این ویروس ها که در این مدت ٣٠ سال خیلی چاق و چله هم شده اند، آدم ها را درسته می خورند! باید هر چه زودتر واکسن این ویروس خطرناک را به آنها خوراند. دانشمندان معتقد هستند واکسن این ویروس همان داروی نظافت خودمان است که در حمام ها برای نابودی پشم ها استفاده می شود!
سازمان واکسینه ایرانیان،

-- Vaksan Irani ، Aug 10, 2009

نمي دونستيم جديدا ويروس شكنجه هم مي كنه !!! زخمي مي كنه !!!! تازه يه ويروس جديد اومده شليك هم مي كنه !!! عجب !!!!!!!!!!!!!!!

-- mary ، Aug 10, 2009

ویروسی بنام حزب الاهی از غدهء سرطانی جمهوری اسلامی

-- بدون نام ، Aug 10, 2009

esme virusha=virus1 sardar radan virus 2==

-- sara ، Aug 10, 2009

سردار درست میفرمایند. علت مرگها ویروسی است. یک اپیدمی سی ساله. درمان هم ندارد! به به! اوباما هم بعنوان یک واقعیت پذبرفته!

-- اورینب ، Aug 10, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)