تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

درخواست برخورد با «فرماندهان آشوب‌ها»

علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران می‌گوید که باید زمینه برخورد با «فرماندهان آشوب‌های‌» پس از انتخابات در ایران فراهم شود.

آقای سعیدی افزود که برخورد با «فرماندهان و نیرو‌های خط مقدم آشوب‌ها و کسانی که در اتاق‌های تیمی و خیابان‌ها برای آشوب برنامه‌ریزی» می‌کردند، باید جزو مطالبات «رسانه‌ها و مردم» باشد.

برخی فرماندهان سپاه پاسداران و جریان‌های محافظه‌کار، رهبران اصلاح‌طلب را مسئول وقایع پس از انتخابات می‌دانند که بر اثر آن ده‌ها تن کشته و صد‌ها نفر دیگر زخمی شدند.


ید‌الله جوانی رئیس اداره سیاسی سپاه یکی از فرماندهانی است که خواستار دستگیری محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی به اتهام دست داشتن در «کودتای مخملی» شده است.

آقای جوانی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میرحسین موسوی را به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی «انقلاب مخملی» در ایران متهم کرده بود.

این برای دومین بار است که یک مقام بلند‌پایه سپاه پاسداران و نزدیک به آقای خامنه‌ای خواستار زمینه‌چینی برای دستگیری رهبران اصلاحات در ایران می‌شود.

به گفته سعیدی، برخورد‌های «منطقی بازجویان» برای کسانی که «پیله‌ای چدنی» دور خود پیچیده‌اند، فرصتی است تا از آن فضاها بیرون آمده و به اعمال خود بیندیشند

آقای سعیدی که با پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه گفتگو کرده، هیچ نامی از کسانی که به گفته وی «فرمانده آشوب‌ها» بوده‌اند، نبرده است.

نماینده آقای خامنه‌ای در سپاه از اعتراف‌گیری از بازداشتی‌های حوادث اخیر دفاع کرده و افزوده که اعترافات افراد دستگیر شده بر اثر «برخورد منطقی و قوی بازجویان» اخذ شده است.

به گفته سعیدی، برخورد‌های «منطقی بازجویان» برای کسانی که «پیله‌ای چدنی» دور خود پیچیده‌اند، فرصتی است تا از آن فضاها بیرون آمده و به اعمال خود بیندیشند.

او اظهارات برخی از دستگیرشدگان که از تلویزیون ایران نیز پخش شد را فرصتی مناسب خواند که موجب شد «لایه‌های چندگانه را در این ماجرا افشا کرده و نقش بیگانگان و برخی سفارتخانه‌ها را روشن کند.»

علی سعیدی همچنین اظهار داشت: «خوشبختانه انقلاب اسلامی و حکومت دینی ما یکی از شاخص‌هایش افشاگری است، یعنی ناخالصی‌ها را برنمی‌تابد.»

سعیدی می‌گوید که برخورد با «فرماندهان و نیرو‌های خط مقدم آشوب‌ها و کسانی که در اتاق‌های تیمی و خیابان‌ها برای آشوب برنامه‌ریزی» می‌کردند، باید جزو مطالبات «رسانه‌ها و مردم» باشد

به گفته نماینده ولی‌فقیه در سپاه «اگر شخصیت‌ها، عناصر، احزاب و گروه‌هایی درصدد بربیایند که وارد عرصه توطئه‌ها و فتنه‌ها بشوند، مشت‌شان باز می‌شود.»

دفاع این روحانی از «اعتراف‌گیری‌ها» از بازداشت‌شدگان در شرایطی صورت می‌گیرد که قرار است فردا (چهارشنبه) چهارمین جلسه محاکمه گروهی دیگر از معترضین به نتیجه انتخابات برگزار شود.

سعید مرتضوی دادستان تهران امروز سه‌شنبه به خبرگزاری فارس گفت که این جلسه صبح فردا چهارشنبه در شعبه ۱۵ دادگاه عمومی و انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار خواهد شد.

سه جلسه دیگر محاکمه معترضین به نتیجه انتخابات با واکنش‌های زیادی روبرو شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

باید جهاد فلسطین، حزب الله لبنان، مجاهدین دارالاسلام هایی که ساخته اید را بیاورید و با همکاری برادران پاسدار و بسیج هر ایرانی را هزار بار تجاوز جنسی کنید تا آتش انقلاب خاموش شود. این راه حل حقیر را رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خمینی ....و این امام علی خان خامنه ای دیری ست که بکار برده و می برند. راه حل این است . و اینم راه حل هم علوی هم نبوی هم خمینی و خامنه ای و هم روحانی.
.......

-- بدون نام ، Aug 18, 2009

بله خوب، درخواست عزل رهبر در همین جهت صوروت گرفته و ان شاء الله بعد از آن کارها کمی درست می شود.

-- بدون نام ، Aug 18, 2009

بنویسید «برخورد منطقی و قوی بازجویان» بخوانید شکنجه و تجاوز جنسی بازجویان.

-- کاوه ، Aug 18, 2009

- ای کسانی که هنوز فکر می کنید شایدذره ای درستی در گفته های این تبهکاران اشغالگر وجود دارد،
می گویند معترضین نقض قانون کرده اند.
مگر این که متهمان را در زندان انفرادی نگه می دارند غیر قانونی نیست.
مگر عدم اجازه ملاقات و پیگیری پرونده متهم توسط وکیل غیر قانونی نیست.
مگر عدم اجازه به تماس و ملاقات با خانواده برای هفته ها غیر قانونی نیست.
مگر طبق قانون اساسی شکنجه برای کسب اعتراف از زندانی خلاف قانون نیست.
می بینید که این آخوند بزهکار از موضع قانونگرایی حرف نمی زند بلکه می گوید مردم معترض باید به قانون من درآوردی آنها گردن نهند ولی آنها حاضر نیستند به همین قانون اساسی ناقص و پر اشکال عمل کنند. چرا؟ چون اسلحه دست آنهاست و دندانشان را تا استخوان مردم رسانده اند.
چشمتان را باز کنید و از اطاعت ظالم دست بردارید، خود را از زیر این فقهای متجاوز برهانید.

-- غلی ، Aug 18, 2009

اگر همه دشمنان اسلام در ظرف ١٤٠٠ سال گذشته دست به دست هم میدادند تا اسلام و مذهب رابه لجن بکشند به این راحتی که سران جمهوری اسلامی توانستند اسام را بی ا برو کنند برای انها امکان نداشت.......دست مریزاد

-- علی ، Aug 18, 2009

علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران می‌گوید که باید زمینه برخورد با «فرماندهان آشوب‌های‌» پس از انتخابات در ایران فراهم شود.......به این حساب سعیدی میخوا هد دم خامنه ای و دارو دسته اش را لای تله گیر بندازه ...حداقل این جناب خوب میدنه که فرماندهان آشوب‌ها چه افرادی بودند.........

-- علی ، Aug 18, 2009

حاج .... سعیدی نماینده حاج علی...در سپاه آدم کشان، برخوردهای «منطقی بازجویان»، این اسلام واقعاً از معجزات شیطان است! ما تا به حال نمی دانستیم که شکنجه و تجاوزات جنسی و روحی، برخوردهای منطقی اسلام شیعه می باشد! عجب منطقی؟ آیا اینگونه دروس منطق را در حوزه ها و حجره های اسلامی تدریس می کنند؟ بیخود نیست که این همه دوستداران لواط در نظام اسلامی رو به افزایش است!
زمانیکه دختران و پسران را از آمیزش و ارتباط طبیعی با هم از هم جدامی کنید و به آنها هر چه لایق خودتان است می گویید، مسلماً لواط و تجاوز وحشیانه به دختران این مرز و بوم از نظر شما بیماران جنسی برخوردی منطقی است. ننگ ابدی بر این اسلام و افراد مسلمانی نظیر تو.
جمعیت دوستداران لواط نظام اسلامی،

-- Lavatian Hosein ، Aug 18, 2009

نه عزیز محترم شما هنوز هم نمی دانید. کسی که می خواهد بداند قبل از عمل مطالعه می کند نه اینکه از اعمال دیگران چیز یاد بگیرد. اگر میخواهی اسلام یاد بگیری باید قرآن مطالعه کنی و اگر می خواهی جمهوری اسلامی ایران را بشناسی باید قانون اساسی کشور را مطالعه کنی

-- حسن ، Aug 21, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)