تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

افزايش تعزيرات برای هدفمند کردن يارانه‌ها

به منظور اجرای طرح هدفمندکردن يارانه‌ها، اکيپ‌های گشت بازرسی در استان‌های تهران، گلستان و قزوين به‌راه افتاد. در برخی از استان‌ها، شعبه‌های تعزيرات صدردرصد افزايش يافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران گشت مشترکی با همکاری نمايندگان تعزيرات حکومتی، بازرسان اداره بازرگانی، اصناف و نيروی انتظامی استان تهران جهت بازديد از واحدهای صنفی در تهران برگزار شد.


اين گشت در راستای اجرای قانون هدفمندکردن يارانه‌ها و برخورد با متخلفان و در جهت سياست‌های سازمان تعزيرات حکومتی صورت گرفت.

در اين گشت ۱۵۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند و برای هشت واحد پرونده تخلفاتی تشکيل گرديد که به پرداخت جزای نقدی به صندوق دولت محکوم شدند.

اين بازرسی‌ها در استان‌های گلستان و قزوين نيز انجام گرفت.

معاون سازمان تعزيرات حکومتی: دسيسه‌گران نمی‌توانند مانع اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها شوند

در اين دو استان نيز از واحدهای صنفی مختلف بازديد به‌عمل آمد و برای برخی واحدها پرونده تخلفاتی تشکيل گرديد.

در روزهای اخير، سازمان تعزيرات حکومتی در ايران، در راستای اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها فعاليت خود را شدت بخشيده است.

شهريورماه گذشته، حشمت‌الله احمدزاده، معاون سازمان تعزيرات حکومتی گفت اين سازمان به‌عنوان بازوی اجرايی دولت، خود را برای اجرای تحول اقتصادی در کشور آماده کرده است تا اين قانون به نحو شايسته‌ای اجرا شود.

وی گفت: «دسيسه‌گران نمی‌توانند مانع اجرای اين قانون و دستيابی به اهداف‌شان شوند.»

احمد‌زاده از تشکيل کارگروه ويژه با مسئوليت سازمان تعزيرات حکومتی برای اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها، نحوه اجرای آن و همچنين برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.

علی مژدهی‌پور، رييس سازمان تعزيرات حکومتی، پيش از اين گفته بود: «اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها به‌طور يقين تورم قابل قبولی در جامعه ايجاد خواهد کرد اما عده‌ای نيز قصد دارند برنامه‌ريزی شده تورم به‌وجود بياورند و مشکلاتی را در معيشت و حقوق مردم ايجاد کنند.»

وی اعلام کرد که سازمان تعزيرات حکومتی با کسانی که درصدد ايجاد اخلال در اجرای طرح هدفمند کردن يارانه‌ها هستند قاطعانه برخورد می‌کند.

تدابير سازمان تعزيرات حکومتی در استان‌های مختلف ايران افزايش يافته است. در برخی از استان‌ها، از جمله در خراسان رضوی شعبه‌های تعزيرات صدردرصد افزايش يافته‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)