تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
سردار احمدی‌مقدم:

«حمايت خاتمی از فتنه‌گران رسانه‌ای»

سردار احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی ايران محمد خاتمی، رئيس جمهوری پيشين اين کشور را متهم ساخت که با استقبال از رفت‌وآمد «نيروهای رسانه‌ای فتنه‌گران» از آنان خواسته تا با وی در تماس باشند.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران سردار احمدی‌مقدم شب گذشته در نشست هفتگی جامعه وعاظ تهران گفت: «آتش فتنه در بعد از انتخابات بروز و ظهور کرد،‌ اما مقدمات و زمينه‌سازی‌های آن قبل از آن صورت گرفته بود.»


وی در مورد خروج روزنامه‌نگاران از ايران اعلام کرد: «زمانی که آن‌ها برای کمک به رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی به خارج از کشور می‌رفتند در جلسه خداحافظی با سيدمحمد خاتمی ديدار کرده و تصميم خود را برای خروج از ايران به اطلاع وی رساندند.»

فرمانده نيروی انتظامی افزود: «خاتمی ضمن استقبال از اين موضوع از آن‌ها خواست تا با وی در تماس باشند.»

احمدی‌مقدم: ضرب‌آهنگ فتنه‌ اقتصادی شروع شده است

مقامات ايران وقايع پس از انتخابات بحث‌برانگيز دهمين دوره رياست جمهوری در ايران را «فتنه» و معترضان به نتايج اين انتخابات را «قتنه‌گر» می‌نامند. آن‌ها از ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی، به‌عنوان «سران فتنه» ياد می‌کنند.

سردار احمدی‌مقدم گفت: «گشت ارشاد، برای جريان فتنه بهانه‌ای برای لشگرکشی خيابانی و ايجاد فتنه و آشوب بود تا اهداف خود را از طريق آن پی‌گيری کنند.»

وی در بخش ديگری از سخنان خود از «فتنه اقتصادی» سخن گفت و اظهار داشت: «ضرب‌آهنگ فتنه‌ اقتصادی شروع شده و آمريکايی‌ها در اين دوره مأمور خزانه‌داری خود را به کشورهای مختلف می‌فرستند تا آن‌ها را تحت فشار قرار دهند.»

وی افزايش قيمت ارز در روزهای اخير را کار «دشمنان» دانست و گفت: «با توطئه‌ جمع‌آوری ارز از بازار داخلی خواستند به امور اقتصادی ضربه بزنند، وليکن اين امر باعث شد تا نقدينگی از بازار جمع شود، و ايران نسبت به توزيع ارز هيچ‌گونه محدوديتی ندارد.»

در آستانه اجرای طرح هدفمندسازی يارانه‌ها، مقامات ايران در اظهارنظرهای مختلف اعلام کرده‌اند که «فتنه‌گران» در صددند تا با ايجاد مشکلات بر سر راه اين طرح مانع از اجرای آن شوند.

محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور و حجت‌الاسلام حيدر مصلحی، وزير اطلاعات ايران در هفته‌های اخير گفته‌اند که «دشمنان» جمهوری اسلامی در اين راه توطئه می‌کنند.

سردار احمدی‌مقدم ده روز پيش نيز گفته بود: «نیروی انتظامی قطعأ در اجرای طرح‌های تحول اقتصادی در كنار دولت خدمتگزار و در جهت اجرای قانون خواهد بود. كسانی كه می‌خواهند با تكیه بر فشارهای اقتصادی دشمن حلقه مكمل آن در كشور باشند، باید بدانند كه با آن‌ها برخورد خواهد شد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

؟.ايشان وزير اطلاعات و اقتصاد و امور خارجه هم هستند ؟!!!!

-- Cyrus ، Oct 12, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)