تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

عامل قتل يکی از پزشکان خودکشی کرد

يکی از عاملان قتل دکتر غلامرضا سرابی، متخصص داخلی قلب، روز گذشته در گيلان‌غرب با شليک چند گلوله خودکشی کرد.

به گزارش خبرگزاری‌های ايران، روابط عمومی فرمانداری گيلان‌غرب اعلام کرد فرد مزبور که بهمن کريمی نام دارد با کمک فرزند خود، سجاد کريمی، هشت روز پيش غلامرضا سرابی، جراح قلب را به قتل رسانده است.


دکتر غلامرضا سرابی

اين گزارش‌ها نوشته‌اند خودکشی بهمن کريمی در دهستان حيدريه و به‌هنگامی که نيروی انتظامی به خودروی وی مشکوک می‌شود اتفاق افتاد.

بر اساس اطلاعات فرمانداری گيلان‌غرب، پس از تعقيب نيروی انتظامی، «راننده در حوالی روستای سوخورشهبازشيری، خودرو را رها کرده و به ارتفاعات فرار می‌کند، اما زمانی که خود را در محاصره نيروی انتظامی می‌بيند با شليک چند گلوله به زندگی خود پايان می‌دهد.»

گزارش‌ها در مورد انگيزه بهمن کريمی در قتل دکتر سرابی و از رابطه او با مقتول چيزی ننوشته‌اند

در بررسی‌های صورت گرفته معلوم گرديد که وی بهمن کريمی ۵۸ ساله اهل اسلام‌آباد غرب بوده که با هم‌دستی با پسرش سجاد کريمی، و دامادش چند روز پيش دکتر سرابی را به قتل رسانده بود. پسر وی همچنان تحت تعقيب است.

اين گزارش‌ها در مورد انگيزه بهمن کريمی در قتل دکتر سرابی و از رابطه او با مقتول چيزی ننوشته‌اند.

دکتر غلامرضا سرابی چهارشنبه شب هفته گذشته در مقابل مطب‌اش از سوی افراد موتورسوار هدف تیراندازی قرار گرفت و به‌شدت زخمی شد. وی سپس به بخش آی.سی.یو بیمارستان امام حسین تهران منتقل گرديد و در فردای سوء قصد جان سپرد.

۲۴ ساعت پیش از آن نیز دکتر عبدالرضا سودبخش، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در مقابل مطب‌اش به همین ترتیب مورد سوء قصد قرار گرفت و کشته شد.

مقامات قضائی ايران انگیزه‌های سیاسی در این قتل‌ها را رد کردند اما منابع خبری مخالف دولت ايران اعلام کردند که دکتر عبدالرضا سودبخش از پزشکان مرتبط با پرونده بازداشتگاه کهریزک بوده است.

روز گذشته سردار اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی ارتباط بين قتل دکتر عبدالرضا سودبخش با حادثه کهريزک را رد کرد و گفت: «اين پزشک هيچ سابقه‌ سياسی ندارد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آن یکی داروی نظافت خورد، این یکی گـــــــلوله ی ولایت!

-- بدون نام ، Sep 30, 2010

دروغ گفتنشون هم محمودی شده!!
مگر ممکنه کسی با چند گلوله خودکشی کند؟!!

-- NAM ، Sep 30, 2010

آفرين به كسي كه پرسيد مگر كسي با چند گلوله خودكشي مي كند يا مثلا با چاقو خودش را در پشت بشدت بارها زخم مي زند مي كند و مي كشد!! . به حضرات ِ حكومت كه ديگر از شدت سرگيجه و خطر اعدام و از دست دادن اموال مسروقه دارند هذيان مي گويند بايد در دو كلمه گفت كه الحق و الانصاف و راست و حسيني و حسني " ...خودتانيد"".

-- شمارش معكوس ، Sep 30, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)