تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

«قصد آمریکا برای حمله به متحدان ایران»

محمود احمد‌ی‌‌نژاد، رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که آمریکا قصد دارد برای ایجاد «خلل» در «مسیر ایستادگی» ایران پس یک «جنگ روانی» به تعدادی از متحدان ایران در خاورمیانه «حمله نظامی» کند.

احمدی‌نژاد که در «اختتامیه جشنواره ملی جوان ایرانی» صحبت می‌کرد، سخنان دیمیتری مدودف رئیس جمهوری روسیه مبنی بر این‌که ایران در حال حرکت به سمت ساخت بمب اتمی است را «آگهی شروع نمایش‌نامه تبلیغاتی ـ روانی» آمریکا علیه ایران دانست.


به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمدی‌نژاد در سخنان خود از این‌که رئیس جمهوری روسیه از روی «بی‌اطلاعی» و «تحلیل‌های غلط» برخلاف منافع مردم خود سخن گفته است، ابراز «تاسف» کرد.

او همچنین ابراز تعجب کرد که چرا مدودف وارد «بازی» آمریکا شده است. احمدی‌نژاد گفت که این «عادت» آمریکائی‌ها است که «هزینه‌های» خود را از «جیب» سایر ملت‌ها تامین می‌کنند.

رئیس دولت دهم ایران همچنین با اشاره به این‌که آمریکا با «هماهنگی» برخی نیروها در داخل ایران قصد دارد یک «فضای روانی سنگین» علیه جمهوری اسلامی ایجاد کند تصریح کرد که این کار مقدمه‌ای است برای «حمله نظامی» به برخی «متحدان ایران در خاورمیانه».

وی هدف آمریکا از حمله نظامی به دوستان ایران در خاورمیانه را «ایجاد خلل» در «مسیر ایستادگی و پیشرفت» ایران عنوان کرد.

احمدی‌نژاد همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود بار دیگر اعلام کرد که قطع‌نامه اخیر شورای امنیت علیه ایران هیچ «ارزشی» ندارد.

در طول چند سال اخیر و در خصوص پرونده هسته‌ای ایران، روسیه همواره از جمهوری اسلامی حمایت می‌کرد اما پس از روی کار آمدن اوباما در آمریکا وی توانست چرخشی جدی در سیاست روسیه ایجاد کند.

احمدی‌نژاد در سخنان خود از این‌که رئیس جمهوری روسیه از روی «بی‌اطلاعی» و «تحلیل‌های غلط» برخلاف منافع مردم خود سخن گفته است، ابراز «تاسف» کرد

اکنون و برخلاف سال‌های گذشته روسیه با نزدیکی به آمریکا موضعی انتقادی نسبت به ایران پیدا کرده است و سخنان اخیر رئیس جمهوری این کشور مبنی بر این‌که جمهوری اسلامی در تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی است صریح‌ترین اظهار نظر یک مقام روسی علیه جمهوری اسلامی است.

احمدی‌نژاد همچنین در ادامه صحبت‌های‌اش از پرتاب ماهواره سنجشی ایران در آینده نزدیک خبر داد و مدعی شد که ابتدا قرار بود در سال ١٤٠٣ ایران، فضاپیمایی با سرنشین انسان به فضا بفرستد اما این کار پنج سال زودتر از این تاریخ انجام خواهد شد.

چندی پیش ایران کاوشگری را به همراه یک لاک پشت، یک موش، و چندین کرم به فضا فرستاد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

جناب آقای رییس جمهور بسیار محترم و روحانی صفت و هاله دور سر مرحمت کنند و بعنوان نمونه اسم یکی از «برخی از متحدان ایران در خاورمیانه» را ببرند که به اطلاعات سیاسی و جغرافیایی ما افزوده شود.

-- بچه دبستان ، Jul 24, 2010

در ماهواره جديد آيت الله جنتی را بفرسيد فضا

-- بدون نام ، Jul 24, 2010

من به احمدی میگم که بابا دست بردارد از این همه دروغ گوی. مملکتی که بعد از ۳۱ به قول خودتون انقلاب مبارک و خجسته هنوز توانایی تولید بنزین و ما یحتاج مردم خودش را نداره ، به سفر فضا و توپ و تانک هیچ احتیاجی نداره . مردم یک زندگی‌ آبرو مندنه میخواند ، یک زندگی‌ انسانی‌ مثل همی‌ مردم دنیا . شما به خوبی میدانید که توان این که احتیجات و مشکلات روز مه‌ره مردم را برآورده کنید ندارید. به همین خاطر هذیان میگوید.

-- حاجی ، Jul 24, 2010


اگر منظورش هم گروه تروریست حماس و حزب الله هست، که اگر کسی حمله کند اسرائیل هست نیازی به امریکا نیست.
مریضی روانی این آقا روز به روز خطرناکتر میشود و مقصر این مردم هستند که با سهل انگاری در طول چندین سال اجازه دادند افرادی مثل احمدی نژاد و خامنه ای بر سرنوشتشان حکومت کننند!!!
آزادی و دموکراسی به دست نمی اید فقط به خاطر اینکه اکثریت ان را دوست دارند و از شرایط موجود ناراضی هستند. آزادی و دموکراسی دست یافتنی هست اگراکثریت ان را بخواهند و برایش تلاش کنند و در مقابل آنچه که در جامعه شان میگذرد بیتفاوت نباشند. مشکل ایران این هست که مردم برای سالها در مقابل آنچه در کشور رخ میداد بیتفاوت بودند ( به جز جمعیتی از دانشجویان) و هنوز هم خیلی از مردم دوست دارند شاهد ماجرا باشند و دیگران مشکلات رسیدن به آزادی را تحمل کنند. به عنوان مثال در روز روشن دو مزدور لباس شخصی عروس اسانلو را از اتوبوس می ربایند و مردم با اینکه از ماهیت این لباس شخصیها آگاه هستند فقط تماشگر هستند!! و نمونه های بسیار دیگر.

-- بدون نام ، Jul 24, 2010

این احمدو، صد در صد با جن ها و امام ١٢ ارتباط دارد! این موجود چیزهایی می داند، که ما کاملاً از آن بی خبریم. به عنوان مثال؛ حمله نظامی آمریکا به تعدادی از متحدان ایران در خاورمیانه! ای غیبگو، آمریکا هم اکنون در تمام خاورمیانه حضور دارد و احتیاجی به حمله نظامی نیست. در ضمن به گفتن چرندیات و مزخرفگویی ادامه داده ای؛ «عادت» آمریکائی‌ها است که «هزینه‌های» خود را از «جیب» سایر ملت‌ها تامین می‌کنند! این عادت شما مزدوران و دزدان و فاسدان نظام اسلامی است که ثروت مردم ایران و کشور را خرج حزب الله لبنان و عراق و حماس و دیگر گروههای تروریست عرب میکنید، از جیب ملت ایران.
آگهی تبلیغاتی احمدو،

-- Ahmado ، Jul 24, 2010

رئیس جمهور نا محبوب: خودت را به کوچه علی چپ نزن که خودت هم میدانی که آمریکا قصد حمله و داغونی دم و دستگاه مافیائی و جنایی جنابعالی را دارد و نه قصد حمله به متحدان ایران. راستی ایران مگر متحدی هم دارد.؟ بابا روس ها سی سال تماما ایران را دوشیدند و بعدا یه اردنگی هم بهت زدند اما باز هم از رو نرفته ای. عجب بی شرم و بی حیا و پررویی. رو که چه عرض کنم سنگ پای قزوین است.
مطمین باشد که اگر آمریکا توانست نزدیک ترین متحد تان یعنی روس ها را بخرد با چند شلغم و چغندر و هویج هم می توانند بشار اسد گرسنه و ملا نصر الله را هم بخرد. تک و تنها مانده ای با یه شکمویی به نام سرلشکر؟؟؟؟؟؟ فیروز ابادی که بیچاره طرز کار تفنگ برنو را هم بلد نیست.

-- ع.دهقانی ، Jul 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)