تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
تهدید حامیان دولت:

مجلس را به «توپ» می‌بندیم

پس از تصویب طرح وقف دانشگاه آزاد، تعدادی از تشکل‌های دانشجویی حامی دولت امروز با گردهمایی در مقابل مجلس تهدید کردند که اگر نمایندگان از تصمیم خود کوتاه نیایند مجلس را به «توپ» خواهند بست.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، اعضای تعدادی از تشکل‌های دانشجویی همچون «بسیج، جامعه اسلامی و انجمن های اسلامی» پس از موافقت نمایندگان با وقف دانشگاه آزاد اسلامی مقابل مجلس گردهمایی اعتراضی برگزار کردند.


اعتراض دانشجويان حامی دولت مقابل مجلس

آن‌ها ضمن سر دادن شعارهایی تند که پایگاه خبری فراکسیون اقلیت مجلس، پارلمان‌نیوز، آن‌ها را «وقیحانه» دانست، خواستار «انصراف» نمایندگان از تصمیم خود شدند.

در طول چند روز گذشته رسانه‌های حامی دولت اخبار بسیاری در مخالفت با این تصمیم مجلس منتشر کردند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این موضوع عنوان کرد: «شگفت» است که عده‌ای می‌خواهند با «غلبه دهل» صدای «انقلابی و ولایی» مجلس را نشنوند.

لاریجانی همچنین انتقاد کرد: چرا حامیان دولت که زمانی مجلس را «انقلابی» می‌دانستند و مواضع آن را تیتریک روزنامه‌های خود می‌کردند اکنون «آسمان و زمین را به هم بافته‌اند.»

لاریجانی انتقاد کرد: چرا حامیان دولت که زمانی مجلس را «انقلابی» می‌دانستند و مواضع آن را تیتریک روزنامه‌های خود می‌کردند اکنون آسمان و زمین را به هم بافته‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که «این تحرکات تاثیری در تصمیم مجلس ندارد.»

در همین راستا خبرگزاری مهر اعلام کرد که رئیس قوه قضائیه ایران با درخواست دادستان کل کشور با اعمال ماده ١٨‌ برای بررسی دوباره پرونده دانشگاه آزاد «موافقت» کرده است.

چندی پیش هیأت امنای دانشگاه آزاد اعلام کرد که کلیه اموال این دانشگاه را «وقف» کرده است، اما محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت ایران، ضمن مخالفت با این مسئله در جایگاه رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اساس‌نامه این دانشگاه را تغییر داد.

روز گذشته نمایندگان مجلس ضمن مخالفت با تغییرات دولت در اساس‌نامه دانشگاه آزاد با وقف اموال این دانشگاه موافقت کرده‌اند که مورد اعتراض حامیان دولت قرار گرفته است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

جالب آن که امروز سالگرد به توپ بسته شدن مجلس به دست محمد علی شاه بود. بعد از 100 سال از انقلاب مشروطه و این همه خون، ما هنوز همان جایی هستیم که بودیم !!!

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

نمایندگان مجلس؛نهراسید که مشروطه دیگر بار تکرار خواهد شد!
دارم با خودم فکر می کنم که رویدادهای یک سال اخیر در ایران، چقدر به رویدادهای انقلاب مشروطه شباهت دارد...

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

جام جهانی شروع شده!
"محمدعلی شاه" جوگیر شده ، داره مجلس دستچین خودش رو هم به توپ می بنده!

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

تو "نظام ولایی اسلامی"، مجلس می خوایم چیکار؟

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

مملکته داریم؟

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

پول شهریه ما قراره که خرج ساندیس خوری اینا بشه؟

-- دانشجوی آزاد آزادیخواه ، Jun 22, 2010

توپ افتاد تو زمین اکبر!
الله اکبر!

-- گل آقا ، Jun 22, 2010

این مجلس ز هر طرف که به توپ بسته شود به سود ماست.

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

ساندیس خور از کجا توپ پیدا کرده؟ حالا برید دنبال پربقال فروش!

-- sara ، Jun 22, 2010

انجمن اسلامی دانشجويان خارج از کشور با صدور بيانيه ای در لندن، ضمن شکرگزاری از تصميم نمايندگان مجلس اسلامی در لغو حکم شورای فرهنگی در مورد دانشگاه آزاد، نگرانی شديد خود را از تعرض گروههای خودسر به بيوت آيات عظام، به ويژه توهين به نور ديده امام راحل، حضرت حجت الاسلام حاج حسن خمينی اعلام کردند و از عموم مردم موُمن و خداجوی ميهن اسلای خواستند که عليه آمران و عاملان اين فاجعه ضد الهی بپا خيزند و ساحت مقدس ايران اسلامی را از لوث کفار قدرت طلب پاک و مطهر کنند . در بخشی از اين بيانيه آمده است ؛ ً خداوندا ! مگر ما دانشجويان مظلوم خارج از کشور چه گناهی مرتکب شده ايم که بايد تقاص آنرا با مشاهده بی حرمتی به فرزند برومند آيت الله هاشمی رفسنجانی، حاج آقا مهدی بهرمانی، بدهيم !؟ چرا در اين برهه حساس تاريخ که دنيای اسلام بيش از هرزمان ديگری به وجود نوابغ علمی و دانشمندان بزرگ نيازمند است، نابغه ای چون آقا مهدی ميبايد در لندن در تبعيد به سر برد و اوقات گرانبهای خود را صرف بحث و مذاکره با مقامات سياسی وامنيتی امريکا و اسرائيل کند !؟ آيا اينست عدل علی !؟ چرا بايد رئيس جمهور محترم احمدی نژاد مشوق بد حجابی شود و احکام قرآن کريم را ناديده بگيرد !؟ آيا اينست حکومت امام زمانی !؟
دانشجويان مسلمان خارج از کشور در خاتمه از مقام رهبری مصرانه خواسته اند که هرچه سريعتر ترتيباتی اتخاذ نمايد که محمود احمدی نژاد در يک حادثه هوائی محترمانه به فيض شهادت نائل شود تا پس از سه روز عزاداری عمومی سکون و آرامش به ميهن اسلامی بازگردد

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

محمدعلیشاه تمام قاطرچیها و ساربانها، قورخلنه چیها و زنبورکچی ها و همه مردم پا و دم سائیده و ولگرد های خرابه ها و قمار خانه ها را با تفنگ ورندل و ششلولهای نو مجهز کرده و آنها را با سر دستگی کسانی چون «اکبر بلند» ، «علی چراغ»، «ناد علی قصاب»، «حاج صفر قصاب» ها و امثال اینها در جلو مجلس و میدان توپخانه جمع نموده در حالیکه اسکناسهای روسی و قرابه های عرق سرها را گرم و دیگها شکم لفت و لیس چیان و سورچرانان را بجوش آورده بود عربده کشان فریاد میزدند: مجلس را خراب میکنیم و قالیهای آنجا را میدهیم پالان الاغهای ورامین بکنند!

-- تکرار تاریخ ، Jun 22, 2010

خمینی اولین کسی بود که رای مردم را و مجلس موسسان را به توپ بست. و گروهی آخوند نادان را به آخور! و این از خصیصه های این دولت کریهه ی اسلامی ست. البته آنها با تعارفات فراوان آنرا کریمه می نامند. ولی من آخوندزاده می دانم که در انبان روحانیت غیر از تعفن نیست حتا اگر آنرا با هزار من روغن جلا، جلایش دهند و با هزار عطر و بوی خوش آنرا آراسته کنند چنانکه کدیور و اشکوری و قابل و و سروش و دیگر مذهی مذهبی ها آنرا بزک می کنند. این این افسد الفاسدین است. و خوبی فساد این است که خودش خودش را نابود می کند. و البته این کار بصورت خودبخودی دارد می شود ، البته با رهبری و لایت خود خدا!

-- بدون نام ، Jun 22, 2010

می گم دانشجو توپ از کجا می آره؟

-- مرضیه ، Jun 23, 2010

محمد علی شاه قاجار!
سلطان السلاطین!
آسوده بخواب ، ما بیداریم!

-- محمود ، Jun 23, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)