تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
توصیه هاشمی به وفاداران انقلاب اسلامی:

«نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد»

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، از وفاداران به انقلاب اسلامی و آیت‌الله خمینی خواست نگذارند «انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان» بیفتد.

به گزارش امروز چهارشنبه خبرگزاری ایلنا، آقای هاشمی که در آستانه سالروز درگذشت آقای خمینی، نظرات خود را درباره وی منتشر کرده، هشدار داده که نباید اجازه داد انقلاب اسلامی از مسیر «اصلی و حقیقی» خود منحرف شود.


به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صورت بروز انحراف‌ در جمهوری اسلامی «جبران آن بسیار سخت و ناممکن» خواهد بود.

اصلاح‌طلبان و گروهی از روحانیون نزدیک به آقای خمینی، بعد از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته با رد نتایج آن اعلام کرده‌اند که در جمهوری اسلامی «انحرافی بزرگ» روی داده است.

آنها می‌گویند با «تقلب گسترده‌ای» که در جریان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روی داد، انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود منحرف شده است.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی از رهبران مخالف دولت، طی یک سال گذشته بارها اعلام کرده‌اند که به مبارزه با دولت «نامشروع» ادامه خواهند داد.

به گفته رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در صورت بروز انحراف‌ در جمهوری اسلامی «جبران آن بسیار سخت و ناممکن» خواهد بود

در مقابل، آیت‌الله علی خامنه‌ای و هواداران محمود احمدی‌نژاد، اصلاح‌طلبان و رهبران مخالف دولت را به «انحراف» از اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و تبعیت نکردن از دستورات ولی‌فقیه متهم می‌کنند.

محافظه‌کاران همچنین رهبران جنبش سبز و گروهی دیگر از فعالان اصلاح‌طلب را به تلاش برای «براندازی» نظام جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه متهم کرده‌اند.

در جریان این کشاکش‌های سیاسی که با اعتراض‌های مردمی به نتیجه انتخابات ۲۲ خرداد ماه سال ۸۸ آغاز شد، دست‌کم ۴۰ تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

نهاد‌های مدافع حقوق بشر و کشور‌های غربی بارها با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای، سرکوب خشونت‌بار مخالفان در ایران را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به این نوع برخورد‌ها شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

انقلاب دست مردم آگاه بیفتد خوبه! دست شیخ ها نیفته بهتره

-- م ، Jun 2, 2010

آقای رفسنجانی به «محرمان»‌اش اطلاع داد!!!

-- بدون نام ، Jun 2, 2010

تا حالا شما محرم بودید و ما نمی دانستیم!

-- بدون نام ، Jun 2, 2010

باز این حرف زد! لامذهب بگو ؛نامحرمان؛ کیه. این زبان نه سیخ نه کباب مارو کشت.

-- بدون نام ، Jun 2, 2010

زه هر طرف شود کشته نفع اسلام است

-- بدون نام ، Jun 2, 2010

نامحرمان و نااهلان، همانا سران مستبد، واپسگرا و فاسد نظام اسلامی می باشند که ایران را به یک زندان و شکنجه گاه و کشتارگاه تبدیل کرده اند.
اصفهانی،

-- Esfehani ، Jun 2, 2010

مقصود این «نامحرمترین» نامحرمان از «انقلاب» کدام «انقلاب» است و «مخاطبش» کیست؟؟؟؟؟ انقلاب روسیه و یا فرانسه ویا قلابی انقلاب ایران ؟؟؟؟؟؟

-- بدون نام ، Jun 2, 2010

بیش از 30 سال است که انقلاب مردم ازادیخواه ایران به دست نا اهلانی چون شما افتاده است و باید به صاحبان اصلی اش باز یعنی مردم ایران باز گردد.

-- بدون نام ، Jun 2, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)