تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

«ضدانقلاب جدید در دوران سازندگی شکل گرفت»

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات می‌گوید که حرکت «ضدانقلاب جدید» از «دوران سازندگی» آغاز شده‌ است.
در جمهوری اسلامی ایران، اصطلاحاً به دوران دولت هاشمی رفسنجانی (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶) نام «دوران سازندگی» داده شده‌است.

به گزارش خبرگزاری فارس آقای مصلحی امروز پنج‌شنبه گفت که «ضدانقلاب‌های جدید» در طول ۳۰ سال شکل گرفته‌اند و در دوران اصلاحات به اوج خود رسیده‌اند.


حیدر مصلحی

به گفته وی این حرکت در دولت نهم با «چالش جدی و محکم» روبه‌رو شد و با «سیلی محکمی» که خورد به دنبال بازسازی و آغاز فعالیت خود در دولت دهم شد.

وی برقراری ارتباط با مراجع تقلید را از جمله راهکارهای مخالفان دولت برای مقابله با «دین‌مداری» عنوان کرد و ادامه داد: «بر اساس این مستندات به دست آمده مشخص شد که آن‌ها دستورالعمل‌های ویژه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی تدوین و طراحی کرده بودند.»

در جریان ناآرامی‌های یک سال گذشته برخی از مراجع تقلید با انتقاد از سیاست‌های دولت دهم، از معترضان حمایت کرده‌اند.

آقای مصلحی در ادامه، راه‌اندازی سازمان‌های غیردولتی حقوق بشری در دوران اصلاحات و سازندگی را «دردآور» دانست و مدعی شد که این سازمان‌ها با حمایت و پشتیبانی دولت‌های آمریکا و انگلیس راه‌اندازی شدند.

وزیر اطلاعات دولت محمود احمدی‌نژاد با تائید توقف فعالیت نهادهای مدنی در دولت نهم، افزود: «بخشی از این موسسات و سازمان‌های فعال پس از روی کار آمدن دولت نهم با مبارزه و پی‌گیری این دولت براندازی شدند.»

وی با تکرار ادعای دست داشتن دولت‌های غربی در اعتراضات اخیر ایران، اظهار داشت: «علاوه بر آمریکا و اسرائیل که در رأس این هرم قرار دارند تعداد بسیاری از دیگر کشورها نیز در وقوع این فتنه‌ها دخالت داشتند.»

وزیر اطلاعات راه‌اندازی سازمان‌های غیردولتی حقوق بشری در دوران اصلاحات و سازندگی را «دردآور» دانست

وزیر اطلاعات می‌گوید در بررسی‌ دفاتر برخی مجموعه‌های «سران فتنه» به این نتیجه رسیده‌ که «فتنه» اخیر از ۲۰ سال قبل با هدف براندازی «دین و کیان اسلامی» شکل گرفته‌ است.

به گفته وزیر اطلاعات ایران: «در طول ۳۰ سال تاریخ پس از انقلاب، ضد انقلاب سنتی در قالب مجموعه‌های مختلف از جمله اسلام‌گرایان التقاطی، منافقین، اسلام‌گرایان لیبرال دموکرات و لیبرال سوسیال دموکرات، هدف مشترک براندازی نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کردند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

ضدانقلاب آنهايی هستند که پسر بهشتی را در زندان انداخته اند ...

-- siavash ، May 27, 2010

این چطور دولتیه که به همه میگه ضد انقلاب و بعد خودش که قراره به نغع مردم انقلاب کرده باشه سازمانهای حقوق بشری را درداور میدونه؟ این اقایان از ترس زدند به سیم اخر و هر اراجیفی را برای تنگ نبودن قافیه حاضرند که بگن. مرک بر دیکتاتور! حق خواهی مردم ایران باید هم درد بی درمونی برای اقایان باشد. به امید پیروزی سبزمان!

-- sara ، May 27, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)