تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

لاریجانی از فشار بر قوه قضائیه خبر داد

صادق لاریجانی از افزایش فشار‌ها بر قوه قضائیه در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی خبر داد و اعلام کرد که قوه قضائیه «خواب را بر چشمان مفسدان اقتصادی و متجاوزان به حقوق مردم حرام» خواهد کرد.

آقای لاریجانی امروز یکشنبه در جلسه مسئولان عالی قضائی گفت: «در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی، شاهد زمزمه‌ها و مخالفت‌هایی از جانب برخی افراد هستیم که متأسفانه به طور ناشیانه‌ای رسانه‌ای هم شده است.»


صادق لاریجانی

رئیس قوه قضائیه اشاره‌ای به نام این افراد نکرد، اما اظهار داشت که آنها تلاش می‌کنند با «اظهاراتی سخیف» دستگاه قضایی را تحت تأثیر «تبلیغات سوء» قرار دهند.

وی با انتقاد از افزایش این‌گونه اظهارات، یادآور شد: «دستگاه قضایی با صلابت و قدرت وفق قانون در برابر متجاوزان به حقوق مردم و بیت‌المال خواهد ایستاد و این اظهارات در عزم جدی ما خللی ایجاد نخواهد کرد.»

«در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی، شاهد زمزمه‌ها و مخالفت‌هایی از جانب برخی افراد هستیم که متأسفانه به طور ناشیانه‌ای رسانه‌ای هم شده است»

به گفته لاریجانی «دستگاه قضایی هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای با تقلب، جعل و سندسازی اموال عمومی و بیت‌المال را به نفع خود و فرزندانشان تصاحب کنند.»

اظهارات رئیس قوه قضائیه در شرایطی ایراد می‌شود که چندی پیش الیاس نادران، نماینده مجلس در اظهاراتی، محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد را به دست داشتن در اداره یک «باند فساد اقتصادی» متهم کرده بود.

آن‌طور که نادران گفته، «آقای رحیمی، رئیس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع‌آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم‌گیری می‌کرده است.»

نادران روز گذشته نیز در یک جمع دانشجویی گفته است: «در جلسه هیات دولت اعلام شده که هر فردی با آقای رحیمی طرف شود با وی برخورد می‌کنیم»

نادران روز گذشته نیز در یک جمع دانشجویی اظهار داشت: «در جلسه هیات دولت اعلام شده که هر فردی با آقای رحیمی طرف شود با وی برخورد می‌کنیم.»

این نماینده مجلس افزود: «اگر کسی از عنوان دکتر علی‌رغم آنکه نداشته باشد استفاده کند، صلاحیت مدیریت ندارد و اگر فردی دروغ هم بگوید، دیگر صلاحیت مدیریت نخواهد داشت که این دو مسئله شامل آقای رحیمی می‌شود.»

معاون اول محمود احمدی‌نژاد نیز در واکنش به اظهارات نادران گفته که دولت به زودی، چهره کسانی که «امکانات بسیاری» در اختیار دارند را افشا خواهد کرد.

محمدرضا رحیمی افزوده که همواره «حافظ بیت‌المال» بوده و در حال حاضر، «چند نفر» مشغول «شبهه‌افکنی» علیه دولت هستند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این فشار بیشتر بر شما است خدا به دادتان برسد چه جوری این همه فشار را تحمل می کنید خب شما که قدرت دارید بگوئید یک کمی کمتر فشار بدهند

-- دانش ، May 2, 2010

هیچ لزومی ندارد که بنویسم و بگویم که این شیخ شیشلولبند دروغ می گوید، چون اگر قرار بر این باشد باید اول از آقا مجتبا و خود خامنه ای و برادران خودش شروع کند تا برسد به بساز و بفروشهای تهران، تا برسد به گردن کلفتهای سپاه و بقیه ی هزار فامیل. آب بدجوری به لانه ی موشان افتاده، اگر از سوراخ بیرون آیند با کلنگ کارگران و بیل برزگران و قلم روشنفکران له خواهند شد و اگر در لانه بمانند خفه خواهند گشت. آب در لانه موشان افتاده و از مرگشان گریزی نیست که نیست!!!
...

-- بدون نام ، May 2, 2010

با سلام

شما مسلمان نیستی چون دروغ میگویی وگرنه از باند احمدی نژاد و خامنه ای شروع میکردی.

-- بدون نام ، May 3, 2010

مذهب در طول تاریخ پشر همیشه نقشی کثیف را بر عهده داشته است. به تاریخ قرون وسطا دقت کنید؛ این اقایان همان خط مشی را دنبال می کنند. سیا ست و مذ هب همواره ترکیبی خطرناک در دست حاکمان دنیا بوده است.یک مشت دروغگوی دزد که در فریب آدمهای نادان استادند. اما دوران فریبکاران مذهبی کم کم بسر رسیده است. کمی صبر و حوصله باید داشت؛ به گفته دیگر، آهسته و عمیق باید راند.البته افراطیون چپ نیز دست کمی از مرتجعین مذهبی ندارند؛ آب ندیده اند وگرنه شناگران قابلی هستند.ازینرو،من با وجود همه باورهای غیر مذهبی خود، حامی بی قید و شرط رهبران مذهبی جنبش سبز هستم. زنده باد خاتمی، موسوی، و کروبی. گیتا

-- بدون نام ، May 3, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)