تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
عسگراولادی:

«موسوی و کروبی درصدد دور جدید تحریک هستند»

حبیب‌الله عسگراولادی، دبیرکل جبهه موسوم به پیروان خط امام و رهبری می‌گوید که میرحسین موسوی و مهدی کروبی درصدد آغاز «دور جدیدی از بی‌مهری‌های تحریک‌کننده» هستند.

این دو نامزد معترض به نتیجه دهمین انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرده‌اند که برای روز ۲۲ خرداد، سالگرد انتخابات تقاضای برگزاری تجمع داده‌اند.


به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، وی افزود: «آقایان کروبی و موسوی هر روز پرده‌ای از روابط خود با نامحرمان انقلاب و لیبرال‌ها را بالا می‌برند و از دوستان انقلاب و خط امام دور می‌شوند.»

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، مهدی کروبی و میرحسین موسوی را متهم به «اختلاف‌افکنی و اخلال در امنیت ملی و وحدت ملی» کرد و گفت که آن‌ها می‌خواهند «گفتمان آشوب و اخلال در چرخ حرکت مردم» را نمایندگی کنند.

وی مدعی شد که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی «مشروعیت قانونی» خود را از دست داده‌اند و به دنبال «ترویج سکولاریسم و لیبرالیسم و تخطئه مبانی اسلام» هستند.

آقای عسگراولادی همچنین این دو حزب اصلاح‌طلب را به «ایجاد آشوب، به خطر انداختن امنیت مردم و همگرایی با دشمن» متهم کرد و گفت که این احزاب در «تاملات راهبردی» خود به فکر تغییر «ساختار سیاسی نظام» هستند.

عسگراولادی: مهدی کروبی و میرحسین موسوی می‌خواهند «گفتمان آشوب و اخلال در چرخ حرکت مردم» را نمایندگی کنند

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری از میرحسین موسوی حمایت کرده‌اند و در ۱۱ ماه گذشته بسیاری از اعضای آن‌ها بازداشت شده‌اند. وزارت کشور ماه گذشته فعالیت این دو حزب را ممنوع کرد.

محمد جواد لاریجانی: هاشمی را به «فلاکت» کشاندند
محمدجواد اردشیر لاریجانی، مشاور رئیس قوه قضائیه نیز روز پنج‌شنبه در همایش جنگ نرم در شهر قم، گفت که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبرجمهوری اسلامی کاری کرد که «مردم» با «روش‌ها و معیارهای نظام» اصلاح‌طلبان را کنار زدند.

به گزارش خبرگزاری فارس وی ادامه داد: «اگر غیر از این انجام می‌دادند گفته می‌شد که نظام جمهوری اسلامی نمی‌تواند خود را اداره کند، اما توانست.»

مشاور رئیس قوه قضائیه با بیان این‌که کارگزاران و اصلاح‌طلبان، اکبر هاشمی رفسنجانی را به «فلاکت» کشاندند، اظهار داشت: «فتنه‌ای که بعد از انتخابات داشتیم و همانند دمل پاره شد، قبل از انتخابات هم بود.»

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس خبرگان از جمله منتقدان به سیاست‌های دولت دهم است. فرزندان و برخی نزدیکان آقای هاشمی در انتخابات اخیر از میرحسین موسوی حمایت کرده‌اند.

لاریجانی: مشارکت و سازمان مجاهدین در «تاملات راهبردی» خود به فکر تغییر «ساختار سیاسی نظام» هستند

آقای لاریجانی در ادامه، اعتراضات ماه‌های اخیر به «تقلب» در انتخابات را «تهاجم» خواند و آن را «عظیم‌ترین تهاجم» پس از انقلاب دانست.

مشاور رئیس قوه قضائیه مدعی شد: «میزان تردد در قم و سرمایه‌گذاری برای تشویش ذهن فقها و استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی همه با برنامه‌ریزی صورت گرفت.»

در ماه‌های اخیر شماری از چهره‌های مخالف دولت با برخی مراجع تقلید و علمای قم دیدار داشته‌اند. حمایت برخی از روحانیون سرشناس از معترضان، بارها مورد انتقاد نیروهای هوادار دولت قرار گرفته‌ است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آقای عسگر اولادی مسلمان اعلاحضرتی که بنده از دوره ی پادوییم که شما عمدة التجار بوده اید، شما را می شناسم تا امروز که اعلاحضرت شده اید. آیا شما ها بازاریها و روحانیت و پاسداران و بسیجیانی که هم فتوا ی تجاوز و کشتار و شکنجه و زندان و سرکوب داده اید و هم اجرا کرده اید همه مهرورزی بوده حالا موسوی که گفته است باید ما به خیابان بیاییم و بپرسیم که آخر این چه دینی ست که نظامش این چنین تجاوز و کشتن زیز تجاوز را مجاز می کند به مهری ست!؟ حالا گیرم که موسوی هم که یکی از افراد این جامعه است بگوید که مثلا مردم روز بیست و پنجم از خانه هاشان بیرون نیایند، خب چه کسی گوش خواهد کرد. آقای عسگر اولادی شما که سی سال است بر مصدر قدرتید و به غرب فحش داده اید و قبله تان پکن و مسکو بوده است ، اگر ذره ای ضرف هنوز در وجوتان هست نگاه کنید در خانه تان غیر از فرش و زرشک و زعفران و پسته ی ایرانی همه انگلیسی و آلمانی و فرانسوی ست حتا روی میز توالت خانمتان و دخترتان و عروستان نگاه کنید. آنچه می گویید بهوده گویی ست هرزت آقا! شما مجبورید از ایران فرار کنید، البته شما و ایادیتان، و آنها که شما یدشان هستید و دیگران ایادیشان چنان ثروت این مردم فقیر را دزدیده اند که نسلهاشان در رفاه خواهند بود در عصرهایی همه طلایی. آری ولی تنها راه نجاتتان خودتان نیز می دانید همین موسوی ست! و گرنه دارها افراشته خواهد شد و تنها چون بیرق آویزان بر عمامه و بر درختان و چوبهای چراغ برق! آقای محترم بخودآیید! هنوز چنددقیه ای وقت هست!

-- بدون نام ، Apr 30, 2010

بی مهری های تحریک کنننده در ذات رفتار دولت است. دل ملت به کدام مهر دولت جمهوری اسلامی خوش باشد. رفاه اقتصادی؟ آزادی و عدالت اجتماعی؟ پیروی از قانون ؟ این دشمن دشمن گفتن شما هم دیگر تهوع آورشده ! خودتان هم دیگرنمیدانید چه میگویید. تا کسی انتقادی میکند اولین حرف این است که دشمن دشمن. دشمن تویی! دشمن این نظام دزد بیکفایت است. دشمن تویی که جهل را دامن میزنی و از جهالت مردم مظلوم سود می بری و ان را که اعتراض میکند در زندان میکنی و شکنجه می دهی، دشمن تویی که هر آزاده ای را، حرف تازه یاد گرفته ای ، سکولار می نامی بی ان که بدانی چه میگویی تا تو مسلمان نما مردم را بترسانی . گویی که سکولار طاعون است. تو طاعون بودی که بر جان این ملت افتادی!

-- بدون نام ، Apr 30, 2010

گزا فه گویهایی این بشر(و یا شبیه آن) سابقه سیاه ایشان را در زمان شاه و توبه نامه شان به شخص شاه را برای خلاص شدن از زندان ساواک و لو دادن چندین مبارز و کمک به دستگیری و اعدامشان را نظام آخوندی ماست مالی کرده ولی خالق عالمیان هر گز هیچیک را از یاد نبرده و در صفحه اعمال و گفتار سیاه ایشان شفاف و روشن مرقوم داشته با جزا و پاداش مشخص!!!!!!!

-- بدون نام ، Apr 30, 2010

آقای عسگر اولادی نامسلمان زاده آدمکش، دفاع از حق واجب است و ما تا حق مان را نگیریم رهایتان نمی کنیم. با موسوی با بدون موسوی.

-- بدون نام ، Apr 30, 2010

اق عسگر به شبون بی مخ گفتی زکیٌ

-- بدون نام ، May 1, 2010

سبز یعنی سرخی خون ندا

گفتن صد حرف, تنها با یک نگاه

سبز یعنی حرمت خون حسین

یک شهید زنده با نام حسین

سبز یعنی ایران من آزاد باد

سرنوشت مردمانش نیک باد

سبز یعنی بزرگان در اوین

دست نامردان مباد ایران زمین

سبز یعنی اشک های مادران

نعره های بی امان ظالمان

سبز یعنی غرق در خون این وطن

ای بسیجی! خواهرانم را مزن!

-- Green movement ، May 1, 2010

با سلام این جماعت مردم را مثل خودشان تصور میکنند ..مردم از هر زمان دیگری همه چیز را میدانند...روز پاسخ گویی شما هم میرسد...صدام و....باید برای شما درس باشد

-- mohammad ، May 1, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)