تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: آمریکا حامی دیکتاتور‌ها است

محمود احمدی‌نژاد ادعا کرد اسناد و مدارکی مبنی بر حمایت آمریکا از «بزرگ‌ترین جریان‌های تروریستی» در اختیار دارد و مقام‌های این کشور از «دیکتاتورترین دیکتاتور‌ها» در جهان حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای احمدی‌نژاد که به مناسبت روز جهانی کارگر در وزارت کشور سخنرانی می‌‌کرد، خطاب به دولتمردان آمریکایی و اسرائیلی گفت: «شما علت اصلی تروریسم هستید؛ هم آن را سازماندهی و هم از آن حمایت می‌کنید.»


رئیس دولت دهم همچنین‌ افزود که «دشمنان» ایران از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، «عصبانی» هستند.

وی اظهار داشت مردم ایران، در جنگ هشت ساله عراق با ایران نیز «با ایستادگی، آن چنان تودهنی به آنها (دشمنان) زد که همچنان زوزه‌کنان فرار می‌کنند.»

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود، از آمادگی ایران برای مشارکت در مسائل جهانی خبر داد و به مقام‌های‌ آمریکایی توصیه کرد: «همراهی بهتر از تقابل علیه ملت ایران است.»

وی گفت: «باید بدانند هر دست و قلمی علیه ایران سندی را امضا کند، ملت ایران آن دست را از بیخ قلم خواهد کرد.»

احمدی‌نژاد اظهار داشت مردم ایران، در جنگ هشت ساله عراق با ایران نیز «با ایستادگی، آن چنان تودهنی به آنها (دشمنان) زد که همچنان زوزه‌کنان فرار می‌کنند»

محمود احمدی‌نژاد از زمان به قدرت رسیدن در ایران، بارها از سیاست‌های دولتمردان آمریکا انتقاد کرده است.

وی طی ماه‌های اخیر نیز اعلام کرده که آمریکا قصد تسلط بر منطقه خلیج فارس را دارد، اما جمهوری اسلامی، مانع از حضور آمریکایی‌ها در این منطقه خواهد شد.

احمدی‌نژاد همچنین هشدار داده که در صورت بروز جنگ علیه ایران، منافع تمام کشور‌هایی که در این جنگ شرکت کنند در جهان به خطر خواهد افتاد.

سپاه پاسداران نیز هفته گذشته، رزمایشی سه روزه در خلیج فارس برگزار کرد که هدف از آن، نمایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی به نیرو‌های آمریکایی اعلام شده است.

مقام‌های ایران گفته‌اند که این رزمایش، در واقع پاسخی به «تهدید اتمی» باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

محمود اظهار داشت:: ««مردم ایران، در جنگ هشت ساله عراق با ایران نیز «با ایستادگی، آن چنان تودهنی به آنها (دشمنان) زد که همچنان زوزه‌کنان فرار می‌کنند.»»
مردم ایران (و نه اینکه «ما مردم» - چون ایشان جزو از ما بهتران هستند) ؟؟؟؟؟ ایستادگی؟؟؟ تودهنی ؟؟؟ دشمنان ؟؟؟؟ زوزه کشان ؟؟؟؟
حقا که این سخن گویی نشانی از کلام شر الدواب ( شرورترین موجودات که نه عقل دارند و نه می بینند و نه می شوند) و پیرو خط امامی است که بعد از جنگ طو لانی با کشور همسایه مسلمان با بالا کشیدن شربت زهر دست په خود کشی زد و باعث شد که دشمنان با شادمانی و سرورهر چه بیشتر آن کشور را به اشغال خود در آورند.
خدایا ما را به خاطر خواندن ویا شنیدن این اراجیف گناه آلود ببخش و ما ملت را از شر این شیاطین نجات بده.. آمین یا رب العالمین.

-- بدون نام ، May 1, 2010

اگر یادت باشد امام شربت زهر را نوشیدو جنگ تمام شد. اگر پیروز بودیم که احتیاج به جام زهر نبود. جنگی راه افتاد که جز ویرانی برای ما سودی نداشت وپیروزی در جنگ هم افتخار نیست که بخواهیم به دروغ از آن دم بزنیم. در ضمن تهدید نشان از ناتوانی است. بجای اینکه دهانتان را به روی دنیا باز کنید و چرت و پرت بگوئید . مغزتان را باز بکنید. انوقت متوجه می شویدکه دارد از دهنتان حرف حساب بیرون می آید. حرف حساب هم خریدار دارد

-- نادره ، May 1, 2010

thar was funny!

-- Amir ، May 2, 2010

وقتی میگه "آمریکا حامی دیکتاتورها است" می خواد مثلاً بطور تلویحی بگه من دیکتاتور نیستم چون آمریکا حمایتم نمی کنه!

ببین برادر من، چون آمریکا و اربابش اسرائیل و بقیه نوکراشون از حمایت مستقیم دیکتاتورها در قدیم نتیجه مطلوب نگرفتن، تصمیم گرفتن دیکتاتورهایی رو بیارن سر کار که مرتباً به آمریکا و اسرائیل ناسزا میگن و اهن و تولوپ میکنن! تو همون قدیمش هم حضور امثال لنین و استالین و کاسترو و مائو بیبشتر به نفع سرمایه داری بوده تا به ضررش ...

-- احمدی نژاد ، May 2, 2010

تنها دولي كه رژيم مستبد دارند و امريكا با آنان همكاري ميكند اعراب هستند ! اگر خوب دقت كنيم ميبينيم مردم عرب از اين حكومت ها راضي هستند ! زيرا همين دولتهاي عرب رفاه كامل و آزادي اجتماعي نسبي ، تا آنجا كه اسلام اجازه مي دهد براي مردمشان فراهم كرده اند كه مردم آنها نيازي نمي بينند اعتراض كنند ! ادعاي مردمسالاري ديني و غير ديني هم ندارند ! لذا وقتي مخالفتي در اين كشورها وجود ندارد مردم از آزادي اجتماعي برخوردارندو همه امور بر وفق مراد مردم هست امريكا دليلي ندارد دخالت كند ! اما در ايران فساد و تبعيض و.... غوغا ميكند ! مردم صد سال است مبارزه ميكنند براي آزادي و رفاه ! آقا محمود و دار و دسته اش هم ميتوانند مانند دول عربي واقعاً نفت را سر سفره مردم بياورند و كشور را مانند دول عربي آباد كنند تا مردم ديگر دنبال رفاه وحد اقل آزادي اجتماعي نباشند آنگاه امريكا و هر كشور ديگر دليلي براي بهانه گيري ندارد !

-- احمد ، May 2, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)