تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

وحیدی: برای دفاع، همه گزینه‌ها مدنظر است

سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع، در واکنش به اظهارات مقام‌های آمریکا گفته که ایران برای دفاع از خود، از همه گزینه‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آقای وحیدی که به ارومیه سفر کرده است، در واکنش به این گفته باراک اوباما که آمریکا در مواجهه با ایران از تمام گزینه‌ها استفاده خواهد کرد، گفت: «ما نیز اعلام می‌کنیم که برای دفاع از خود از همه گزینه‌ها استفاده خواهیم کرد.»


سردار احمد وحیدی

دولت اوباما در استراتژی هسته‌ای جدید، اعلام کرده که آمریکا از سلاح هسته‌ای در برابر سایر کشور‌ها به غیر از ایران و کره‌شمالی استفاده نخواهد کرد.

این استراتژی هسته‌ای آمریکا، با واکنش تند مقام‌های جمهوری اسلامی مواجه شده است، به طوری که روز گذشته، آیت‌الله علی خامنه‌ای از دنیا خواست در برابر «تهدیدات اتمی» ایالات متحده علیه ایران سکوت نکنند.

فرماندهان نظامی و دیگر مقام‌های سیاسی ایران نیز در روز‌های گذشته با انتقاد از این سیاست آمریکا، به مقام‌های اسرائیل و ایالات متحده نسبت به شروع جنگ با تهران هشدار داده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: «اوباما از روی بی‌تجربگی این اظهارات را داشته است، چرا که آنها می‌دانند ایران قوی‌تر از آن است که کسی بتواند به آن تعرض کند»

حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم اظهارات اوباما در مورد استراتژی جدید آمریکا را «بچه‌گانه و تبلیغاتی» دانسته اشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، آقای فیروزآبادی، امروز دوشنبه در دیدار با اعضای کمیسیون دفاعی مجلس گفته است: «اوباما از روی بی‌تجربگی این اظهارات را داشته است، چرا که آنها می‌دانند ایران قوی‌تر از آن است که کسی بتواند به آن تعرض کند.»

براساس این گزارش، رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش هم تهدید کرده است چنانچه به ایران حمله شود، «تمامی منافع کشور متجاوز مورد هدف قرار خواهد گرفت و هر کشوری که او را مورد حمایت قرار دهد نیز دشمن ما محسوب می‌شود.»

آقای پوردستان همچنین اظهار داشت: «هر تهدیدی بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران جنبه‌ عملی به خود بگیرد، در نطفه خفه خواهد شد.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

با شلیک اولین گلوله از طرف اسرائیل 2 تا پا دارید 2 تا هم قرض می کنید و فرار می کنید.
شما ها ادم هایی نیستید که از جانتان مایه بذارید فقط به فکر سلامت خودتان هستید همین اقای رهبرتان را ببینید چه جوری سرو مورو گنده هر روز می اید و عرض اندام می کند برای خارجی ها شاخ و شونه می کشد با سن 78 سال مثل پسر بچه های 14 - 15 ساله بالا و پائین می پرد توقع دارید این ادم ها بروند بجنگند و کشته بشوند ؟ تمام هم سن و سال های رهبرتان مرده اند حتی جوانتر ها هم سکته کرده اند و به ان دنیا رفتند اما از بسکی به فکر سلامتی خودتان هستید که حالا حالا ها فکر مردن ندارید پس گمان نمی کنم بتوانید جلوی گلوله خارجی ها بایستید مردم ایران هم حال و حوصله جنگیدن ندارند چون دنبال یک لقمه نان هستند انقدر مردم را در فقز نگه داشتید که اگر یک کشور خارجی به ایران حمله کند 3 روزه ایران را تصاحب می کند چون 4 تا ادم شکم سیر نداریم که بتواند با خیال راحت با دشمن بجنگد همه دنبال نان هستند...

-- حسرتی ، Apr 12, 2010

سلام به هموطن حسرتي!
دوست خوب وقتی زمان جنگ با عراق کليد بهشت را به کودکان اين ملت بدبخت ميدادن اين آقازاده ها معلم سر خونه داشتن. اينها جنگ را برای ما ميخواهند؛ حمله انتحاری را برای ما ميخواهند. کداميک از اين آقايان فرزندشان شهيد شد ؟ چرا خامنه ای خودش تا بحال حملۀ انتحاری انجام نداده. فردا که جنگ بشه فرزندان مردم را از آغوششان بيرون ميکشند. اين آقازاده ها بعد از تحصيل در اروپا و امريکا بايد دنبال بيزينس پول شوئيشان باشند. امريکا و اسرائيل حساب مردم ايران را از دولت ايرا جدا ميدانند. من در جنگی دگر شرکت ميکنم اگر شيخ زاده مجتبی اول خط باشد. برای من کريه تر از حملۀ انتحاری که زن؛ مرد وکودک را به خاک و خون ميکشند وجود ندارد و اين ارمغان جمهوری اسلامی است. فيلمی از قبل از انتخابات از محمود ا. هست و ميبينيم که اين جان عزيز زبون دراز چطور از دانشجاه فرار ميکند. اينها جنگ را برای ما ميخوان.....

-- jahan ، Apr 13, 2010

با کمال تاسف آنچه در سطح جامعه می بینم نظرات جناب حسرتی را تایید می کند. بر خلاف هارت و پورت ها، سر دارهای سپاه چنان گرفتار انواع فسادند که توان هیچ اقدامی را ندارند و ارتش هم آنقدر دلخور است که سپاه را در هر جنگی رها خواهد کرد.

-- کیارش ، Apr 13, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)