تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

نادران: رحیمی رئیس شبکه فساد فاطمی است

یک نماینده مجلس فاش کرد که محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، رئیس «باند فسادی» است که چندی پیش رئیس قوه قضائیه، از شناسایی و دستگیری اعضای آن خبر داده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، الیاس نادران، امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت رحیمی، در راس این «شبکه فساد» قرار داشته که تمام اعضای آن دستگیر شده‌اند، اما معاون اول احمدی‌نژاد، همچنان آزاد است.


به گفته الیاس نادران، «اگر نمایندگان از میزان دخالت رحیمی در شبکه فساد اطلاع داشته باشند، از حمایت‌های خود از وی، دست بر می‌دارند.»

به گفته آقای نادران، دیگر اعضای این ‌«شبکه فساد» که دفتر آن در خیابان فاطمی تهران قرار داشته، «الیاس محمودی، جابر ابدالی، مسعودی و تعدادی دیگر» بوده‌اند.

این نماینده مجلس افزوده است: «آقای رحیمی، رئیس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع‌آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم‌گیری می‌کرده است.»

«رحیمی باید به دستگاه قضایی و مردم در این زمینه پاسخگو باشد. باید رئیس شبکه فساد خیابان فاطمی دستگیر شود تا مبارزه با مفاسد اقتصادی، جنبه عینی و واقعی بگیرد»

وی از قوه قضائیه خواسته که مشخص کند چه کسی چک‌های این «باند فساد» را امضا می‌کرده است.

نادران همچنین افزود: «رحیمی باید به دستگاه قضایی و مردم در این زمینه پاسخگو باشد. باید رئیس شبکه فساد خیابان فاطمی دستگیر شود تا مبارزه با مفاسد اقتصادی، جنبه عینی و واقعی بگیرد.»

این نماینده مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: «افرادی که از آقای رحیمی دفاع می‌کنند، یا از میزان دخالت وی در شبکه فساد اطلاعی ندارند، یا اینکه اطلاعات آنها ناقص است.»

به گفته الیاس نادران، «اگر نمایندگان از میزان دخالت رحیمی در شبکه فساد اطلاع داشته باشند، از حمایت‌های خود از وی، دست بر می‌دارند.»

«افرادی که از آقای رحیمی دفاع می‌کنند، یا از میزان دخالت وی در شبکه فساد اطلاعی ندارند، یا اینکه اطلاعات آنها ناقص است»

وی افزود: «اینکه کسی به دلیل مسئولیت اجرایی‌اش، در برخورد با او مستثنی قائل شوند، نه عادلانه است و نه اقدامی درست.»

اظهارات این نماینده مجلس در شرایطی ایراد می‌شود که محمود احمدی‌نژاد، امروز سه‌شنبه، در جمع فعالان تنظیم بازار گفته که به زودی دست برخی از دانه‌درشت‌ها و مدعیان اقتصادی را «قطع» خواهد کرد.

دو روز پیش از این هم، ۲۳۳ نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به صادق لاریجانی اعلام کردند اخبار «موثقی» مبنی بر تحت فشار قرار گرفتن رئیس قوه قضائیه در «مبارزه با مفاسد دانه‌درشت‌ها» در اختیار دارند.

صادق لاریجانی، سال گذشته با اعلام دستگیری اعضای یک شبکه فساد اقتصادی، گفته بود: «افراد این باند توانسته‌اند با جعل اسناد دولتی و قضایی، میلیاردها تومان به حقوق مردم و بیت‌المال خسارت وارد کنند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چون بنا شد فاسق و مفسد گیرند -- نظام را اززسیر تا پیاز در بست گیرند

-- بدون نام ، Apr 6, 2010

قیافه خودشم که همچین سک و سالم بنظر نمیرسه . مثه اینکه با طرف سر قسمت مال دعواش شده ها.

-- دزد سر گردنه ، Apr 6, 2010

بگذارید اینها پولدار بشوند، بچه هاشان را برای تحصیل بفرستند اروپا، بچه هاشان برگردند و به ما بپیوندند. هرچه اینها بیشتر پولدار بشوند امید ما به دموکراسی افزایش می یابد.
اینها تا پولدار نباشند طرفدار اسلام ولایتی هستند زیرا عقدۀ حقارت دارند. وقتی پولدار شدند عقدۀ حقارتشان بر طرف می شود و فکر بورژوایی و لیبرایی در آنها رسوخ می یابد و عاقل می شوند و به سوی ما برمیگردند. چنانکه تا کنون شده است.
کسانی که در سالهای دهه شصت دشمنان آزادی و انسانیت بودن دیری است که از راه همین فسادها پولدار شده اند و از آزادی و دموکراسی سخن می گویند و به ما پیوسته اند. فساد در کشورهائی همچون ایران چندان بد هم نیست بلکه در مواردی به سود دموکراسی آینده است.
زنده باد بچه های مفسدان اقتصادی در کشور ایرانِ ما که ولایتیها آن را ایران اسلامی می نامند.

-- ذوالفقار ، Apr 6, 2010

یک نماینده مجلس فاش کرد که محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، رئیس «باند فساد» است.
-----------------------------------------------
اون وقت رئیس این "معاون اول" که رئیس "باند فساده" چیکاره است؟

-- بدون نام ، Apr 6, 2010

این "آقا الیاس" حسودیش میشه که چرا سهم خودش کمتره !

-- بدون نام ، Apr 6, 2010

جنگ قدرت بر سر لحاف نفتی ملانصرالدین

-- نیما ، Apr 6, 2010

خود نادران هم کم خرده شیشه ندارد ایشان خودرا جانباز جا زده اند میگویند در تظاهرات قبل از انقلاب کتک خورده و نقص عضو پیدا کرده .

-- بدون نام ، Apr 7, 2010

آقای رحیمی معاون اول کسی است که رهبری خیلی دوستش داره و نظراتش به رهبری خیلی نزدیکه . اصولا باند احمدی نٓاد - رحیمی و مشایی فقط با حمایت بخشی از نظامیان و ساده لوحی رهبری قدرت را بدست دارند و امثال آقای نادران آب در هاون می کوبند

-- عباس ، Apr 7, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)