تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

فاطمه کروبی از هیات نظارت شکایت می‌کند

فاطمه کروبی در نامه‌ای، با انتقاد از لغو امتیاز نشریه «ایراندخت» اعلام کرد که از این اقدام هیات نظارت، به قوه قضائیه شکایت می‌کند.

نشریه «ایراندخت» که به سردبیری محمد قوچانی منتشر می‌شد، روز گذشته (دوشنبه) با تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شد.


فاطمه کروبی

خانم کروبی صاحب امتیاز این نشریه، امروز سه‌شنبه در نامه خود خطاب به مسئولان وزارت ارشاد نوشته که «هیچ‌گاه نمی‌توانید اندیشه‌ای را به مسلخ ببرید و اعدام کنید.»

این نماینده سابق مجلس، توقیف نشریات، به خصوص «ایراندخت» را اقدامی «غیرقانونی و غیرمعقول» خوانده و اظهار امیدواری کرده که قوه قضائیه اجازه ندهد «قوه مجریه، حقوق و آزادی‌های اشخاص حقیقی و حقوقی را به همین سادگی پایمال کند.»

فاطمه کروبی صاحب امتیاز ایراندخت، در نامه خود خطاب به مسئولان وزارت ارشاد نوشته که «هیچ‌گاه نمی‌توانید اندیشه‌ای را به مسلخ ببرید و اعدام کنید»

فاطمه کروبی در نامه خود گفته که نشریه «ایراندخت» به پیشنهاد محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد که «هیچ اعتقادی به آزادی» ندارد، لغو امتیاز شده است.

وی در نامه خود اشاره کرده که آقای رامین دو روز پیش از توقیف این نشریه، در گفتگویی تلفنی به وی گفته بود: «‌اگر آقای کروبی در هر کشور دیگری بود، باید اعدام می‌شد.»

خانم کروبی در ادامه نامه خود با اظهار تاسف از برخورد‌های صورت گرفته با رهبران مخالف دولت طی هشت ماه گذشته از سوی هواداران محمود احمدی‌نژاد، افزوده که «این روزها باید داد از فراموشی قانون و حاکمیت تمامیت‌خواهی جریانی برآورم که هیچ حرکتی را تحمل نمی‌کنند.»

به نوشته صاحب امتیاز نشریه «ایراندخت»، در شرایط کنونی، جریان «تمامیت‌خواه و تحجرگرا» از هر فرصتی برای به «مسلخ بردن اصول مترقی قانون اساسی» استفاده می‌کند تا «به استقرار حاکمیت یکدست مورد خواستشان دست یابند.»

به نوشته خانم کروبی، در شرایط کنونی، جریان «تمامیت‌خواه و تحجرگرا» از هر فرصتی برای به «مسلخ بردن اصول مترقی قانون اساسی» استفاده می‌کند تا «به استقرار حاکمیت یکدست مورد خواستشان دست یابند»

کروبی در بخش دیگری از نامه خود، باردیگر با انتقاد از حمله گروهی از لباس‌شخصی‌ها به مهدی کروبی و بازداشت فرزندش علی کروبی در روز ۲۲ بهمن، نوشته که تاکنون «هیچ گروهی مسئولیت چنین برخوردی» را نپذیرفته است.

وی همچنین به تجمع روز یکشنبه گروهی «بی‌نام و نشان» مقابل منزل مهدی کروبی اشاره کرده و افزوده که آنها به ایجاد رعب و وحشت میان سایر ساکنان محله پرداختند.

به نوشته فاطمه کروبی، «جبهه رسانه‌ای تمامیت‌خواهان، حقوق‌بگیران اجیر شده را خانواده معزز و محترم شهدا نامیدند.»

روز یکشنبه، خبرگزاری‌های فارس و ایرنا گزارش کرده بودند که گروهی از خانواده شهدا با تجمع مقابل منزل آقای کروبی، علیه وی شعار‌هایی سر داده بودند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

eeeeeeee che paaye shohareto pesaret omad vasat bolbol zaboon shodi.....kami ham az mardome badbakht defa mikardi.....

-- بدون نام ، Mar 2, 2010

خواب "خوشش‌ان" سپری شده. از آن می‌ترسند. مرحبا به شما خانم کروبی.

-- بدون نام ، Mar 2, 2010

3 شیر زن دلاور= فائزه و فاطمه و زهرا رهنورد =. درود بر هر سه زن دلاور مبارز و شجاع

-- خدا حفظتان کند ، Mar 2, 2010

از دزد به رییس دزدها شکایت میکند.
تا حالا کسی از شکایتها نتیجه ای گرفته؟

-- فرزانه ، Mar 2, 2010

آمندلی رامین دوره دانشجوئی در آلمان یادش رفته شعار میداد اسلام ما این اسلام ما آن و ...داریم می بینیم آقای امام جمعه شهر دانشجوئی با 3000 دانشجو /جلو دانشجویان ترک و عرب قرآن تفسیر میکرد و به حقوق بشر غرب ایراد میگرفت و کرکری میخوند میگن خداوند فلان حیوان را شناخت و شاخ براش نیافرید بیچاره وقتی تو قنداق بودی ... اون موقع امثال کروبی و ... مبارزه میکردند بعد بزرگ شدی با هدف کسب قدرت در آینده رفتی آلمان سال 1982 چماق دار در حزب اله شهر ماینس درجه گرفتی شدی امام جمعه شهر معدنی کلاوستهال با 3000 دانشجو چون اونجا مثل کارلسروهه و هایدلبرگ دیسکو نداشت و ... آبروریزی برای فارغ التحصیلان آلمان که اصل اول قانون اساسی اش را یاد نگرفتی:
Würde des Menschen ist unantastbar""
ارزش انسان خدشه دار شدنی نیست

ادب یاد بگیر:" ادب مرد به ز دولت اوست" ولو آن مرد موهای بلوند و چشم آبی داشته باشد".
نادر

-- نادر ، Mar 2, 2010

بیزاری خانواده شهدا از این متحجرین
بخداقسم اینها دروغ می گویند اکثریت خانواده شهدا این دولت واین رهبر را قبول ندارند وهرگز نیازی به لوح ونشان آنان ندارند
این ها همه متقلب هستند
مردم ایران خوب می دانند که ز نام ویاد شهدا چه کسانی سوئ استفاده می کنند

-- عضوی از خانواده شهدا ، Mar 2, 2010

سومین کامنت:‌برات متاسفم که انقدر ساده ...ی. می خوام ببینم اگر زنهای دیگه هم اینطور رفتار کنند به همین راحتی می تونن برای خودشون بگردن؟‌یا پوستشون رو می کنن؟؟؟؟؟؟؟‌چه ملت ...ی هستیم ما!!

-- بدون نام ، Mar 2, 2010

من بدون نام هم که از ترویج فساد و جهل ٣١ ساله خونم به جوش آمده و همسری وابسته به نظام ندارم که از بغلش روزنامه چاپ کنم و قصد ظاهر سازی دینی و عکس گرفتن هم ندارم به درگاه نظارت خداوند شکایت می برم که درون و برون یک یک بندگان خود را در نامه اعمالشان ضبط می کند.

-- بدون نام ، Mar 2, 2010

خداوند خانواده کروبی را نگاه دارد.
ما پيروزيم

-- ندا آقا سلطان ، Mar 3, 2010

man dar sharayet khanom karoobi boodam baraye yek bigonah dastgir shodeh.midanam inha che daddani hastand. bayad az karoobi defa kard. sadha akhond darand mikhorand hanooz. Vay bar ma gahi taraf janian ra migirim.

-- Karo ، Mar 3, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)