تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
فاطمه کروبی خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای:

«فرزندم را در مسجد تهدید به تجاوز کردند»

فاطمه کروبی در نامه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای، از دستگیری و تهدید به «تجاوز» یکی از فرزندانش در مسجد، توسط کسانی که او آنها را «اوباش در لباس ضابطان» نامیده، خبر داد.

علی کروبی ۳۷ ساله، یکی از فرزندان مهدی کروبی، روز ۲۲ بهمن در جریان حمله به پدرش در برزگراه اشرفی اصفهانی، دستگیر و پس از مدتی آزاد شد.


آثار ضرب و جرح بر بدن علی کروبی در عکس دیده می‌شود

به گزارش امروز شنبه وب‌سایت سحام‌نیوز، خانم کروبی در نامه‌ خود نوشته که فرزندش پس از انتقال به مسجدی به نام امیرالمومنین، به شدت مورد «ضرب و جرح» قرار گرفته و «جماعتی بی‌هویت» با به کار بردن «سخیف‌ترین و زشت‌ترین الفاظ» در مورد مادر و پدرش، وی را تحت فشار روحی قرار داده‌اند.

وی افزوده که «اوباش‌ها» پس از آنکه به هویت علی کروبی پی برده‌اند، با «کسب اجازه از مسئولان ارشاد خود»، اقدام به «ضرب و جرح» او کرده‌ و در «هنگام شکنجه از او فیلم گرفته و با افتخار از اینکه فرزند مهدی کروبی در اسارت آنان است، با زشت‌ترین الفاظ به مهدی کروبی و خانواده او توهین» کرده‌اند.

«خدا می‌داند این جماعت وقیح، با دست بازی که دارند، بر سر جوانان کم سن و سال این کشور چه آورده و می‌آورند. براستی که زبان و قلم از بیان وحشی‌گری این قوم که این روزها بر فرزندان این مرز و بوم حاکم شده‌اند، قاصر و ناتوان است»

به نوشته همسر مهدی کروبی، «این از خدا بی‌خبران، مکان امن الهی را به شکنجه‌گاه فرزندان مردم تبدیل» کرده و در واکنش به اعتراض علی کروبی، او را «در خانه خدا تهدید به… کردند که مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجازات اسلامی مرگ است.»

فاطمه کروبی افزوده است: «خدا می‌داند این جماعت وقیح، با دست بازی که دارند، بر سر جوانان کم سن و سال این کشور چه آورده و می‌آورند. به راستی که زبان و قلم از بیان وحشی‌گری این قوم که این روزها بر فرزندان این مرز و بوم حاکم شده‌اند، قاصر و ناتوان است.»

خانم کروبی از رهبر جمهوری اسلامی خواسته که «تا دیر نشده به دادخواهی فرزندان بی‌نام و نشان این کشور به ویژه دستگیرشدگان جوان اخیر» برسد و نگذارد که «کامران‌ها و محسن‌های دیگر، زیر شکنجه این افراد بی‌مسئولیت جان دهند.»

به نوشته فاطمه کروبی، «این از خدا بی‌خبران، مکان امن الهی را به شکنجه‌گاه فرزندان مردم تبدیل» کرده و در واکنش به اعتراض علی کروبی، او را «در خانه خدا تهدید به… کردند که مجازات ارتکاب آن فعل در قانون مجازات اسلامی مرگ است»

اشاره فاطمه کروبی به قتل محسن روح‌الامینی، امیر جوادی‌فر و محمد کامرانی در بازداشتگاه کهریزک است که تاکنون به اتهام آمران و عاملان این قتل رسیدگی نشده است.

همسر مهدی کروبی همچنین از آقای خامنه‌ای خواسته که «به داد مردم و ظلمی که بر آنان می‌رود» برسد و از مسئولان قضائی بخواهد که در مورد عدم رسیدگی به «جنایت آمران و عاملان اصلی جنایات کهریزک و سایر بازداشتگاه‌ها» توضیح دهند.

نامه فاطمه کروبی در شرایطی خطاب به رهبر جمهوری اسلامی منتشر می‌شود که پیش‌تر مقام‌های قضایی، اسناد و مدارک مهدی کروبی در خصوص تجاوز به برخی دستگیر‌شدگان در بازداشتگاه‌ها را «جعلی» خوانده‌اند.

مهدی کروبی چند ماه پیش از این، در نامه‌ای از تجاوز به برخی بازداشت‌شدگان وقایع پس از انتخابات خبر داده بود، اما چند هفته بعد، مقام‌های جمهوری اسلامی، دبیرکل حزب اعتماد ملی را به «دروغ‌گویی» متهم کردند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آقاي خامنه‌اي تا خودت نيز مفعول اين «اوباش در لباس ضابطان» قرار نگرفته‌اي به شكواييه زينب وار اين مادر گوش كن.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

با اين كار حرفهاي آقاي كروبي تأييد شد. شرمتان باد اي اوباش فاسد. اي ضد ايرانيان.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

چشم ولي امر مسلمين جهان ولايت مطلقه فقيه حضرت آيت الله سيد علي خامنه‌اي روشن.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

ديگه حالا فقط مانده كه خداي ناكرده به خود جناب آقاي كروبي ... كنيد.

درود بر شيخ شجاع و خانواده وارسته و دليرش

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

پسر استوار باش. تو فرزند مهدي و نوه احمدي. تو افتخار ايرانيان هستي. سرت را با افتخار بالا بگير.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

مسجد محل ريا ، فريب دروغ و تجاوز به انسانهاي آزاده شده است. پناهگاه شيطان و سپاه پاسداران و بسيج ضد مردم ايران و است. به خانه‌هايمان مي‌رويم كه از خانه خداوند امن تر است. در خانه خداوند هم ممكن است به آدم تجاوز كنند.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

خدا در ايران مرده است و شيطان در لباس نايبش ولايت يافته است. و مساجد نيز به پايگاههاي شياطين تبديل شده‌اند. اغلب مساجد تعطيل، بسته و پايگاه و انبار اسلحه و سركوب هستند.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

این جانیان و شیادان آزادی مردم را گرفتند و با این شکنجه ها و تجاوزها آبرویی را هم برای ایران و ایرانی باقی نگذاشتند. شرم آور هست!!

-- کوشا ، Feb 13, 2010

واقعا جای تعجب است!!! خانم شما از چه کسی استمداد می طلبید؟ درست است که با دیدن جراهات فرزند و شنیدن اخبار وحشتناک او مضطرب و عصبانی شده اید ولی ایکاش قبل از اقدام قدری تفکر یا مشورت می کردید.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

ببينيد كار اسلام به كجا كشيده است:

فاطمه به علي شكايت برد كه مي خواستند در مسجد اميرالمؤمنين به علي تجاوز كنند.

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

عمامه به سران پنهان گشته در «عبا» که چنان جامه ای را به نشانه ای از روحانیت پوشنده آن می دانند و بدینوسیله لباس به بر تن دین خدا کرده اند اکثرأ از انجام هر عملی اصلا «ابا» ندشته و عبا یشان پوششی بر خلل درونشان است. از آقای کروبی هم باید پرسید آیا در دوره ریاست مجلس فرمایشییشان هیچ گونه شکنجه ای انجام نمی گرفت؟؟؟ خدا را شکر که پسرشان همانند پسر روح الامینی مننژیت نگرفت!!!!

-- بدون نام ، Feb 13, 2010

به عنوان یک ایرانی و مسلمان شیعه احساس شرم میکنم که این جماعت اعمالی را مرتکب میشوند که قوم حشی مغول روسفید میشود . این حکومت فاسد باید ب ر ه (ره

-- Mehdi ، Feb 13, 2010

khedmate khanome karouby.salam.khabare dastgiry va shekanjeye farzande delbandetan ra khande va vaghean moteaser shodam.valy yadam amad salhaye zeshte 60 ke farzandane iran dar evin shekanje va tir baran mishodand va shoma va hamsare shojaetan lam ta kam sokhany nemigoftin.ary anha zed enghelab boudand midany hale madary ke dokhtare 16 saleash ra tir baran kardand.na nemidany.midany ke chand zan dar moghabele cheshmane hamsaraneshan mored tajavoz gharar geraftand
.nemidany ya nemikhahy bedany.emshaab khoub ast fekre farda bash.ba sepas.

-- farhad ، Feb 13, 2010

دیگه از این بدتر ؟ علما باید اعلام عظای عمومی بکنند. تا مردم مراسم عزاداری برای اسلام راه نینداختند. اگر وضع به همین صورت ادامه داشته باشد آنوقت بزودی مردم اسلام را کنار میگذارند. هشیار باشید. این یک هشدار جدی است

-- ایرانی ، Feb 14, 2010

این اقدامات ثابت شده است اینها فقط با وقاحت چشم توی چشم ایرانی میندازن که بگن می کنیم خوب میکنیم به کسی هم ربطی نداره. باید با کمک همدیگه و اتحاد و مایوس نشدن و تکه تکه نشدن قدم به قدم بریم جلو. تنها چیزی که ما رو می تونه نابود کنه تکه تکه کردن ایرانیها با عناوین ترک و لر وغیر فارس و اصلاح طلب و اینهاست و پایین بردن هزینه سرکوبه. باید بدونیم که اصلاح طلب و سکولار و مذهبی و هر ایرانی با هر قومیتی با تمام اختلافات کنار هم هستند تا انشاءالله قدمهامون رو یکی یکی برداریم

-- زهرا ، Feb 14, 2010

قطعاً خانوم کروبی با نوشتن این نامه تنها قصد اطلاع رسانی دارند چون همه میدونیم که خامنه‌ای سردسته همین اوباش شکنجه گار و متجاوز هست و داد خواهی‌ از سردسته اراذل و اوباش مفهومی‌ ندارد.

مرگ بر دیکتاتور

زنده باد آزادی

-- mehrnoosh ، Feb 14, 2010

خود خامنه ای قبل انقلاب یکی از اوباشان در مشهد بوده است به ایشان شکایت میشود ؟؟؟؟

-- بدون نام ، Feb 14, 2010

دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد

روزگار غریبی است نازنین

و عشق را کنار تیرک راهوند تازیانه می زنند
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد

روزگار غریبی است نازنین

و در این بن بست کج و پیچ سرما
آتش را به سوخت بار سرود و شعر فروزان می دارند

به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبی است نازنین
آن که بر در می کوبد شباهنگام
به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد

دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد

روزگار غریبی است نازنین

نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد

آنک قصابانند بر گذرگاهان مستقر با کُنده و ساطوری خون آلود
و تبسم را بر لبها جراحی می کنند
و ترانه را بر دهان
کباب قناری بر آتش سوسن و یاس
شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد

ابلیس پیروز مست سور عزای ما را بر سفره نشسته است
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد
خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

-- الف بامداد ، Feb 14, 2010

درود بر رهبران جنبش سبز و مردم باغیرت که همچون کوه استوار هستند.

-- s ، Feb 14, 2010

مسجد همیشه جای این کارها و این طور آدم ها بوده، شما خبر نداشتید.

-- سالار ، Feb 14, 2010

بد نیست شما هم یک کمی درد مردم را بعد از 31 سال بفهمید. زمانی که بیمارستان خاتم الانبیا را با سرمایه کلان خودتان راه انداختید و به ...مردم مشغول شدید - یادتان هست خانم ؟؟ حالا بگیرید. این هم مال شما!

-- بدون نام ، Feb 14, 2010

سلام .....خدایا ای دادرس بی پناهان توصدای ناله این مردم را خوب مشنوی واگر صبر میکنی برای این است که میخواهی ما که در طول این سی سال از هم دور شدیم دوباره به هم پیوند بخوریم. وحدت پیدا کنیم تا بعد پیروزی به جان هم نیفتیم. ولی بدانید که وقتی مصلح جهانی بیاید اول گردن عالمان دینی راکه مردم را فریفتند میزند. انها که دین خدا را بامطامع دنیایی خود گره زده و هر فسادی را بنام دین بخورد مردم میدهند. واین شامل همه ادیان میشود . واصبح اذا تنفس ...و صبح پیروزی نزدیک است...و من حقیر بوسه بر پای تک تک حق طلبان و ازادگان عالم میزنم ....که امام حسین میفرماید اگر دین نداری و اعتقاد به معاد و پایان زندگی نداری لا اقل در دنیای خود ازاده باش....

-- Taban ، Feb 14, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)