تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

ایران: پیروزی در جنگ نرم اعلام می‌شود

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد که به زودی، «خبرهای مسرت‌بخشی» از پیروزی جمهوری اسلامی در «جنگ نرم» با دشمنان منتشر خواهد شد.

قائم مقام‌ وزیر اطلاعات امروز سه‌شنبه با اعلام این موضوع، گفت که «طومار پرونده‌های جنگ نرم که از سوی دشمنان ایران باز شده بود، به زودی بسته خواهد شد.»


مقام‌های سیاسی، امنیتی و قضایی ایران معتقدند که «دشمنان»، پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه، با همراهی برخی مخالفان تلاش داشته‌‌اند با «انقلاب مخملی»، نظام جمهوری اسلامی را براندازند.

این مقام‌ها همچنین برخی رهبران مخالف دولت برآمده از این انتخابات جنجالی را «سران فتنه» نامیده و آنها را به همسویی با اهداف دشمن جمهوری اسلامی متهم کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مقام وزارت اطلاعات اعلام کرده که ایران، «موفقیت جنگ نرم را از اسرائیل، آمریکا و انگلیس» خواهد گرفت.

«در جنگ نرم، دشمن سعی می‌کند تا بتواند در بین کادرهای حاکمیت نفوذ کرده و منابعی را برای خود جذب کند و سپس با هدف قرار دادن جامعه، در متن آن ایجاد موج کرده و از سوی منابع حاکمیتی خود بر آن غلبه می‌کند»

وی افزوده که دشمنان جمهوری اسلامی با «ایجاد فضای مجازی و صرف بودجه‌های سنگین به دنبال پیروزی در جنگ نرم» هستند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای نیز امروز سه‌شنبه در سخنانی آمریکا را متهم کرد که با اختصاص ۴۵ میلیون دلار، قصد دارد از طریق اینترنت، نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کند.

آقای خامنه‌ای افزوده که آمریکا پیش از این نیز بودجه‌هایی برای «براندازی» جمهوری اسلامی اختصاص داده، اما هیچ‌گاه در این راه موفق نبوده است.

قائم‌مقام وزیر اطلاعات در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که «در جنگ نرم، دشمن سعی می‌کند تا بتواند در بین کادرهای حاکمیت نفوذ کرده و منابعی را برای خود جذب کند و سپس با هدف قرار دادن جامعه، در متن آن ایجاد موج کرده و از سوی منابع حاکمیتی خود بر آن غلبه می‌کند.»

«عده‌ای در آمریکا و انگلیس با هدایت‌های خود، خواسته‌اند در داخل یک اقلیت را در نقش اکثریت به نمایش درآورند و آن فرصت انتخابات بود که مردم در آستانه تحریک و تأثیرپذیری بودند»

به گفته این مقام اطلاعاتی، «عده‌ای در آمریکا و انگلیس با هدایت‌های خود، خواسته‌اند در داخل یک اقلیت را در نقش اکثریت به نمایش درآورند و آن فرصت انتخابات بود که مردم در آستانه تحریک و تأثیرپذیری بودند.»

وی افزود که این عده با شایعه «تقلب در انتخابات» می‌خواستند مردم را «تحریک» کنند.

وزارت اطلاعات، پیش‌تر فهرست بیش از ۶۰ موسسه، نهاد و مرکز دانشگاهی خارج از ایران را منتشر کرده و آنها را به تلاش برای «براندازی» نظام جمهوری اسلامی متهم کرده بود.

این وزارتخانه اعلام کرده که که این موسسات در «جنگ نرم» علیه ایران فعال هستند و هرگونه همکاری با آنها جرم محسوب می‌شود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

از ستاد جنگ نرم نرم نرم!
به کلیه مردم اسکناس به جیب:
مردم شریف ایران هر چه می توانید بر روی اسکناسها با نرمی و لطافت طبیعی جنگ نرم شعار بنویسید! این یک امر ملی ست! بیست دوم بهمن را روی اسکناسها فراموش نکنید.
شعارهای روی اسکناسها باید ملی میهنی باشند. از جمله:
هم مرگ بر سیاهی، هم زنده باد سبزی،
......

-- بدون نام ، Jan 26, 2010

خدایا چه شباهتی بین ادبیات جمهوری اسلامی وادبیات حکومت شاه در فازها اول انقلاب ٥٧ استذ.البته این بار مردم موهومات در ماه نمی بینند.

-- بدون نام ، Jan 26, 2010

«وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد که به زودی، «خبرهای مسرت‌بخشی» از پیروزی جمهوری اسلامی در «جنگ نرم» با دشمنان منتشر خواهد شد.» این هم از آن شعارهای تو خالی است، مثل راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر یا کشف واکسن ضد ایدز توسط دانشمندان جمهوری اسلامی.

-- کاوه ، Jan 26, 2010

محض اطلاع شما.
رژیم به شدیدترین شکل ممکن سایتها رو داره فیلتر میکنه.پارازیتهای عوارض دار هم جای خودش.ولی میخوام بگم جوانان باهوش ایرانی بیدی نیستن که با این بادا بلرزن.
هر دری بسته بشه یه جای دیگه یه در دیگه توسط یه کس دیگه باز میشه.
میخوام بگم رژیم به دست خودش داره بساط سرنگونیش رو فراهم میکنه.
منتظر تاریخی ترین پیروزی قرن توسط ما مردم ایران باشید.

-- محمد ، Jan 27, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)