تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«می‌ارزد برای حفظ حکومت، ۷۵ هزار نفر کشته شوند»

علی سعیدی، نماینده آیت‌الله علی خامنه‌ای در سپاه، با اشاره به آمار کشته‌شدگان سه جنگ امام اول شیعیان، گفت که «می‌ارزد برای حفظ حکومت، ۷۵ هزار نفر کشته شوند.»

بر اساس منابع تاریخی، در جنگ‌های صفین، نهران و جمل در دوران خلافت امام اول شیعیان، بیش از ۷۰ هزار نفر کشته شدند.

علی سعیدی که امروز سه‌شنبه در همایش «شیوه‌های دفاعی در جنگ نرم» سخنرانی می‌کرد، این گفته اکبر هاشمی رفسنجانی که اگر «مردم حاکمان را نخواهند، باید از قدرت کناره‌گیری» کنند را استدلالی مربوط به زمان شکل‌گیری حکومت اسلامی دانسته است.


علی سعیدی، نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه

وی در عین حال افزود که اگر ایران در محاصره آمریکا قرار گیرد و «بنا باشد با یک قرص نان و ۱۰۰ گرم پنیر زنده بمانیم، می‌ارزد که پای آرمان‌های خود و برای حفظ انقلاب بایستیم.»

سعیدی در بخش دیگری از اظهارات خود به حوادث پس از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت که «فتنه‌گران»، دیگر برای رهبران خود، «تره هم خرد نمی‌کنند.»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین با انتقاد از سکوت برخی خواص در حوادث ماه‌های اخیر ایران، ادعا کرد که ۱۰ درصد آنها «سقوط» کرده‌اند و ۹۰ درصد نیز در «خط» هستند.

سعیدی افزود که اگر ایران در محاصره آمریکا قرار گیرد و «بنا باشد با یک قرص نان و ۱۰۰ گرم پنیر زنده بمانیم، می‌ارزد که پای آرمان‌های خود و برای حفظ انقلاب بایستیم»

سعیدی همچنین گفت که «امروز برخی می‌خواهند میدان‌داری کنند، به طوری که یک پای آنها در موتلفه است و یک پای دیگر در جبهه مشارکت و مجمع روحانیون، در حالی که اینجا دیگر جای دوبل بازی کردن نیست.»

وی از این افراد خواست که «شفاف» عمل کنند و از کسانی که «سکوت اختیار» کرده‌اند، دعوت کرد تا «سخن» بگویند.

اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۲ خرداد ماه ایران بیش از شش ماه است که ادامه دارد. در ناآرامی‌های ناشی از این اعتراض‌ها که با دخالت‌ نیرو‌های پلیس و لباس شخصی همراه بوده، بر اساس آمارهای رسمی، دست‌کم ۴۰ نفر جان باخته‌اند.

هواداران دولت، فرماندهان نظامی و نهاد‌های نزدیک به آیت‌الله خامنه‌ای، مهدی کروبی و میرحسین موسوی را عامل ناآرامی‌های پس از انتخابات می‌دانند و خواستار «محاکمه» آنها هستند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

به شرطی که اولین قربانی خود این نادان باشد!

-- nader ، Jan 12, 2010

حق با ايشان است ولي بايد اولين نفر خودش باشد

-- علي ، Jan 12, 2010

بهتر بود میگفتند برای حفظ ثروتشان.

-- مریم ، Jan 12, 2010

اینا تا روزی یک لیوان خون نخورند روزشون شب نمیشه٠ از استالین و پولپوت و مائو درس گرفتن ٠ تنها راه انقلاب مخملی و زدن زیراب انهاست همان چیزی که از ان میترسند٠

-- makhmal ، Jan 12, 2010

اول از مرگ تو شروع می کنیم و بعد رهبر ت و در آخر احمدی نژاد این جمعآ 3نفر می شوند این کافی ست برای نجات ایران.آن بقیه 75000000 براحتی نان و پنیر شون را می خورند.

-- م.س ، Jan 12, 2010

ایول!!! اعضای سپاه پاسداران از هم اکنون می توانند با یک قرص نان و ١٠٠ گرم پنیر زندگی کرده و بودجه عظیم خود را بجای خرید اسلحه ومهمات در راه ریشه کردن فقر و اعتیاد صرف کنند و از کشتن مردم دست بکشند. آقای خمینی برای حفظ حکومت خود صدها هزار مسلمان ایرانی و عراقی را به مدت ٨ سال به کشتن داد و برنده واقعی آمریکا و ااسرایل بودند که راحت عراق را اشغال کردند. باز هم ایول برای سعیدی!!!

-- بدون نام ، Jan 12, 2010

پدرجان،
برای نگون بختی و واماندگی یک حکومت همان بس که همچون تویی را در رسایش سخنرانی نماید!
چرا عصبانی هستید؟ در روز یکی از شمایان ناله و فغان از سکوت خواص دارد؟
کدامین خواص و انسان بافهمی سکوت کرده؟
طلب چه سخنی را دارید؟

چه چشم پاسخ است از این دریچه های بسته ات
برو که هیچکس ندا، بگوش کر نمی زند

شما بسان سی سال گذشته، ملتمس تائید ملت هستید! محتاج مشروعیت از جانب ملت هستید!
و نمی یابید و برای همین هم عصبانی هستید.
آن صبو بشکست و آن پیمانه ریخت...
طشت فظاحت این نظام از بام بر زمین اوفتاده و و کوس رسوایی آن بر سر هر برزنی سر داده شده و این تازه آغاز ماجراست...

-- زوربای یونانی ، Jan 12, 2010

...ولی رقم هفتادو پنجهزار ایشان جالب است.اوایل انقلاب میگفتند ایران 75000 آخوند دارد.

-- بدون نام ، Jan 12, 2010

آدم نادان،...

از جانب خود صحبت کنید، یک قرص نان و صد گرم پنیر می‌خواهید، بفرمایید، ملت بد بخت ایران را رها کنید. مشکل این است که اگر دوباره جنگ شود،ملت بدبخت نصف نان هم نخواهد داشت و شماها در مهمانی ...کیف خواهید کرد. بابا شما آن خمینی گفت بود که اقتصاد مال خر است!!!!! معنی‌ این حرف را پس از ۳۰ سال جلادی آقایان فهمیدیم.

-- دکتر میر حسین ، Jan 12, 2010

دوستان بنده شصت و سه سالم است! اینرا می گویم تا بدانید که بنده خودم را در آوردن آخوند به قدرت سهیم می دانم! یک سوال که من از همنسلان خودم دارم و از مادرم و پدرم که هر دو هنوز زنده اند این است که ما چه حسنی از این آخوندان ...دیده بودیم که آنها را با سلام و صلوات سر کار آوردیم! چه! برای همین بنده بخودم می گویم ...، تو با همنسلانت این ... را سر کار آوردید و حالا بفرمایید! آنها خودشان فتوای حلییت هر چیز را بخواهند می دهند و فتوای حرام هر چیز را بخواهند هم باز می دهند! اینان هر کاری دلشان بخواهد را با حکم شرعی انجام می دهند! آنها چنان ما را شستشوی مغزی داده اند که باید بگویند من و زنم آیا به هم حلالیم یا حرام! چطور سر گوسفند را ببریم تا حلال باشد و الا حرام! آدمکشی را البته برای اینکه کسی خودشان را بکشد حرام است، ولی آنها هر چه دلشان بخواهد بکشند حلال است، دزدی البته برای ما حرام است، حتا ما را بخاطر دزدی اعدام هم خواهند کرد، بدار هم خواهند زد! اما همین دزدی بصورت ملیاردی برای آنها حلال است! چون آنها نماینده ی خدا و پیامبرش بر روی زمین هستند و بنا بر این هر کاری می توانند بکنند، زیرا معنی خدا همین است. بنا بر این بنده دستکم در مورد خودم می گویم، بخودم می گویم: آخر ... تو سزاور این تو سری، این قتل، این تجاوز، این نامردی، این شناعت، این فساد، این کشتار، این وقاحت، این ...، این آدمکشی هستی!
آری ما خودمان با دست خومان خمینی ...را سر کار آورده ایم، خودمن در کنا ر ماشینی بودم که خمینی را از فرودگاه به بهشت زهرا می برد، عده ای درازگوش که من خودم هم جزو آنها بودم می خواستیم ماشین خمینی را سر دست بلند کنیم. خواهران و برادران ما سزاوار چنین عقوبتی هستیم!! نه؟؟
جوابم دهید!!
....
زنده باد انقلاب سبز
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Jan 12, 2010

وقتی رهبر چفیه اش را داده دست امثال این آقا و هر طرف می کشندش بهتر از این نمی شود. با گلوله کم بود با بمب هم ترور می کنند

-- ali ، Jan 12, 2010

اقا شما ورهبر واحمدی نژاد باید بدانید ملت ایران درسال1376 نه بزرگ گفتند غارت سرمایه ملی وجاه ومقام چشم شمارا ازواقعیتهای اجتماعی ناتوان کرده است سرعقل ایید وقبل ازطوفانی که در اثر ندانم کاری شما مملکت وخود شمارا درنوردد راهکار منطقی ارایه نمایید تا بدانیید مردم چقدر شمارا قبول دارد

-- armin-1946@yahoo.com ، Jan 12, 2010

منظورشان از زنده ماندن با یک قرص نان و صد گرم پنیر مردم بود نه خودشان

-- بابک ، Jan 13, 2010

مگر تا به حال سهم ملت ایران از مملکت چیزی بیش از یک قرص نان و صد گرم پنیر بوده؟؟؟

-- محروم ، Jan 13, 2010

می بینید دوستان، هرچه فشار بر این حکومت توتالیتر مذهبی بیشتر می شود آقایان بیشتر درفشانی می کنند. با خودشان می گویند داشتیم حکومتمان می کردیم و از نعمت های این مملکت بهره مند می شدیم یک دفعه یک مشت خس و خاشاک عیش مان را بر هم زدند.

-- بابک ، Jan 13, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)