تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

تحصیل ۲۸۶ تن از فرزندان مقام‌های ایران در لندن

یک نماینده مجلس می‌گوید که ۲۸۶ تن از فرزندان مسئولان جمهوری اسلامی در لندن مشغول تحصیل هستند.

محمد کریم عابدی، عضو کمیسیون امنیت ملی امروز دوشنبه با اعلام این مطلب به خبرگزاری فارس گفت که «تمام مشکلات ما در لندن است، زیرا حدود ۲۸۶ نفر از آقازاده‌ها و فرزندان مسئولین در لندن تحصیل می‌کنند.»

آقای عابدی اظهار داشت، شعار‌هایی که علیه بریتانیا از سوی این «آقازاده‌ها» مطرح می‌شود، «قلابی» است.

محمد کریم عابدی، عضو کمیسیون امنیت ملی: «تمام مشکلات ما در لندن است، زیرا حدود ۲۸۶ نفر از آقازاده‌ها و فرزندان مسئولین در لندن تحصیل می‌کنند»

این نماینده مجلس از مسئولانی که فرزندان آنها در بریتانیا تحصیل می‌کنند، خواسته که آنها را برای ادامه تحصیل به کشور بازگردانند.

به گفته عابدی، علومی که در غرب تحصیل می‌شود، در جهت «مشکل آفرینی» در ایران است.

این نماینده مجلس افزود: «آقازاده‌ها باید در دانشگاه‌هایی باشند که بار سیاسی برای مملکت نداشته باشد.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مواضع اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان موسسه تنظیم و نشر آثار آیت‌الله خمینی انتقاد کرد.

او اظهار داشت که «عشق به قدرت و ثروت» باعث شده تا گروهی علیه نظام جمهوری اسلامی، «دروغ پردازی» کنند و شعار «جمهوری ایرانی» سر بدهند.

این نماینده مجلس می‌گوید که «آقازاده‌ها باید در دانشگاه‌هایی باشند که بار سیاسی برای مملکت نداشته باشد»

این نماینده مجلس همچنین از آقای هاشمی خواسته که در مواضع خود «بازنگری» کند.

مهدی هاشمی فرزند اکبر هاشمی که در حال حاضر در لندن به سر می‌برد، از سوی گروهی از محافظه‌کاران به دست داشتن در ناآرامی‌های پس از انتخابات متهم شده است.

محافظه‌کاران نزدیک به دولت احمدی‌نژاد از مقام‌های قضایی خواسته‌اند تا مهدی هاشمی را احضار کرده و به اتهامات وی رسیدگی کنند.

اکبر هاشمی نیز گفته که هر زمان که لازم باشد، مهدی به ایران بازگشته و از خود مقابل اتهامات وارده دفاع خواهد کرد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

کلا اصلا باید لندن را هم بست که نکند فکر نویی مخالف این آقایان از آن طریق در ذهنی وارد بشود. نیویورک و پاریس را هم جمع کنید لطفا. مسکو فعلا می تواند باز باشد اشکالی نیست. ولی هرچه کتاب غیر از قرآن هست را باید مثل صدر اسلام در همه آن بلاد سوزاند چون فکرهای مخالف و معاند و ملحد در ذهن فرو می کند. اینترنت که دیگه اشد الکافرین است. برق کلا چیز مزاحمی است سیمش را بکشید لطفا. (صلوات بفرستید).

-- پدرصلواتی ، Dec 21, 2009

همه می دونند که اکثر این آخوندها هم تربیت شده انگلیس هستند. بعد ما متهم میشویم به تفکر دایی جان ناپلئونی. ما ها باید تو دانشگاههای پوسیده فسیل شده ایران با استادهای قلابی با مدرک قلابی دانشگاه آزاد درس بخونیم و این آقا زاده ها تو بهترین دانشگاههای دنیا. خیلی هاشون هم آمریکا هستند. از آنجایی که آمریکا و انگلیس دشمن شماره یک نظام هستند. ولی جالبه کاری هم به نظام ندارند و الان ٣ ساله که منتظر جواب ایران در مورد فعالیتهای هسته ای هستند. و دائم هم مهلت پاسخگویی ایران رو تمدید می کنند!!!!!!!!

-- بدون نام ، Dec 21, 2009

امروز ما حاشیه نشین هستیم،و ۲۸ سال در غربت،ولی‌ از ابتدای تحرکات انقلابی‌ به آقایان گوشزد کردیم با نعلین با جنگ چکمه آمدن اشتباه است.

-- حاشیه نشین ، Dec 21, 2009

من از کامنت پدر صلواتی خوشم میاد.

-- بدون نام ، Dec 21, 2009

هر کشوری احتیاج به مدیریت دارد در حال حاضر صاحب اصلی ایران روحانیت در قدرت است.بنا براین بسیار طبیعی است که انها فرزندان خود را برای اداره کشور بعد از خودشان به فرنگستان بفرستند.انهم چه جایی بهتر از بریتانیای کبیر...نوش جانشان.

-- maryam sadr ، Dec 21, 2009

این آقای پدرصلواتی و طرفدارانش حتما از همین قماش آقازاده ها هستند چون اصلا معتقدند اگر آنها درلندن نباشند اصلا در لندن را باید بست . نه جانم باید سنگ پا داد به ملاها تاحیا کنند.یک عمر به گفتند غرب بد است فلان است و بهمان خوب پدرصلواتی چرا بچه شماهمه در غرب تحصیل می کنند بفرستیدشان قم.

-- بدون نام ، Dec 22, 2009

بیا ببین پسر و دخترای کارمندهای سفارتخانه های مختلف ایران تو مالزی چند تا چند تا هستن. بچه سفیر و پادو و دربان و غیره.

-- حمید ، Dec 22, 2009

خوب میکنن که بچه هاشونو فرستادن به خارج واسه تحصیل پس چی بذارن تو دانشگاههای ایرون که از صبح تاشب بدنشون از ترس حکومت و نماینده حکومت « حراست » بلرزه ؟ منم بودم نمیذاشتم بچم تو دانشگاههای ایرون درس بخونه ! اخه کسی میاد اینهمه اطلاعات نوینی که دم دست دانشجوهای خارجی در اروپا و امریکاس بده و تکرار مکررات فورمولهائی که صد سال ازشون گذشته رو انجام بده و دست اخرم خودش و ننش و بابا و نامزدش دلشون خوش باشه که مثلأ حسن اقا دانشجوهه ! بازم خدا پدر این اینترنتو و گوگل و یاهو و یونیوب و بقیه رو بیامرزه که بچه دانشجوهای کشور میتونن سری به اونا بزنن و فکر و اندیشه و اطلاعاتشون رو تا اندازه ئی تازه کنن اگر نه خدا میدونه که اگر « فراست » بچه های خودمون نبود و با این سیستمی که حکومت برای کتابهای درسی هم داره « نر و ماده » تعیین میکنه حالا کجا بودیم !. شما رو نمیدونم اما اره هم من و هم او ترجیح میدیم که بچه هامون تو خارج درس بخونن تا تو ایرون اونجا حد اقل حتی اگر تو کشورهای « دشمن » هم درس میخونن کسی جرات نداره مثل تو « کشور خودشون » بهشون بگه چرا لباست اینجوریه چرا موهات بیرونه چرا با غیر « همجنست » ِ حرف زدی چرا اعتراض کردی چرا وایسادی چرا ننشستی و خیلی چرا های دیگه ، توی لندن اگر کوچکترین بیحرمتی به دختری بشه پلیس اونجا با کمک مردم طرف رو پیدا میکنن و دمار از روزگارش در میارن اما تو کشور خودشون پلیس توی خیابون به اونا گیر میده اذیتشون میکنه کتکشون میزنه و در حالیکه اونا رو با سر و صورت خونین میکشونه ببره توی واگن گشت « مرهای هموطن » هم دور اونا حلقه میزنن و کر و کر میخندن و کارای پلیسها رو تصدیق میکنن ! بازم میخواین بشنوین یا تا همین جا بسه ؟ حالا با این حساب ، شما کجا میخواین بچتونو بفرسین واسه تحصیل ؟ من که میفرسمش هر جا به جز مملکتم !!!.
داوید
تنه نزن

-- داوید ، Dec 22, 2009

آقا یا خانوم "تنه نزن"
این بچه‌های آقازدهها با مال من و شما فرق دارند. حراست را و هزار جور پلیدی را همین اوباش حکومتی ایجاد کردند (اصلاحی‌ و غیر اصلاحی‌ هم از یک قماشند) و حالا هم جوجه های نازنین ببه‌شان در حال اموزش هستند در واقع حق امثال ماها رو ضایع کردن. پس نخیر، برگردان برن قم و پول بلند کرده را پس بدن به ملت که ما باشیم.
همین.

-- بدون نام ، Dec 22, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)