تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

مراسم تنفیذ محمود احمدی‌نژاد برگزار شد

مراسم تنفیذ حکم «ریاست جمهوری» محمود احمدی‌نژاد بدون حضور اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی امروز دوشنبه در حسینیه «امام خمینی» برگزار شد.

تلویزیون العام گزارش کرد که در این مراسم، حکم «ریاست جمهوری» از سوی آیت‌الله علی خامنه‌ای به احمدی‌نژاد تنفیذ شد.

امضای حکم ریاست جمهوری پس از انتخاب مردم، مطابق اصل ۱۱۰ قانون اساسی از وظایف و اختیارات رهبر است.

براساس این گزارش، در مراسم امروز، علی لاریجانی، آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی و آیت‌الله احمد جنتی به همراه جمعی از مقام‌های حکومتی حضور داشتند.


تلویزیون العالم همچنین از حضور محسن رضایی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این مراسم خبر داده است.

مراسم تحلیف آقای احمدی‌نژاد قرار است روز چهارشنبه آینده در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

رسانه‌ها گزارش کرده بودند که آقای هاشمی صبح روز گذشته تهران را به مقصد کرمان ترک کرد و محمد خاتمی نیز به یزد سفر کرده است.

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی و از نزدیکان اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس مجلس خبرگان، روز گذشته گفته بود که آقای هاشمی در صورتی در این مراسم شرکت می‌کند که احمدی‌نژاد از اتهاماتی که در مناظره تلویزیونی علیه وی مطرح کرده، عذرخواهی کند.

رسانه‌ها گزارش کرده بودند که آقای هاشمی صبح روز گذشته تهران را به مقصد کرمان ترک کرد و محمد خاتمی نیز به یزد سفر کرده است

آقای مرعشی به خبرگزاری ایلنا گفته است: «تا آنجا که مطلع هستم، ایشان (هاشمی) از باب علاقه و احترامی که به رهبر انقلاب دارند، این تمایل وجود دارد که در این مراسم شرکت کنند.»

پیش‌تر گزارش‌هایی نیز درباره خروج حسن خمینی، نوه آیت‌الله روح‌الله خمینی از ایران برای شرکت نکردن در این مراسم منتشر شده بود.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد معترض به نتیجه انتخابات نیز اعلام کرده بودند که دولت آقای احمدی‌نژاد را «مشروع» نمی‌دانند و با آن مبارزه خواهند کرد.

این برای نخستین‌بار در تاریخ جمهوری اسلامی است که شخصیت‌های بلند‌پایه‌ای، در مراسم تنفیذ شرکت نمی‌کنند.

این مراسم در شرایطی برگزار شد که رسانه‌ها از پخش مستقیم آن راس ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران خبر داده بودند، اما به دلایل نامعلومی این مراسم به صورت مستقیم از طریق رادیو و تلویزیون دولتی پخش نشد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

mikham begam :khameneiy harcheghadam dadgah neshoon bedi.har cheghadr tanfiz koni ham khodet ham ahmadinejadet zoodtar bayad baretoono bebandin berin peye karetoon.mamlekato raha konin.va be dooroogh goftanatoon khateme bedin.

-- faezeh ، Aug 3, 2009

ابطحي در جايي از بيدادگاه مي‌گويد: من ديروز همين جا خدمت برادران عرض كردم
اين جمله به مصاحبه ابطحي و عطريانفر بازمي‌گردد كه اخبار تلويزيون ادعا كرد بعد از دادگاه انجام شده است. در صورتي كه مصاحبه روز قبل از دادگاه انجام شده بود و در آن همه نكاتي كه بايد در دادگاه گفته مي‌شد دوره شده بود
مصاحبه در همان صحن دادگاه است ولي لباس ابطحي و عطريانفر لباس زندان نيست در صورتي كه در روز دادگاه لباس زندان به تن دارند و قطعا آن‌ها براي مصاحبه با خود پيراهن و شلوار نياورده بودند

ابطحي در جايي در بحث انقلاب مخملي به شال مخملي نماينده دادستان اشاره مي‌كند كه مي‌تواند نشان از نمايشي بودن مباحث داشته باشد؛ چه آن كه آن شال قرمز كاركردي نمايشي دارد

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

این خواهر ها و هم کلاسی های تو هستند که کشته می شوند ، بشری حسینی خامنه ای ، دختر بزرگ رهبر ایران ، علی خامنه ای نمی دانم مرا به یاد می آوری یا نه ؟ ما هشت سال در یک مدرسه درس خواندیم؛ مدرسه رفاه را می گویم، همان مدرسه که فرمان انقلاب از آنجا صادر شد و روی پشت بام هایش سران رژیم تیرباران شدند. یادت می آید؟شاید بیشتر باید راهنمایی ات کنم تا مرا به خاطر بیاوری، من در تیم والیبال مدرسه بودم. خیلی وقت ها زنگ تفریح ها روبروی هم می ایستادیم و بازی می کردیم.تو همیشه با یک تویوتای سفید به مدرسه می آمدی ؛ سه تا اسکورت تو راهمیشه همراهی می کردند که یکی از آن سه تا ، خانم زورمند ، در مدرسه هم مراقب تو بود؛ هر جا که می رفتی او هم با تو بود.داستان آن روزها داستان تبعیض آشکاری بود که همیشه مدیر ها و معلم های مدرسه بین ما و تو می گذاشتند. شاید خیلی وقت ها این تبعیض ها را می فهمیدی و شاید هیچ وقت دقت نمی کردی که چطور در هر قرعه کشی در مدرسه نام تو بود که از صندوق بیرون می آمد. این مهم نبود اما همیشه خشمی پنهان را در ما که بچه هایی 11 -12 ساله بودیم بر می انگیخت. یادم نمی رود دوران جنگ صرب ها و بوسنی ها بود و قرار بود هر کلاس برای مجروحین بوسنی پول جمع کند وهر کلاسی که مبلغی بیشتر جمع کرده بود به اردوی لواسان برود. همه بچه ها پول قللک هایشان را جمع کرده ،ورده بودند. کلاس ها هر کدام بین 4000 هزار تومان تا 5000 هزار تومان توانسته بودند پول جمع کنند. رقابت سر ده تومان و بیست تومان بود. اما ناگهان تو آمدی و 30000 هزار تومان که پدرت از سهم خود داده بود برای بوسنی آوردی . بازی بهم خورد و کلاس تو بدون رقیب و با اختلاف بالایی برنده شد. همه اعتراض کردیم که این مسابقه بین بچه ها بوده نه پدر بچه ها . اما کسی به ما گوش نداد و کلاس تو بشری عزیز برنده مسابقه اعلام شد


قصه هایی از این دست زیاد دارم که برایت بگویم اما اینجا نیامده ام تا از خاطرات دوران مدرسه برایت بنویسم. آمده ام تا بنویسم آن آشوب گرانی که پدر تو از آنها یاد می کند ما هستیم. هم کلاسی ها و هم مدرسه ای های خود تو. ندا که در خیابان کارگر به قتل رسید ، دخترک معصومی که هم سن و سال من و توست ، نه سلاحی داشت نه خنجری ، گلویی داشت که آمده بود فریاد بزند حق خود را . چه کسی گفته جواب فریاد گلوله است؟ مگر یادمان رفته این همان روشی بود که شاه پیش گرفت و نابود شد. ندا جان داده و پیکر نحیفش دیگر فریاد نمی شود تا خواب پدر تو را بر هم بزند بشری عزیز اما آیا اسلام و پیامبررحمت اینگونه زیستند که پدر تو رفتار می کند؟ مگر نخوانده ای در نهج البلاغه که امیر المومنین گفته است " اگر خلخال از پای زن یهودی کنده شود فرد مسلمان دق کند جا دارد"؟ صدای الله اکبر های این ملت را اگر پدرت نمی شود تو که می شنوی، نمی شنوی ؟ صدای خشم ملتی که اینچنین به شعورشان توهین شده الله اکبری است که با آن تنها به خدای واحد پناه می برند. ملتی که روزگاری شهید دادند و امروز اوباش خطاب می شوند، ملتی که برای رساندن پیامشان به گوش مسئولین پای صندوق های رای آمدند و اینگونه حق شان ضایع شد. یادت که نرفته کتاب دینی مان را " الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم" ؟ البته تو بیشتر از اینها خوانده ای و شنیده ای، این را می دانم. اما هیهات که" هفتاد سال طاعت یک شب به باد رفته"اگر پدرت نمی داند چه در این سرزمین و کوچه ها و خیابان هایش می گذرد که من بعید می دانم نداند، اگرشعار الله اکبر را نمی شنود، بوی گاز اشک آور چشمانش را نسوزانده، صدای صفیر گلوله ها به گوشش نمی خورد ، صفحه های اینترنت را برایش باز کن. عکس دخترک معصوم ندا را نشانش بده، روبرویش بایست . فکر می کنم ندا هم پدری دارد ،مادری دارد ، خواهر و برادری دارد مثل تو که پدر داری. ندا یکی از همکلاسی های تو بوده، ندا هم در همین انقلاب اسلامی به مدرسه رفته ، ندا هم مثل تو هزاران آرزو داشته. نگذار فردای این فریاد ها که غریو خشم مردم شکلی دیگر به خود خواهد گرفت درمانده و دربدر دنیایی شوید که جایی برایتان نخواهد داشت و تبعیدیانی شوید که طعم تلخ حقارت جامه تن تان شود. قبل از آنکه دیر شود به پدرت بگو ندا و بشری هر دو یک معنا می دهند و هیهات از روزی که ندای فریادهای ندا ها را نشنوی

--
کنار تنگ ماهیا، گربه رو نازش می کنن
سنگ سیاه حقه رو، مهر نمازش می کنن
آخر خط که می رسیم، خطو درازش می کنن
...

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

يكي ازروشهاي بسيارموثردرمبارزه مدني بدون خشونت همان استفاده روزمره توام باتكرارازاصطلاحات وياضرب المثلهايي خودساخته است كه نمونه هايي ازآنهادرزيرآورده مي شودوهريك ازدوستان نظري داردمي تواندبه آنهااضافه كندتاليست كاملي داشته باشيم.ابتدابايدبدانيم كه اين اصطلاحات ياضرب المثلهابايدكوتاه وبراساس فرهنگ وافكارعمومي روزجامعه انتخاب شده وبراي شنونده كاملاملموس وجالب باشدتااستفاده ازآن باسرعت زيادي همه گيرشود.باوركنيداين روش بسياروحشتناك خواهدبود:


طرف خیلی صدا و سیماست: يعني طرف خيلي خالی می بنده ياواقعيت روبرعكس نشون ميده.

یارو خیلی کامران نجف زاده ست: این اصطلاح که چه عرض کنم، این فحش، خیلی کاربرد دارد چون چندین لنترانی را با هم در خود جای می دهد. یعنی طرف خیلی دغل، شارلاتان، وطن فروش، بدبخت، خاک بر سر، بی همه چیز، دو قرانی و عقده ی متحرک است.

طرف از اون تأیید رهبری شده هاست: می خوان به ما زور چپونش کنن.

قضیه خیلی بیست و سیه: قضیه خیلی بند تنبونی و آب دوغیه.

حرفت در حد بیست و چهار میلیون رأی احمدی نژاد بود: خیلی دروغت گنده بود، یکم کوچیکترش کن که باورمون بشه.

مگه وزارت کشوره؟: مگه خم رنگرزیه یا حوض نقاشیه که مرد صورتگر بندازن توش و چیتوز بکشن بیرون؟

یارو خیلی نوکیاست: از اون خبرچینای دِبشه يايه خائن حروم زادس.

مثل جنبش سبز می مونه: دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

این مراسم اصلا برای اسلام و روحانیت ننگ نیست برای اسلام و روحانیت که سراسر تاریخش را با جنگ و خون خونریزی و کشتار غیر مسلمانان و دیگر فکران دیگر اندیشان و دیگر مذهبان آبیاری شده اصلا ننگ و عار نیست برای اسلامی که سرتاسر تاریخش با و قاتلوهم لاتنکونالفتنه اجین شده این عیب نیست بلکه غرور آفرین نیز هست اما برای ایران و ایرانی با سابقه ای به عظمت تمامی تازریخ نوشتاری و شفاهی البته که لکه ی ننگ دیگری ست. در هیچ کجای دنیا چنین حکومت خونآشامی وجود نداشته و شاید وجود نخواهد داشت. ولی در هیچ کجای دنیا چنین اپوزیسیونی صبور نیز وجود نداشته و شاید وجود نخواهد داشت. کافی ست همه ی آنها که با این حکومت ددمنش مخالفند یک تکان بخورند. و آنگاه نه عمامه نشان خواهد بود و نه عمامه نشان! خواهران و برادران هممیهن بیایید دست در دست هم دهیم و همقسم شویم تا ریشه ی این حکومت جبار را بر کنیم. بیایید همقسم شویم که هر کداممان را بقید قرعه شنیع اسلام ناب کشتند راه شهیدمان را دامه دهیم تا سرنگونی این رزیمی که موسوی که از خودشان آنرا آدمخوار می داند و می گوید دندانتان به استخوان ملت رسیده است مردم بپا خیزید . بپا خیزید و مشعلها برآفروزید. مرگ بر روحانیت مرگ بر فرماندهان سپاه و بسیج مرگ بر این حکومت سراسر نیرنگ، سراسر دروغ سراسر نفاق. مرگ بر این حکومت. مرگ مردم در یک بسیج عمومی بخیابان بیایید. مردم بخیابان بیایید و کار این حکومت به گفته ی خودیهاشان آدمخوار را کنار بزنید.

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

نباید ظالمان و جائران گمان کنند که بر ما سوار گشته اند. کمی‌ همت، کمی‌ غیرت. تو در قبال دیگران مسوولی. تو در قبال خودت مسوولی. بر خیز هموطن. بانگ الله اکبرت ضعیف شده است. فریاد آزاده خواهی ات ضعیف شده! لبخند را ببین بر لبان خونخوران! بر خیز ‌ای آزاده. میخواهند به سقف بکوبندمان! برخیز که سقف را بر سرشان ویران کنیم.

این هفته هفتهٔ ختیریست. ما به تک تک شما نیازمندیم. خون ما از دیگران رنگین نیست. در خانه نشستن بزرگ‌ترین خیانت و گناه تاریخی‌ و ملی‌ توست.

-- بدون نام ، Aug 3, 2009


دختر كوچولوی صاحبخانه از آقای ”كی” پرسید:

اگر كوسه‌ها آدم بودند با ماهی‌های كوچولو مهربان‌تر می‌شدند؟

آقای كی گفت: البته! اگر كوسه‌ها آدم بودند

توی دریا برای ماهی‌ها جعبه‌های محكمی می‌ساختند

همه‌جور خوراكی توی آن می‌گذاشتند

مواظب بودند كه همیشه پر آب باشد

هوای بهداشت ماهی‌های كوچولو را هم داشتند

برای آنكه هیچ‌وقت دل ماهی كوچولو نگیرد

گاه‌گاه مهمانی‌های بزرگ بر پا می‌كردند

چون كه گوشت ماهی شاد از ماهی دلگیر لذیذتر است!

برای ماهی‌ها مدرسه می‌ساختند

و به آن‌ها یاد می‌دادند

كه چه جوری به طرف دهان كوسه شنا كنند

درس اصلی ماهی‌ها اخلاق بود

به آن‌ها می‌قبولاندند

كه زیباترین و باشكوه‌ترین كار برای یك ماهی این است

كه خودش را در نهایت خوشوقتی تقدیم یك كوسه كند

به ماهی كوچولو یاد می‌دادند كه چطور به كوسه‌ها معتقد باشند

و چه‌جوری خود را برای یك آینده زیبا مهیا كنند

آینده‌یی كه فقط از راه اطاعت به دست می‌آید

اگر كوسه‌ها آدم بودند

در قلمروشان البته هنر هم وجود داشت

از دندان كوسه تصاویر زیبا و رنگارنگی می‌كشیدند

ته دریا نمایشنامه به روی صحنه می‌آوردند كه در آن ماهی كوچولوهای قهرمان

شاد و شنگول به دهان كوسه‌ها شیرجه می‌رفتند

همراه نمایش، آهنگ‌های محسوركننده‌یی هم می‌نواختند كه بی‌اختیار

ماهی‌های كوچولو را به طرف دهان كوسه‌ها می‌كشاند

در آن‌جا بی‌تردید مذهبی هم وجود داشت

كه به ماهی‌ها می‌آموخت

“زندگی واقعی در شكم كوسه‌ها آغاز می‌شود”
برتولد برشت

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

فضای شبه حکومت نظامی آغاز شد
ایرانسل: در 72 ساعت آینده دارای اشکال می‌شویم!
منابع متعددی به «موج سبز آزادی» خبر دادند که شرکت ایرانسل با ارسال پیامکی به تلفن‌های همراه مشترکان، به آنها خبر داده که در 72 ساعت آینده شبکه با اشکال مواجه خواهد بود.

به گفته‌ی این منابع، این پیامک، دقایقی قبل از ساعت 7 بعدازظهر ارسال شده و این اولین بار است که ایرانسل چنین پیامکی برای مشترکانش می‌فرستد.


به گزارش «موج سبز آزادی» در 72 ساعت آینده قرار است دو مراسم تنفیذ و تحلیف دولت کودتا برگزار شود؛ مراسم‌هایی که پیش‌بینی می‌شود از لحظات آغازین آنها، تهران و اکثر شهرها شاهد ناآرامی‌های گسترده‌ای باشند. بدین ترتیب اختلال در شبکه تلفن همراه، اولین نشانه‌ی حاکم شدن مجدد فضای کودتایی و شبه حکومت نظامی در کشور است.


ایرانسل، سومین اپراتور تلفن همراه در ایران است که به علت نرخ پایین خدمات، مشترکان زیادی در ایران دارد. این مشترکان اکنون باید از ایرانسل متشکر باشند که لااقل این بار زودتر و از قبل به آنها خبر می‌دهد که قرار است از حقوق شهروندی خود محروم شوند.

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

کنند تا در فردای انتقام راه گریز داشته باشند
امروز متوجه شدیم برادران بسیج و ذوب شده در ولایت فقیه بیش از آنچه ما میپنداشتیم به هراس افتاده اند . این وبسایت را نگاه کنید .

http://beheshte-khoban.blogfa.com/post-116.aspx
آقایان دیگر شروع کرده اند تصاویر خود را روی وبسایتهای خودشان محو کنند . همینها که تا یک ماه پیش با کمال افتخار عکسهای خود را همه جا به نمایش میگذاشتند حالا جرات ندارند حتی در مقالات خودشان هم عکسهای خود را به نمایش بگذارند . دوستان ، شاد باشید که دشمن شدیدا به هراس افتاده است . از اول هم میدانستیم که این اوباش، ضعیف کش هستند و در مقابل خیزش مردم ذلیل و خوار خواهند شد و به گریه خواهند افتاد.

-- بدون نام ، Aug 3, 2009


می گویند مسابقه ای بین ماموران اطلاعات آمریکاوروسیه وایران برگزارشد-دراین مسابقه خرگوشی را درمیان جنگل رها میکردند و ماموران اطلاعات باید درکوتاه ترین مدت خرگوش مذکوررا درجنگل یافته و به مجریان مسابقه تحویل می دادند-اولین کشورآمریکا بود که ماموران آن پس ازپنج دقیقه خرگوش را یافته وتحویل دادند-کشوربعدی روسیه بود که ماموران آن پس ازیک هفته خرگوش را یافته و تحویل دادند-آخرین کشور ایران بود که پس ازیکماه ماموران آن درحالی که خرسی را بروی زمین می کشیدند آنرا تحویل مجریان مسابقه دادند درحالیکه خرس مرتب فریاد می زد بخدا من خرگوشم - من خرگوشم

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

هردم از اين باغ بري مي‌رسد...
انتصاب رئيس دولت ولايت مطلقه فقيه (پدر و پسر)نامشروع را به ريس جمهور منتخب ايران و ايرانيان آزاده تسليت عرض مي‌نمايم. غم آخرمان باشد. و روزي از باغ سبزمان ايران براي هميشه گم شوند.

-- مريم ، Aug 3, 2009

ایرانی‌ دمت گرم…دولتی که جرات ندارد مراسم تنفیذ و سخنان گهربار رهبر از این صدا و سیما پخش کند؟
شما فکر میکنید اینها از اطو‌های شما بیشتر میترسند یا حضور میلیونی شما؟
از راه بندی تو خیابان تان یا از صدای الله اکبر شبانه تان؟
فعلا که اختیار صدا و سیما در دست اطو‌ ‌های شماست!!…
پیروزی همین جاست، جشن آن نزدیک است!

-- NAM ، Aug 3, 2009

درود بر هاشمی وخاتمی و موسوی وکروبی...لطفا در مراسم تعلیف هم شرکت نکنید

-- اکبر ، Aug 3, 2009

فقط نیاز به زمان داره...باید صبر داشت و نا امید نشد...ما نشون میدیم که حکومت سلطانی رو به هیچ صورتش نمیخوایم

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

ما سربازی بودیم جشن پتو برگزار می کریم میگم بیاید جشن "اطو" برگزار کنیم... اقا یک حالی داره به نظر من بهترین شعر این بود: استقلال ازادی جمهوری ایرانی.... عقد پدر و پسر را تبریک میگم

-- جمهوری خواه ، Aug 3, 2009

آیاتصویری چندش آور تر از رفتن و ژست گرفتن یک مشت دیو ریشو در نقش رهبران ایران روی صحنه ای آنچنانی وجود دارد؟

-- بیژن باباکوهی ، Aug 3, 2009

مراسم تنفیذ حکم «ریاست جمهوری» حاج محمود با حضور فسیلان و متقلبان و دزدان و آدم کشان نظام اسلامی به رهبری ولی فقیه که به نوکر سپاه و نظامی ها و استبداد تبدیل شده است در حسینیه «امام خمینی» برگزار شد. این حکم تنفیذ از اساس باطل است، به سه دلیل؛ اولاً حاج محمود بیمار است و تعادل روحی او سالهاست که بهم ریخته! ثانیاً مکان برگزاری در حسینیه خمینی که خود مرتکب جنایات فراوانی شده است مناسب نبود . ثالثاً یک آدم کش ...مانند حاج علی خامنه ای صلاحیت دادن حکم تنفیذ به ...که دارای مشکلات روانی مزمن و خطرناکی است، را ندارد.
بنابراین این حکم باطل است، و عاقلانه این است که این حکم را بیاندازید در سطل آشغال! البته اگر عاقلی در حکومت اسلامی وجود داشته باشد؟
سازمان تعادل و بهزیستی،

-- Balance ، Aug 3, 2009

به تصاويري كه از مراسم تنفيذ آن هم به صورت سفارشي و گزينشي گرفته و چند تايي از آن را منتشر كرده اند خوب نگاه كنيد ! در قيافه مغبون و بهت زده خامنه اي كه تلاش مي كند خودش را عادي جلوه بدهد نشانه هاي باختي بزرگ پيداست .در تنهايي او پاييز پدر سالار را مي توان ديد .
يك قدم پشت سر او احمدي نژاد كنار شاهرودي ايستاده است . با قيافه اي گرفته . آدم هر اندازه هم كه بي غيرت و بي سر و پا باشد وقتي بداند جمعيت حاضر خبر از تقلب بزرگ و قلابي بودن رياستش دارند اما به روي خودشان نمي آورند سگرمه اش در هم مي رود . سمت راست شحنه پير ،جنتي از سر و رويش تنهايي و نا مردمي مي بارد . درست مثل كشيش فيلم راز گل سرخ كه ورق هاي آغشته به زهر كشنده كتاب اسرار جنايت كليسا را بلعيد تا رازش فاش نشود . جنتي به او شباهت دارد. بايد هم شبيه باشد . او هم اسناد تقلب بزرگ را بلعيده است! و بالاخره علي لاريجاني كه سر بلند نمي كرد مبادا در نگاهش همه بخوانند آن چه را در درون پنهان كرده!
خامنه اي امروز همه را به ياد پاييز پدر سالار نوشته گابريل گارسيا ماركز مي انداخت !

-- صدر ، Aug 3, 2009

تابلو هست همهء این نوشته ها از یک قلم هست

-- بدون نام ، Aug 3, 2009

بارها گفته ام و بار دگر می گویم :
ماهیت پلید اسلام بر آفتاب افکنده شد . این بزرگترین خدمت حکومت جمهوری اسلامی به ایران و ایرانیان سراسر جهان است . نسل های آینده دیگر هرگز به سراغ این افعی زهرآگین هزارسر نخواهند رفت . این پیروزی بزرگی است که آزادی و رهایی همیشه ی ایران زمین را از گهی به نام اسلام تضمین خواهد کرد . ایرانیان غیور و فهیم ! به ایمان دیروز برگردید و به آستانه ی پاک پیامبر آزادی و آگاهی و آبادانی و زیبایی و عشق یعنی زرتشت خردمند روی آورید ! خدای مهربان این سرزمین ستم کشیده ، خطای هزار و چهارصد ساله ی شما را خواهد بخشید . ایرانیان روشنفکر ! آیا غیر از این راه دیگری مانده است ؟ هزار و چهارصد و سی سال ، سیاهی و ستم و تباهی و تحقیر و اشغالگری و شوربختی بس نیست ؟؟ کو رستم زمانه تا دست برگشاید ؟؟ کو آن آتش اهورایی ؟ مام میهن ، چشم براه فرزندان دلیر و هوشمندش ، نگران ایستاده است . همگی گامی فراپیش نهیم !

-- داریوش ایرانی ، Aug 3, 2009

http://www.youtube.com/watch?v=0N1vsm1GCro

آیه 11 سوره رعد است که می فرماید «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»، (خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)
حضرت امام خميني مي‌فرمايد: «ولايت فقيه امتدادي است از حاكميت معصومان و عبارت است از حاكميت فقيه عادل كه صفات علم و فقاهت و تقوا و زهد و كارداني و مهارت در وجود او محقق گرديده است كه همه اين ويژگيها او را از استبداد و ديكتاتوري بازمي‌دارد.» ايشان اين معنا را با سخن خود چنين مورد تأكيد قرار مي‌دهد: «اسلام ديكتاتوري را محكوم و رد مي‌كند و ولايت را از حاكمي كه مي‌خواهد با ديكتاتوري حكومت كند، ساقط مي‌سازد حتي اگر آن حاكم فقيه باشد. اگر فقيه و حاكم از چهارچوب صفات علم و عدالت و گرفتن حق مظلوم از ظالم خارج شود، ولايت او خود به خود ساقط مي‌گردد.» حضرت امام (ره) فرمود : «جانم فدای تک تک این ملت».

-- ندای انقلاب ، Aug 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)