تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: شکنجه‌ها کار دشمن است

محمود احمدی‌نژاد که امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران سخن می‌گفت، اقدامات خلاف در بازداشتگاه‌ها را «سناریوی دشمن» نامید و خواستار «برخورد جدی» با کسانی که آن‌ها را «سران جریان و عوامل اصلی اغتشاشات» خواند شد.

محمود احمدی‌نژاد می‌گوید که حمله به کوی دانشگاه و «اقدامات خلاف در بازداشتگاه‌ها» توسط «وابستگان به جریان براندازی» انجام شده و بخشی از اجرای سناریوی «دشمن» بوده‌است.

وی در ادامه سخنرانی امروز خود افزود: «ساحت نیروهای انقلاب و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و اطلاعاتی ما از این گونه اقدامات شرم‌آور مبرا است.»

در هفته نخست پس از انتخابات، نیروهای امنیتی و انتظامی با حمله به کوی دانشگاه تهران، دانشجویان معترض به نتایج انتخابات را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها که مورد تأئید مقامات رسمی ایران نیز قرار گرفته‌است، بسیاری از بازداشت‌شدگان اخیر مورد شکنجه قرار گرفته‌اند. مهدی کروبی، دبیر کل حزب اعتماد ملی نیز هفته گذشته اسنادی مبنی بر تجاوز جنسی به برخی بازداشت‌شدگان اخیر منتشر کرده‌است.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران پس از انتشار خبر کشته شدن فرزند یکی از نیروهای محافظه‌کار در بازداشتگاه کهریزک، دستور تعطیلی این بازداشتگاه را صادر کرد.


آقای احمدی‌نژاد در بخشی از سخنرانی خود گفت: «مطمئن باشید نفوذی‌های جریان برانداز در سناریوی دشمن فساد کردند و این گونه اقدامات را انجام دادند.»

وی از مسئولان امنیتی و قضایی درخواست کرد: «با کسانی که در لباس دوست دست به این اقدامات غیرانسانی زدند با آن‌ها بدون گذشت و با قاطعیت برخورد شود چرا که این افراد دو خیانت مرتکب شدند اول این‌که به مردم ضربه زدند و دوم چهره پاک نظام جمهوری اسلامی را مشوش کردند.»

آقای احمدی‌نژاد همچنین خواستار «برخورد جدی» با کسانی که آنها را «سران جریان و عوامل اصلی اغتشاشات» خواند شد و گفت که این افراد «خط دشمن» را پیاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: «مبادا عناصر اصلی اغتشاشات از مصونیت و امنیت برخوردار باشند و فقط عناصر فریب‌خورده مجازات شوند.»

هفته گذشته تارنمای نوروز از ارائه طرح بازداشت میرحسین موسوی، مهدی کروبی و ۹ تن دیگر از سران اصلاح‌طلب در شورای امنیت ملی خبر داده بود. بنا به این گزارش با وجود اصرار محمود احمدی‌نژاد به اجرای این طرح، مقامات ارشد جمهوری اسلامی با اجرای آن مخالفت کرده بودند.

محمود احمدی‌نژاد خواستار «برخورد جدی» با کسانی که آنها را «سران جریان و عوامل اصلی اغتشاشات» خواند شد

آقای احمدی‌نژاد معترضان به نتایج انتخابات را «فریب‌خوردگانی» دانست که در سناریوی «دشمن» بازی کرده‌اند و افزود: «در این اتفاقات به عده‌ای از مردم آسیب وارد شد و برخی از مردم کشته شدند و این ناجوانمردانه‌ترین نحوه برخورد با ملت ایران و انتخابات پاک ملت ایران بود.»

مقامات جمهوری اسلامی تا کنون کشته شدن نزدیک به ۳۰ نفر را در جریان اعتراضات اخیر تأئید کرده‌اند. کمیته پی‌گیری وضعیت بازداشت‌شدگان ستادهای مهدی کروبی و میرحسین موسوی از مرگ دست‌کم ۶۹ نفر در این رویدادها خبر داده‌است.

محمود احمدی‌نژاد با بیان این‌که حوادث پس از انتخابات تلخ بود، نتیجه آن را «شیرین» دانست و گفت: «عده‌ای مردم بی‌گناه آسیب دیدند اما بدخواهان رسوا شدند.»

آقای احمدی‌نژاد افزود: «بسیجی‌های ما در خیابان‌ها فداکارانه کتک خوردند اما مراقب حقوق و اموال عمومی بودند تا مبادا به کسی آسیبی نرسد، آن‌ها کتک خوردند اما صدایشان درنیامد.»

این سخنان آقای احمدی‌نژاد در حالی بیان می‌شود که تصاویر ویدئویی و عکس‌های پرشماری که از جریان سرکوب معترضان پس از انتخابات در دست است روایتی دیگر از درگیری‌ها را نشان می‌دهد.
این تصاویر که در رسانه‌های سراسر جهان به کرات پخش شده‌است صحنه‌های ضرب و شتم راهپیمایان، دستگیری آن‌ها با اعمال زور، و تخریب خودروهای شخصی توسط نیروهای بسیجی و دولتی را نشان می‌دهند.

آقای احمدی‌نژاد با بیان این‌که «دشمنان» در صدد راه‌اندازی انقلاب مخملین در ایران بودند، گفت که آنها هم در انتخابات و هم در حوادث بعد از آن شکست خوردند.

محمود احمدی‌نژاد: وزیر خارجه بریتانیا گفته‌بود این بار کار نظام جمهوری اسلامی را تمام خواهیم کرد

محمود احمدی‌نژاد گفت: «در این انتخابات امید دشمنان این بود که با پول، رسانه‌های مختلف و کارشناسانی که توانسته بودند انقلاب‌های رنگین را در نقاط دیگر دنیا هدایت و پیروز کنند، به اصطلاح کار را در ایران تمام کنند.»

وی ادامه داد: «یکی از وزرای خارجه کشورهای دوست به ما گفت که وقتی به وزیر خارجه استعمار پیر گفته‌ام که چرا در امور ایران دخالت می‌کنید، او گفته‌است که این بار کار نظام جمهوری اسلامی را تمام خواهیم کرد و وقتی به او گفتم که شما انقلاب و رهبری و مردم ایران را نمی‌شناسید، او می‌گفت این دفعه همه چیز را حساب کرده‌ایم.»

محمود احمدی‌نژاد انتخابات ریاست جمهوری را «پاک‌ترین و سالم‌ترین» انتخابات عنوان کرد و مدعی شد که معترضان به نتایج انتخابات، هیچ سندی مبنی بر تقلب در انتخابات ارائه نکرده‌اند.

وی ادامه داد: «متهم کردن دولت و نظام به دروغ و تقلب یک ابزار شناخته‌شده جنگ روانی برای توطئه‌گران است.»

مهدی کروبی و میرحسین موسوی دو نامزد اصلاح طلب در نامه‌هایی جداگانه دلائل خود برای به رسمیت نشناختن نتایج انتخابات و اعمال تقلب در برگزاری انتخابات دهم ریاست‌جمهوری را به مقامات ذی‌ربط ارائه کرده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود ! عجب دکانی اینها راه انداختن !!!

-- تماشاگر!! ، Aug 28, 2009

اختلافات درون رهبری نظام سلطانی!

خامنه ای اظهار داشت که حوادث پس از انتخابات ایران، از قبل «طراحی» شده بود، هرچند که «پیش‌قراولان» آن را به «دست‌نشاندگی بیگانگان از جمله آمریکا و انگلیس متهم» نمی‌کند.

احمدی نژاد ادامه داد: «یکی از وزرای خارجه کشورهای دوست به ما گفت که وقتی به وزیر خارجه استعمار پیر گفته‌ام که چرا در امور ایران دخالت می‌کنید، او گفته‌است که این بار کار نظام جمهوری اسلامی را تمام خواهیم کرد و وقتی به او گفتم که شما انقلاب و رهبری و مردم ایران را نمی‌شناسید، او می‌گفت این دفعه همه چیز را حساب کرده‌ایم.»

دو نظر مختلف رهبری نظام سلطانی در مورد رهبران اصلاح طلب! مبارک اقای خامنه ای که مار در استین پرورش دادید! اقای خامنه ای بیدار شوید تا دیر نشده! احمدی نژاد و مصباح و دیگران که دور برتان را گرفته اند بشما تا موقعی رهبر میگویند که برایشان مفید باشید! بعد از انکه خرشان از پل گذشت سر جنابعالی را هم زیر اب میکنند! نیش عقرب نه از ره کین است ! اقتضای طبیعتش اینست!
موسی

-- بدون نام ، Aug 28, 2009

باز تو شروع کردی؟ وقتی‌ دکترا می‌‌گرفتی بهت یاد ندادن درست حرف کسی‌ رو نقل کنی‌؟ همین طوری دکترا گرفتی که مملکت رو گند زدی دیگه! شاید هم تو شیطون بلا داری با این کارات کمک می‌‌کنی این نظام به حول و قوه الهی ور بیفته! بارک الله ادامه بده.

-- ستاره ، Aug 28, 2009

حکماً آن لباس شخصي ها که در خيابان ها مردم را کتک مي زدند هم دشمن بودند.
اين دشمن ديگر دارد حنايش را از دست مي دهد. فکر ديگري بکنيد.

-- محمد ، Aug 28, 2009

عجب زمانه یی شده است خودشان تظاهرات می کنند و خودشان خودشان را دستگیر می کنند و خودشان خودشان را به زندانی که خودشان ساخته اند می اندازند و در آن زندان خودشان به خودشان تجاوز می کنند و بعد هم خودشان خودشان را به آتش می کشند و خودشان خودشان را می کشند بعد هم از ما می خواهند که عدالت را برقرار کنیم. امان از دست این براندازان نرم و مخملی.

-- دکتر احمدی نژاد ، Aug 28, 2009

سلام
بابا چند دفعه بگم بخدا من 52 سال از خدا عمر گرفتم تا حالا معني ... پررو رو نمي فهميدم ولي با حرفهاي اي ... تازه فهمیدم ... پررو يعني چي
اينقدر حرض ميخورم آخر سومين سكته ميكنم


آريا از سوئد

-- آريا ، Aug 28, 2009

Dr. A... rast mige, shekanjeha kare doshmane.... halla mallom shod Doshman kie... khodesho Arbabesh ( Khameneie ) ke az sata Doshman badtarand

-- mbji ، Aug 28, 2009

مگه دوست شکنجه گر هم داریم، همینه که شمارو دشمن خود می‌دانیم آقای دکتر.

-- ملت ایران ، Aug 28, 2009

.... حالا تو ... آخرتم بزن ولی هرچقدهم ژست بگیری باز نشون میده که خودت میدونی که رژیمتون داره نفسای آخرشو میزنه.
دارین غرق میشین و هرچی بیشتر دس و پا بزنین خودتونو فقط بیشتر خیس می کنین!

-- بچه خانی آباد ، Aug 28, 2009

دریای وقاحت ساحل ندارد ....

-- بدون نام ، Aug 28, 2009

دوستان،

این نقل جوهر جمهوری اسلامی است. هر کار بعدی را به یک دشمن در یک فضای نامشخص نسبت دادن و دست خود را در بی‌ گناهی شستن و ملت را خر کردن. این آقایان از آن خمینی جان گداز تا این رهبر به لیاقت و این رئیس جمهور رو نشسته همه یک سیاست پر رویی دارند. این چرندیات باعث خجالت آنها است که کمی‌ قدرت فکر خوب و بد دارند. به عنوانه یک ایرانی‌ از اینهمه چرندیات احساس شرم می‌کنم،

دکتر میر حسین

-- بدون نام ، Aug 28, 2009

"ظهور" به عسل نام شوکران دادند ازگل گزنه ها گلاب زدند ولجنزارهای خواب آلود تهمت هرزگی به آب زدند! مس زنان آن زمان که ماه گرفت همچو جادوگران نقاب زدند! سبز پایان پیر مهر فریب کو به کو آمدند وباب زدند به زمین خاک مرده پاشیدند به سپیدار ها طناب زدند ... وبه سودای شرب اب حیات تا ابد خیمه در سراب زدند! 1358 "حبیب نی چی"

-- بدون نام ، Aug 28, 2009

تمام مشكلات مملكت كار دشمن است. سقوط هواپيماها ، گراني،گم شدن ميلياردها دلار پول، گشتن مردم توسط بيسجيان جان بركف! و ... اصلا" اين كشور را دشمن اداره مي كند . ما كه كاره اي نيستيم !

-- هاشم ، Aug 28, 2009

خدا تا كي بايد خجالت زده رفتار وگفتار ايشان باشيم .اي خدا صبرت چقدر است ؟مگر خودت نگفته اي كه اگر يك نفر به ناحق كشته شود مانند اين است كه همه كشته شده باشند ؟اللهم نشكوه عليك خدايا به توشكايت مي بريم

-- عليرضا ، Aug 28, 2009

جناب علیرضا. خدا کی این حرف را زده و اصلا خدا کی با شما و ما صحبت کرده؟ هر کس از راه رسید و گفت خدا آمد این را به من گفت و آن را به من گفت شما باور می‌کنید؟ ساده‌اید دوست من؟ هزاران دین و فرقه در دنیا به وجود آمده و هرکس مدعی است که خدا در گوشش این و آن را آمده گفته. این ساده‌اندیشی مال قرون وسطاست نه مال انسان امروزی که فهمیده باید از عقلش استفاده کند. فکر می‌کنید هر کس هرچیزی به عربی بلغور کرد یعنی خدا گفته. آخر این چه جور بی‌منطق‌بازی است من نمی‌فهمم. خدا اگر باشد یک پدیده برتری است که خود را به حد وحی فرستادن در مورد زندگی جنسی فردی به نام محمد در بیابان و نفرین کردن ابی لهب نخراشیده و ... تنزل نمی‌دهد. به اندیشه‌تان رجوع کنید لطفا.

-- خرد ، Aug 28, 2009

شرم باد بر رژیم منفور و پررو جمهوری اسلامی.
ببینید رژیم چه ماری را برای چنین روزهای وحشتناک ایران در آستین خود پرورش داده است.
احمدی احمدی ننگ به نیرنگ تو
خون جوانان ما میچکد از چنگ تو

-- احسان ، Aug 29, 2009

خوب این ...پررو راست میگه کار دشمنه چون رژیم آخوندی دشمن تمام زنان ومردان آزادیخواه ایرانی هستند وبا دشمنی هاشون مردم رو به خاک وخون کشیدن من فکر میکنم دوستان نه ناراحت بشن نه عصبانی چون این .... آشکارا اعلام کرده که خامنه ای ورژیم دشمن مردم هستند

-- .... ، Aug 29, 2009

واقعا منم ادمی به این پر رویی ندیدم ،چقدر آدم باید وقیح باشه که اینجوری در یک مکان مقدس بیاد و چرندیات سروهم کنه
واقعا سنگ پای قزوین پیشس شرف داره
اینا خودشون دارن مردم و جری میکنن
اینامیخوان مردم وضعشون از اینم که هست بدتر بشه

-- فاطمه ، Aug 29, 2009

گروهي دشمن به گروهي خس و خاشاك تجاوز كردند و آنها را مورد شكنجه قرار دادند.

-- محمود از گرمسار!؟ ، Aug 29, 2009

آقای احمدی نژاد شما با این سخنان فقط موجب نفرت بیشتر مردم می شوید. شما خودتان خوب می دانید که چه دسته گلی به آب داده اید. رئیس جمهور قانونی ما میر حسین موسوی است. والسلام.

-- حسین ، Aug 29, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)