تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

محمد ملکی «بازداشت» شد

همزمان با «بازداشت» محمد ملکی، اولین رئیس دانشگاه تهران بعد از پیروزی انقلاب در ایران، حسین کروبی و محمدجواد حق‌شناس مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی به دادگاه احضار شدند.

وب‌سایت موج سبز آزادی امروز شنبه به نقل از یک مقام آگاه گزارش کرد که نیرو‌های امنیتی صبح امروز محمد ملکی را در منزلش بازداشت کردند و وسایل شخصی وی را به همراه خود بردند.

ماموران با بازرسی کامل منزل این فعال ملی مذهبی، آن‌طور که وب‌سایت موج سبز آزادی نوشته است، کامپیوتر، دفترچه یادداشت، مدارک شخصی و ده‌ها جلد کتاب وی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

وب‌سایت موج سبز آزادی به نقل از یک مقام آگاه گزارش کرد که نیرو‌های امنیتی صبح امروز محمد ملکی را در منزلش بازداشت کردند و وسایل شخصی وی را به همراه خود بردند

علت بازداشت محمد ملکی از سوی مامورانی که اقدام به بازداشت وی کرده‌اند، اعلام نشده است.

آقای ملکی پیش‌ از این ۱۲ تیرماه ۱۳۶۰ دستگیر و به مدت پنج سال در زندان به سر برده بود. وی ۲۱ اسفند ۱۳۷۹ نیز در جلسه‌ای که نیرو‌های ملی مذهبی در منزل محمد بسته‌نگار شرکت کرده بودند، به همراه گروهی از رهبران این جریان سیاسی بازداشت شده بود.

وب‌سایت سحام‌نیوز هم گزارش کرده که شعبه ۱۳ بازپرسی کارکنان دولت، حسین کروبی و محمدجواد حق‌شناس مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی را به دادگاه احضار کرده است.
علت احضار این دو نفر مشخص نشده است.

روزنامه اعتمادملی که متعلق به مهدی کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات است، هفته گذشته به دستور دادسرای کارکنان دولت توقیف شد.

علت توقیف روزنامه اعتماد ملی، اصرار این روزنامه به انتشار «مطالب مجرمانه» عنوان شده است.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)