تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

جنتی خواستار بازداشت «ام‌الفساد» شد

احمد جنتی، امام جمعه موقت تهران از مسئولان قضایی خواست کسانی را که به گفته وی «ریشه فتنه و ام‌الفساد اغتشاشات اخیر» بودند، بازداشت کنند.

دبیر شورای نگهبان، گام اول «اجرای عدالت» در دوره جدید دستگاه قضایی را محاکمه «سران اغتشاشات اخیر» عنوان کرد.

وی به افرادی که آن‌ها را «حامیان سران آشوب‌ها» می‌داند، توصیه کرد دست از حمایت این افراد بردارند و آبروی خود را به خطر نیندازند.

آیت‌الله جنتی دلیل بازداشت نشدن این افراد «وصل بودنشان به جایی» دانست و ادامه داد: «با توجه به اینکه بازداشت‌شدگان در زندان می‌گفتند ما فریب خورده‌ایم چرا فریب‌دهندگان دستگیر نمی‌شوند؟»


وی با بیان این‌که اخباری مبنی بر تحت فشار بودن قاضی پرونده بازداشت‌شدگان اخیر به وی رسیده‌است، افزود: «عده‌ای پول دارند، رابطه دارند و از طریق این را ببین، آن را ببین کار خود را پیش می‌برند.»

در هفته‌های اخیر بسیاری از چهره‌های محافظه‌کار خواستار بازداشت و محاکمه میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد معترض به نتایج انتخابات شده‌اند.

آقای جنتی کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ را با اعتراضات اخیر مقایسه کرد و گفت: «همان کاری که در بیست و هشتم مرداد قبل از انقلاب شد را در این مقطع می‌خواستند در شکل دیگر اجرا کنند.»

آقای جنتی به افرادی که آن‌ها را «حامیان سران آشوب‌ها» می‌داند، توصیه کرد دست از حمایت «این افراد» بردارند

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: «کسانی که می‌خواستند انقلاب مخملی کنند فکر می‌کردند این روز هم مثل آن روز است البته با این‌که قضیه ۱۸ تیر را تجربه کرده بودند باز هم حماقت کردند.»

وی در عین حال به بدرفتاری با زندانیان در بازداشتگاه کهریزک اذعان کرد و گفت: «باید با خاطیان برخورد شود اعم از اینکه خاطیان، مسئولین، دست‌اندرکاران و یا مدیران باشند.»

بازداشتگاه کهریزک پس از انتشار اخباری مبنی بر جان باختن محسن روح‌الامینی، فرزند مشاور ارشد کاندیدای اصولگرا، محسن رضایی، در این بازداشتگاه، به دستور آیت الله خامنه‌ای تعطیل شد.

فرمانده ناجا خواستار پیدا کردن «سرمنشاء فتنه» شد
اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی نیز امروز با «فتنه» خواندن اعتراضات اخیر، گفت: «باید سرمنشاءها و کسانی که مسبب این فتنه‌ها هستند را پیدا کرد.»

وی با اشاره به اعترافات برخی بازداشت‌شدگان اخیر، ادامه داد: «این‌ها که اینقدر گفتند تقلب صورت گرفته، امروز شاهدیم که خود اعتراف می‌کنند که هیچ تقلبی نبوده‌است.»

در دو ماه گذشته شمار زیادی از معترضان به نتایج انتخابات بازداشت شده‌اند. میرحسین موسوی، مهدی کروبی و بسیاری از طرفداران این دو نامزد اصلاح‌طلب می‌گویند که در انتخابات اخیر «تقلب» صورت گرفته‌است.

طی هفته‌های گذشته «اعترافاتی» از برخی چهره‌های سیاسی و روزنامه‌نگاران بازداشت شده، مبنی بر سلامت انتخابات و «عدم وقوع تقلب»، منتشر شده‌است.

فرمانده انتظامی کشور، برخی اظهارات مبنی بر اینکه این اعترافات به زور گرفته شده‌است را رد کرد.
وی گفت: «در جریانات اخیر شاید ما مشکلاتی داشتیم، اما شجاعانه به آن‌ها اعتراف می‌کنیم و قرار نیست که همه چیز خوب باشد.»

وی ادامه داد: «در زمانی که جامعه دچار آشفتگی و ناهنجاری است، گناهکار و بی‌گناه صدمه می‌بینند و این دو از هم‌دیگر قابل تشخیص نیستند.»

فرمانده انتظامی کشور: قرار نیست که همه چیز خوب باشد

در جریان اعتراضات اخیر هزاران نفر از معترضان دستگیر شدند و شماری زیادی کشته و مجروح شدند.
مقامات رسمی جمهوری اسلامی تا کنون کشته شدن ۲۰ نفر را تایید کرده‌اند. چندی پیش اصلاح‌طلبان، فهرستی شامل مشخصات ۶۹ نفر از کشته شدگان را به مقامات رسمی ارائه کردند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان از کشته شدن حداقل ۱۵۰ نفر در ناآرامی‌های اخیر خبر داده‌است. برخی از دستگیرشدگان در بازداشتگاه‌های جمهوری اسلامی کشته شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بله شما شجاعانه حتا به محسن روح الامینی که از خودتان بود تجاوز کردید و بعد او را کشتید ، چه برسد به بچه های بیکس مردم را که نه تنها خودتان به آنها تجاوز جنسی کردید و بفرمان امامتان و امامانتان آنرا « فتح المبین » نام نهادید بلکه آنها را بدست سربازان حزب الله لبنان و حماس فلسطین دادید تا آنها نیز بدن پاک و مطهر بچه های مردم را فتح کننید. ای شرم بر آن آللهی که شما عبد اویید، ای شرم بر آن پیامبری که شما مومن بدین اویید و شرم بر آن امامی که شما شیعه ی اویید! کور خوانده اید ما شما را سرنگون خواهیم کرد. شما به خشنترین وجه فرزندان این ملک را با اذن و اجازه ی روحانیت کثیف به خاک و خون بکشید و ما ساکت بمانیم؛ شما به زن و مرد و پیر و جوان تجاوز جنسی کنید و ما ساکت شویم. ما شما را البته به چاه جمکرانی که همه در خانه داریم سرازیرتان خواهیم کرد. مرگ بر روحانیت، مرگ بر حکومت ننگین اسلام ناب محمد، مرگ بر اسلام. مرگ بر خامنه ای ...!

-- بدون نام ، Aug 21, 2009

آم الفساد حوزه های کرم گرفته ی ضد علم قم و نجف و کربلا و مشهد و اصفهان و تهران است. این کانون های فساد را بر خواهیم چید، شما را رسوا خواهیم کرد. شما بیشرفان عریان تاریخید. شما هم خود نامردید و هم پیرو نامردترین و بیشرفترینهایید. شاید شما کاری بسیار خوب انجام دادید که اینچنین عریان شدید تا همگنان و خصوصا آن اصلاحطلبانی که سالها سر مردم و سر خودشان را گرم اصلاحطلبی کردند این چنین بخود آمدند. آری شما که دور خامنه ای ... جمع شده اید همگیتان آدمکشید، نامردید و خوشبختانه مردم اینرا فهمیده اند. و شما را نابود خواهند کرد. مردم راه دیگری ندارند یا شما آنها را نابود خواهید کرد، و یا آنها شما را بزباله دانی تاریخ خواهند فرستاد. ولی چون ما بیشماریم شما را نابود خواهیم کرد. شما نامردانید. شما ام الفسادید.

-- یک زن از تهران ، Aug 21, 2009

خانم ها و آقایان. به نظاره چهره راستین دین مبین اسلام خوش آمدید. خلایق هرچه لایق.

-- انسان ، Aug 21, 2009

اعترافات تکان‌دهنده یک پزشک که پرده از یک تجاوز جنسی در زندان برداشت
آنچه می‌خوانید اعترافات یک پزشک متخصص است که پرده از یک تجاوز جنسی دیگر در زندان بر می‌دارد. متن این خاطره تکان دهنده که در وبلاگ شخصی این پزشک منتشر شده به شرح زیر است:


دکتر فاضلی که از جراحان به نام است دیروز صبح به من گفت دوست دارم امروز تو دستیارم باشی با کمال میل قبول کردم چون همیشه جراحی های خیلی سخت عروقی نورونی را انجام می داد و کلی نکته جدید در هربار دستیاری یاد می گرفتم اما این بار یک عمل ساده بود یک کیست مقعدی.

دکتر فاضلی احتمالا حوصله نداشت خودش عمل کند مرا به ظاهر دستیار کرده بود من به آرامی کیست را جدا کردم اما زمانی که خارجش کردم متوجه شدم کیست نیست و یک توده ی عفونی است و برای پاتو آنرا بسته بندی کردم دکتر بعد از عمل از من خواهش کرد که شخصا به آزمایشگاه بروم و جواب را بگیرم و به دکتر روحانی بگویم که نهایت دقت را بکنند چرا که این بیمار از بستگان دکتر هستند حالا فهمیدم چرا دکتر عمل به این سادگی را قبول کرده بی علاقه به آزمایشگاه رفتم وظرف را تحویل دادم و 40دقیقه ایی با دکتر روحانی گرم صحبت شده بودم که جواب آمد Chlamydia یک بیماری عفونی آمیزشی اما با این سطح خیلی عجیب بود سطح درگیری آنقدر زیاد بود که دکتر به جای درمان دارویی از جراحی استفاده کرده بود.به اتاق دکتر رسیدم و گفتم Chlamydiaاست دکتر بدون توجه به من گفت علی می دانی چرا امروز از تو خواستم که دستیار من باشی؟ بی مهابا گفتم چون در شان شما نبود دکتر لبخندی زد و گفت نه مثل همیشه اشتباه کردی-این بیمار از بستگان ماست که تازه از زندان آزاد شده می دانی این عفونت از چه راهی انتقال پیدا می کند؟برق از سرم پرید اولین موردی بود که می دیدم و خودم عملش می کردم گفت می خواهم با باقری لنکرانی تماس بگیرم و همه چیز را بگویم گفت حالا برو ببین وضعش چه طور است مات و مبهوت مانده بودم گفتم دکتر با چه کسی آمده است ؟خانواده اش خبر دارند؟گفت علی جان آرام باش هیچکس خبراز این موضوع تجاوز جز من و تو ندارد حتی خانواده اش .گفتم یعنی نگفته است؟بیچاره حتما خجالت کشیده.

گفت نمی دانم می خواهی هنگام ویزیت دکتر جعفری تو هم حضور داشته باش(دکتر فاضلی همیشه بعد از عمل بیمارانش را برای معاینه روانپزشکی به دکتر جعفری می سپارد)ساعت 6 دکتر جعفری آمد و به اتفاق به اتاق بیمار رفتیم چند سوال کرد که او هم یک سری جواب شکسته بسته داد ودکتر از من خواست که ایشان را تنها بگذارم نیم ساعتی بیرون ماندم وبیرون آمد گفت هیچ چیز یادش نمی آید می دانی یعنی چه دکتر؟گفتم عوارض بیهوشی گفت نه احتمالا * rohypnol گفتم دکتر مگر می شود آنقدر حالم بد شد که دکتر جعفری مرا به پاویون رساند و پرستار برایم آب قندی آورد گفتم دکتر چرا در حکومت اسلامی که این کار از مذموم ترین کارهاست همچین اتفاقی می افتد؟گفت ببین این عمل چند هدف را دنبال می کند 1-ایجاد وترس وارعاب در جامعه2- ایجاد خشونت و ترویج آن در جامعه:تصور کن در زندان با دست های بسته به شما تجاوز کنند و هیچ کاری نتوانی انجام دهی اکثر قریب به اتفاق افراد حاضرند بمیرند و این عمل با آنها انجام نشود پس در همین مرحله یا دست از جان می شویی و دیگر هیچ چیز برایت اهمیت ندارد جز انتقام یا اینکه دیگر هیچوقت جرات و جسارتی برایت باقی نمی ماند که هردو از عوامل خشونت هستند و از طرف دیگر تاثیری که روی اطرافیانت می گذارد این است که تصور کن بچه تورا کسی بکشد ممکن است از قصاص او بگذری اما اگر بفهمی کسی به فرزندت تجاوز کرده تحت هیچ شرایطی حاضر نمی شوی شخص را ببخشی حتی به قیمت مرگ یادت باشد که خشونت عامل نابودی جنبش های مدنی صلح آمیز است سردمداران حکومت هر کاری می کنند تا بتوانند احساسات جامعه را جریح کنندوپس از آن مردم دست به حرکات خشونت‌آمیز بزنند تا مجوزی بگیرند برای بستن مردم به گلوله.


اما اتفاق جدی تری که برای شخصی که به او تجاوز شده است می افتد از او یک فرد افسرده و منفعل می سازد تجاوز شکستن و خردکردن افرادی است که باشکنجه‌های معمول خرد نمی‌شوند که معمولا این افراد انسانهایی هستند که از لحاظ روحی بسیار قوی هستندو معمولا اگر این افراد تحت درمان دارویی قرار نگیرند خودکشی می‌کنند چرا که دایم در این فکر هستند که از حرمت شرف خودشان نتوانسته اند دفاع کنند و از طرفی با منفعل شدن آنها نظام را تهدید نمی کنند و تازه ثابت کردن این موضوع از همه چیز سخت تر است چرا که هم تشخیص تجاوز جنسی به عهده پزشک قانونی است که در انحصار دولت است وهم به دلیل گذشت زمان به علت نبود علامت مثبت تقریباً غیرممکن است.و جالبتراینکه بیشترافراد مایل به معاینه پزشکی، بازجویی پلیس و رسیدگی دادگاه نیستند. و از طرف دیگرامران فقط بر اساس شهادت گواهان محکوم نمی‌شوند و باید مدارک تأیید کننده از دیگران کسب شود. مدارک مربوط به اثبات دخول، هویت تجاوز کننده و... .به دکتر فاضلی زنگ زدم و شرح ما وقع را گفتم و گفتم که می‌خواهم این موضوع را منتشر کنم اما گفت فعلا دست نگه دارم تا نه سر خود را به باد دهم نه سر بیمارم را به قول حمید شب خیز آقا داستانی شده ها و چه می‌کنه این محمود چی توز

آدم تو این مملکت چیزهایی رو می‌بینه که واقعا اگر بمیره کمه امروز با دکتر فاضلی قرار دارم می خوام پیشنهاد بدم یه نامه بنویسیم راجع به این موضوع به رییس مجلسی که می گه تجاوز جنسی اتفاق نیافتاده و امضای تمام پزشک‌هایی که می‌شه رو بعد از معاینه بگیرم دعام کنید. هرچند که اگر این قرص رو داده باشن به این بازداشتی ها خیلی سخته ثابت کردنش چون نهایتا تا 72 ساعت در ادرار قابل شناساییه اما حداقل یه مورد که دست خودمونه هست.
ضمننا اگر آشنایی دارید که تازه از زندان آزاد شده حتما پست بعدی رو بخونید و اگر حتی گفت بهش تجاوز نشده حتما کارهایی که گفتم رو انجام بدید چون اگر بهش روهیپنول داده باشن هیچی یادش نمی یاد

*rohypnol:روهیپنول یا روفیز دارویی است از خانواده داروهای خواب آور و از طبقه ی پام ها با قدرتی بسیار بالاترکه به دلیل تاثیرات بسیار قوی و طولانی که این دارو در خاموش سازی مرکز سیستم عصبی اعمال می کند به " داروی تجاوز " معروف است.عوارض این دارو استفراغ ، توهم ، دشواری در تنفس ، کما فراموشی کامل اختلال در تکلم و یا حتی مرگ را ممکن است در فرد ایجاد کند (منبع rxlist)

منبع: وبلاگ یادداشت‌های یک پزشک

-- فریاد ، Aug 21, 2009

اگر دنبال ام‌الفساد هستند باید خامنه ای و احمدی نژاد و دارودسته حقیرشون را محاکمه کنند.

-- sasan ، Aug 21, 2009

ام الفساد کل دم و دستگاه جمهوری اسلامی است

-- زیبا ، Aug 21, 2009

بدون تفسیر
دکتر محمد برقعی:
با زور دهان گویندگان را می‌توان بست و قلمشان را می‌توان شکست، اما با زور جلوی ثبت در تاریخ را نمی‌توان گرفت. جنایاتی چنین با گذر زمان هر روز اثری وسیع تر و عمیق تر بر اذهان می‌گذارند. آیا گذر زمان توانست لکه ننگ جنایات مسیحیان اروپایی در آفریقا و جهان را از دامن مسیحیت یا فرهنگ اروپا پاک کند؟ یاد دزدی‌ها و کشتن‌ها با گذر زمان رنگ می‌بازند، اما یاد مفاسد اخلاقی برای همیشه در خاطره مردم می‌ماند و همانگونه که دیدیم ننگ آن دامن تمام مقامات دینی و دولتی را که حتی سکوت کرده‌اند را خواهد گرفت.

-------------
پانویس‌ها:
1ـ فیلم مستند مصاحبه با خانم آل کنعان ساخته رضا علامه زاده را در یوتیوب می‌توانید ببینید
2ـ مصاحبه خانم مارینا نعمت با برنامه شباهنگ صدای آمریکا 14 آگوست 2009 .

موسی

-- بدون نام ، Aug 21, 2009

ام الفساد را دستگیر نکنید ، اعدام اش کنید . ام الفساد = خامنه ای

-- بدون نام ، Aug 21, 2009

ریشه ام‌الفساد در جهان، تو وامثال گدایان و جیره خواران و مفت خورارانی است که با دین و مذهب خود موجوداتی را خلق کرده اید که از تجاوز و شکنجه و رنج و سپس کشتن هم نوعان خود لذت می برند.
تولید موجوداتی درنده که در طول تاریخ کره زمین مانند آن یافت نمی شود. دین و مذهب و خدایی که شما خلق کرده اید، یکی از خطرناکترین موجودات برای بشریت است. این موجود خطرناک ١٠٠٠ سر را باید هر چه زودتر نابود کرد. هر سراین موجود وحشتناک خونخوار متعلق به یک نهاد نظام اسلامی است; دفتر ولایت، شورای نگهبان، خبرگان، مجمع تشخیص، مجلس اسلامی، سپاه، بسیج، نهادهای امنیتی، کیهان، سیما و صدا، بازار، حجره ها و فیضیه ها، قوه قضائیه، قوه مجریه، و...... نفوذ کرده اند و مشغول نابودی کشور و مردم هستند. این شاید به یک داستان و یا یک فیلم تخیلی شبیه باشد، یک حیوان عظیم الجثه
با هزاران سر و پا و دست که بعد از ١٤٠٠ سال از زیر خاک به بیرون آمده و گشنه و تشنه همه چیز است. باید به هالیود ساختن این داستان را به صورت یک فیلم که بشریت و حیات را دراین کره تهدید می کند و خواهان نابودی آن است پیشنهاد کرد! نابودی این کره خاکی می تواند با دسترسی این موجود وحشتناک اسلامی به بمب اتم خاتمه یابد.
موجودی بنام نظام اسلامی،

-- Nezam Eslami ، Aug 22, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)