تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
مهدی کروبی:

نمی‌توان جنایت‌ها را کتمان کرد

مهدی کروبی نامزد معترض به نتیجه انتخابات گفت که نمی‌تواند به بهانه حفظ نظام، «جنایت‌هایی» که علیه مردم صورت گرفته را «نادیده» بگیرد، چرا که روزی «حقایق» آشکار خواهد شد.

موضع آقای کروبی در پاسخ به نامه امروز چهارشنبه حسین شاهمرادی، برادر همسر ترانه موسوی که گفته می‌شود در کانادا به سر می‌برد، اتخاذ شده است.

آقای شاهمرادی در نامه‌ سرگشاده‌ای که در روزنامه جام‌جم منتشر شده، از مهدی کروبی به خاطر افشای گفته‌های وی در خصوص ماجرای ترانه موسوی انتقاد و او را به «عهدشکنی» متهم کرده است.

ماجرای ترانه موسوی از آنجا آغاز شد که دبیرکل حزب اعتماد ملی در پاسخ به حملاتی که به خاطر «افشای» تجاوز‌ها به برخی از دختران و پسران در بازداشتگاه‌ها به وی شد، پرده از «سناریویی» برداشت که به گفته وی «جعلی» است.

«شما بهتر می‌دانید که باجناق گرامی شما جناب آقای طائب که وارد این معرکه شده است، در گذشته نیز سوابق و تجربیاتی از این قبیل در وزارت اطلاعات داشته‌اند»

آقای کروبی گفت که دو زنی که تلویزیون ایران آنها را مادر و خواهر ترانه موسوی معرفی کرده، «هیچ ارتباطی با دختری که با همین نام مورد تجاوز قرار گرفته و جسد سوخته‌اش در حوالی شهر قزوین پیدا شده، ندارند.»

ترانه موسوی بنا بر برخی گزارش‌ها در هفتم تیرماه، مقابل مسجد قبا در تهران دستگیر شد و چندی بعد اعلام شد که پس از «تجاوز» کشته شده و «جسد سوخته‌اش» در حوالی شهر قزوین پیدا شده است.

تلویزیون ایران در واکنش، با تهیه برنامه‌ای ضمن تکذیب این گزارش‌ها به نقل از خانواده دختری که هم اسم ترانه موسوی است، اعلام کرد که وی زنده است و در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند.

آقای کروبی ۲۵ مرداد ماه در واکنش به چنین گزارشی گفته بود، دختری که در گزارش تلویزیونی، اعلام شده زنده است و در حال حاضر در کانادا زندگی می‌کند، «عروس خانواده‌‌ای نسبتا» سرشناس است.

کروبی می‌گوید که طائب در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی، به خاطر «همین رفتار و عملکردش» از وزارت اطلاعات «اخراج» شد

به گزارش سحام‌نیوز، این نامزد معترض به نتیجه انتخابات امروز چهارشنبه برای نخستین‌بار فاش کرد که حسین شاهمرادی، برادر همسر ترانه موسوی (ساکن کانادا) داماد سید علی‌اکبر حسینی، روحانی مشهور و نماینده پیشین مردم تهران در مجلس بوده و با حسین طائب فرمانده نیرو‌ی مقاومت بسیج، باجناق است.

مهدی کروبی در بخش دیگری از نامه خود، حسین طائب را یکی از «طراحان نمایش ترانه موسوی» معرفی کرده و خطاب به آقای شاهمرادی نوشته است: «شما بهتر می‌دانید که باجناق گرامی شما جناب آقای طائب که وارد این معرکه شده است، در گذشته نیز سوابق و تجربیاتی از این قبیل در وزارت اطلاعات داشته‌اند.»

او گفته که آقای طائب در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی، به خاطر «همین رفتار و عملکردش» از وزارت اطلاعات «اخراج» شد.

مهدی کروبی تاکید کرد که نمی‌تواند «جنایتی که در حق این مردم شده است را نادیده» بگیرید و این «خواست پروردگار بوده که این جنایات برملا شود تا عاملان آن مجازات گردند.»

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
روایت کروبی از ماجرای ترانه موسوی

نظرهای خوانندگان

درود بر کروبی این انسان شجاع و نترس

-- moosa ، Aug 19, 2009

"به گزارش سحام‌نیوز، این نامزد معترض به نتیجه انتخابات امروز چهارشنبه برای نخستین‌بار فاش کرد که حسین شاهمرادی، برادر همسر ترانه موسوی (ساکن کانادا) داماد سید علی‌اکبر حسینی، روحانی مشهور و نماینده پیشین مردم تهران در مجلس بوده و با حسین طائب فرمانده نیرو‌ی مقاومت بسیج، باجناق است."

che nokateh jalebi dareh kashf mishe!
jallalkhalegh!ajab doreh zamonehii shdoeh

-- tannaz ، Aug 20, 2009

((اذا جائکم فاسق بنباء فتبینوا )) آنچه که تا کنون از تاریخ گذشته و معاصر در زمان دیکتاتور و جلادهای همچون استالین و صدام اطلاع دارم بخاطر نمیاورم که جانی خوانده یا شنیده باشم در زندانهای آنها به کسی تجاوز به عنف شده باشد و لی در زندان ولی سفیه آیت آ.....؟؟ خامنه ای این کار انجام میشود و وقتی یکی از سران گذشته این نظام وجود چنین امری را اعلام میکند سران فعلی نظام بدون هیچ گونه تحقیقی سریعا رد میکنند و شروع به جوسازی و یاوه گوئیهای مزخرف توسط بعضی از ائمه جمعه مزدور حقوق بگیر و بعضی افراددیگر علیه حجه الاسلام کروبی مینمایند در حالی که قرآن مجید می فرماید حتی اگر انسان فاسقی برای شما خبری بیاورد در مورد آن تحقیق کنید (( اذا جائکم فاسق بنباء فتبینوا)) . ولی آیت.....؟؟ خامنه ای فکر میکند این روش بنفع حکومت و نظام وی است حال آنکه در بلند و نیز میان مدت و شاید کوتاه مدت این روش سبب خواهد شد که حکومت باصطلاح اسلامی وی سرنگون شود. چه بموجب شرع و نیز قانون مدنی ایران سفیه را اینگونه معرفی میکند که تصرفات او در اموال و حقوق مالی خود عقلائی نباشدبنابراین حق تصرف در اموال خود را ندارد . زیرا اگر اجازه تصرف به وی داده شود آنها را از بین میبرد .حال شما را بخدا قسم آیا تصرفات آیت ا.....؟؟ خامنه ای در جان و ناموس این 60 میلیون جمعیت عقلائی است ؟ یا بنظر شما جان ناموس و نیز قباحت تجاوز به عنف به پسران و دختران در زندانهای او ارزش آن کمتر از اموال و حقوق مالی متعلق به خود فرد دارد؟. بعد از این همه تکذیب ها و یاوه گوئیهای یه حجت الاسلام کروبی . وی به سران سه قوه ودادستان کل اعلام کرده است که حاضر است مدارک مسندی که ارتکاب این جنایتها را تابت میکند در اختیار آنها قرار دهد . پس چرا جواب نمیدهند و این سکوت مرگبار برای چیست ؟ غیر از اینست که این امر ثابت میکندکه آقایان دارند قبول و اقرار میکنند که این جنایات بصورت وسیع ارتکاب یافته است ؟؟؟ . سید مهدی علوی

http://www.youtube.com/user/doostdaremellat#play/uploads/4/4mrDv_MjwM8

-- مهدی ، Aug 20, 2009

وقتی که آقایان مهدی نحوی رااززندان رهامی کنندودرتهران پارس به گلوله می بندندوآن وقت بعنوان عامل بمب گذاری درحرم امام رضامعرفی میکنند وحتی مادر این بخت برگشته راروی جنازه فرزندش حاضر می نمایند برای اینکه مصلحت نظام ایجاب می کند.وبعدهامعلوم می شود که عامل بمب گذاری فرددیگری است بنام رمز یوسف .پیدانمودن یک ترانه موسوی که کارراحتی است.

-- ابراهیم ملکی ، Aug 20, 2009

.....هیچ کسی واسه ما یک پاپاسی کار نکرد یه ازاون خوش غیرتا ذره ای کردار نکرد چه جنایت ها که اون ناکس دیندار نکرد تاسوارخرخود شد خرکس بار نکرد باز بگو مشروطه ازما چرا بیزار شده!"علامه دهخدا مشتی اسمال""حبیب نی چی"

-- بدون نام ، Aug 20, 2009

ايشان گفته در زمان رييس جمهور وقت و تا آنجا كه من اطلاع دارم منظورش آقاس هاشمي رفسنجاني است . در زمان وي كه فلاحيان وزير اطلاعات بود طايب با نام مستعار ميثم معونت او را عهده دار بود و با اصرا هاشمي مجبور به بركناري او شد و بلافاصله دفتر رهبري او را جذب و مشغول بكار كرد.

-- بدون نام ، Aug 20, 2009

از الان میشه اون طائب وامثالشو دید که بدست مردم گیرافتادن و در حال گریه و زاری و التماسن.
دم کروبی گرم واسه شهامتش.

-- امیدوار ، Aug 20, 2009

با سلام در بغداد و در کاظمین، کربلا و نجف اعلامیه ای در افشای دست داشتن سپاه پاسداران در انفجارهای عراق منتشر شده است. در این اطلاعیه که عکسی رنگی و یا سیاه و سفید ولی بسیار فجیع نیز از انفجار در آن است آورده شده که برای انحراف افکار عمومی ایران و جهان حکومت اسلامی این انفجار ها را دامن می زند. در این اعلامیه که به امضای تنی چند از روشنفکران عراق انتشار یافته از حکومت ایران خواسته شده دست از کشتن عراقیها بردارد.

-- بدون نام ، Aug 20, 2009

مسلمان کیست و مسلمانی کجاست؟

اطمینان ما به نامسلمانی کودتاچیان و رهبرانشان به جای خود این مطلب بر همگان اشکار و حتی مراجع تقلید و فقهایی که علم و دانش فقهی بیشتری از این ظالمان و خصوصا از ایت الله رهبر قلابی یک شبه دارند به نوعی بر این موضوع تاکیدکرده اند. از ایت الله سیستانی و منتظری گرفته تا ایت الله بیات و صانعی و غیره.
امروز ٢٩ مرداد خبری در یکی از روزنامه های چاپ پاریس خوندم که بد جوری متاثرم کرد:
Le Parisien 20/08/2009.
در یکی از روستاهای فرانسه دو نفر از ارازل و اوباش توله سگی اواره و بی صاحب را جهت سرگرمی با بنزین میسوزانند. مردم دهکده پس از اطلاع از این امر برافروخته شده و دست به تظاهرات زده تا حق این موجود مظلوم از بین نرود و همگی با کمک شورا و رییس شورای روستا خواستار دستگیری مجرمان و حتی انتقام جویی میشوند.
حال در کشوری که ادعای مسلمانی دارد و رهبرش ادعای ولی مسلمین دارد و حتی یکی از عاملین کودتا خدا میشود نه تنها به دختری معصوم تجاوز میشود بلکه جسدش را میسوزانند معترضین را کتک میزنند و از هر نوع دادخواهی جلوگیری میکنند. ماجرای ترانه موسوی تنها یکی از ننگهای این نظام مستبد کوتاچی هست و هر روز که میگذرد یکی یکی فاجعه هایی که بر جوانان و زنان و مردم مظلوم این مملکت میگذرد بیشتر اشکار میشود.
حال پرسش من این است مسلمان کیست؟ روستاییان بی ادعای فرانسوی یا کودتا چیان و رهبران پر مدعای نظام اسلامی؟

به امید پیروزی حق بر ناحق!!

پایان خبر:
دو نفر ارازل و اوباش فرانسوی دستگیر شده و قرار است با حظور موکلین خود محاکمه شوند.
توله سگ بی صاحب با وجود سوختگی زیاد نجات یافته و در بیمارستان است. دیگر بی صاحب نیست و روستاییان دیگر او ا تنها نخواهند گذاشت

-- NAM ، Aug 20, 2009

عكسی را كه به این خواهر و مادر نشان میدهند عكس یك «ترانه موسوی» دیگر هست كه در كانادا زندگی میكند و هیچ ارتباطی به این «ترانه موسوی» كه شهید شده ندارد. سند ویدئو : http://www.youtube.com/watch?v=vUq7x_PlhRc

-- منصور ، Aug 20, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)