تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هشدار آیت‌الله خامنه‌ای به کشور‌های غربی

آیت‌الله علی خامنه‌ای به رهبران کشور‌های غربی هشدار داد که مراقب اظهارات و رفتار‌های «خصمانه» خود در خصوص ایران باشند.

آقای خامنه‌ای امروز دوشنبه سران این کشور‌ها را تهدید کرد که ایران، رفتار‌های «مداخله جویانه» آنها را محاسبه خواهد کرد که «قطعاً در آینده روابط جمهوری اسلامی با آنها تأثیر منفی خواهد داشت.»

این برای سومین بار پس از برگزاری انتخابات در ۲۲ خرداد ماه است که آقای خامنه‌ای به صراحت کشور‌های غربی را به «مداخله» در امور ایران متهم می‌کند.

رهبر جمهوری اسلامی در جدید‌ترین اظهارات خود بار دیگر، رهبران کشور‌های غربی را متهم کرد که «ضمن تشویق به اغتشاش‌گری، مردم ایران را اغتشاش‌گر معرفی» کرده‌اند.

آقای خامنه‌ای اظهار داشت که معرفی مردم ایران در رسانه‌های «آمریکایی و اروپایی تحت سلطه صهیونیست‌ها»، به عنوان «اغتشاش‌گر»، اهانت به مردم ایران است.

تلویزیون جمهوری اسلامی بارها در گزارش‌های مختلف، معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را «اراذل و اوباش و اغتشاشگر» معرفی کرده است

وی همچنین رهبران و رسانه‌های کشور‌های غربی را متهم کرد که پس از انتخابات قصد داشتند میان مردم اختلاف بیندازند که تا «حدی هم موفق» شدند، اما مردم «توطئه» آنها را خنثی کردند.

به گفته آقای خامنه‌ای، اختلاف‌ها خانوادگی در جمهوری اسلامی ارتباطی به بیگانگان ندارد و مسئولان، در مقابل دشمنان، همیشه «یک‌کلام» هستند.

رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به رهبران غربی گفت که تصور نکنید اگر از جریانی در ایران حمایت کردید، آن جریان‌ها «به شما متمایل» خواهد شد.

آقای خامنه‌ای افزود که «دروغگویی» کشور‌های غربی برای مردم ایران «آشکار» شده است و آنها می‌دانند که «هدف شما ایجاد بدبینی میان مردم و نخبگان و ادامه کینه‌ورزی نسبت به نظام اسلامی است.»

وی در ادامه سخنان خود به اعتراض‌ها پس از نتایج انتخابات اشاره کرد و گفت که «افسردگی و ناراحتی» کسانی که در این انتخابات بازنده شده‌اند، «طبیعی» است و به معنای «اغتشاش‌گری» نیست.

آقای خامنه‌ای اظهار داشت که در این جریان «مبادا دشمن را با دوست اشتباه بگیریم و دوست را بخاطر یک خطا دشمن به حساب بیاوریم.»

اظهارات رهبر جمهوری اسلامی در حالی ایراد می‌شود که برخی جریان‌های سیاسی از وی به خاطر حمایت از محمود احمدی‌نژاد انتقاد کرده‌اند.

آقای خامنه‌ای اظهار داشت که معرفی مردم ایران در رسانه‌های «آمریکایی و اروپایی تحت سلطه صهیونیست‌ها»، به عنوان «اغتشاش‌گر»، اهانت به مردم ایران است

تلویزیون جمهوری اسلامی نیز بارها در گزارش‌های مختلف، معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری را «اراذل و اوباش و اغتشاشگر» معرفی کرده است.

آقای خامنه‌ای ۲۳ خرداد ماه پیش از اعلام نتایج انتخابات از سوی وزارت کشور، نخستین فردی بود که با انتشار اطلاعیه‌ای، احمدی‌نژاد را با ۲۴ میلیون رای پیروز انتخابات معرفی کرد.

وی بعد‌ها در سخنرانی‌های دیگری اعلام کرد که قاطعانه از نتیجه به دست آمده دفاع می‌کند و هرگز دستور «ابطال» انتخابات را صادر نخواهد کرد.

آقای خامنه‌ای در جریان سخنرانی خود در نماز جمعه ۲۹ خرداد ماه از نامزد‌ها خواست که هواداران خود را به خیابان‌ها نکشانند که در این صورت مسئولیت عواقب آن، متوجه خود آنها خواهد بود.

در واکنش به اظهارات آقای خامنه‌ای، ۳۰ خرداد ماه معترضان به نتایج انتخابات در سطح برخی خیابان‌های شهر تهران دست به راهپیمایی زدند که با دخالت نیرو‌های پلیس و لباس شخصی به خشونت کشیده شد.

در این خشونت‌ها تعدادی کشته و صد‌ها تن دیگر زخمی و بازداشت شدند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خامنه‌ای!‌ از دخالت در امور فلسطین، افغانستان، عراق و لبنان و... دست بردار. مردم آنجا دوست ندارند تو در آنجا دخالت کنی. این کار را بکن تا کشورهای غربی تغییر رفتار تو را ببینند. در این که شما دشمن ملت ایران هستید هیچ شکی نیست. شما باید از ایران بیرون بروید. شما لیاقت مقامی را که در آن هستید ندارید. نوچه‌ی شما هم همین طور!

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

این دهان گشاد را که از آن تنها دروغ و فتنه و هذیان بیرون می آید، ببند! زبان تو، زبان فریب و خشونت و کشتار است.
سکوتیان،

-- Sukot ، Jul 6, 2009

شکر اضافی خورده!!
زندگی برایش تلخ هم می شود!!

-- مسعود از پارس ، Jul 6, 2009

همانطور که در این متن دیده می شود رهبر نظام جمهوری اسلامی را نظام اسلامی خوانده اند.
یعنی تمام شد رفت.

-- امیر هوشنگ ، Jul 6, 2009

پدرجان،
نقل است روزی شخص کریح المنظری کودکی را در آغوش گرفته بودو طفل از فرت وحشت گریه سر داده بود.
در این حال شخص کریح المنظر متناوباً به کودک دلداری میداد که "نترس من اینجا هستم"!!!
عاقلی بر ایشان گذر کرد و فقان کودک و سخن شخص کریح المنظر را بدید گفت "مشکل خو تو هستی، طفل بر زمین گذار ماجرا خاتمه می پذیرد"
حال نقل ماجرای مردم ایران و جناب رهبر است، پدرجان اتش بیار معرکه خود تو هستی، لطفاً از میان برخیز.......

-- زوربای یونانی ، Jul 6, 2009

(آقای خامنه‌ای اظهار داشت که معرفی مردم ایران در رسانه‌های «آمریکایی و اروپایی تحت سلطه صهیونیست‌ها»، به عنوان «اغتشاش‌گر»، اهانت به مردم ایران است.)

خیر اقا بودن خود جنابعالی بعنوان رهبر ج.ا.ا. بزرگترین اهانت تاریخی به مردم صبور ایران است!باور نمیکنید این را به انتخابات ازاد مردم ایران بگذارید!

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

بد نیست این شخص یک هشدار هم به خودش بدهد!

-- یک دوست ، Jul 6, 2009

رسانه های خارجی با گفتن اغتشاش گر واقعاً به ملت ایران اسلامی توهین کرده اند ،باید میگفتند« خس و خاشاک» آنوقت برایشان صلوات هم میفرستاده می شد.

-- شاهد ، Jul 6, 2009

...در هر حال تا حال فقط دیکتاتور بزرگی بود و از این به بعددیکتاتور مالیخولیایی بزرگی هست.
به هر حال رفتنی است و این چهره زشت جز در خاطرات تلخ ما باقی نخواهد ماند.

-- Nam ، Jul 6, 2009

منم می گم ...به فکر آینده خودتو آخرتت باش!

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

بنا بر یک خبر موثق در مدت چهار ساعت 37 دقیقه پس از برقراری ارتباتک پیامکی مابایل دوملیون نهصد و سی هزار توهین به اسلام و به روحانیت از موبایلها مخابره شده است. برای همین موبایلها را دوباره قطع کرده اند. بیشتر این فحش ها به خود رهبری و شورای نگهبان بوده. مردم با پس و پیش کردن حروف شورای نگهبان آنرا شورای ...انبان نامیده اند. البته شاید برای زمانه این گونه شورای انتصاب احمدی نژاد را نامیدن توهین باشد ولی آنها شب و روز بر ما مرگ و نفرین و فحش رکیک می بارند. حالا بگذارید مردم هم چنین بگویند. در هر حال شاید در سرتاسر دوران تاریخ نوشته شده و نانوشته ی ما رهبری با این همه نفرت در ایران نبوده باشد.

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

خامنه ای حالا از در فریب و نیرنگ صحبت میکند یعنی خدعه میکند. نه این چیزها دیگر اثری ندارد و شما دیگر طرفی از این صحبت هانمیبندید و باید با حکومت بر ایران خداحافظی کنید و مردم جواب شما را داده اند. کسانی را که تظاهرات مسالمت آمیز طبق قوانین خود شما انجام داده اند را به گلوله بسته اید و بعد از درگیری در میان خانواده صحبت میکنید. چگونه است که فردی را به هر اتهامی اعدام میکنید چون میگوئید برای جامعه مضر است مگر او جزئی از خانواده نیست؟ حال آنکه اگر حکومت (خامنه ای و سران سپاه) به کشتار مردم دست زد به طریق اولی باید به زیر کشیده شود. نه دیگر جنگ در خانواده نیست اینبار جنگ بین کفر و ایمان است و حکومت شما نمونه های زیادی از عملکرد امویان را در این سالها نشان داده است. نه دیگر بازی تمام است و من ایمان آوردم که شما به قیامت اعتقاد ندارید و به باور من در خلوت خودتان این مسائل را به سخره میگیرید.

-- از مردم ، Jul 6, 2009

مردم ایران به زودی تو ورژیم تو را به زباله دانی تاریخ سرنگون خواهند کرد. در ان روز تو و اخوندهای فاسد تو را همین مردم محاکمه خاهند کرد. سر نوشت صدام در خانه ات زانو زده است.

-- tvasoli ، Jul 6, 2009

میگن یارو را تو ده راه نمیدادند/ سراغ خانه کدخدا را میگرفت.حالا حکایت علی ... که تو مملکت خودش دیگه کسی حرفشو نمیخوانه داره برای خارجی ها خط و نشون میکشه.

-- jolien ، Jul 6, 2009

عاقلان دانند . یک نخ بدور انگشت دست ببندید چند لحظه بعد انگشت سیاه و کرخ میشود و اگر نخ را باز نکنیم انگشت بدلیل نرسیدن خون از کار می افتد . حال از این آقا و سایر هم پالکی هاشان که عمامه به ان بزرگی را بدور سر خود پیچیده و از رسیدن جریان خون بمغز خود در تمام طول عمر جلوگیری میکنند چه توقعی دارید و از آنها بدتر پیروانشان که دل به رهنمودهای این آسیب دیدگان مغزی بسته اند . تنها راهکار ما این بزیر کشیدن زهاکیان و دادگری آنها در یک دادگاه جنایت علیه بشریت میباشد .

-- جهانگیر آرشید ، Jul 6, 2009

خیلی عجیبه! اما این رسانه های حکومتی خود ایران بودن که تظاهر کنندگان را اغتشاشگر نامیدند!

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

خامنه اي تشنه قدرت است و براي نگه داشتن ان حاضر است تمام ايرانيان را فدا كند و متاسفانه مزدوران زياذي هم دارد من ديروز يكي از روستا ها همدان بودم تمام اهالي روستا براي سلامتي ايشان دعا ميكردند تا اين جماعت هست خامنه اي هم هست بي خود نيست كه ايشون چنين عربده مي كشند

-- بدون نام ، Jul 6, 2009

ايشان و رئيس جمهور منتخبشان بايستي يک گروه کمدی تشکيل دهند. همه اين حرف ها از روي استيصال است. پايه هاي ج.ا. به لرزش افتاده. ديگر کسي براي حرف هاي رهبر تره هم خرد نمي کند. براي همين است که بايستي اين اراجيف را سر هم کند و گناه را سر قدرت هاي غيبي بياندازد.

-- محمد ، Jul 6, 2009

بابا تو دیگه خیلی دلت خجستست....!!!!
خوشا آنان که هر و نر ندانند...
خوشا آنانکه اشتر میچرانند...
حالا هی ...نطق میکنی که چی؟ بگی کم نیاوردی ...نه داداش دیگ اون ممه رو لولو برد...ده ساله که برده...منتها فرصتیه که حضرت حق بهت داد بر مبنای سنن الهی تا پیمونت پر شه ..وقتی هم که پر شد ..
بیچاره آنکس که بالاتر نشست...
لاجرم استخانش سخت تر خواهد شکست

-- مبینا ، Jul 6, 2009

به بدون نامی که از آخرت برا خامنه ای حرف زده!
آقاجون اونا میدونن که هیچ آخرتی نیست! آخرت ماخرت برا ما خوبه که خر بشیم و برا آقایون رکاب بدیم!
همین زمونه ایها هم اگر به آخرت فکر میکردن که اینقده سانسور نمی کردن. هر کسیم یه چیزی رو سانسور میکنه. بزعم خودشم کارش خوبه. باباب من از دیروز یه نظر داده هنو تو نوبته ! حالا شد!!!

-- بدون نام ، Jul 7, 2009

اي مگس عرصه سيمرغ نه جولنگه توست

-- محمد ، Jul 7, 2009

واقعاً که احمدی نژاد دروغ های بسیار بزرگ را مثل آب خوردن گفتن و ریاکاری را به جزوی از دین بدل کردن از پیشوای بزرگ خامنه ای آموخته. مرحبا که پیش استاد خوب درس پس می دهد.

-- حسین ، Jul 7, 2009

افسوس که در نهایت امر افرادی مثل موسوی کروبی به نظام کریه اسلامی پایبندند و به همین دلیل . جنبش مردمی که هیچ ربط و رابطه ای با خارج / بغیر از ایرانیان/ نداشت تا حدی سرکوب شد/ خاموش نشده و نمیشود/ وگرنه همه ی این ...دروغگوی مفتخوار تا حالابه درک واصل شده بودند هرچند راهی برایشان باقی نمانده و همه به زودی شاهد پیروزی جنبش ازادیخواهانه ملت ایران خواهیم بود

-- shkar ، Jul 7, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)