تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

قطبی سرمربی تیم ملی ایران شد

افشین قطبی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام مذاکرات نهایی بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری نیمه‌رسمی فارس، مهدی حاجی‌باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی امروز پنج‌شنبه با حضور در فدراسیون فوتبال ایران و پس از انجام مذاکرات نهایی با علی کفاشیان رئیس فدراسیون و مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون در این زمینه به توافق نهایی رسیدند.

بنا بر این گزارش آن‌ها قراردادی را در همین زمینه امضا کردند تا افشین قطبی تا پایان جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به کارش ادامه دهد.

آقای حاجی‌باقر در این زمینه اظهار داشت: «توافق فعلی ما با فدراسیون برای مربیگری قطبی در تیم ملی تا پایان جام ملت‌های آسیا است، اما همین قرارداد قابل تمدید تا مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ نیز است.»

توافق فعلی برای مربیگری قطبی در تیم ملی تا پایان جام ملت‌های آسیا است

وی ادامه داد: «ما با تعامل خوب تاج و کفاشیان توانستیم به این توافق نهایی برسیم و باید از هر دو آنها تشکر کرد.»

پس از رایزنی‌های صورت گرفته بر سر مبلغ قرارداد که طرفین برای دو سال فعالیت اختلاف زیادی داشتند، در نهایت گفته می‌شود قرار است افشین قطبی برای این دو سال مبلغی نزدیک به ۸۰۰ هزار دلار دریافت کند.

بر پایه توافق میان طرفین، دستیاران افشین قطبی ایرانی خواهند بود و او حق دارد دستیارانش را انتخاب کند. ضمن این‌که حضور مربی خارجی در کادر فنی تیم ملی منتفی شده‌است.

قرار است با سفر افشین قطبی به ایران که طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت قرارداد نهایی همکاری او با فدراسیون فوتبال به امضا برسد.

آقای قطبی که دوسال پیش (پس از حدود سی سال دوری) به ایران بازگشت، هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر ایران رسید. وی پس از آن دوره متلاطمی از کار حرفه‌ای خود در ایران را تجربه کرد.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)