تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هشدار سپاه به حضور معترضان در روز قدس

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای نسبت به آنچه «اخلالگری در راهپیمایی روز قدس» نامید، هشدار داد.

سپاه پاسداران با هشدار به افرادی که بر اساس این بیانیه، «قصد رخنه و ایجاد انحراف و تفرقه بین صفوف یکپارچه مردم» را دارند، آمادگی نهادهای امنیتی و انتظامی به ویژه در سپاه و بسیج را برای «برای رویارویی قاطع با هرگونه حرکت انحرافی، ضد انقلابی و ضد مردمی» اعلام کرد.

در این بیانیه آمده ‌است: «به اشخاص و جریان‌هایی که در صدد ریختن آب به آسیاب دشمن صهیونیستی هستند، هشدار می‌دهیم چنانچه قصد هرگونه اخلال و بی‌نظمی در راهپیمایی با شکوه روز قدس را داشته باشند، با برخورد قاطع فرزندان شجاع و غیور ملت مواجه خواهند شد.»


معترضان به نتایج انتخابات اعلام کرده‌اند، روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر اعتراض خود را به «تقلب» در انتخابات ریاست جمهوری و خشونت‌های اعمال شده پس از آن اعلام خواهند کرد.

میرحسین موسوی و محمد خاتمی در راهپیمایی روز قدس که روز جمعه ۲۷ شهریور ماه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند. مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی نیز از مردم خواسته ‌است که با حضور در این راهپیمایی، باردیگر اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران را نشان دهند.

سپاه پاسداران می‌گوید که گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی شبکه‌های بیگانه، به ویژه سازمان جاسوسی اسرائیل برای «ایجاد اختلال و انحراف در حرکت توفنده و یکپارچه مردم» دریافت کرده ‌است.

«دشمنان انقلاب و نظام و شکست‌خوردگان عرصه انتخابات اخیر در تلاش هستند شعارهای واحد و کوبنده ملت علیه اشغالگران سرزمین فلسطین را به شعارهای انحرافی و مورد رضایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مبدل سازند»

این بیانیه افزوده ‌است: «دشمنان انقلاب و نظام و شکست‌خوردگان عرصه انتخابات اخیر در تلاش هستند شعارهای واحد و کوبنده ملت علیه اشغالگران سرزمین فلسطین را به شعارهای انحرافی و مورد رضایت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مبدل سازند.»

ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد که نماز جمعه روز قدس به امامت احمد خاتمی و با سخنرانی محمود احمدی‌نژاد برگزار می‌شود. در سال‌های گذشته، سخنران و امام جمعه این مراسم، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

آخرین جمعه ماه رمضان از سوی آیت‌الله روح‌الله خمینی، روز قدس نام‌گذاری شده ‌است و همه ساله در این روز، راهپیمایی‌هایی در شهرهای ایران و برخی کشورهای مسلمان در اعتراض به سیاست‌های اسرائیل برگزار می‌شود.

ایران در سه ماه اخیر شاهد تظاهرات‌های گسترده معترضان به نتایج انتخابات بوده‌ است. در جریان این ناآرامی‌ها چهار هزار نفر از معترضان دستگیر شده و ده‌ها نفر کشته و زخمی شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بالاخره هر انقلابی خون لازم داره یعنی اصلا انقلاب باید خون بده تا بشه انقلاب نامید سپاه که چیزی نیست ما حاضریم و آماده که از سپاه قوی ترو نابود کنیم (نسل تشنه آزادی)

-- parande ، Sep 17, 2009

این فرزندان شجاع انقلاب بهتر است اگر بسیار شجاع میباشند سلاحهای گرم وسردشان را کنار بگذارند تا بعد ببنییم چقدر در مقابل مردم ایران شجاع میباشند.

-- بهار ، Sep 17, 2009

فقط میخواهند ته دل مردم را خالی کنند....با توجه به اینکه اولا برخورد با مردم در روز قدس بسیار پر هزینه است و همچنین حضور رسانه های خارجی سرکوب به شکل سابق نمیتوانند بکنند...مخصوصا اگر حضور میلیونی باشد!

-- حسام ، Sep 17, 2009

این تهدید ها فقط اثر معکوس دارد. بزودی نوبت تک تک شما آدمکشها و متجاوزین میشود که پاسخگوی جنایتهای خود باشید، البته اگر زیر دست و پای مردم عصبانی له و لت و پار نشوید. هستند در بین شما نفراتی که وجدانی دارند. پس بنابراین تا خیلی دیر نشده بمردم بپیوندید که ماندن با فرمانده های دیو صفتتان و اقدام بر ضد ملت نتیجه بسیار شدیدی برایتان خواهد داشت. مردم دست بردار نیستند و نظام زشتکار و واپس گرایتان را از ریشه خواهند کرد.

-- هنگام پاسخ ، Sep 17, 2009

ما بچه‌هاي جنگيم، بجنگ تا بجنگيم.

-- جوان ، Sep 17, 2009

دوستان،

این حرفها مرا به یاد حرفهای شاه، قبل از آنکه فریاد ملت را شنیده باشد، میاندازد. این گردن کلفتها فکر میکنند که با عربده کشی‌ میشود تا ابد حکومت کرد. به امید پایان عوام فریبی.

دکتر میر حسین

-- بدون نام ، Sep 17, 2009

سلام « آقای سپاه پاسداران اسلام»
بنده با پنجاه و هفت نفر از اعضای خانواده ام، در چهار نسل از نود چهار ساله گرفته تا کالسکه ی پیام نوه ی من که چهار ماه دارد فردا در خیابان مرگ بر دیکتاتور سر خواهیم داد. می دانی چرا!!؟؟
زیرا سی سال است که تو و ولایتت، و اسلامت، و شریعتت، و جمهوری اسلامی ننگینت، و بسیج نوچه های خونخوار تو ،آری شماها سی سال است که برای ما نحوست آورده اید، سی سال است که برای ما جنگ آورده اید، سی سال است که بر سرزمین کوروش و داریوس زرتشت، و فردوسی و سعدی و حافظ و رودکی دروغ گسترده اید، سی سال است که با مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییلتان ما را با جهان متمدن و تاریخدار این جهان به کینه توزی واداشته اید، سی سال است که با فرزندان ما به جنگ دیگران می روید و از این رهگذر برای ما سی سال است که جنازه می آورید، سی سال است که فرزندان این آب و این خاک را با فتوای امامان خونخوراتان می کشید، زندانی می کنید، شکنجه می کنید، قتل عام می کنید، بدار می آویزید، در زندانهایتان به آنها تجاوز جنسی می کنید، پیش از مرگ دختر بچه گان بدستور امامتان و اسلامتان، به فتوای خمینی و خامنه ایتان با ازاله ی بکارت به آنها تجاوز می کنید، سی سال است که در داخل و خارج ایران ترور می کنید، بخاک و خون می کشید، سی سال است که با بستن شهر نو و آتش زدن روسپیانش به فتوای امام عزیزتان و آنرا در سینی گذاشتن و گرداندن ـ که من خودم در شهر نو شاهد آن بودم ـ آری گرداندان آن روسپی نگون بخت جزقاله شده، و فریاد شما طرفداران اسلام ناب محمد ، که: این سند جنایت پهلوی ست! آری با آن کار و بستن شهر نو شما فرزندان امام عج تهران را و مشهد را و اصفهان را و شیراز را و هر کوی و برزن را تبدیل به فاحشه خانه کردید و برای سلامتی امام غایب و حاضرتان تلکه گرفتید و در صندوق جنایاتتان افکندید، آری شما سی سال است که با فراری دادن تمامی فرهیخته گان این ملک هر دیوزه ای و هر نامرد و هر چاله دهانی را با مدرک قلابی وزیر و مدیر و رییسش کردید، شما سی سال است که تمامی هنرمندان و ادیبان و نویسندگان، و شاعران این سرزمین را آواره کردید و بوزینگان پست را بر جایگاه آنان نشاندید، شما سی سال است که با آن می کنید که نتوانستید با صدامیان بکنید، و با ما آن می کنید که حتا یک هزارم آنرا صدامیان نه با ما کردند و نه با شما، شما با ما آن می کنید که نه دشمن بلکه دوستان صهیونیست شما در فلسطین با فلسطینیان نکرده و نخواهند کرد، شما ا سی سال است که آمریکا و اسراییل را دشمن ایران معرفی می کنید، اما آنچه را شما پاسداران با شرف با ما کرده اید و می کنید را هرگز هیچ دشمن داخلی و خارجی با ما نکرده است، شما روی مغولان را و روی تمامی متجاوزین را مگر آن همسانا ن و همانندان خودتا در صدر اسلام کسی دیگر با ما نکرده است، شما از هیچ جنایتی در این سی سال روی گردان نبوده اید، هیچ تصور خلاق و هیچ ذهن خدایی و شیطانی حتا تصور و تخیل داستان نویسی چنین جنایاتی را در این سی نمی توانست کرد و شما دست تمامی نابکاران جهان را از پشت بستید! و
امروز روز پایانتان آغاز شده است، شما تنها یک راه بیشتر ندارید، اسلحه بزمین گذارید و بمردم بپیوندید و از این روحانیت خونخوار که گاهی شما آلت دست اویید و گاهی او آلت دست شماست جدا شوید و تحت فرمان سیاست مملکت قرار گیرید، آزادی تنها مقوله ای ست که شما را نیز نجات خواهد داد. شعار فردای ما شعار ایران است! شعار فردا مرگ است بر هر چه که ضد ایران است، شعار فردا مرگ است بر علیه استبداد دینی، شعار مرگ است بر علیه این سی سال. سی سالی که زنان و فرزندان ما را بجرم بیحجابی و بدحجابی و آستین کوتاه گشتاپو های عدالت علی گرفتن و اذیت و آزار کردند و بردند در پستو های امن حسینه ها و مهدیه های امام عج و در آنجا به آنها تجاوز جنسی کردند و با الات و ادوات آلوده به سیانور در مقعد آنان مرگ ریختند، آنان را بدست فلسطینی ها و لبنانی ها دادند تا آنان نیز از فرزندان ما کام بگیرند و در این سی اینگونه گذشته است... .....
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Sep 17, 2009

سپاه و بسیج، قصد هرگونه اخلال و بی‌نظمی در راهپیمایی با شکوه روز قدس، «با برخورد قاطع فرزندان شجاع و غیور ملت مواجه خواهند شد.» بخوان فرزندان جیره خوار، مزدوران، دزدان، غارتگران و اراذل اوباش مفتخور نظام منفور عربی و فاسد اسلامی،
....

-- Komiteh Arabzadegan Sarkub Irannian ، Sep 17, 2009

کهریزک ما داریم می آییم ..
بهر یک جنگ بی خشونت
ما داریم می آییم.
سپاهی بسیجی کهریزک دیگر اثر ندارد.

-- وحید ، Sep 17, 2009

دوستان همه میدونیم که این شاخ و شونه کشیدنای بیانیه یدالله جوانی به اسم سپاه از ضعفه. خونسرد باشیم. با صلابت اما آرام و با وقار! فردا اقیانوس بیکران دریادلان سبز، روی آن ها را بازهم کم خواهد کرد. این بیانیه هم حتما توسط این ...یدالله جوانی نوشته شده… این آقا خدای سوتی دادنه. بذارین ....خودش را بزنه.
بیشن از ۵۰ در صد فرماندهان سپاه با جنبش سبز هستند. ۸۰- ۹۰ در صد بدنه سپاه هم که با جنبشه. ما بایستی سعی کنیم بقیه هم به جنبش جذب بشن. پیروزی سریع تر و کم هزینه تر میشه.
بنابراین حساب این آقای جوانی عقب مانده خرافاتی را از بقیه جدا کنیم. بالاخره تو یک باغ سیب چند تایی کرمو هم پیدا میشه.
سپاهی ها هموطنان ما هستند و برای دفاع از میهن در برابر حمله خارجی، جان شان را بر کف دست گرفته اند.
خلاصه این که هشیار باشیم و در پی جذب آن ها به آرمان های والای انسانی جنبش سبز…
راه سبز امید برای ساختن ایرانی آباد و آزاد و پیشرفته…
راه رشد و تعالی همه ما…
راه زندگی کردن درکنار یکدیگر با هر عقیده و فکر و مرامی…
به امید آنروز و به امید پیوستن افراد زیادتری از سپاه و بسیج به راه متعالی ما…
پیش بسوی خلق کهکشان سبز!
فردا بر سرتاسر این وطن زخمی و داغدار با مهر خود مرهم می نهیم….
آن را سبز سبز می کنیم.

-- آرش ، Sep 17, 2009

وقتی که فرمانده هان سپاه و بسیج، عراقی، حماسی، حزب الهی و یا از دار و دسته حکیم و مقتدا صدر تروریست باشند، تکلیف همه ایرانیان آزاده مشخص است. همه این دزدان، غارتگران، تروریست و
آدم کشان ...را باید از کشور بیرون راند. و تمامی سران حکومت و نظام اسلامی که در ٣٠ سال اخیر در نسل کشی و این غارت شرکت داشته اند، محاکمه شوند.
نهاد حقیقت یابی پروردگار، در کره زمین،

-- Nahade Haghighat Yab Dar Zamin ، Sep 17, 2009

کروبی 11 صبح فردا جمعه میدان هفت تیر است .

-- صادق ، Sep 17, 2009

من یادم افتاد به اون عکسی که توی وب سایت سپاه پاسداران بود و شلیک پنج موشک رو نشون می داد. بعداً معلوم می شد دو تا موشک بیشتر نبوده و بقیه اش با فتوشاپ درست شده. همه اش قدرت نمایی توخالی

-- رضا ، Sep 17, 2009

اینها(آن عده ای که این بیانیه ها را می نویسند، نه تمام بدنه سپاه) کاملا عقلشون رو از دست دادن که می گن موساد مردم رو میاره به خیابونها. جنون قدرت گرفتدشون. فکر می کنید اگر مردم ساکت بنشینن به کجا ما رو خواهند برد؟ سکوت و خانه نشینی در برابر اینها سکوت در برابر عربده مست چاقو بدست است تازمانی که بیاید و سر فرزندانتان رادر خانه ببرد. پس کار کنیم که بدنه اصلی اسلحه را بر زمین بگذارند، با رفتاری ۱۰۰ در ۱۰۰ سبز.

-- بدون نام ، Sep 17, 2009

با سلام به سایت نوروز کمک کنیم، مطالبش را تکثیر کنیم. حکومت نحوست اسلام ناب آنرا مورد حمله قرار می دهد: دومطلب زیر فقط از صفحه ی اول این سایت است:
تلاش کودتاگران برای به تعطیلی کشاندن سایت نوروز
سایت پایگاه اطلاع رسانی نوروز در طی چند روز گذشته شاهد حملات گسترده اینترنتی به هاست و سرور های این سایت خبری بوده و به نظر می رسد جریان کودتا که در پاسخگویی به افشاگری های سایت نوروز در حوادث اخیر ناتوان بوده است ، پس از بیان اتهامات بی اساس به این سایت خبری در برنامه های صدا و سیمای " میلی " در تلاش برای به تعطیلی کشاندن این سایت خبری می باشد .

یادداشتی تحلیلی از علی مزروعی عضو دفتر سیاسی جبهه مشارکت ایران اسلامی در نحوه برخورد با معترضان سیاسی پس از انتخابات در کشور
روش فرعونی
در نظام موجود جمهوری اسلامی ایران که به عنوان نظامی اجتماعی و سیاسی دینی شناخته می شود چقدر در عرصه عمل اجتماعی و سیاست گذاری ها و اجرائیات بر پایه آموزه های دینی یا « روش فرعونی » به منظور صرف حکومتداری و به تعبیری که بسیار رایج است و برآن تاکید فراوان می شود حفظ نظام است؟ و سوگمندانه باید که برخی سیاست ها و رفتارهای عملی حاکمیت به ویژه در حوادث و وقایع پس از انتخابات اخیر شباهت عجیبی به «روش فرعونی» برای حکومت کردن از سوی حاکمان پیدا کرده است که از شرح تطبیقی آن با آنچه در آیات الهی آمده است می گذرم اما از این نمی توانم بگذرم که رفتاری که با نیروهای سیاسی و مردم متعرض به نتیجه انتخابات و به ویژه آنانی که فقط به جرم پایبندی به آموزه های رهایی بخش دینی وآرمانهای انقلاب اسلامی و امام بازداشت و زندانی و با وضعی زننده به دادگاههای نمایشی آورده شدند ، با « روش فرعونی» در اداره حکومت انطباقی کامل داشت و اینکه جریان و باندی فکر می کنند که با تحقیر و خوار و ذلیل و مرعوب کردن سیاسیون و آزادیخواهان و مردم می توانند راه بقای حکومت خود را ذیل حفظ نظام هموار نمایند بر پایه آیات الهی در مورد عاقبت کار حاکمیت فرعون خطا و اشتباه می کنند و امیدوارم آنانی که انگیزه هایی غیر از این دارند دامن خود را از آلوده شدن به این روش برکشند

-- از سایت نوروز ، Sep 17, 2009

در پاسخ به این یاوه گویی های سپاه پاسداران به این فرموده مولا علی (ع) بسنده می کنم که : خدا را شکر که دشمنان ما از ابلهان هستند ! واقعاً این ایادی شیطان هنوز نمی توانند درک کنند که یارای مقاومت در برابر سیل عظیم ملتی که با وجود شکنجه ، تجاوز و کشته شدن اینگونه ایستاده اند را نخواهند داشت !

-- سیمین ، Sep 18, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)