تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

کیهان: بانوی اول فرانسه «فاحشه» است

روزنامه کیهان، کارلا برونی، بانوی اول فرانسه را به دلیل حمایت از سکینه محمدی آشتیانی «فاحشه» خطاب کرد.


این روزنامه که زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی و به مدیر مسئولی حسین شریعتمداری منتشر می شود روز شنبه در مطلبی تحت عنوان «فواحش فرانسه هم وارد داد و قال حقوق بشر شدند!» از کارلا برونی با عنوان «همسر بدنام نیکلا سارکوزی» یاد کرد و نوشت: «برونی هنرپيشه و خواننده فاسدالاخلاق ايتاليايی اگرچه توانست خانواده ساركوزی را از هم بپاشد و همسر رئيس جمهور فرانسه شود اما به تازگی اخبار جديدی از ارتباطات وی با يك خواننده منتشر شد. وی در دفاع از «س-م» گفته است: حكم صادره ناعادلانه است. من واقعاً از اين كه او به خاطر دوست داشتن يك نفر محكوم به مرگ شده، واقعاً متعجب شدم. خانم ... از همان جا در قعر سلول‌تان بدانيد كه همسر من آزادی شما را دنبال می‌كند و هرگز شما را فراموش نخواهد كرد.»

رسانه‏های فرانسوی و بریتانیایی امروز بطرزی وسیع این خبر را پوشش دادند

رسانه‌های فرانسوی و بریتانیایی امروز با ذکر این خبر، شگفتی خود را از این که این روزنامه حکومتی در ایران، همسر رئیس جمهور فرانسه را «فاحشه» و «بدنام» خوانده است ابراز داشته اند.

از جمله روزنامه دیلی‌تلگراف در این مورد نوشت علاوه بر روزنامه کیهان که برونی را به دلیل حمایت از سکینه محمدی آشتیانی «فاحشه» خوانده است، تلویزیون دولتی ایران نیز برونی را « خیانتکار» قلمداد کرده است.

در فرانسه نیز رسانه‏های این کشور از جمله «فرانس ۲۴» به این موضوع پرداخته‏اند.

روزنامه کیهان همچنین به ایزابل آجانی، بازیگر سرشناس فرانسوی نیز به همین دلیل لقب مشابهی داده است.

هفته پیش کارلا برونی در نامه سرگشاده‏ای خطاب به سکینه محمدی آشتیانی که در انتظار اجرای حکم سنگسار به سر می برد نوشت: «چرا آن‌ها می خواهند خون تو را بریزند و کودکان‌ات را یتیم کنند؟ چون تو حق زندگی داری؟ چون تو عاشق شده بودی؟ چون تو یک زنی؟ و چون تو یک ایرانی هستی؟ همه این‌ها سبب می‌شود که من این حکم ناعادلانه را نپذیرم.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آلبته ایشان پول نمی گیرد و لی منش و رفتارش ، دست کمی از زنانی که مجبورند تن فروشی کنند ندارد با این تفاوت که برای پول نیازی به این کارها ندارد مانند عکس های لخت

-- ساعد ، Aug 30, 2010

درسی وچند سال اخیر بانوان اول جمهوری اسلامی البته فاحشه نبوده اند، ولی از آن بدتر «کنیز » بوده اند.فاحشگی جذابیتی می طلبد که آن علیامخدرات فاقدش بوده اند ،نکته ای که احتمالاً آقای شریعتمداری روزنامه کیهان هم منکرش نخواهد بود

-- بدون نام ، Aug 30, 2010

اراجيف نويسان کند ذهن اين روزنامه تصور می کنند که چون می توانند به هموطنان ايرانی تهمت های رنگين بزنند ، لابد به بيگانگان هم می توانند. غافل از اينکه بيگانگان مثل ايرانيان، بدون رسانه نيستند که ساکت بمانند. کيهان خود يک "فاحشه رسانه ای" است.

-- بدون نام ، Aug 31, 2010

حتى اگر مريم مقدس هم بود بايد اين لقب را به او مى دادند چون در مقابل نظام قرار گرفته،اصلا اين خانم هم فتنه‌ گر است يك ميلياردم گرفته كه اسنادش در زمان محاكمه رو ميشود،وقتى رفت كهریزك اين بلبل زبونى ها يادش ميره

-- Marde narahat ، Aug 31, 2010

اخلاق اسلامی بهتر از این نیست ساعد تو هم همان خلاق اسلامیت باعث میشود که اینطور فکر کنی اگر عکس های این خانوم برای تو و براداران و خواهران مسلمانت بد هستند و دست کمی از کاره تن فرشی ندارد خب نظره تو و امثال توست که کسی برای ان ارزشی قائل نیست ولی لااقل خانوم کارلا برونی انقدر انسانیت دارد که از یک زن بی دفاع پشتبانی کند که نتوانند یک مشت مسلمان وحشی او را سنگسار کنند چیزی که تو و امثال تو بویی از ان نبردید

-- kk ، Aug 31, 2010

خوب راست میگوید , از دید آنها زنهائی که حجاب اسلامی ندارند و با مرد ها نشست و برخواست میکنند و مثلأ با آنها دست میدهند (مصافحه) همه فاحشه هستند.
مگر اول انقلاب یادتان نیست که آقای خمینی همه گویندگان تلویزیون ملی را فاحشه خطاب کرد.؟

-- مینو ، Aug 31, 2010

مشکل از عقب ماندگی طرز نگاه اینا ناشی میشه. براشون قابل هضم نیست که چطور عکس برهنه میگیرن. همسر فیگو هم همچین عکس هایی گرفته، و معلوم نیست اگه تو ایران کسی از این کارا میکرد، چه بلایی سرش می آوردن

-- بی نام ، Aug 31, 2010

آیا همسر دیگران را روسپی نامیدن نشانه ی بی فرهنگی وبی خردی نیست .ادبیات آدمکشان اگر به جز این بود شگفت انگیز بود

-- بهنام ، Aug 31, 2010

می خواهم بدانم همسر مدیر مسئول کیهان آیا...نیست؟!با این تفاوت که زیر چادر خودش را پنهان کرده تا دیرتر به ناپاکی اش پی ببرند...به ویژه که همسر فردی است که به نوامیس این ملت به آسانی تجاوز می کند.

-- بدون نام ، Aug 31, 2010

من اصلا شریعتمداری را به عنوان یک انسان امروزی قبول ندارم و تمام نظرات او در رابطه با همزیستی زن و مرد در جامعه امروزی را غیر عقلانی می پندارم.اما کسانی که خود را در مجلاتی نظیر پلی بوی به نمایش میگذارند و نیز فیلمهای سکسی ارائه میدهند را فاحشه های مدرن می نامم.اگر انتقاد کنندگان فوق از شریعتمداری دل پری نداشتند،مطمعنا از همسر سرکوزی الهه زیبائی نمی ساختند.ضمنا از افراد فاضل گروهای چپ،مجاهدین،ملیون و جنبش سبز سؤال بفرمائید که واژه فاحشه برای چه زنی بکار برده می شود.مطمعنا زنی که به خاطر کسب پول زیاد و تجملات اقدام به نمایش بدن خود و یا همخوابی با مردان میکند را فاحشه می نامند.مخصوصان اگر شخص حیا را کنار گذاشته و با تهیه فیلم سکسی،همخوابی اش با مردان را برای دریافت پول برای عموم مردم به نمایش بگذارد.هیچ انسان شریفی هم حاضر نیست که زنان فقیر جامعه که به خاطر لغمه نانی مجبور به خود فروشی هستند را فاحشه خطاب کند.مگر زن و مادر و خواهر خودش فاحشه باشند.

-- mansour piry khanghah ، Aug 31, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)