تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

کیهان باز هم کارلا برونی را «فاحشه» نامید

در حالی که دولت فرانسه رسما نسبت به فاحشه خطاب شدن بانوی اول این کشور توسط روزنامه حکومتی کیهان اعتراض کرد، روزنامه کیهان باردیگر وی را «فاحشه ایتالیایی» خطاب کرد.


به گزارش فرانس‌پرس، برنار والرو، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه امروز در این باره گفت: «ما به دولت ایران از طریق مجاری دیپلماتیک اعتراض کرده‏ایم. توهین‌هایی که علیه چند شخصیت فرانسوی از جمله خانم کارلا برونی- سرکوزی در روزنامه کیهان صورت گرفته و در وب سایت‌های وابسته به دولت تکرار شده است، غیرقابل تحمل است.»

علی‌رغم این اعتراض امروز روزنامه کیهان بار دیگر بانوی اول فرانسه را «فاحشه» نامید و در مطلبی تحت عنوان «حمله همسر بدنام سارکوزی به کیهان» نوشت: «همسر فاسدالاخلاق ساركوزی رئيس جمهور فرانسه كه به تازگی از خيانت يك زن جنايتكار و فاسدالاخلاق در ايران جانبداری كرده، نسبت به گزارش كيهان غيرتی شد.»

علاوه بر روزنامه کیهان، تارنمای شبکه ایران نیز مدعی شده است رسانه‌های غربی فاحشه بودن کارلا برونی را تلویحا تائید کرده‌اند

کیهان افزوده است: «غيرتی شدن ناگهانی اين فاحشه ايتاليايی در قبال خبر كيهان در حالی است كه وی قبل و بعد از ازدواج با ساركوزی دارای روابط نامشروع با افراد گوناگون بوده و خود نيز با ورود به زندگی ساركوزی و يك سال ارتباط پنهانی با وی، باعث پاشيدن خانواده رئيس جمهور فرانسه و طلاق گرفتن همسر دوم ساركوزی شده است.»

کیهان پس از فهرستی از شایعاتی که در باره زندگی خصوصی کارلا برونی وجود دارد، بانوی اول فرانسه را نیز به دلیل حمایت از سکینه محمدی آشتیانی و روابط خصوصی‌اش مستحق مرگ اعلام کرده و می‌نویسد: «بررسی سوابق كارلا برونی به روشنی نشان می‌دهد كه چرا اين زن بدسابقه، از يك زن ايرانی مرتكب زنای محصنه و مشاركت كننده در قتل همسرش كه به مرگ محكوم شده، حمايت كرده است و در واقع خود وی نيز مستحق مرگ است.»

در همین حال به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ایرنا)، رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت خارجه ایران، امروز در این زمینه به خبرنگاران گفت: «توهین به مقامات سایر کشورها و به کار بردن کلمات نادرست مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.»

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که علاوه بر روزنامه کیهان، تارنمای شبکه ایران که موسسه‏ای دولتی است نیز به تکرار توهین‌های مشابهی نسبت به بانوی اول فرانسه پرداخته و مدعی شده است رسانه‌های غربی فاحشه بودن کارلا برونی را تلویحا تائید کرده‌اند.

کارلا برونی - سرکوزی، بانوی اول فرانسه هفته پیش با ارسال نامه سرگشاده‌ای نسبت به حکم سنگسار سکینه محمدی آشتیانی اعتراض کرده بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

چه ساده لوح اند این فرانسویان که به نوشته ها وگفته های وابستگان جمهوری اسلامی اعتراض می کنند.

-- بدون نام ، Aug 31, 2010

حتما شوهر من رفته کیهان استخدام شده چون اون هم هر وقت حرف حق از یکی می شنوه فوری مارک فاحشه و همجنس باز و یک چیز دیگه پیشانیشون می زنه و خلاص می شه

-- یک خاتون ، Aug 31, 2010

خوب البته چنین نظری درباره اجداد مونث حسین شرسعتمداری درست تره!

-- بدون نام ، Aug 31, 2010

اگه جای رییس جمهور فرانسه بودم بلافاصله سفیر ایران رو از فرانسه اخراج میکردم تا این بی لیاقت ها بدونن به بانوی اول یک کشور نمیشه توهین کرد.

-- کامبیز ، Sep 1, 2010

البته کیهان نباید می گفت فاحشه ولی این خیلی مسلمه که ۱۰۰ در صد زنان غربی قبل از ازدواج با چندین مرد روابط جنسی دارن و یک درصدی هم بعد از ازدواج با مرد های دیگه رابطه دارن.
کیهان ابله هم منظورش این بوده .
البته توی مسلمونها و در ایران هم درصدی از دختر ها اینطوری هستند ولی بکار بردن لفظ فاحشه یک چیز دیگه است و نباید اون رو بکار برد

-- عباس ، Sep 1, 2010

هیچ راه حلی جز مذاکره وجود ندارد . اینها مخالفند زیرا :
۱)خط رفسنجانی و متحدین اصول گرای ان مثل لاریجانی و عسگر اولادی چون میخواهند این موفقیت به نام آنها تمام شود نه اصلاح طلبان نه ارزشی ها که حالا به دو جناح احمدی -مشایی و شریعتمدا ری- سپاه تقسیم شده ند .
۲)خط اصلاح طلبان از موسوی تا خاتمی که نمیخواهند این موفقیت نصب احمدی مشایی یا اصول گرایان شود . موسوی و جناح چپ او اصلا نمیخواهند رابطه ای با امریکا برقرار شود توسط هیچ جناحی منجمله خودشان .
۳)اپوزیسیون چپ به محوریت فراماسیون روسی - توده ای که از شهریور ۱۳۲۰ تا کنون بر طبل خصومت کور با امریکا و غرب و سرمایه داری و جای گزین کردن شوروی (روسیه ) به جای ان کوبیده و با اشغال سفارت امریکا و رادیکال کردن بخش هایی از حاکمیت (خط امامی ها و التقاطی ها ) عملا هر گونه حرکت ملی یا لیبرال یا لیبرال مذهبی را با استفاده از نیروهای آشکار و نفوذی در رسانه ها و احزاب و تشکیلات می کوبد با هم کاری با رژیم حتا باند شریعتمداری یا مطهری یا مصباح .
اینها موسوی و نبوی را جلو انداخته اند تا حتا اصلاح طلبان (مثل خاتمی ، کروبی ، نوری ، تحکیم وحدت ) را مرعوب و از صحنه تصمیم گیری خارج کنند . جنبش سبز را با تعالیم امثال زر افشان و ریس دانا و شهبازی و خوئی و دولت آبادی و عمویی و ... از جمهوری ایرانی و مرگ بر روسیه و نه غزه نه لبنان و تمرکز روی طبقه متوسط ( موتور اصلی جنبش ) دور کردند و با حاکمیت به حالت جنگ سرد میرا در آوردند . اینها هم از لیبرال ها وحشت دارند ، هم به سلطنت طلبان و مجاهدین میتازند ، هم از روشنفکران دینی میانه رو مثل سروش و گنجی میترسند ، هم از اینکه احمدی -مشایی به دلیل منافع سیاسی با روی کرد به همین طبقه متوسط با امریکا وارد معامله سیاسی شوند .
به همین دلیل با ارتجاعی ترین جناح ها در ج ا علیه مشایی هم صدا میشوند که چرا مشروب صرف کردند ؟ چرا پی مرد به زن خورد ؟ چرا با سفر سابق امریکا در اسرائیل صحبت کردی ؟
این همان خطری است که شاه از ان به عنوان اتحاد ارتجاع سرخ و سیاه سخن میگفت .
این همان همکاری توده ایها با کاشانی و بقایی در ساقط کردن دولت مصدق بود . این همان ترجیح ملا ها به بازرگان و بنی صدر بود از طرف مارکسیست ها .
خامنه ای هم بسته به تعادل کلی بین نیروهای وفادار به ولایت او تصمیم میگیرد . او نمی خواهد متهم به همکاری با امریکا شود یا به تسلیم به امریکا . مسله حیثیتی است برای او . چپ روسی هم این را خوب میداند و از طریق خط امامی ها انگشت میگزارد روی نقطه ضعف او.
که ای داد و بیداد با امریکا سازش کردید ! به همین دلیل وقتی طرح تبادل سوخت را پذیرفتند موسوی پرید وسط که سازش کردید و خامنه ای عقب نشست .
امریکا نباید منتظر قدم اول از طرف ایران باشد . یک سیاست مدار شجا ع مثل نیکسون لازم است که رفت به چین و قال قضیه را کند .
اقدامات پنهانی و نیم باند مثل کارتر و رایگان کار نمیکند .
احمدی -مشایی باید مثل انور سادات کار را تمام کنند . طبقه متوسط از کار آنها حمایت خواهد کرد بگذار چپ ها و خط امامی ها و اصول گرایان مذبذب و اصلاح طلبان ترسو زار بزنند .

-- asle mouzou ، Sep 1, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)