تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

پیروزی دو بر یک هلند بر برزیل

تیم ملی هلند با گذر از سد بزریل به دوره نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۰ راه یافت. نتیجه این دیدار که امروز جمعه برگزار شد ۲ بر یک به نفع نارنجی‌پوشان هلند به ثبت رسید.

تعویضی که پیش از آغاز بازی در خط دفاعی تیم هلند انجام شد در ضعفی که صف دفاعی این تیم در نیمه اول از خود نشان داد قابل مشاهده بود. یوریس ماتیسن، مدافع میانی تیم هلند به خاطر آسیبی که از ناحیه زانو دیده‌است جای خود را پیش از شروع بازی به آندره اویر داد.
۱۰ دقیقه پس از آغاز بازی، روبینیو توانست با دریافت توپی از دوردست، دروازه هلند را باز کند.


وسلی اسنایدر (سمت راست) بازیکن میانی هلند به همراه مهاجم هلندی روبین فان پرسی. عکس از AFP

تیم نارنجی‌پوشان با دریافت این گل نیمه اول را پشت سر گذاشت و نجات چند موقعیت خطرناک از سوی استیکلن‌بورخ، دروازه‌بان هلند، توانست این تیم را تا نیمه‌ای دیگر سر پا نگاه دارد.

با عبور ضربه آزاد وسلی اسنایدر از میان مدافعان و دروازه‌بان برزیل، استادیوم نلسون ماندلا در پورت الیزابت شاهد تساوی این دو تیم در نیمه دوم بود.
پس از این تساوی هلندیان بر حملات خود افزوده و ۲۰ دقیقه پیش از پایان بازی، بار دیگر اسنایدر، کوتاه‌قدترین بازیکن تیم ملی هلند توانست با ضربه سر، تیم خود را به آستانه نیمه‌نهایی جام جهانی آفریقای جنوبی نزدیک‌تر کند.

دریافت کارت قرمز از سوی ملو، بازیکن برزیل که با خطای خود تیم برزیل را ده‌نفره کرد امید برزیل برای جبران مافات را ضعیف‌تر کرد و این دیدار با سوت داور در دقایق اضافه با پیروزی تیم اورانیه به پایان رسید.

نتیجه بازی دیگر امروز یعنی رقابت میان غنا و اوروگوئه مشخص خواهد کرد که حریف بعدی هلند کدام یک از این دو تیم خواهد بود.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)